Şimdi Ara

Assassin's Creed Karakteri Çalışması - Osmanlı Suikastçisi (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
77
Cevap
8
Favori
9.583
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
178 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Bilmiyorum belki de vardır cehaletimi bağışlayın ama;

    Online içerikli oyunlar için oyun geliştiricilerin de izin verdiği kullanıcıların kendi kostüm ya da cs tarzı oyunlar için silah skinleri yapıp sattıkları yerler var mıdır? Eğer varsa bu konuda başarılısın dostum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ezio'nun kıyafetinden bile daha güzel. Eline sağlık

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    Benim gönderdiğim Osmanlı Askeri değil, Osmanlı suikast karakteridir. Tarihten betimlemelere göre çizilmiştir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • elinize sağlık hocam güzel olmuş

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam çok iyi olmuş elinize sağlık.

    Böyle bir çalışma sadece Blender programı ile yapılabilir mi hocam? Aynı kalitede?

    Bi sorum daha var, bu tarz çalışmalar için çizim yeteneği ve çizim ekipmanı (çizim tabletleri gibi) gerekli mi?

    Diğer bir sorum, bu tarz çalışmalar için sizin diğer çalışmalarınız dahil, en temel program hangi program?
  • Nymphetaminê kullanıcısına yanıt
    Hayır sadece Blender ile aynı tipte bir şey çıkması zor, benzer bir iş çıkabilir ama eksik tarafları olur veya tam olarak hedeflenen modeli elde etmek mümkün olmaz.

    Grafiksel kalite olarak aynısı hedefleniyorsa shader konusu devreye giriyor, yine sadece Blender ile olmaz.

    Çizim yeteneğine gerek yoktur, önemli olan teknik yeterlilik. Tablet ile texture painting ve sculpting kısmında hız kazanırsın ve çalışma esnekliği artar, ama şart değil olmadan da oluyor. Yani ben tablet kullanmıyorum örneğin ve çok fazla ressamlığım yoktur. 3D modelleme farklı bir olay, sonradan kazanılabilir bir yetenek.

    3D işler açısından en temelde 3DS Max ve ZBrush var, aşama kaydettikçe farklı yazılım platformları devreye giriyor.
  • leopolidas L kullanıcısına yanıt
    Göç vere vere ülkede beyin kalmadı hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RundeLL

    Göç vere vere ülkede beyin kalmadı hocam
    aynen cacık oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Hayır sadece Blender ile aynı tipte bir şey çıkması zor, benzer bir iş çıkabilir ama eksik tarafları olur veya tam olarak hedeflenen modeli elde etmek mümkün olmaz.

    Grafiksel kalite olarak aynısı hedefleniyorsa shader konusu devreye giriyor, yine sadece Blender ile olmaz.

    Çizim yeteneğine gerek yoktur, önemli olan teknik yeterlilik. Tablet ile texture painting ve sculpting kısmında hız kazanırsın ve çalışma esnekliği artar, ama şart değil olmadan da oluyor. Yani ben tablet kullanmıyorum örneğin ve çok fazla ressamlığım yoktur. 3D modelleme farklı bir olay, sonradan kazanılabilir bir yetenek.

    3D işler açısından en temelde 3DS Max ve ZBrush var, aşama kaydettikçe farklı yazılım platformları devreye giriyor.
    Anladım hocam. Peki Blender ve diğer programları kombin etmek mümkün müdür? Mesela 3dmax yerine Blender kullanıp diğer programlarla beraber bu tarz bi çalışma mümkün müdür?

    Yeni çalışmalarınızı bekliyoruz sabırsızlıkla




  • Nymphetaminê kullanıcısına yanıt
    Tabi mümkün, max olur, maya olur, blender olur pek fark etmez diğerleri ile kullanılabilir hepsi.
  • Hocam bu arada çalışmalarınızı eğer paylaşmıyorsanız mutlaka instagram üzerinden herkese açık bir biçimde paylaşmanızı tavsiye ederim. Çok faydası olabilir. Tabi en az 4-5 hashtag eklemeyi unutmamalısınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RundeLL -- 24 Haziran 2020; 23:40:9 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • RundeLL kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam teşekkürler.
  • Hocam yeni çalışmalarınızı bekliyoruz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Hayır sadece Blender ile aynı tipte bir şey çıkması zor, benzer bir iş çıkabilir ama eksik tarafları olur veya tam olarak hedeflenen modeli elde etmek mümkün olmaz.

    Grafiksel kalite olarak aynısı hedefleniyorsa shader konusu devreye giriyor, yine sadece Blender ile olmaz.

    Çizim yeteneğine gerek yoktur, önemli olan teknik yeterlilik. Tablet ile texture painting ve sculpting kısmında hız kazanırsın ve çalışma esnekliği artar, ama şart değil olmadan da oluyor. Yani ben tablet kullanmıyorum örneğin ve çok fazla ressamlığım yoktur. 3D modelleme farklı bir olay, sonradan kazanılabilir bir yetenek.

    3D işler açısından en temelde 3DS Max ve ZBrush var, aşama kaydettikçe farklı yazılım platformları devreye giriyor.

    merhaba bi sorum var ben gsf okuyorum çizimim iyi seviyede(anatomi bilgisi,perspektif) son zamanlarda dijital çizim ve modelleme için çabalıyorum, bi kaç siteye de ilan verip kedi gibi bekledim, aylar geçti bi kişi dönüp iş istemedi be. sorum şu siz hangi siteleri kullanıyorsunuz, nasıl bir yol izlediniz, ilk işlerinizi ne zaman aldınız ve bana tavsiye edebileceğiniz bir yol varmı





  • yigitet Y kullanıcısına yanıt

    İlan vermek şeklinde olursa iş gelmesi imkansıza yakın zaten hocam, o şekilde yürümesi mümkün değil tanınmış biri olmadığın müddetçe. İyi bir portfolio oluşturup rakiplerinle yarışacak düzeyde çalışmalar paylaşırsan o zaman iş geliyor.


    Bir örnek vereyim: https://www.artstation.com/grassetti


    Bu adam mesela karakter tasarımcısı, profiline bir göz gezdir bu güne kadar yaptıklarını hep paylaşmış. Bu kadar çok fazla çalışma koymana gerek yok normalde, yaptığın işe yönelik olacak şekilde 3-4 tane çok kaliteli çalışma yapıp böyle bir portfolio oluştur, ardından online olarak iş ilanı veren yerlere portfolio linkini de ataraktan başvuruda bulun. En genel yöntem bu, profil yeterli düzeydeyse %90 olumlu dönüş alıyorsun.


    Zamanla kaliteli işlerinin sayısı artıp profiline ekledikçe senin profiline denk gelen insanlar sana iş teklifi vermeye başlıyor. Linkedin ve Artstation gibi en tanındık yerlerden oluştur portfolionu. Zaten bu sektörde iş yapan herkes Artstation'da mutlaka gezinir. Benimki de tıpkı sana anlattığım gibi oldu, oyun sahneleri hazırlayıp Artstation'da paylaşıyordum. 2-3 tane düzgün çalışma yaptıktan sonra freelance ilanlara başvurularım oldu ve olumlu geri dönüşler aldım. Bu esnada zaman geçtikçe daha yeni ve daha kaliteli, kendini sektörde kanıtlamış olan diğer oyun geliştiricilerinin profillerindeki çalışmalarla eşleşecek düzeyde sahneler hazırlamaya başladım, hatta sahnelerimi tamamladıktan sonra oyun içi gameplay'ler yayınlayarak bunları destekledim.


    Bu sayede insanlar denk geldikçe kendileri iş teklifi vermeye başladılar zaten.





  • Çok teşekkür ederim detaylı anlatmışsiniz. Profili de inceledim çok güzel işler çıkartmış. pratik yapmanın ne kadar değerli olduğunun da farkındayım ufaktan programları ve işin hamurunu öğrenmeye başladım, bu işler için daha sonra sizi tekrar rahatsız edebilirim :) tekrardan sağolun


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.