Şimdi Ara

Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
2
Favori
774
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Cyberpunk | Project Orion | PS5 | ANA KONU


    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU



    Açıklamalarda Cyberpunk 2077’nin devam oyunun, şu an için ‘Project Orion’ olarak isimlendirildiği ifade edildi. Geliştirici, yeni oyunun Cyberpunk serisini daha da ileriye taşıyacağını ve bu karanlık evrenin potansiyelini kullanmaya devam edeceğini de açıklamalarına ekledi.


    - “Project Orion – Cyberpunk evreninin tüm gücünü ve potansiyelini kanıtlayacak Cyberpunk 2077 devamı.”


    - CDPR'den başka bir açıklama: "Orion, Cyberpunk serisini daha ileriye taşıyacak ve bu karanlık geleceğin evreninin potansiyelinden yararlanmaya devam edecek olan bir sonraki Cyberpunk oyunumuzun kod adıdır."


    - Üçüncü bir taraf değil, CD PROJEKT RED ekibi tarafından geliştirilecektir.


    - Geliştirme henüz başlamadı, yapım öncesi aşamasında, bu yüzden geliştirmenin çoktan başladığı bir sonraki Witcher oyunundan sonra göreceğiz.


    - Orijinal Cyberpunk 2077'nin çekirdek ekip üyeleri, CDPR'nin yeni bir stüdyo kurduğu ABD'ye taşınmayı planlıyor. Bu yeni stüdyo yeri, öncelikli olarak Cyberpunk 2077'nin devam oyununa odaklanan yer olacak. Yeni stüdyo Boston'da ve ayrıca Vancouver ve Varşova CDPR lokasyonlarıyla da çalışacaklar.



    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 26 Ekim 2022; 12:32:12 >







  • Cyberpunk'ın devamı ya da spin-off'u galiba? Witcher 4'e yoğunlaşsınlar da bu proje geç gelse de olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kartal Göz kullanıcısına yanıt

    Aslıda Cyberpunk devam oyunundan önce bitirilmesi gereken TW4 oyunu var. Ekip ne kadar büyüklükte veya görev dağılımı nasıl yapılıyor bilinmiyor maalesef.

  • 2030’da oynarız büyük ihtimalle.

    Umarım ilk oyundan ders de çıkarmışlardır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Doom -- 4 Ekim 2022; 18:48:38 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Videodaki açıklamalara göre daha henüz başlamamışlar bile buna. Cyberpunk 2077 DLC'si geldikten sonra yani 2023'ün sonları gibi yapımına başlanacakmış. 2030'da çıkarsa fanlar şanslı. Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU  2030'da bile çıksa bunlar oyunu PS4'e de getirmeye çalışmazlar umarım Cp 2077'de yaptıkları gibi.



    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONUCD PROJEKT IRyoutube
    Please visit our Result center: https://www.cdprojekt.com/en/investors/result-center/ where you'll find all materials on CD PROJEKT Group Strategy Update.
    https://www.youtube.com/watch?v=p-zpOyCKhXA

    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trident02 -- 4 Ekim 2022; 22:55:20 >




  • trident02 kullanıcısına yanıt

    Valla hocam ellerinde PS5 dev kit'ler mevcut bir zahmet PS5 ve üstü cihazlar için yapsınlar. Ama öncelik optimizasyon kısmı bizler için. :)

    2077'nin çıkış aralığı olsun, Şirket içinde ki yönetim sorunları olsun çok sıkıntılı bir süreç yaşamışlardı hatırlarsanız. Şimdi İse CD PROJEKT'in kurucu ortağı ve Ortak CEO'su Marcin Iwiński Firmadan ayrılacağını dile getirmiş.


    Bakalım artık önümüzde ki yıllarda oyun ile alakalı daha da bilgiler verirler umarım. :)

  • Çıkışının CP2077 kadar süreceğini hiç sanmıyorum. 2025 te gelir. PS5 ömrü bitmeden çıkar diye düşünüyorum. Önceki nesile çıkacağını düşünmek hayalinde ötesinde olur. Optimizasyonu sağlama alıp minimum hatayla çıkarmaya özen gösterirler bu sefer.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aragorn Elessar kullanıcısına yanıt

    Ellerinde PS5 DevKit'leri mevcut olduğu için bende zannetmiyorum hocam önceki nesile çıkarmalarını ama Para sevdası işte. Umarım başlı başına yeni nesil bir oyun geliştiriyorlardır.


    Optimizasyon konusunda ise dilleri fena yandı. Bir daha böyle acemilik yapacaklarını zannetmiyorum. Görev dağılımı ve test süreçlerinin sıkı olacağını varsaymaktan öteye gitmiyor şuanki düşüncemiz. :)

  • CD Projekt RED, Cyberpunk 2077'nin devam oyununun 2024'te geliştirilmeye başlanacağını doğruladı



    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU



    Cyberpunk 2077'nin devam oyunu olarak bildiğimiz Project Orion'un kod adı uzun zaman sonra ortaya çıkacak. Distopik gelecek aksiyon rol yapma oyununun arkasındaki Polonyalı stüdyo CD Projekt RED, yakın tarihli bir finansal sonuç toplantısında, geliştirme ekibinin bir kısmı şu anda Phantom Liberty genişlemesini cilalamaya odaklandığı için Project Orion'un araştırma aşamasının 2024 yılına kadar başlamayacağını açıkladı.


    "Stüdyonun 2024 yılının başlarında faaliyete geçeceğine inanıyoruz [...] stüdyo hazır olduğunda ve 2024 yılında faaliyete geçtiğinde, [araştırma maliyetleri] artacaktır. Phantom Liberty başlatıldığında, yama ve yükseltme için kesinlikle bazı kaynaklar harcamamız gerekecek. [Ancak] bazı insanlar halihazırda geliştirilmekte olan Polaris'e [...] ve diğerleri de Orion'a katılacak."


    Project Orion, 350 ila 500 geliştiriciden oluşan bir ekiple ABD'de geliştirilecek. Ancak, CD Projekt RED Polonya'daki çalışanların da yardım edeceğini doğruladı.




    Kaynak :

    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU
    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONUvandal
    La secuela de Cyberpunk 2077 arrancará su desarrollo en 2024, confirma CD Projekt RED
    https://vandal.elespanol.com/noticia/1350762907/la-secuela-de-cyberpunk-2077-arrancara-su-desarrollo-en-2024-confirma-cd-projekt-red/




  • Phantom City'i oynayalım da bunu da yaşarsak oynarız inş. Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU 

  • Cyberpunk oyun direktörü 2.0 ve Phantom Liberty'nin 'son büyük güncellemeleri' olduğunu söylüyor.


    "O ZAMAN CYBERPUNK 2. YA DA 'ORION,' DEMELIYIM, ADINI NE KOYARSAK KOYALIM."


    Çeviridir :


    Cyberpunk 2077 oyun direktörü Gabe Amatangelo, stüdyonun oyun için başka büyük güncellemeler planlamadığını doğruladı.


    CD Projekt geçtiğimiz hafta Cyberpunk 2077'nin merakla beklenen ve temel sistemlerinin çoğunu elden geçiren Sürüm 2.0 güncellemesini yayınladı.


    Oyunun planlanan tek genişleme paketi Phantom Liberty ise bu hafta yayınlandı.


    CD Projekt Red'in hala küçük güncellemelerle oyundaki bazı sorunları ele alması beklenirken, şimdi dikkatini oyunun devamı da dahil olmak üzere diğer projelere çevirmeyi planlıyor.


    Amatangelo PC Gamer'a "2.0 ve Phantom Liberty son büyük güncellemeler" dedi. "Küçük bir şeyler daha yapacağız ama bunlar son büyük güncellemeler."


    "Sonra Cyberpunk 2 var. Ya da 'Orion' demeliyim, sonunda adını ne koyarsak koyalım."


    CD Projekt geçtiğimiz ay Cyberpunk 2077 için yalnızca tek bir genişleme paketi yayınlama kararının şirketin Unreal Engine geliştirmeye geçmesi nedeniyle teknolojik bir karar olduğunu söylemişti.


    Kaynak :

    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU
    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONUvgc
    Cyberpunk game director says 2.0 and Phantom Liberty are its ‘last big updates’ | VGC
    https://www.videogameschronicle.com/news/cyberpunk-game-director-says-2-0-and-phantom-liberty-are-its-last-big-updates/




  • Duyurulan oyunun 2 yıl sonra çıkmayacaksa duyurulmasını saçma buluyorum. Bakalım ne zaman çıkacak bu oyun. Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU 

  • Elon Musk sanırım bu DLC de olacak :d

  • CD Projekt Cyberpunk 2077'yi Birinci Şahıs Yaptığı İçin Pişman Değil, Ancak Cyberpunk 2'ye Henüz Karar Vermedi


    Çeviridir :


    CD Projekt Red, Cyberpunk 2077'yi üçüncü şahıs Witcher serisine kıyasla sadece birinci şahıs oyunu yapmaktan pişman değil, ancak geliştirici henüz kod adı Orion olan Cyberpunk 2 hakkında kararını vermedi.


    CD Projekt Red Yatırımcı Günü sunumu sırasında konuşan ve Orion üzerinde çalışacak olan Cyberpunk 2077 görev yönetmeni Paweł Sasko'ya CD Projekt Red'in yeni oyunda üçüncü şahıstan birinci şahsa geçişi eklemeyi düşünüp düşünmeyeceği ve geliştiricinin mevcut Cyberpunk'ta buna yer vermediği için pişman olup olmadığı soruldu.


    "Bizim açımızdan pişmanlık yok," dedi. "İstediğimiz şey Cyberpunk'ın kendi kimliğine sahip olması ve bu farklı şey olarak fark edilmesiydi. Bugünlerde oyunları satan YouTube, Twitch ve ekran görüntüleri ve bu kimliği ve bireyselliği oyunculara göstermek için kullanılabilecek bir yol."


    Sasko şöyle devam etti: "Birinci şahıs bakış açısının Cyberpunk'ın ana karakteristiği olduğunu ve oyuncular tarafından da böyle algılandığını söylemek istedim. Ayrıca The Witcher'dan belirgin bir şekilde farklı ve bu da ürün kimliğini bu şekilde oluşturmamıza yardımcı oldu."


    Görev yönetmeni Orion hakkında çok fazla bilgi vermedi, ancak CD Projekt Red'in bu konuda henüz karar vermediğini belirtti. Sasko, ekibin Cyberpunk 2077'ye neden yalnızca birinci şahıs modunu dahil ettiğini açıkladıktan sonra şunları ekledi: "Ancak Orion için henüz görmedik."


    Kaynak : https://www.ign.com/articles/cd-projekt-doesnt-regret-making-cyberpunk-2077-first-person-but-has-yet-to-decide-on-cyberpunk-2




  • CD Projekt Cyberpunk'ın Witcher serisine 'benzer bir evrim' geçirmesini istiyor


    STÜDYO CYBERPUNK 2077'NİN DEVAM OYUNU İLE "TAM BİR SARMAL DENEYİMİ" YARATMAYI HEDEFLİYOR


    CD Projekt Red, Cyberpunk serisinin The Witcher serisine "benzer bir evrim" geçirmesini umuyor.


    Cyberpunk 2077 kötü şöhretli bir başlangıç yapmış olsa da, piyasaya sürülmesinden bu yana geçen üç yıl içinde önemli ölçüde geliştirildi ve Eylül ayında temel sistemlerinin çoğunu elden geçiren Sürüm 2.0 güncellemesinin ve tek genişleme paketi Phantom Liberty'nin piyasaya sürülmesiyle sonuçlandı.


    Bu temelin atılmasıyla birlikte CD Projekt Red dikkatini, Kuzey Amerika stüdyolarında "kavramsal tasarım" aşamasında olan kod adı Project Orion olan Cyberpunk devam oyunu da dahil olmak üzere diğer oyunlara çevirdi.


    PC Gamer'a verdiği bir röportajda anlatı yönetmeni Igor Sarzyński, stüdyonun gelecekteki seri girişlerinin, 2007'deki ilk çıkışından bu yana üç ana hat girişi gören The Witcher serisinin evrimini kopyalamasını umduğunu söyledi.


    "The Witcher oyunlarını ve her bölümde ne kadar değiştiklerini düşünün. Burada da benzer bir evrim istiyoruz" dedi.


    "Cyberpunk 2077, bir sürü yeni oyun mekaniği, anlatım tonu, temalar ve sanat yönetimi içeren fütüristik-bilimkurgu dünyasına ilk girişimimizdi. Sanat, şehir tasarımı, müzik, interaktif sahne sistemi, oyun tarzları gibi bazı şeyler neredeyse kutudan çıkar çıkmaz çalıştı.


    "Karakter ilerlemesi, NPC etkileşimi ve optimizasyon gibi diğer unsurların doğru şekilde yapılması daha fazla zaman aldı. Bu doğal; ilk denemede her şeyi doğru yapmak mümkün değil.


    Kaynak :

    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU
    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONUvgc
    CD Projekt wants Cyberpunk to have ‘a similar evolution’ to the Witcher series | VGC
    https://www.videogameschronicle.com/news/cd-projekt-wants-cyberpunk-to-have-a-similar-evolution-to-the-witcher-series/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 3 Kasım 2023; 14:30:11 >




  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt

    Şu "Daldırma Deneyimi" tehlikeli görünüyor Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU 

  • Cyberpunk 2 Oyuncuların Başlangıç Yaşam Yoluna Bağlı Olarak Daha Büyük Dallanan Hikayelere Sahip Olabilir



    Cyberpunk : Project Orion | PS5 | ANA KONU



    "Orada belki de sonunda gerçekten satmadığımız bir söz verdiğimizi düşünüyorum."


    Kod adı Orion olan Cyberpunk 2, Cyberpunk 2077'de Street Kid, Corpo ve Nomad olan oyuncunun başlangıç yaşam yolu tarafından belirlenen daha büyük dallanan hikayelere sahip olabilir.


    Answered Podcast'te konuşan CD Projekt Red anlatı yönetmeni Philipp Weber, Yaşam Yollarının Cyberpunk 2077'nin çoğunda etkili olmamasının stüdyonun gelecek oyunlarda geliştirmek istediği bir şey olduğunu söyledi. Weber şu anda Polaris kod adlı bir sonraki ana hat Witcher oyunu üzerinde çalışırken, Cyberpunk'ın devamı da şu anda geliştirmenin kavramsal aşamalarında.


    Weber, "Örneğin, yaşam yollarıyla ilgili bazı şeyler olduğunu düşünüyorum, bu size daha farklı türde karakterleri oynayabilme sözü veriyor," dedi. "Bence bu, gelecekte örnek olarak geliştirmek istediğimiz bir şey. Çünkü orada belki de sonunda gerçekten satamadığımız bir söz verdiğimizi düşünüyorum."


    Cyberpunk 2077'nin açılışı hangi yaşam yolunun seçildiğine bağlı olarak değişiyor, ancak bir saat içinde üçü esasen tek bir ana hikayede birleşiyor. Çeşitli dallanma yollarına ve kendi içinde farklı seçeneklere sahip olsa da, yaşam yollarının etkisi daha sonra ara sıra ek diyalog seçenekleriyle sınırlı kalıyor.


    "Oyun çok spesifik bir şeyle başlıyor, bir Nomad, bir Corpo, bir Street Kid olabiliyorsunuz ama sonra bazen biraz uzaklaşıyor. Hepsini birlikte hareket ettiriyoruz. O zaman bazen bunu yapabiliyorsunuz," diyor Weber. "Bir görev tasarımcısı olarak, geriye dönüp baktığımızda eski konuyu görebileceğimizi düşünüyorum, daha fazla deneyim, daha fazla zaman olsaydı, belki orada yaptığımızdan biraz daha az karışık hale getirebilirdik."


    Polaris'in baş görev tasarımcısı, Cyberpunk 2077'de de çalışmış olan Błażej Augustynek, başlangıç yaşam yolunun oyunun ana hikayesi için çok önemli olmadığını söyledi. "Bence yaşam yollarında V olarak bıraktığınız hayat önemli," dedi.


    "Yani eskiden ne yaparsanız yapın, her şeyin parçalandığı net bir an var, değil mi? Ve Jackie ile yeni bir hayata başlıyorsunuz. Açıkçası bunun daha önemli olmasını isterdik ama bence şu anda oynadığımız şekilde, sanki belli bir hayattan geliyorsunuz. Ve o hayat sona erdi. Geçmişte kaldı ve şimdi yeni bir hayat yaşıyorsunuz ve bu hayat prologda spoiler vererek sona eriyor ve siz de bunun sonuçlarıyla baş etmek zorunda kalıyorsunuz."


    Cyberpunk'ın devam oyunu hakkında çok az şey biliniyor çünkü birinci şahıs mı yoksa üçüncü şahıs mı olacağı gibi önemli oynanış kararları hala veriliyor. Orijinal Cyberpunk 2077 nihayet son büyük güncellemesini aldı, bu nedenle dikkatler CD Projekt Red'deki devam oyununa daha fazla yönelecek.


    Geliştirici Kasım ayında IGN'e verdiği demeçte, Cyberpunk 2077'nin PlayStation Store'da satıştan kaldırılmasına neden olan çalkantılı lansmanına yol açan aynı uygulamaları tekrarlamamaya kararlı olduğunu ve sonuç olarak birkaç önemli geliştirme sürecini değiştirdiğini söyledi. CD Projekt Red'in Cyberpunk 2077 üzerinde üç yıl boyunca çalışmasına neden olan bu çalkantılı başlangıç, geliştiricinin oyunu tersine çevirmeye ve oyuncuların güvenini yeniden kazanmaya çalışmasına neden oldu.




    Kaynak : https://www.ign.com/articles/cyberpunk-2-may-have-grander-branching-storylines-based-on-players-starting-life-path?utm_source=facebook,twitter





  • Devam oyununun kavramsal aşamada olduğunu açıkladılar.!


    Badowski, Cyberpunk'ın "Orion" kod adlı devam oyununun kavramsal aşamada olduğunu söyledi. CD Projekt yıl sonuna kadar proje üzerinde yaklaşık 80 kişinin çalışmasını bekliyor.

    Nowakowski, şirketin çok oyunculu unsurları da dahil etmeyi düşündüğünü, ancak ayrıntıları tartışmayacağını ekledi.


    Ücret baskılarının hafiflediğini ve şirketin Polonya stüdyolarında işe alımların "oldukça düşük" olmasını beklediğini, ancak Kuzey Amerika stüdyosunu genişletmeye devam edeceğini söyledi.


    CD Projekt'in yapay zekayı nasıl kullanabileceğini araştırmak üzere bir ekip kurduğunu da sözlerine ekledi.

    "Yapay zekanın oyun üretiminde belirli süreçleri iyileştirmeye yardımcı olabilecek bir şey olduğunu düşünüyoruz, ancak insanların yerini alamaz" dedi.


    Cyberpunk'ın piyasaya sürülmesinden çıkarılan dersler hakkında konuşan Badowski, şirketin artık oyun üretim sürecini daha iyi kontrol ettiğini söyledi.


    Badowski, "Gelecekte Cyberpunk 2077'de karşılaştığımız gibi bir prömiyerden kaçınacağımıza inanıyoruz" dedi.


    Kaynak : https://www.reuters.com/technology/cd-projekt-aims-start-production-phase-polaris-2024-2024-01-22/





  • Bu sefer TPS kamera görüşü olursa tadından yenmez. Yine FPS'de olsun. 2077'de ki ahmaklıklarından da ders çıkarmışlardır. Sağlam bir çıkış yaparlar diye düşünüyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Kod adı Project Orion olan Cyberpunk 2077'nin devamı CD PROJEKT RED Kuzey Amerika'da güçleniyor




    CD PROJEKT RED, ABD ve Kanada merkezli CD PROJEKT RED North America tarafından yönetilen Cyberpunk 2077'nin beklenen devamı Project Orion üzerinde çalışan ekibe yüksek profilli birkaç kişinin katıldığını duyurdu.


    Project Orion şu anda geliştirme sürecinin ilk aşamalarında olup, daha önce Cyberpunk 2077 ve casus-gerilim türündeki Phantom Liberty genişleme paketinde yer alan Gabriel Amatangelo (Oyun Direktörü) da dahil olmak üzere stüdyo kıdemlileri projeye öncülük etmektedir, Paweł Sasko (Yardımcı Oyun Direktörü), Igor Sarzyński (Yaratıcı Yönetmen), Andrzej Stopa (Sinematik Yönetmen), Kacper Niepokólczycki (Çevre Sanat Yönetmeni), Sarah Grümmer (Baş Görev Tasarımcısı Vekili) ve Kacper Kościeński (Mühendislik Direktörü). Bu grup artık Boston, Massachusetts'te yeni oluşturulan CDPR stüdyosunda bulunan daha büyük bir ekibin parçası.


    Bu ekipte, yılların deneyimine ve çeşitli tanınmış ve etkileyici AAA projelerine sahip sektör profesyonelleri yer alıyor:


    - Dan Hernberg Yönetici Yapımcı olarak ekibe katılıyor. Dan daha önce Amazon Games'te Üretim Müdürü, Panic Button'da Üretim ve Ürün Yönetimi Müdürü ve Blizzard Entertainment'ta Baş Ürün Müdürü olarak çalıştı ve diğerlerinin yanı sıra New World, Apex Legends ve Diablo III gibi oyunlara katkıda bulundu.


    - Ryan Barnard'ın geçmiş görevleri arasında Massive Entertainment ve Ubisoft'ta Oyun Direktörlüğünün yanı sıra Hitman'in geliştiricisi IO Interactive'de Oyun Direktörlüğü de bulunuyor. Kendisi Tasarım Direktörü olarak yetenekleriyle katkıda bulunacak.


    - Project Orion ekibine Mühendislik Direktörü olarak katılan Alan Villani, daha önce çeşitli Mortal Kombat oyunlarının teknik yönetmenliği de dahil olmak üzere çeşitli WB Game ürünlerinde Teknoloji Başkan Yardımcısı olarak teknik uzmanlığını sunmuştu.


    - Anna Megill, video oyunlarında 20 yıllık deneyime sahip ödüllü bir oyun yazarı ve yazardır. Control (Remedy), Dishonored gibi oyunlara yaptığı anlatı katkılarının ardından Project Orion'a Baş Yazar olarak katılıyor: Death of The Outsider (Arkane), Avatar: Frontiers of Pandora (Ubisoft Massive), Guild Wars 2 (ArenaNet) ve yakında çıkacak olan Fable (Playground Games) gibi oyunlara yaptığı anlatı katkılarının ardından Project Orion'a Baş Yazar olarak katılıyor.


    - Alexander Freed Project Orion'un yazar kadrosunu daha da güçlendirecek. New York Times çok satan roman yazarı, anlatı tasarımcısı ve çizgi roman yazarı olan ve 15 yılı aşkın oyun yazarlığı deneyimine sahip olan Freed, daha önce BioWare'de diğer oyunların yanı sıra Star Wars: The Old Republic'te Baş Yazar olarak çalışmıştır. Ayrıca DICE, Obsidian Entertainment, Wizards of the Coast ve 20th Century Fox'un oyun bölümü FoxNext dahil olmak üzere çeşitli büyük stüdyolar için yazmış ve danışmanlık yapmıştır.


    Kod adı Project Orion olan Cyberpunk 2077'nin devam oyunu üzerinde çalışmalar CD PROJEKT RED Kuzey Amerika'da geliştirme sürecinin ilk aşamalarına girerken, şirket şu anda Boston ve Vancouver lokasyonlarında çeşitli pozisyonlar için işe alım yapıyor.


    Kaynak : https://press.cdprojektred.com/en/news/1531/cyberpunk-2077-follow-up-codenamed-project-orion-grows-in-strength-at-cd-projekt-red-north-america




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.