Şimdi Ara

Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
74
Cevap
5
Favori
8.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
165 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar kolay gelsin, bu defa iş bakımından farklı bir konu açıyorum. THQ Nordic ve Black Forest Games tarafından geliştirilen, yakında PC, PlayStation 5 ve Xbox konsollarına çıkacak olan Destroy All Humans 2: Reprobed, üzerinde benim de çalıştığım CGI fragmanı ile duyuruldu. Projede yer aldığım için paylaşmak istedim.


    Şirketle Şubat ayından beri sözleşmeli - Freelance olarak çalışmaktayım. Oyunun resmi duyurusu yapıldığı için artık projede çalışan insanlar konu hakkında paylaşımda bulunabilirler, bu sebeple uzun süredir çalışıyor olsam da konuyu henüz yeni açabiliyorum. Geniş bir ekiple çalıştık, çoğunluğumuz Freelance olarak çalışıyor, Türkiye'den bir tek ben varım. Diğer arkadaşlarım çoğunlukla Avrupa ülkelerinden.


    İlk olarak fragmanı bırakayım, ardından oyun için kullanılan Assetler arasından benim yaptıklarımın bazılarını paylaşacağım.


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru FragmanıGameSpot Trailersyoutube
    Destroy All Humans 2 Reprobed was announced during the THQ 10th Anniversary digital showcase. Check out the cinematic trailer here.
    https://www.youtube.com/watch?v=jjsHSEXnZsc



    Oyun üzerinde çalışmalar devam ediyor ancak 2022 yılında çıkış yapması planlanıyor. Şu an size bahsedeceğim şey CGI fragman üzerindeki çalışmalarım. Benim görevim, aynı işi yapan ekip arkadaşlarımla birlikte San Francisco'nun bir caddesindeki Assetleri hazırlamaktı. Aşağıdaki resimde sarı renkle çarpı koyduğum Assetlerin tamamı bana ait olanlar. Ağaçların tamamı, bazı binalar, kaldırımlar, yollar vs.


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı





    Aşağıda ise sıra sıra bu Assetler'den paylaşım amacı ile kendi aldığım hızlı render'ları paylaşacağım.


    ----- Aşağıda paylaşacaklarım kendi kişisel paylaşımımdır, oyun içi görsellerden alınmış render'lar değildir. -----





    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı

    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================





    ------ NOT: Bu aşağıdaki binanın yalnızca Texture çalışması bana aittir, 3D modellemesi Fabio Guedes'e aittir.




    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı
    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı


    ==========================================================================================================

    ==========================================================================================================





    Sanırım şimdilik bu kadarı yeterli. İlerleyen dönemlerde Call of Duty türevlerine de imzamı atacağım Allah izin verirse. Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı  Ama tabi o dönem geldiğinde büyük ihtimalle vize sponsorluğu alıp yerinde çalışıyor olurum, bu aralar virüs dolayısıyla evden çalışma modeli oldukça yaygın bu sektörde ki böylesi çok daha iyi ve rahat.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 21 Eylül 2021; 8:40:31 >







  • Tebrikler üstad. Umarım bu sektörde iyi yerlere gelir, iyi isler yaparsın
  • Tebrik ederim, modeller yine çok güzel duruyor.
  • Tebrik ederim. Umarım oyun yani Gameplayde CGI gibi grafiklerle cıkar Zira CGI daki grafikler öyle çok üst düzey sayılmaz PS5 olsun rtx 3000 serisi olsun CGIdaki görselleri cok rahat kaldırabilir.

    Downgrade gidilmezse beklemedeyim.

  • Tebrikler gururlandırdın bizi. Bu arada oyunu bekleyenlerdenim. İlk oyunu da bitirmiştim.

  • Tebrikler, hayalimdeki işi yapıyorsun.
  • Tebrikler gerçekten çok güzel iş çıkarmışsınız. Merak ettiğim sahnede görünmeyen (mesela tramwayin altı) ya da çok uzaktan görünen objeleri neden bu kadar detaylı hazirlattilar acaba ? Oyunda kullanılacak mi assetler ?
  • Harika olmuş Gerçekten yapmak isteyeceğim insanın isteyerek severek yapabileceği çok güzel bir iş. Bu neticede sonucu da guzel olmuş.

    Oyunu da merak ettim. Rammstein dinleyen çılgın marslilar gibi bir şey olmuş
  • Çok iyi görünüyor. ilk oyunun remake versiyonunu da severek oynamıştım, ikinci oyunda bir Türk'ün çalışması desteklemek için ayrı bir motive kaynağı oldu. Başarılar.

  • Çok güzel işler. Tebrikler.

  • Çalışmalarınız çok başarılı görünüyor hocam konsol için satın alacağım :)

  • Hocam tebrikler. Bir oyun projesinde yer almanıza sevindim ve umarım daha da iyi yerlere gelebilirsiniz. Ben de kendi çapımda oyun tasarlama ile uğraşıyorum. Şu an kendime göre baya yok kat ettim fakat ben de bir gün br AAA oyun projesinde yer almak isterim. Acaba bu işle ilgili nasıl başladığınızı nasıl ilerlediğinizi ve tecrüblerinizi okumayı isterim ve benim gibi kendini bu konuda geliştirmeye çalışanlara ne önerirsiniz teşekkürler.

  • Tebrikler hocam, başarılarınız daim olsun.

  • Helal olsun hocam guzel çalışma.llk oyun da biraz underrated idi ama bu sefer daha çok tytar inşallah
  • -- Teşekkürler arkadaşlar.


    @GenhisKhaan89, hocam yine de oyun içi görüntüler fragmandaki gibi olmayacak maalesef. Oyunun sanat tarzına uygun olarak tanıtımda da gerçekçilik hedeflenmemişti, yine de oyun motorundaki halinden daha sağlam render alındı. Görsel açıdan fotorealizm yerine animasyon film konsepti hedefleniyordu başından beri. Oyun zaten PC kanadında VRam'i 4GB olan giriş seviyesi GPU'larda çalışacak düzeyde, büyük baş 3A oyunlara kıyasla iddialı görsellere sahip değildir.


    Şurada ise PS5 üzerinden alınmış kısa bir gameplay mevcut, :


    Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru FragmanıPlayStationyoutube
    Crypto is back and groovier than ever. Make war, not love! Destroy All Humans 2 – Reprobed is coming soon to PS5. ---- #DestroyAllHumans #LicencedToProbe
    https://www.google.com/sorry/index?continue=https://www.youtube.com/watch%3Fv%3Dbl8GYQkYr68&q=EgQuLZpEGLHWp4oGIhAPJNeCBTtmR2if2elOSgM3MgFy

    @justinxnitsuj, evet hocam yukarıda paylaştığım video'da çevreye dikkat edersen, fragmandaki gibi assetler olduğunu fark edebilirsin. Bazen fragmanlarda kullanılan assetler optimize edilip oyun içerisinde de kullanılır. Bu, gameplay için tasarlanan bölüm yapısına aykırı olmayan Assetler için geçerli bir durum. Yine de bu assetler oyun içerisinde kullanılmayacak olsalar bile detaylı hazırlanmasını istiyorlar çünkü her şey hazır olup final render alınmaya başladığında, eğer kamera açılarında estetik görünmeyen bir obje varsa onun yeri bir diğer obje ile değiştirilir.


    Yani örneğin arka planda durması için hazırlanmış olan bir obje, lookDev aşamasına gelindiğinde estetik görünsün diye ön plana alınması gerekebilir. Bu tip durumların yaşanması ihtimaline karşı bütün objeler yüksek detaylara sahip hazırlanıyor. Fragmanlarda da arka planda durması %100 kesin olan bazı objeler oluyor, uzakta gözükmesi gereken bir gökdelen, veya dağ manzarası gibi uzun mesafe objeleri çok fazla detaylı hazırlanmazlar zaten. Bizim çalıştığımız bölge dar bir cadde olduğu için her şeyin öne alınması mümkündü, bu sebeple detaylara girildi.


    Ek olarak, eğer assetler yalnızca oyun içinde kullanılmak üzere hazırlanacaksa o zaman sınıflandırılırlar. Hero Assets, Probs, Vista Assets vs. diye devam ediyor sınıflandırma. Buna bağlı olarak, kimi uzak mesafe objeleri tek seferde detaysız olarak hazırlanıp o şekilde kullanılırlar. Yani saf gameplay assetleri için hepsi çok detaylı olsun diye bir şart aranmaz. Kameraya ve karakterlere yakınlığına bağlı olarak detay seviyesi sınıflandırılıyor böylece zamandan kazanılıyor.


    @ChrisJohnMcCandless, ben uzun zaman önce hobi olarak başlamıştım, ara sıra açıp basit görsel efektler, kısa animasyonlar vs. yapıyordum. VideoCopilot.net diye bir site vardı, abd'li bir görsel efekt sanatçısı hem after effects dersleri hazırlıyor hem de kendi işlerini paylaşıyordu sitesinde. Orayı takip ederek vfx'e giriş yapmıştım hobi olarak. Sürekli de oyun oynadığımdan ilgim git gide artmıştı, bir zaman sonra artık efektlerin dışına çıkmaya başlamıştım. Modelleme / VFX bir arada götürmeye yöneldim ve bu da beni farklı farklı sitelerde ve bazen de youtube'da bulunan çeşitli eğitim setlerine itmişti.


    Birkaç yıl boyunca istikrarlı olarak uygulamalı şekilde çeşitli dersleri takip ederek kendi kendimi yetiştirdim. Bu sektörde çalışan insanların aşağı yukarı hepsi zaten bu şekilde yol alıyor. Yazılım ve türevi dallar için internet üzerinden alanınıza uygun olan dersleri arayarak uygulamalı şekilde takip etmeniz yeterli. Basit google aramaları sonucunda yüzlerce eğitim seti karşınıza geliyor zaten. İstikrarlı olabildiğiniz müddetçe başka bir şeye ihtiyacınız kalmayacaktır.


    Bir zaman sonra belirli kalite kriterlerini yakalayacak seviyeye gelince Artstation üzerinden bir portfolyo oluşturup çalışmalarınızı orada paylaşın, çeşitli başvurularda bu portfolyo'yu kullanın, veya iş verenler oradan sizi bulacaktır iki türlüsü de mümkün. Bu sayede er geç 3A oyun sektörüne girebilirsiniz.


    @justinxnitsuj @ChrisJohnMcCandless




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 21 Eylül 2021; 17:24:48 >




  • Insanlık düşmanı bir projeyi desteklemiyorum
  • İlk oyun çok eğlenceliydi denemeyen mutlaka denesin. Şu oyuna Türkçe dil desteği getirsinler kardeş söyleyiver Destroy All Humans 2 Projesinde Çalışmaktayım - Duyuru Fragmanı  Tebrikler.

  • çalışmaların için tebrikler ilk oyun harikayı gamepass sayesinde keyifle oynayıp bitirmiştim 2. oyundan haberim yoktu burdan öğrendim sürpriz oldu doğrusu umarım yerel iyi bir fiyatlandırma ile yayınlanır ve çıktığında oynarız.

  • eline sağlık
  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.