Şimdi Ara

erkeklik hormonu ile erkeksi davranışın ilişkisi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
0
Favori
488
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bunu herkesin bilmediğini düşünüyorum. belli bir seviyenin üstünde testosteron salgıladığınızda "karı" gibi iş çevirme, arkadan kuyu kazma, dedikodu yapma, yanar döner olma gibi işlere girmiyorsunuz zira bunlar kadınımsı meziyetler; erkeksi özellikler sergiliyorsunuz, bu hormonla korkunuz fazla olmuyor, tehdide karşı atıyorum kuyusunu kazmak yerine dişie diş-kana kan savaşma kabiliyetiniz olmuş oluyor.

    erkeklerde bu tür yanar döner, kadınımsı şeylerden hoşlanan insanlar kültürümüzde "homoseksüel" olmakla suçlanır, zira testosteron hormonu düşük olur böyle kişilerde; feminenliğe yaklaşır, her türlü "iş çevirme" erkekçe olmayan şeyler hep bunlardan kaynaklanır. ondan dolayı "gaylikten" hoşlanılmaz anadolu kültüründe.

    isteyen olursa daha da açarız.



  • Konu sakat; erkek hormonuyla yani erkeklik organıyla başlayıp, "isteyen olursa açarız" diye bitiyor. Kaçın buradan...
  • eril ve dişil denen her iki varlık da özünde dişildir. her ikisi de doğum yapar. ancak bazı balık türleri gibi çiftleşme esnasında cinsiyet değiştirirler.

    tıpçı arkadaşlar bir zahmet geyiğini yapmak yerine bu konuları açıklasınlar.

    ............................

    kişiyi doğuran varlık onun eşi dediği şeydir. buna göre eş aynı zamanda beni de doğurduğu ölçüde bana annelik de yapar. eş dediğim şeyle türleşme amacım varsa onun aynı zamanda annem olduğunu da bilirim.


    tıpçı arkadaşlar bunu da açıklasınlar.

    .............................

    batılı kaynaklardan bilgi edinip adam gibi anlatmak yerine geyiğini yaparsanız konu dışına döner burası.

    .............................

    tanım gereği dişil bireyin erkeksi görülmesi halinde gaylik ya da lezbiyenlik denen anomaliler görülür. bunlar esasen normal davranışlardır. ancak bu haller türeme engeli olduğundan kabul görmez.

    platonun devletini yeniden okuyun. göremediğiniz bir sürü şey var orada.




  • Ben de şöyle bir not düşeyim, yeterince erkeksi ve güçlü hissetmeyenler bu tarz meseleler üzerine ciddi kafa yorarlar. Kendi kendini ele veriyorsun, kompleksli cılız şey seni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HADO77

    eril ve dişil denen her iki varlık da özünde dişildir. her ikisi de doğum yapar. ancak bazı balık türleri gibi çiftleşme esnasında cinsiyet değiştirirler.

    tıpçı arkadaşlar bir zahmet geyiğini yapmak yerine bu konuları açıklasınlar.

    ............................

    kişiyi doğuran varlık onun eşi dediği şeydir. buna göre eş aynı zamanda beni de doğurduğu ölçüde bana annelik de yapar. eş dediğim şeyle türleşme amacım varsa onun aynı zamanda annem olduğunu da bilirim.


    tıpçı arkadaşlar bunu da açıklasınlar.

    .............................

    batılı kaynaklardan bilgi edinip adam gibi anlatmak yerine geyiğini yaparsanız konu dışına döner burası.

    .............................

    tanım gereği dişil bireyin erkeksi görülmesi halinde gaylik ya da lezbiyenlik denen anomaliler görülür. bunlar esasen normal davranışlardır. ancak bu haller türeme engeli olduğundan kabul görmez.

    platonun devletini yeniden okuyun. göremediğiniz bir sürü şey var orada.
    " Eril " varlığın doğumunu aciklayiverin bir zahmet hocam. Özünde disildir manasını şu şekilde mi anlamamız lazım?

    quote:

    'Sadece kadınların süt keseleri olmasına karşın, embriyonun ilk oluşum aşamasında kadın ve erkekler olarak gelişmemiz benzeri biçimde başlar. Altı haftalık olana kadar, embriyo kadın şablonunu takip eder. Taki erkek cinsiyet kromozomu devreye girene kadar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • sapık avcı neyi açacan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • eril varlık x ve y kromozonuna sahip yani çift cinsiyetli. aynı zamanda kadın yani.

    eril ekuluje olur yani spermi doğurur. kadın menstüre olur yumurtayı doğurur. bunların her ikisi de doğumdur. insan insan olmadan önce neydi bir baksın deniyor.

    .................................

    kadın eril birey dünyaya getiremez. getirmiş ise buna erilin y kromozomu neden olmuştur. aynı zamanda dişil bir birey dünyaya gelmişse bunun da erilden ayrıksı olması düşünülemez zira erilin aynı zamanda x kromozomu da mevcuttur.

    .................................

    en nihayetinde sebeb sonuç olarak ortaya bir birey konmuşsa bu birey erilin ya da dişilin evrildiği bir haldir ve eril bazen dişile döndüğü gibi dişil de bazen erile döner.

    .................................

    erilin dişil olması muhtemelken dişilin eril çocuk doğurması esasen mümkün değildir. bu açıdan doğum sonrası komplikasyonun özü eril çocuk denen şeyde gizli. eril çocuk anneden doğması mümkün olmadığı ölçüde eril denen varlığın doğum yapmış hali gibidir.

    .................................

    bunun için kadını kullanmasına da gerek yoktur. zira eril doğum yapmadan da dişilin evladı hükmündedir. yani dişilin karşısında zaten doğumunu yaptığı bir eril vardır.türleşme ile bu durumun sağlamasını yapar.

    .................................

    salt erilin varlığı zaten dişilin mevcudiyeti karşısında kendisini doğurmuş olduğunun da delilidir ki bu durum sorunun ikinci kısmıyla ilgilidir.


    .................................

    doğum yaptığını anladığımız bu iki varlığın doğum sonrası komplikasyonları ise türleşmedir. çocuğun cinsiyetinden tutun da bir kısım genetik hastalıklarına kadar bu komplikasyona dahildir. doğum sonrası ise eğitimi geliri, imkanları vs. her türlü doğum sonrası komplikasyonda hayat denen argumanla ortaya çıkar.

    ..................................

    insanın maddi manevi felsefi her türlü sorunu doğum sonrası komplikasyon sonucu ortaya çıkar. başka türlüsü de olmaz.

    .................................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HADO77 -- 26 Ağustos 2018; 21:51:26 >




  • meselenin ikinci, can alıcı ve en önemli kısmı ise bu değil.

    bir şey karşısındaki varlık evladı iken ona eşim diyebilir. o varlık bu kere eşi gibi gözükür ve onu yine doğurur yani evlaıd olduğunu keinleştirir ve bu esnada kendisi de o varlığın kızı olduğunu anlar ve baba denen kavrama da vasıl olur.


    ..........................

    şimdi ben hakkın ta kendisiyim veya bir rasulum veya gerçekten iyilerdenim veya gerçekten sizin hayrınızı düşünen bir kimseyim. veya ne olursa olsun ben garazsız kinsiz gördüğümü bildiğimi anlattım.

    ...........................

    karşınızdaki kişi ister eril ister dişil gibi gözüksün (ki bu durum net değildir bu kişi tekrar evrilecek)beni fikir ve kişilik bazlı tercih etmemesinin nedeni, yarattığı sonuca kaynaşmış olduğundan mümkün değildir.

    yani kişi annesi babası eşi evladı olana beni tercih etmeyecek ve zahiren akil duran bu şeyin madden şekli konusunu anlamamakta ısrar edecektir.

    .............................

    kişi karşısında hem cinsi münasebette bulunacağı hem kendisini doğurup besleyen, koruyan bir şeyi bulduğu ölçüde hakkın ta kendisi olsam, ileri sürdüğüm tez gereği ne onunla cinsi ilişki kurabilirim ne onu doğurabilirim ne de bu iki sebebten ötürü o şeyi yaşam denen sahaya sokabilirim.

    esasen ben bu kişiyi dünyaya getirmemekle karşılaşacağı mutlak olan tek bilinen şeyden yani ölümden uzak tuttum. ancak maddi zevkler(cima, yeme içme, etme, mal mülk vs.) onu bana tercih ettirir bir şeye evrilmiştir.

    ....................................

    ruhun özü denen şeyden kaçınan kişinin ruh argumanına sığınması halinde bu ruhun bu kişiye bu şekilde teklif edildiği düşünülüyor. zira bu ruh eş edinmeyenin yemeyen içmeyenin haliyle etmeyenin ruhu.

    ....................................

    benim sorun ise daha farklı. o ilahi kudretin benim ücretim nevinde olan şey konusunda bu denli inhirafa düşmüş olması yaratıcıya olan imanımı zedelemezken ilah başlığında ileri sürülen her türlü var oluma karşı anksiyete uyandırmakta.

    .....................................

    aynı zamanda ilah denen varlığın yaratıcıya karşı olan imanı zedelemesi halinde reel ilahın ya salt yaratıcı olduğu ya da ilah başlığındaki varlığın başkaca bir amacı olduğu düşünülür.

    bu açıdan ben yaratıcı ve ilah arasından çekilmeyi uygun görmekteyim.

    ......................................

    ilahi kudretin bir şekilde ayakkabidan tutun bisklete kadar ne istersem isteyeyim bir kadını!!! buna cevap olarak göndermesi, yaratıcının ise yaratmadığı varlık konusunda beyan vermek istememesi denen hal semavi diyne inanan kişinin düştüğü boşluk olarka anlamlı olmakta.

    .......................................

    teorik olarak kutsal metnin dişil olarak kullanıldığı açıktır. en azından benim elime verilen kuranın içi insan denen varlığın özü ile ıslatılmıştı.

    ben bu kitabı böyle almıştım aynen de iade ediyorum. bunu yapan kişileri bulur ve gereken cezayı ya da uyarıyı yapar böylece yaratıcı vasfaya olan imanım ilahtan sebeb olur. buna sebeb olamayacak bir ilah varsa işte o esnada had denen yani ilahın hakkı denen şey ileri sürülen ilaha der ki; ben sana uyum sağlayamadım demek ki sen had sahibi bir ilah değilsin yani senin hakkın yok yani ben had olarak seni aradım ve ben şaşmam.

    ........................................

    seni bulduğumda üstüne monte edilemediğimi görünce senin ilah olmadığını görüyor ve bunun insanların yaratıcıya olan imanını sarstığını görüyorum.

    .........................................

    buradaki haddin cezası denen süreç ilah diye öne sürülenedir.

    bu durum benim tefekkür dediğim sınırı aşan bir kavrama döner. yaratıcının cezalandırdığı bir ilahtan bahsediyorum ve bunun ismi mevcut hale bakıldığında önem arzetmez.

    .........................................

    kişisel olarak sizin kitabınızda .... olayı var deyip gelen bir ilaha karşı asıl sizin teklif ettiğiniz kitap en başından beri...... den müteşekkilmiş cevabı kafi ve vafidir.


    .........................................



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HADO77 -- 26 Ağustos 2018; 22:21:44 >




  • parça parça yazıyorum ki konular karışmasın.

    cehennem bir iddiadır. bir kadın bir adamla birlikte olur ve onu doğurur ve beslerken anlar ki bu şey onunla cinsi hayat kurmasa da oğlu ya da evladıymış.

    eril de kadının kızı ya da annesi olduğunu anlar.

    ................................

    şimdi bu iki anlayış anında kişiler cehennem denen şeyi ileri sürerler. esasen ilah denen şey de bundan ötürü ileri sürüldü ki bu semavattaki ilah değildir.

    önemli olan bu değil. şimdi ben evlat olarak dünyaya gelince, bana ne sizin cehenneminizden derim. birbirinizle yatıp kalkıp cehennem var herkesi yakacaklar falan filan teranenizden bana ne.

    ..................................

    kendileri cehennem olup gitsinler.

    .................................

    bu açıdan türleşme denen şeydeki maddi-tensel zavklerin yaşanması denen süreçte ortaya ürün koymama adına eşcinsellik denen sav ileri sürülmekte. porno tecavüz katliam açlık vs. hepsi cinselliğin sonucudur. yaratılışın değil.

    ................................

    hayatımda bu kadar hem egosit hem ahmak hem de doğan evlada bizi aslında sen yaptın zira yaratılmak istiyordun deyup suçlayacak ıq yoksunu varlıklar görmedim.

    ................................

    geçenlerde yazmıştım. karşısındaki anne ya da kızını tanımayan trilyonlarca hücreden müteşekkil mükemmel bir mucize yok karşımızda. sperm yumurta ne kadar kör sağırsa bu şey de aynen hiç bozmadan devam etmiş.

    arada bir insan oluyum düşüneyim falan yok.

    ................................




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-E57029DB9

    Ben de şöyle bir not düşeyim, yeterince erkeksi ve güçlü hissetmeyenler bu tarz meseleler üzerine ciddi kafa yorarlar. Kendi kendini ele veriyorsun, kompleksli cılız şey seni.
    biraz içerlemiş gibisin? hmm?

    ince ruhlu insanlara tavsiye
    bakın bu işler "bugün konu tartışıldı hop yarın kapandı gelsin başka konular" şeklinde yürümez. karizmayı çizdirmek diye bir laf vardır bizde. alt kültür terimi bu da. karizmayı çizdirdiğiniz an, bunu toparlamak zorunda kalırsınız statünüzü geri kazanmak için. aksi takdir de kimse sizin lafınıza, konuşmalarınıza varlığınıza itimat etmez. şekil A'daki gibi bilişsel, içgüdüsel olarak domine edilmiş birinin hıçkırıklarını "görüyorsunuz". hiç bir şekilde tartışmada nüfus edemiyor. şimdi bana laf çakmaya çalışmış güya, kurtarmaya çalışıyor karizmayı ;) ben bunu en baştan belirttim ortadoğulu kültüre sahip insanların anladığı dil bu diye 40 kere söylemişimdir. bakın karizma çizilmiş şekilde duruyor. ortada kaldı. şimdi ne olacak biliyor musunuz? tüm bu olan biteni görenler, gerek bilişsel gerekse içgüdüsel olarak bariz domine edilmiş halde olan trolü etiketleme safhasına geçecek. kötü etiketleyecekler. omurgasız trol, sümüklü trol, geniş trol, erkekliğin yüz karası trol... hayal gücüne bağlı olarak bu sıfat tamlamaları da değişir. ama ben sümüklü trol tamlamasını kullanacağım. çok uyuyor.
    şimdi yeni hesaplar açıp; "herşey sıfırlandı :D acımadı kii acımadı kii :D" diye sevinecek garibim. ama burada kimin ne olduğunu küçük bir topluluk olduğundan herkes biliyor. bu şimdi yeni nick açacak hemen ne olduğunu anlayanlar "heee şu muu, hani sümüklü trol vardıya rezil olan" diyecekler.

    hadi bakalım sümüklü troll. bahtın açık olsun :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi avcılarınavcısı -- 27 Ağustos 2018; 0:35:1 >




  • yaratıcıya olan imanda, yaratıcıya iman edilememesinin en makul gerekçesi kadın denen nesnenin doğurmaıs mümkün olmayanı yani eril evladı husule getirmesi denen şey yaratıcıya iman engeli gibidir. mevcutta bir yaratılış vardır ancak imkansızdır.

    din pratiğinde imkansız olanı husule getirmek bana göre haddi aşmaktır. yaratıcı olan zatı imkansız gibi gösteren bu eylem türeme eylemi olarak da spesifiktir. yani eril evlada özgüdür.

    ............................

    dışsal olarak basite indirgenen süreç mesele teolojiye dayandıkça içinden çıkılmaz bir surete bürünmüştür. bana göre kadın denen nesnenin yaratıcıya iman engelini ortadan kaldırma adına ben ancak ve ancak kadın denen varlığım ve benden yine kadın denen şey hasıl olur demesi ve ilanı gerekiyor.


    ...........................

    esasen dna'dan y kromozomunun atılacağı ve ortalama 300 bin yıl içinde salt dişil bireye evrileceğimiz ileri sürülmekte. özü kadın olanın kendisiyle olan münasebeti türleşme olmadığı gibi tek bir bireyin nasıl çoğaldığı konusunda da yaratıcı dışındaki eylemsel halin gayri ahlakiliği öne sürülmüşe benzer.

    ............................

    isimlendirme olarak global bakışta iki dişilin birbiri ile olan münasebeti başlığındaki yaratılış iticidir denmiş ancak yaşamsal bazda destek görürken yaratıcı denen imgesel hal değişkenliğe uğramıştır.

    ...........................

    yaratıcı hakkındaki zan denen ve fazlası haram olan yapının bilatereddüt birincil sebebi sonucunda dişilliğe tam manası ile evrilecek olan dnasal kod gibi gözükmektedir. bu kodun dişilliği üzerine yapılan kurgusallıkta içinden evlat yani üremeye ait olanı çıkarılırsa geri kalan şey türeme ve onun sonucuna hastır.




  • Fındık yiyin Fındık
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.