|
Yenilenen Fiat Ducato Türkiye'de: İşte fiyatı ve özellikleri
-
-
bunu alacağıma aynı paraya transit alırım. hem piyasası daha güçlü hem daha kaliteli ve daha performanslı. hem de yerli üretimi desteklemiş olurum.
-
çok para çok !..
-
Güvenlik donanımı Tiguan dan iyi
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
biliyorum. ducato alıp paramın %100 ü italyaya gideceğine transit alırım en azından paramın bir kısmı ülkede kalır. bir kısmı da abd ye gider. sonuçta ford gölcük fabrikasına parça satan bir sürü yan sanayi firmamız var fordun türk işçilerinden ayrı olarak.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Meticulous -- 5 Aralık 2021; 16:43:9 > -
Bence bu paraya Ford Transit almak daha iyi, 10 vites, 415 tork, 2 litre motor ve 185PS güç. Üstelik yumuşak hibrit var.
-
Yerli üretimde personel maaşları ülkemizde kalır, ithalat vergisi alınır, vasıta üretim konusunda tecrübeli işgücümüz olur, her halükarda yurtdışında üretilen modellere kıyasla ülkemize katkısı daha fazla olur. Hoş MTV, ÖTV, KDV sağolsun yurtiçi yurtdışı tüm modellerden çok güzel faydalanıyor ülkemiz.
-
10 vites otomatik fordlarla ilgili yurtdışında çok şikayet var
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
La casa de papel de iş yapar.
-
Tam olarak değil. Ford"un Türkiyede'ki yatırımları Otosan üzerinden gerçekleşiyor. Otosan'da yarı yarıya Ford ve Koç'un. Yani paranın en az yarısı ülkede kalıyor. Yan sanayi, işciler ve çalışanlara giden payı saymıyorum. Özellikle son geliştirilen kamyon ve motorlarla yerlilik seviyesi %90 civarlarında. Bu ürünlerin lisansları ve geliştirmesi bile Otosana ait ki bu ülke için yapılan en hayırlı işlerden biridir bu.
Ama bu dediklerimden görüşüne katılmıyorum anlamı çıkmasın. Bugün bir çok şirket aslında Türkiyeyi büyük bir pazardan ibaret görüyor. Yani biz üretüm yaptık diyoruz ama dediğiniz gibi üretimin karı bu ülkede kalmıyor. Montajdan ibaretiz. İşçilerimizin cebine ne girerse o aslında. Hatta bankalar ve telekominikasyon gibi alanlarda, parayı yurt dışına akıtıyoruz diyebiliriz. En azından hizmet sektörleri için bile millileşme sağlarsak, dolarımızın bir kısmı cebimizde kalır, bu para ülkeye yatırım olarak geri döner ve bu kuru bile etkiler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
keşke şu ötv olmasa da şunlardan birtane alıp karavana çevirsem de ev sorunumu kökünden çözsem
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 5 Aralık 2021; 19:50:54 >
-
Böyle giderse ev için alternatif olacak karavan hayatı ;)
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Arkadan gelirken milletin gözünü kör eden far tasarımı ve zıplaya zıplaya giden arka süspansiyon tasarımı değişmedikçe kalas yine kalas. Şu aracı komple değiştirin artık ey Fiat.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ön taraftan bakınca tipi kayık, çok kötü.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dışında yenilik olmamış. iç tasarımı değişmiş sadece. zaten önden çeker bir araç yüke çok gelmez. minibüs versiyonunu kullanıyorum. yağmurlu havalarda rampada çektirdiği sıkıntılardan bıktım. tek avantajı var. az yakıyor. yoksa alınıp binilecek araç değil.
-
hocam onda farlar ayarsız olduğu için gözünüzü alıyor. ben 2014 kullanıyordum önceden. farları ayarlatmıştım. hiç bir sürücünün gözünü almıyordu. ayarlatmadan önce öndekiler el kol yapıyordu sürekli. sonra ayarlatınca el kol yapan kalmamıştı. şimdi 2015 kullanıyorum. onu da ayarlattım. kimse el kol yapmıyor.
-
YT'da ismail usta diye bir Kanal var. Adam agirlikli olarak ticari araclar ile ilgileniyor ve 2015 sonrasi üretilen transitleri tavsiye etmiyor , Italyan/ Fransiz menseilli üretimlerin bitmek bilmeyen kronik ve pahali sorunlarini devamli paylasimlarinda bildiriyor. Sprinter/ Crafter ve Hyundai H350 nispeten daha sorunsuz.
Bir diger Alternatif ise yerli üretim rus menseilli Gazelleler , fiyati ucuz ama servis ve yedek parca konusunda problem olabilir.
Konuya geri dönecek olursak Fiat grubuna ait Ducato yillardir bilinen ve Avrupa geneli tutulan bir ticari
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-E75606366 -- 6 Aralık 2021; 10:32:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yolcu taşımada Transit kadar boğucu, hapishane gibi bir araç yok. Yolcu taşımada Ducato, ticaride Transit alınabilir.
Güvenlik donanımı Tiguan dan iyi
|
biliyorum. ducato alıp paramın %100 ü italyaya gideceğine transit alırım en azından paramın bir kısmı ülkede kalır. bir kısmı da abd ye gider. sonuçta ford gölcük fabrikasına parça satan bir sürü yan sanayi firmamız var fordun türk işçilerinden ayrı olarak. |
Tam olarak değil. Ford"un Türkiyede'ki yatırımları Otosan üzerinden gerçekleşiyor. Otosan'da yarı yarıya Ford ve Koç'un. Yani paranın en az yarısı ülkede kalıyor. Yan sanayi, işciler ve çalışanlara giden payı saymıyorum. Özellikle son geliştirilen kamyon ve motorlarla yerlilik seviyesi %90 civarlarında. Bu ürünlerin lisansları ve geliştirmesi bile Otosana ait ki bu ülke için yapılan en hayırlı işlerden biridir bu. Ama bu dediklerimden görüşüne katılmıyorum anlamı çıkmasın. Bugün bir çok şirket aslında Türkiyeyi büyük bir pazardan ibaret görüyor. Yani biz üretüm yaptık diyoruz ama dediğiniz gibi üretimin karı bu ülkede kalmıyor. Montajdan ibaretiz. İşçilerimizin cebine ne girerse o aslında. Hatta bankalar ve telekominikasyon gibi alanlarda, parayı yurt dışına akıtıyoruz diyebiliriz. En azından hizmet sektörleri için bile millileşme sağlarsak, dolarımızın bir kısmı cebimizde kalır, bu para ülkeye yatırım olarak geri döner ve bu kuru bile etkiler. |
o farları o hizaya koyan mühendisin... |
Benzer içerikler
- google haritalar 3d
- help.instagram.com hesap kurtarma
- whatsapp web nedir
- whatsapp kullanıcı adı
- youtube reklamsız izleme
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X