Giant Skull | New IP | PS5 | ANA KONU
Giant Skull | PS5 | ANA KONU
Şu anda AAA tek oyunculu bir aksiyon macera oyunu üzerinde çalışıyor.
Star Wars Jedi serisinin ve God of War III'ün yönetmeni Stig Asmussen, "büyüleyici dünyalarda geçen, oynanış odaklı, hikaye odaklanmış aksiyon-macera oyunları" geliştirmeye adanmış yeni bir oyun stüdyosu olan Giant Skull'un kurulduğunu duyurdu. Şu anda Unreal Engine 5 üzerine inşa edilmiş AAA tek oyunculu odaklı bir aksiyon macera oyunu üzerinde çalışıyor.
Giant Skull CEO'su Stig Asmussen bir basın açıklamasında "Giant Skull stüdyo kültürü yaratıcılık ve merak üzerine kurulmuştur" dedi. "Sürükleyici hikaye anlatımı, kahramanca savaşlar ve heyecan verici geçişlerle tanınan yetenekli bir ekip oluşturduk ve amacımız oyuncuların yıllarca kendilerini içinde kaybetmek isteyecekleri zengin bir evren yaratmak."
Giant Skull'ın liderlik ekibinde daha önce Star Wars Jedi: Survivor'da teknik direktör olarak çalışan baş teknoloji sorumlusu Jon Carr; Fortnite, Valorant, League of Legends ve God of War'da çeşitli görevlerde sanat yönetmenliği dahil olmak üzere 27 yıldan fazla deneyime sahip sanat yönetmeni Patrick Murphy; Fortnite'ta baş yapımcı olan baş yapımcı Lauren McLemore; daha önce Star Wars Jedi: Survivor ve Star Wars Jedi'da tasarımı denetleyen tasarım yönetmeni Jeff Magers yer alıyor: Fallen Order; Fortnite ekibinin kurucu üyesi ve Epic Games'te animasyon direktörü olan animasyon direktörü Brian Campbell; ve Unbroken Studios'u yönetmeden önce Rocksteady Studios'ta Arkham serisinde operasyon direktörü olarak çalışmak da dahil olmak üzere 16 yıldan fazla ekip yönetme deneyimine sahip olan baş işletme sorumlusu ve baş finans sorumlusu Anthony Scott.
Giant Skull operasyon müdürü ve finans müdürü Anthony Scott, "Stüdyo için değerlerimiz, oyunlarımızı nasıl yaptığımıza ve oyuncularla olan ilişkimize de yansıyor - özerklik, momentum, merak ve saygı" dedi. "Gelecek oyunumuzun önünü açarken, oyuncuların bu muhteşem yolculuğun her adımında bize katılmalarını istiyoruz. Özel bir şey yaratıyoruz ve türü tanımlayan, üçüncü şahıs aksiyon maceraları yaratma konusunda son derece tutkulu ve deneyimli inanılmaz bir ilk geliştirici ekibini bir araya getirecek kadar şanslıyız."
Geliştirici : Giant Skull
Yayıncı : Giant Skull
Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.
Resmi Site : https://www.giantskull.com
İçerik Düzenleniyor..
Nobody Wants to Die | PS5 | ANA KONU
Nobody Wants to Die | PS5 | ANA KONU
Zaman Her Şeyi Açığa Çıkarır
New York, 2329 dünyasında kendini kaybetmeye hazır ol; burada ölümsüzlüğün bir bedeli vardır ve birisi bu bedeli ödemeli. Dedektif James Karra, ölümün kıyısından döndükten sonra amirinden kayıt dışı bir vaka alır, tek yardımcısı ise genç polis arabulucusu Sara Kai'dir. Bu ikili her şeyi riske atarak bir katilin peşine düşüp şehrin seçkinlerinin karanlık sırlarını keşfederken zaman her şeyi açığa çıkarır.
New York 2329'a Hoş Geldin
2329'daki alternatif bir New York City geleceğinde geçen karanlık bir macerayı deneyimle; teknoloji, bilincin hafıza bankalarında depolanarak veya bir bedenden diğerine transfer edilerek insanlara sonsuz yaşam sunulan bir düzeye ulaşmıştır. Ama tabii sadece, bu hizmete parası yetenler için.
Soruşturmayı Yürüt
Fanilik Departmanı Dedektifi James Karra'nın yerine geçerek, şehrin seçkinlerini hedef alan seri katilin peşine düş. Zaman manipülasyonu ve gelişmiş teknoloji araçlarını kullanarak olay yerlerini inceleyip her cinayete giden olayları yeniden canlandır ve cinayetlerin ardındaki korkunç gerçeği gözler önüne seren ipuçlarını bul.
Karanlık Sürükleyici Dünya
Transhümanizm ve ölümsüzlüğün tehlikelerinin irdelendiği bu anlamlı ve özgün etkileşimli dedektif hikâyesinde distopik bir geleceğin içine dal. Yaşamın sonsuz olduğu ve ahlâki değerlerin çöktüğü bir dünyada, tecrübeli bir dedektif olarak, ölümün artık uzak bir anı hâline geldiği bir toplumda doğru ile yanlışın sınırlarını bulmalısın.
Büyüleyici Bir Öyküsel Macera
Unreal Engine 5'in gücünden faydalanılarak geliştirilen Nobody Wants to Die, öykü anlatımının sınırlarını zorlayarak fotogerçekçi grafikler ile son derece özgün bir öyküsel deneyimi bir araya getirmektedir.
Geliştirici : Critical Hit Games
Yayıncı : PLAION
Çıkış tarihi : 2024
Resmi Site : https://nobodywantstodie.games/
Duyuru Fragmanı
Thorgal | PS5 | ANA KONU
Thorgal | PS5 | ANA KONU
Thorgal, Grzegorz Rosiński ve Jean Van Hamme tarafından yaratılan popüler çizgi roman dünyasında geçen RPG unsurları içeren bir macera aksiyon oyunudur. Hayranları tarafından çok sevilen klasik ve iyi bilinen bir masala dayanan fantastik hikaye, modern ve ilgi çekici bir uyarlama sunmayı amaçlamaktadır.
Oyuncu serinin ana karakteri Thorgal Aegirsson rolünü üstlenecek - gizemli bir kökene sahip bir Viking savaşçısı. Kendisi ve ailesi için pusuda bekleyen düşmanlarla - İskandinav mitolojisinden bilinen insanlar ve tanrılar - yüzleşmek zorunda kalacak. Oyun boyunca, tamamlaması gereken birçok tanıdık RPG görevi var ve ayrıca tehlikeli canavarlar, haydutlar ve güçlü bilinmeyen güçlerle yüzleşmek zorunda kalacak. Yolculuğu sırasında Thorgal daha önce çizgi romanlardan tanıdığı karakterlerle karşılaşacak ve titizlikle hazırlanmış geniş mekanları ziyaret edecek.
Thorgal serinin mevcut hayranlarının ilgisini çekmeyi, yeni fantezi hayranlarını cezbetmeyi ve bu klasik çizgi romanı RPG meraklılarına tanıtmayı hedefliyor.
Geliştirici : Mighty Koi
Yayıncı : Mighty Koi
Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.
Resmi Site : https://www.mighty-koi.com/thorgal
Duyuru Fragmanı
The Night Wanderer | PS5 | ANA KONU
The Night Wanderer | PS5 | ANA KONU
"The Night Wanderer" RPG ve souls benzeri türlerin bir karışımıdır, benzersiz çözümler ve denenmiş ve doğru mekaniklere yenilikçi bir yaklaşım ile karakterize edilir. Oyun, Metroidvania oyunlarından bilinen seviye tasarımını ve dinamik ancak taktiksel oynanışı vurgulayan soulsborne yapımlarına özgü bir savaş sistemini kullanıyor.
Aynı zamanda, tüm deneyimin önemli bir yönü, açıkça özetlenmiş, ilgi çekici bir hikayedir; oyun, klasik RPG'lerin hevesli hayranları tarafından bilinen görev tasarımına sahiptir.
Jarosław Grzędowicz'in ödüllü romanından uyarlanan oyunda oyuncu, keşfedilmemiş yabancı bir gezegende tek başına bir göreve çıkan seçkin bir asker ve paralı asker olan Vuko Drakkainen rolünü üstleniyor. Vuko olarak oynarken, uzay giysinizi çıkarın ve bir zırh giyin. Önceki bir keşif gezisinden birkaç bilim insanı, bizim Erken Orta Çağ insanlarını oldukça andıran varlıkların yaşadığı bir gezegen olan Midgaard'da kayboldu. Gezegen, her türlü ileri teknolojiyi bozan ve zarar veren bir radyasyon alanı ile çevrilidir.
Oyunun geçtiği dünyanın bir kısmı Dünya'nın İskandinavya'sına büyük benzerlik gösteriyor. Gezegen birçok sır saklıyor ve gizemli güçleri ulaşabildiği her şeyi değiştiriyor: yaratıklar, nesneler ve hatta insanlar. Vuko'nun seyahat ettiği ve etkileşime girdiği dünyayı önemli ölçüde etkiliyor, ayrıca savaş ve karakter etkileşimleri gibi temel oyun özelliklerini şekillendiriyor. Gezegenin gizemlerini öğrenmek, aradığınız bilim insanlarına ne olduğunu çözmenize bağlı.
Yolculuğu sırasında Vuko'ya, görevi tehlikeli görevinde ona destek olmak ve gücünü, reflekslerini ve dayanıklılığını büyük ölçüde artırmak olan, kahramanın sinir sistemine bağlı biyolojik bir yapay zeka olan Cyphral eşlik ediyor. Cyphral'ın varlığı, bilinmeyenle yüzleşirken oyuncuya yardımcı olacaktır. Vuko, kabilelerin ve canavarların yaşadığı diğer dünya topraklarını geçmek ve bu garip, yabancı dünyada gerçekten neler olduğunu ortaya çıkarmak zorunda kalacak.
Geliştirici : Mighty Koi Studio
Yayıncı : Mighty Koi Studio
Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.
Resmi Site : https://www.mighty-koi.com/wanderer
Duyuru Fragmanı
The Sinking City 2 | PS5 | ANA KONU | Türkçe Altyazılı
The Sinking City 2 | PS5 | ANA KONU
The Sinking City 2, 1920'lerin Amerika Birleşik Devletleri'nin Lovecraftvari bir versiyonunda geçen üçüncü şahıs bir hayatta kalma ve korku oyunudur.
Artık sokaklarına çürüme ve Eldritch canavarları getiren doğaüstü bir sel tarafından rahatsız edilen kötü şöhretli şehir Arkham'da geçiyor. Kabus gibi iğrençliklerle savaşın, yükselen sular manzarayı değiştirirken çürüyen bir şehri keşfedin ve sizi bu terk edilmiş yere hangi karanlık gizemlerin getirdiğini keşfedin. The Sinking City 2, orijinal oyunda anlatılandan ayrı, yeni ve bağımsız bir hikaye içerecek.
- HP Lovecraft'ın akıllara durgunluk veren yaratıcı evreninin esrarengiz dehlizlerinden fırlamış, titizlikle hazırlanmış, gizemli tasarımlar ve kozmik korku unsurlarıyla dolu bir dünyanın derinliklerine inerek heyecan verici bir yolculuğa çıkın.
- Su basmış sokaklardan ve köhne konaklardan oluşan, korkunç yaratıkların pusuda beklediği geniş bir labirent olan Arkham şehrini keşfedin ve hayatta kalın.
- Cthulhu Mitosunu genişleten yeni ve eşsiz yaratıkların yanı sıra kaynak materyalden Diptekiler, Mi-golar, okült bağnazlar ve diğer ikonik canavarlarla savaşmak üzere çeşitli silahlar kullanın.
- Envanter yönetimi, isteğe bağlı bulmacalar, yeni açılan alanlar ve gizli hazineler için geri dönme seçenekleriyle klasik hayatta kalma ve korku tarzlarını en iyi hâliyle deneyimleyin.
- Çevresel hikâye anlatımını ve etrafa saçılmış ipuçlarını kullanarak yeni oyun sonları ve oynanış bonuslarının kilidini açan ek gizemleri çözün.
- Unreal Engine 5 sayesinde The Sinking City 2, Lumen global aydınlatma, fotogerçekçi Nanite geometrisi, gerçekçi Metahuman destekli karakterler ve çok daha fazlasıyla yeni nesil görseller sunuyor.
Geliştirici : Frogwares
Yayıncı : Frogwares
Çıkış Tarihi : 2025
Resmi Site : https://frogwares.com
Duyuru Fragmanı
BulletFarm | New IP | PS5 | ANA KONU
BulletFarm | New IP | PS5 | ANA KONU
Los Angeles, Kaliforniya ve Guangzhou, Çin, 28 Şubat 2023 - NetEase Games, merkezi Los Angeles, Kaliforniya'da bulunan BulletFarm adlı yeni bir uzaktan ilk AAA oyun stüdyosunun kurulduğunu duyurmaktan heyecan duyuyor. NetEase Games'in portföyüne en son eklenen stüdyo, başta eleştirmenlerce beğenilen Call of Duty: Black Ops serisi olmak üzere küresel hit serisi Call of Duty'deki liderliğiyle tanınan ödüllü ve deneyimli bir endüstri emektarı olan David Vonderhaar tarafından yönetiliyor.
BulletFarm şu anda Unreal Engine 5 ile inşa edilen ve işbirliğine dayalı oynanışa vurgu yapan orijinal bir evrende geçen yeni ve iddialı bir AAA oyun geliştiriyor. Oyun, birinci şahıs oynanışına yeni bir bakış açısı sunarken daha samimi ve ilişkilendirilebilir bir deneyim yaratacak. BulletFarm, merkezi Los Angeles'ta bulunan ana stüdyo ile uzaktan öncelikli bir yaklaşıma sahip. Vonderhaar'a stüdyonun yaratıcı yönetmeni olarak deneyimli oyun tasarımcısı Chris Cowell katılıyor. BulletFarm'ın şu anda birkaç kilit pozisyonu açık ve aktif olarak kurucu ekibe katılacak en iyi yetenekleri arıyor.
"Bu yeni stüdyoyu kurmak bana konfor alanımdan çıkma ve tamamen yeni ve farklı bir şey yapma şansını verdi. Bu, daha önce üzerinde çalıştığım oyunlardan farklı, ancak zengin karakterlere, hassas mekaniklere, daha samimi hikaye anlatımına ve bolca aksiyona olan tutkumu sergileyen bir oyun" diyor BulletFarm Stüdyo Başkanı David Vonderhaar. "NetEase bize bu yeni yolları keşfetmemiz için inanılmaz bir destek yapısı sağladı ve oyunumuzun konseptini ve fikirlerini oluşturmaya başlamamız için gerçek bir özgürlük tanıdı."
"NetEase Games Küresel Yatırımlar ve Ortaklıklar Başkanı Simon Zhu ise şunları söyledi: "NetEase Games, BulletFarm'a bu yeni birinci şahıs deneyimini inşa etmesi için gereken kaynakları ve desteği vermeye kendini adamıştır. "David'in liderliği ve stüdyoda bir araya getirilen oyun geliştirme yeteneklerinin erken koleksiyonu, mevcut hayranlarının yanı sıra yeni bir izleyici kitlesi için gerçekten benzersiz bir şey sunmaya hazırlanıyor."
Geliştirici : BulletFarm Studio
Yayıncı : NetEase Games
Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.
Resmi Site : https://www.bulletfarm.com
GAME 3 | PS5 | ANA KONU
GAME 3 | PS5 | ANA KONU
Biz Kopenhag, Danimarka'nın kalbinde yer alan bağımsız bir oyun şirketi olan Playdead'iz. LIMBO ve INSIDE olmak üzere eleştirmenlerce beğenilen iki oyun yaptık. Şu anki projemiz, evrenin uzak bir köşesinde geçen 3. şahıs bir bilim kurgu macerası.
Çok düz bir yönetim yapısına sahip, bağımsız geliştiricilerden oluşan nispeten küçük bir ekibiz. Tasarım sürecimiz, son teslim tarihlerine mantıklı bir yaklaşımla birlikte yinelemeden oluşuyor. Yeni deneyimler yaratmaya odaklanarak deneyler yapıyor ve işbirliği yapıyoruz ve bu nedenle bunları başarmamıza yardımcı olabilecek kişileri işe alıyoruz.
( Oyunun ismi henüz belli olmadı. Şuan için Game 3 olarak adlandırılıyor. )
Geliştirici : Playdead
Yayıncı : Playdead
Çıkış Tarihi : Açıkklanmadı
Resmi Site : https://playdead.com
KEMURI | PS5 | ANA KONU
KEMURI | PS5 | ANA KONU
Ikumi Nakamura tarafından kurulan stüdyo UNSEEN, Nakamura tarafından tasarlanan ve yaratılan orijinal bir fikri mülk olan KEMURI'yi duyurdu.
İşte UNSEEN aracılığıyla oyuna genel bir bakış:
KEMURI sizi, gizemli yaratıkların (YOKAI) halkın arasında saklandığı bir şehir ormanında, öngörülemez olanın olağanüstü olanla buluştuğu bir diyara çağırıyor. Bir YOKAI AVCISI olun ve şehrin gizemlerini çözmek ve dünyaya denge getirmek için FOX PENCERENİZİ kullanın. Tek başınıza veya arkadaşlarınızla heyecan verici bir maceraya dalın, yokai'yi şık bir şekilde avlayın, güçlerini toplayın ve daha büyük zorluklarla yüzleşin.
KEMURI'nin dünyası, geleneksel Japon folkloru, modern kültür, anime estetiği ve sıradan insanların görüşünün hemen ötesinde doğaüstü harikaların var olduğu uluslararası bir yeteneğin karışımıdır. Bu dünya, yokai avcılarını avlarını takip ederken ve hızlı tempolu dövüşlerde savaşırken varoluşsal temalar ve ahlaki ikilemlerle yüzleşmeye zorluyor. Görünümünüzü değiştirmek ve paranormal yeteneklerine erişmek için bazıları kötü niyetli, bazıları dost canlısı çok çeşitli yokaları toplayın.
Kaotik dikey bir şehirde koşun, süzülün ve avlanın, diğer dünyadan karakterlerle tanışın ve bizim dünyamız ile bilinmeyen arasındaki boşlukta var olan nefes kesici bir anime dünyasını deneyimleyin.
KEMURI'nin görüldüğü yerde... yokai'nin de onu takip edeceği kesin. Geriye kalan tek soru şu: BİLİNMEYENİ nasıl AVLAYACAKSINIZ?
Geliştirici : UNSEEN
Yayıncı : UNSEEN
Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.
Resmi Site : https://www.kemuriworld.com
Duyuru Fragmanı
Jet Set Radio | Reboot | PS5 | ANA KONU
Jet Set Radio | Reboot | PS5 | ANA KONU
Jet Set Radio Yaratıcıları SEGA'nın Reboot için Çalışmalara başlandı.
The Game Awards 2023'ün en dikkat çekici duyurularından biri SEGA'nın bazı eski serilerine yeni bir soluk getirmesiydi ve artık Jet Set Radio'nun yeniden başlatılmasında en azından orijinal yaratıcıların yer alacağını biliyoruz.
Haber, Washington Post'un Sega of America CEO'su Shuji Utsumi ile yaptığı ve "Jet Set Radio gibi oyunların konsepti gelişmiş durumda. Orijinal yaratıcıları yeniden işin içinde ve şimdi tam zamanı. İnsanların her türlü konsepti takdir edebilecekleri iyi bir zaman."
Utsumi büyük olasılıkla orijinal oyunu yöneten ve yakın zamanda birkaç Like a Dragon oyununda yapımcı olarak görev alan Masayoshi Kikuchi ve konseptleri Jet Set Radio'yu ortaya çıkaran ve birkaç yıl başka fırsatlar peşinde koştuktan sonra 2021'de SEGA'ya geri dönen sanatçı Ryuta Ueda gibi personel üyelerine atıfta bulunuyor. Ancak, Jet Set Radio'nun yeniden başlatılmasındaki özel katılımları doğrulanmadı.
Geliştirici : Sega
Yayıncı : Sega
Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.
Duyuru Fragmanı
Housemarque | New IP | ANA KONU
Housemarque | New IP | ANA KONU
Returnal Geliştiricisi Housemarque Yeni Bir IP Üzerinde Çalıştığını Açıkladı!
Geliştirici Housemarque, 2021'deki Returnal'ın ardından duyurulmamış yeni bir IP olan bir sonraki oyunu üzerinde çalışıyor. Ancak oyunun henüz geliştirme aşamasının ilk günlerinde olduğu için ne olduğunu öğrenmemize muhtemelen daha çok var.
VentureBeat'e göre Housemarque genel müdürü Ilari Kuittinen, DICE Ödülleri'nde "Yeni bir oyuna, yeni bir IP'ye başlamak, onu konseptleştirmek için erken günler," dedi. "Bununla birlikte neler olacağını göreceğiz."
Returnal oyun direktörü Harry Krueger, "Bu aşamada, Returnal ile başardıklarımızdan oldukça gurur duyuyoruz ve bir şirket olarak aynı yörüngeyi takip etmekten oldukça heyecanlıyız" diye ekledi.
Housemarque bundan sonra ne üzerinde çalışacak olursa olsun, PlayStation Haziran 2021'de Housemarque'ı satın aldığı için muhtemelen PlayStation donanımına özel olacak. Satın almadan önce Housemarque, Super Stardust HD, Dead Nation, Resogun ve son olarak Returnal gibi bir dizi oyunda PlayStation ile yakın işbirliği içindeydi.
Kuittinen satın almayla ilgili olarak şunları söyledi: "Bu, stüdyomuza net bir gelecek ve oyun merkezli yaklaşımlar sunmaya devam ederken, aynı zamanda yeni anlatım yöntemleri denemek ve bu modern sanat formunun sınırlarını zorlamak için istikrarlı bir fırsat sunuyor."
Şimdilik daha fazla Returnal oynamakla yetinmek zorundayız. Ki bu kötü bir şey değil, o oyun mükemmel. GameSpot'un Returnal incelemesinde Mike Epstein şöyle yazıyor: "Returnal oynamak için biraz cesur olmanız mı gerekiyor? Evet. Cezaya aç olmanız gerekiyor mu? Bu yardımcı olur. Yapmaya değer her şeyin sizi en azından biraz korkutması gerektiğini söylerler. Bunun her zaman doğru olup olmadığından emin değilim ama Returnal güçlü bir örnek teşkil ediyor."
Geliştirici : Housemarque
Yayıncı : SIE
Çıkış Tarihi : Açıklanmadı.
İçerik Güncelleniyor..!!
Nerede: Bir konuya bakıyor.
Son Giriş: 9 sn. önce
Son Mesaj Zamanı: 1 sa.
Mesaj Sayısı: 21.145
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 21.201
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 7.032.075 (Bu ay: 110.278)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 28.400 (Bu hafta: 17)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun