Şimdi Ara

Total War: ROME II (Taktik Strateji Paylaşım Ana Başlık) (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
3
Favori
46.447
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lwd

    General kısıtlaması yüzünden tüm eyaletlerde asker barındıramıyorum. Gıda sorununu çözmeye çalışıyorum. Yoksa askerler ölüyor ve nüfus artmıyor.

    Hocam bina diziliminde bir hatanız vardır. Ya çok az balıkçın var yada yan şehirlerde bazı gereksiz binalar kurup tarla yapmamışsındır.

     Total War: ROME II (Taktik Strateji Paylaşım Ana Başlık)

    Burda biraz çeşme abanıyorum eyalet çok yavaş büyüyor baydı artık tam boyutuna ulaşınca çeşmeleri yıkıp birini tiyatro diğerini yine tiyatroyla aynı koldaki ticareti arttıran binaya çevireceğim. Yan şehirlerin merkezini 2den fazla geliştirmeyin derim getirisi az gideri çok olmuş en azından araştırmaları tamamlayıp lvl4 tiyatro kurabilecek seviyeye gelene kadar bekleyin yoksa sıkışırsınız ancak ticarette kullanılan bir ürün varsa o yan şehirde geliştirin çünkü mevcut ihraç kapasitesini 2ye katlıyor ticaret gelirleri artıyor. SSte level 3 olanda ticareti ürünü olan zaten...

    Böyle olursa hiç sorun çekmezsin her eyalete bir tane askeri bina yapsan yeterli birde sadece asker üretmen için zorunlu olanı yap demirciyle askerlere moral ekleyeni asla yapma saçma sapan binalar. Sadece bir çeşite ekliyor misal atlılara moral ekliyor orduna seçtiğin bir özellik askerlerin hepsine %8 moral ekliyor ve masrafı sıfır 200 yılda oynasan ordu özelliklerinde durmaya devam edecek yeterki ordunun tamamını kaybedince yeni ordu kurma o orduyu tekrar oluştur. General bonuslarıda çok iyi hiç gerek yok onlara. Tarla-balıkçı-tiyatro hiçbir sorun yaşamazsın...

    Ordu özellikleri
     Total War: ROME II (Taktik Strateji Paylaşım Ana Başlık)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminmetehan -- 8 Eylül 2013; 12:38:16 >




  • konu muteşem ölmesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    Bugünde baya şey öğrendik iyimi oyun çöz çöz bitmiyor

    Ordu büyüklüğünün asayişe etkisini çözdüm ordudaki askerlerin rankları hesaba dahil yani paso savaşan yüksek rank dolu bir ordunuz var ise garnizonda ciddi etki ediyor dün +10 veren aynı ordu bugün +18 veriyor. Haliyle yeni üretilen adi ordu 20 kişilikte olsa düşük asayiş sağlıyor.

    Buna çözümüde buldum şampiyonu aynen digniraty-soyluyu eklediğimiz gibi orduya ekleyince her turn tüm askerleri eğitiyor

    Ha unutmadan soyludaki + mutluluk özelliği tüm ajanlarda çıkıyor bugün bir spyda çıktı +4 public order ama spyda öyle gereksizki çünkü sürekli düşman bölgesinde bulunması zorunlu yoksa bir işe yaramaz boşa çıktı yani şampiyonun birine denk gelirse iş yapar...

    hocam valla siz çözmüşsünüz bu işi




  • Bu veba sebepsiz yere mi oluyor bilen varmı?
  • biri bana şu asayiş olayını açıklayabilir mi? ne zaman yeni bir yer işgal etsem şehirde büyük ordum olsa bile asayiş -30 larda vergilerini kısıyorum dini tapınak gıda falan ekliyorum asayiş biraz artıyor ama hala -lerde. 2-3 turn sonrada isyancı orduları ortaya çıkıyor. vergiyi kapatınca bu seferde ekonomi berbat oluyor asker basamıyorum böyle olursa nası fetih yapacağız oyundaki en nefret ettiğim özellik asayiş sistemi. çok kötü olmuş. onun haricinde herşey mükemmel. bide biri bana su kemeri köprü falan nasıl yapılıyor açıklayabilir mi ? bina yapım yerlerinde göremiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KötüKedii -- 8 Eylül 2013; 17:10:25 >
  • güzel paylaşım,eline sağlık....video çekip youtube a koysan daha pratik ve öğretici olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sefer33

    güzel paylaşım,eline sağlık....video çekip youtube a koysan daha pratik ve öğretici olurdu.

    Evet hocam çok doğru söylüyorsun ama campaing mapta 8 fps oynuyorum video çekecek durumum yok çeksemde fps çok düşer ve sık sık takılır izleyene keyif vermez

    Bir şehri ele geçirirken 4 tane opsiyon çıkıyor. Occupy-Ele geçirme (-33), Loot- Talan etme (-70), Raze-Tamemen yıkma (-55), 4. ise himayene alma son şehirlerinde çıkar bence gereksiz defensive allydan farkı yok.

    Şimdi bu -33 hepsi bir turnde işlemiyor -25i ilk turn gerisi -8 olarak her turn -1 azalarak işliyor. Talan ettiğiniz zamanda -55 ilk turn gerisi -15 olarak her turn -1 azalarak işliyor. Talan etmenin en büyük kötü yanlarından bir diğeri yakındaki eyaletlere fena köle gönderiliyor ordaki asayişte çok düşüyor. Kölelerin geliri iyi olsada çok huzursuzluk çıkartıyorlar değmiyor bence. Occupy-normal ele geçirme ile alın şehirleri talan etmeyin. Birde aynı eyaletteki şehirlere çok sık saldırmayın her turn -25 yersiniz 3 turnde -100 olur tabiki biraz asayiş düzelenene kadar bekleyin sonra eyaletin diğer şehirlerine saldırın.
    @KötüKedii



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eminmetehan -- 9 Eylül 2013; 5:00:59 >




  • Yazıldımı bilmiyorum ama birde ben ekleme yapayım

    Eğer bir eyaletin 4 (yada 3) şehrine birden sahipseniz eyalete tebliğ verebiliyorsunuz resimdeki sekmeden. Şenlikleri işaretlerseniz +6 mutluluk veriyor

     Total War: ROME II (Taktik Strateji Paylaşım Ana Başlık)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Propranolol -- 9 Eylül 2013; 9:46:46 >
  • Mesajım bulunsun, harika konu olmuş.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cerh

    Yazıldımı bilmiyorum ama birde ben ekleme yapayım

    Eğer bir eyaletin 4 (yada 3) şehrine birden sahipseniz eyalete tebliğ verebiliyorsunuz resimdeki sekmeden. Şenlikleri işaretlerseniz +6 mutluluk veriyor

     Total War: ROME II (Taktik Strateji Paylaşım Ana Başlık)




    Eyaletin tüm şehirlerine sahipsek oluyor bu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tomthejeer -- 9 Eylül 2013; 10:23:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tomthejeer

    Mesajım bulunsun, harika konu olmuş.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cerh

    Yazıldımı bilmiyorum ama birde ben ekleme yapayım

    Eğer bir eyaletin 4 (yada 3) şehrine birden sahipseniz eyalete tebliğ verebiliyorsunuz resimdeki sekmeden. Şenlikleri işaretlerseniz +6 mutluluk veriyor

     Total War: ROME II (Taktik Strateji Paylaşım Ana Başlık)




    Eyaletin tüm şehirlerine sahipsek oluyor bu.

    Tamam işte ondan bahsediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    quote:

    Orijinalden alıntı: marea60

    öteki konu ölmüş buradan devam edelim. Şu an mısır ve iceni seferlerini oynuyorum. Mısır bana Çok kolay geldi. Özellikle erken oyunda çok iyi. Ama orta ve geç oyunda ortalık kızışabiliyor. Eğer daha önce total war oyunları oynamadıysanız veya eskiden oynamışsanız önce iceni sonra mısır tavsiye ediyorum. Sparta ile kesinlikle başlamayın. Serinin tüm oyunlarını oynadım ama sparta bana ağır geldi. (oyun ayarları zor-sefer haritası, çok zor- savaş meydanı)


    Bende Sparta başlamıştım sonra Makedona döndüm. Spartanın dandikliği Başkenti yan şehir doğru düzgün bina yapamıyorsun birde limanı yok. Ticaret yollarınıda Atina kapatıyor istediğin kadar şehir ele geçir kimseyle ticaret yapılmıyor. Mutlaka Atinayı kısa sürede ele geçirmeniz lazım. Makedonya ise 2 ana şehirle başlıyor bir hayli adaletsiz olmuş

    Ben daha 2. turnde Sparta ile Atinayı ele geçirdim.(Normal zorluk.)

    Bir de şu Adayı alıp Hellas eyaletini tamamladım. Ondan sonra Rodos, Efes ve Mısır ticaret yaptı benle.




  • Yav bu general rütbe kazandığında çıkan Otorite, Azim ve Kurnazlık tam olarak ne işe yarıyor bilen var mı?
  • Arkadaşlar askerlerin savaş alanından kaçmasını engellemenin yolları nelerdir acaba? Pontus la başladım ben oyuna maksat anadoluyu almaktı. Lakin girdiğim savaşlarda daha 30 sn savaşmadan belli taburdaki askerler hemen kaçıyor. Adam akıllı bir savaşamadım bunlar yüzünden. Bidliğin savaşabilecek ordumun yarısı savaş alanını terkediyor yav..

    Büyük bir devlete meydan okudum hemen bir sonraki tur orduyu yığdı kaleme. Dedim otomatik savaşmasın ben yöneteyim belki kazanırım diye. Neyse girdim orduyu yerleştirdim. Başlar başlamaz denizdende 5 gemi destek geldi bana bunlardaki orduları karaya çıkardım ki bizim diğer askerlere desteğe getireyim. Bu pısırık, vatan hainleri daha savaşmadan kaçmaya başladılar destek ordumu savaşın olduğu alana yetiştiremedim bile. genişleyelim derken küçülmeye başladık bunlar yüzünden..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi .Meraxes. -- 9 Eylül 2013; 16:38:37 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eminmetehan

    quote:

    Orijinalden alıntı: sefer33

    güzel paylaşım,eline sağlık....video çekip youtube a koysan daha pratik ve öğretici olurdu.

    Evet hocam çok doğru söylüyorsun ama campaing mapta 8 fps oynuyorum video çekecek durumum yok çeksemde fps çok düşer ve sık sık takılır izleyene keyif vermez

    Bir şehri ele geçirirken 4 tane opsiyon çıkıyor. Occupy-Ele geçirme (-33), Loot- Talan etme (-70), Raze-Tamemen yıkma (-55), 4. ise himayene alma son şehirlerinde çıkar bence gereksiz defensive allydan farkı yok.

    Şimdi bu -33 hepsi bir turnde işlemiyor -25i ilk turn gerisi -8 olarak her turn -1 azalarak işliyor. Talan ettiğiniz zamanda -55 ilk turn gerisi -15 olarak her turn -1 azalarak işliyor. Talan etmenin en büyük kötü yanlarından bir diğeri yakındaki eyaletlere fena köle gönderiliyor ordaki asayişte çok düşüyor. Kölelerin geliri iyi olsada çok huzursuzluk çıkartıyorlar değmiyor bence. Occupy-normal ele geçirme ile alın şehirleri talan etmeyin. Birde aynı eyaletteki şehirlere çok sık saldırmayın her turn -25 yersiniz 3 turnde -100 olur tabiki biraz asayiş düzelenene kadar bekleyin sonra eyaletin diğer şehirlerine saldırın.
    @KötüKedii

    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Meraxes.

    Arkadaşlar askerlerin savaş alanından kaçmasını engellemenin yolları nelerdir acaba? Pontus la başladım ben oyuna maksat anadoluyu almaktı. Lakin girdiğim savaşlarda daha 30 sn savaşmadan belli taburdaki askerler hemen kaçıyor. Adam akıllı bir savaşamadım bunlar yüzünden. Bidliğin savaşabilecek ordumun yarısı savaş alanını terkediyor yav..

    Büyük bir devlete meydan okudum hemen bir sonraki tur orduyu yığdı kaleme. Dedim otomatik savaşmasın ben yöneteyim belki kazanırım diye. Neyse girdim orduyu yerleştirdim. Başlar başlamaz denizdende 5 gemi destek geldi bana bunlardaki orduları karaya çıkardım ki bizim diğer askerlere desteğe getireyim. Bu pısırık, vatan hainleri daha savaşmadan kaçmaya başladılar destek ordumu savaşın olduğu alana yetiştiremedim bile. genişleyelim derken küçülmeye başladık bunlar yüzünden..

    dur hele soluklan

    birim ne kadar güçlü olursa kaçma oranı o kadar azalır.

    ayrıca rome2 de yeni olarak komutanda kaçmayı azaltabiliyor galiba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .Meraxes.

    Arkadaşlar askerlerin savaş alanından kaçmasını engellemenin yolları nelerdir acaba? Pontus la başladım ben oyuna maksat anadoluyu almaktı. Lakin girdiğim savaşlarda daha 30 sn savaşmadan belli taburdaki askerler hemen kaçıyor. Adam akıllı bir savaşamadım bunlar yüzünden. Bidliğin savaşabilecek ordumun yarısı savaş alanını terkediyor yav..

    Büyük bir devlete meydan okudum hemen bir sonraki tur orduyu yığdı kaleme. Dedim otomatik savaşmasın ben yöneteyim belki kazanırım diye. Neyse girdim orduyu yerleştirdim. Başlar başlamaz denizdende 5 gemi destek geldi bana bunlardaki orduları karaya çıkardım ki bizim diğer askerlere desteğe getireyim. Bu pısırık, vatan hainleri daha savaşmadan kaçmaya başladılar destek ordumu savaşın olduğu alana yetiştiremedim bile. genişleyelim derken küçülmeye başladık bunlar yüzünden..

    Genaral nasıl pısırık kötü biriyse orduyu etkiler. yada teknolojiye ağırlık ver daha sağlam ordular yap




  • Spartalılarla başladım. Bütün Yunanistan'ı ele geçirmek için Atina'yı seçtim, ordu bastım, saldırdım. Bozguna uğradık. Sonuç olarak; halk mutsuzlaştı. Şimdi Romayla başladım. İtalya'da siyasi birliği sağlamak ana hedefim. Konu güzel olmuş. Oyunu kaptıkça yazarım.
  • .Meraxes. kullanıcısına yanıt
    Birimler ne kadar basitse o kadar korkak olurlar. Pontus'un birimlerini tam olarak bilmiyorum ama Roma lejyonları son adama kadar köpek gibi savaşır. Birim kalitesinin yanında birimlerin nasıl dizileceği de önemli. Okçu, sapancı vs birlikleri kesinlikle normal birimlerin arkasına koymak lazım, ne kadar iyi olurlarsa olsunlar yakın mesafe dövüşte kaçarlar.
  • Paylaşımda bulunan arkadaşlara çok teşekkürler... Kendim henüz çok fazla oynamaya fırsat bulamadım.

    Giriş bölümü çok yararlı, eski total war oyuncusu da olsa bence herkes bi göz atmalı... Sonuçta oyun arayüzü değişmiş, daha bir sembolik olmuş, alışmak gerek ne nerede bulunur bilmek gerek... Bunun dışında garnizon olayı, asker yetiştirme, orduların duruş teknikleri (cebri yürüyüş, baskın, pusu, tahkim), ajan tipleri gibi faaliyetleri iyice sindirmek adına giriş bölümü faydalı.

    kendim 3000-4000 liralık güzel bi sisteme sahibim ama oyun sorunlu çıkınca sistem ne yapsın. Giriş bölümünde Bovianum (Bojano) kuşatmasında atıyordu sürekli. Normal campaign başlatınca da kırmızı ekran verip atıyordu. Windows 8 i kaldırıp, 7 ye geri döndüm. oyunu da yeniden indirdim steame... Bakalım bu sefer nasıl bi performans gösterecek.

    Arkadaşlar görmüşlerdir muhakkak ama FIRTINA nickli arkadaşın videosu var youtube üzerinde. Onu izlemenizi tavsiye ederim.




  • oyunda birimler dengesiz olmuş roma birlikleri çok güçlü kıdemli lejyonlar preotonlar falan baya güçlü normal lejyonlar bile oyundaki birçok birlikten üstün
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.