Şimdi Ara

[Çözüldü, kasiyerin hatası] Vatan Bilgisayar 13 Pro Max Ön sipariş rezaleti - Habersiz iade

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
1.313
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 3. Düzenleme: Arkadaşlar sıkıntı ortaya çıktı. Biz iade için gittiğimizde ne zaman iade olacağını sormuştuk, kasiyer arkadaş da kartı verin bi deneyelim demişti. O kartı takıp talimatı verdikten sonra her halükarda iade gerçekleşiyormuş, 1 günde de 10 günde de. Bunu geri döndürmenin yolu yokmuş. Bunu kasiyer bize söylememişti. Hata kasiyerin hatası. Kayıtlarda kalması için yazıyorum.

    2. Düzenleme: Arkadaşlar arkadaşıma aynı fiyata iPhone 12 Pro Max 256GB teklif ettiler. Arkadaşım da zihnen yorulduğu ve açacağı davanın sonuçlanması çok uzun süreceği için kabul etti.

    1. Düzenleme: Öğrendiğime göre para arkadaşımın hesabına direk yatmamış ve siparişini sormak için gittiğinde siparişiniz iptal oldu “onayınızla”, paranız havuzda duruyor istemediniz göndermedik demişler.

    Merhaba arkadaşlar. Arkadaşım 23 Eylül’de iPhone 13 Pro Max 128GB sipariş verdi. Ücreti mağazadan banka kartından verdi. 1-2 haftaya teslim ederiz diyorlarken Kasım oldu ve müşteri hizmetlerini aradığında Ocak’tan önce olmaz maalesef dediler.

    11 Kasım’da beraber gittik mağazaya ve iade istedik, hemen iade edebileceklerini söylediler. Fakat bir süre bizi beklettikten sonra bize 10 günden önce parayı yatıramayacaklarını söylediler. Arkadaşım da bu yüzden iadeyi kabul etmedi. Bir belge imzalamadı. Mağazadan çıktık.

    Bugün, 26 Kasım’da, fiyatların zamlandığı gün arkadaşım kontrol etmek için mağazaya gitmiş. Dedikleri aynen şu: Sizin siparişiniz iptal olmuştu zaten ama aradık ulaşamadık. İadeniz gerçekleşti sizin adınıza Vatan’da askıda bekliyor demişler. Arkadaşım ben parayı istemiyorum siparişimi istiyorum dediğinde siprişiniz iptal oldu denmiş. Ben imza atmadım onaylamadım dese bile iptal oldu yapacak bir şey yok demişler. Bu yüzden de arkadaşıma parayı alacağına dair bir makbuz vermişler. Fakat arkadaşım hiçbir şey imzalamamış. Demek ki 11 Kasım’da gittiğimizde iadeyi başlatmışlar ve parayı bekletmişler, arkadaşım mağazaya gidene kadar haberi bile olmayacaktı.

    Burada çok büyük bir rezalet ve usülsüzlük var. Resmen magandalık yaptı Vatan. Ben orada bulunmadığım için konuşmaları tam bilmiyorum ama arkadaşımın anlattığına göre kasiyer ve müdür laubali bir tavır sergilemiş, “Hem iade istiyorsunuz hem de zam gelince vazgeçiyorsunuz” tarzında cümleleri olmuş.

    Sizce ne yapabiliriz, izleyebileceğimiz bir yol var mıdır? Ortada imzalanmış bir iade belgesi yok, ne başta ne sonda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpesifikBrush -- 5 Aralık 2021; 19:37:34 >







  • Rezillik gibi rezillik. Arkadaşınız son durumu sormaya gitmese bu ve bunlar gibi insanların paralarını faizde işletiyorlar, bunu bile kâr sayıyorlar. Zaten fiziki market dönemi sona ermekte, vatan olsun teknosa olsun iyice sonlarını hızlandırıyorlar.
  • ~Lion King~ kullanıcısına yanıt
    Aynen öyle bence de hocam. İlk mesajı güncelledim, sonuç böyle oldu.
  • Hukuk yoluna gidilseydi kazanılırdı, zira ön sipariş açan hiç bir firma stokta bulunmamasını bahane edemez. Daha sözleşme kurulmadan önce zaten stokta olmadığını kabul ve beyan ediyorlar. Taahhüt altına giriyorlar. Bu aşamadan sonra beklenen süre sonunda ürün gelmedi demek haklılık oluşturmaz.


    Diğer yandan parayı tutmaları noktasında, bu gibi konularda çok ısrarcı ve takipçi olmamak lazım. 30 günlük teslim süresi içerisinde teslim yapılmaz ise icra takibini yaslarsın bunlara %15 oranında ek masraflarla birlikte öderler, ürün teslimi yolunda dava açmayacaksan eğer. Ben genelde öyle yapıyorum, bekliyorum sonra avukatım aracılığıyla takibi başlattırıyorum. Faizdi, harçtı, vekalet ücretiydi en azından hırsımı almış oluyorum.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.