Şimdi Ara

Samsung Galaxy M52 5G *** ANA KONU *** (140. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
4.772
Cevap
105
Favori
363.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hainz17 H kullanıcısına yanıt
    Hocam öncelikle düşük ışık modu açık olacak. Yani ekranın ışığı %15-20 neyse bilmiyorum azaltılmış olacak. Üstüne ekran karanlık moda alınmış olacak (bu modda parlaklık biraz daha azaltılıyor sanırım). Üstüne parlaklık Manuel olarak minimuma indirilecek. Ardından zifiri karanlık bir ortama girilecek. Ve siyaha yakın gri arka planlı bir sayfa açılacak. İşte o sayfadaki gri bölgeler biraz karıncalı görünüyor. Yekpare değil. Bizdeki telefonda bu şartlarda sorun görülüyor ve çizgi şeklinde değil. En azından ben çizgi görmedim. Bizim ufaklık yakından ekranın içine girerek bakınca (arayıp buldu yoksa var mı demesem görmeyebilirdi) gördü. Ekranın bazı yerlerinde sağ üst köşede mesela karıncalar daha belirgin. Ancak bütün bu sorunlar ekrandaki yazıların okunmasına (yazılar dark mod olduğu için beyaz ren oluyor) engel olmuyor. Bu panel testlerde %95 rgb destekleyen bir panel olarak görünüyor. Bu yüzden rgb renk yelpazesinde yer alan %5lik bir grup rengi gösteremiyor. Şahsi kanaatim o karıncalanmanın bu kısıtlamalar yüzünden çıktığı. Renk yelpazesinde siyaha yakın tonları her ışık modunda doğru veremiyor. Biraz uğraş verirseniz başka renklerde de düşük ışıkta bu sorunun ortaya çıktığını göreceğimize eminim.

    Tabi bazı arkadaşlarda çizgiler biraz daha belirgin idi ekran fotoğrafları paylaştılar. Onlara bakın sizce sorun değilse alabilirsiniz diye düşünüyorum. Eğer 1000-1500 tl daha verirseniz s20fe de bu durum yok. A52s deki ekran rgb renk yelpazesinin %138ini kapsıyor. Ona da bakabilirsiniz.


    Ek: şimdi emin olmak için ufaklığa tekrar sordum. Sütunlar vardı bizde de dedi. Ben görmedim o görmüş. Ayrıca sen sormadan da fark ederdim dedi. Demek ki yaşlanmışım ve gözlerimin ışık duyarlılığı düşük. O yüzden ben görmüyorum. O daha genç tabi. Alacak olanlar bunu da dikkate alsın. Yanlış yönlendirme olmasın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sallami -- 22 Mayıs 2022; 18:47:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Teşekkürler yorum için. Onun dışında günlük kullanımda sorun yok sanırım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hainz17 H kullanıcısına yanıt
    Samsungun bazı ekranları beyazı, mavimsi beyaz bazıları sarımsı beyaz gösterir. Aslında tüm amoledlerde beyazlar ips beyazı olarak çıkmıyor maalesef. Teknolojik bir kısıtlama. Nasıl ips tam siyah veremiyorsa, oled ekranlar da beyazda zorlanıyor. Üstüne sağlık gerekçesiyle mavi ışık emisyonunu azaltma yarışı, beyaz renge bir darbe daha vuruyor. Bir de amoled yanığı korkusunu eklerseniz beyaz görmek hayal oluyor.

    Eğer tam beyaz istiyorsanız ips telefon alacaksınız.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • hainz17 H kullanıcısına yanıt

    Karanlık moda alsanda sorun olmuyor hocam 10 tane ayar yapıp çizgi çıkıyor diye muhabbet dönüyor ortada Allah için


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yüzde 15 olunca şarja taktım


    Ekran süresi 10 saat 60 hz de kullanıyorum tasarruf modu açık

    Samsung Galaxy M52 5G  *** ANA KONU ***

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kendi tecrübeme göre tavsiyem Samsung telefon almayın , Türkiyede yenilenmiş ürünleri sıfır diye satıyolar.

    1. alışverişim hepsiburadadan s21+ idi ürün çift bandrollü çıktı telefonun arkasında barkoduda yoktu
    2. amazon tr den m52 aldım ekranı 25. günde arızalandı iade ettim ilk gündende ekranı sıkıntılı gibiydi şarja takarken titreme yapıyordu saliselik olarak.
    3. yine amazon tr den m52 aldım bu üründe yenilenmiş çıktı çift bandrollü

    kardeşim kullanıyor, bu telefonunda yenilenmiş ürün olduğunu söylesem kafayı sıyıracaktır sanırım.

    millet diyor samsung niye ucuz satılıyor al bu yüzden.


    not: telefonla bir sıkıntım yok güzel cihaz .sadece yazmak istedim




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uçanayı -- 22 Mayıs 2022; 22:51:3 >
  • Uçanayı kullanıcısına yanıt
    Çift bandrollu ne demek?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar Amazon'dan mı almak mantıklı Samsung'un kendi sitesinden mi? Amazon'a güveniyorum ama iade ürünleri geri satıyorlar denilmiş burada. Samsung kendi sitesinde öyle yapıyor mu?

  • Börcır kullanıcısına yanıt
    Fiyat aynı ise kendi sitesinden almak daha mantıklı.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eng.Root E kullanıcısına yanıt

    Açılmış kutunun üzerine tekrar bandrol çekilmiş demek. Yeni kutu masrafına girmeyi göze alamıyorlar.

  • ctrl-alt-delete kullanıcısına yanıt

    iade konusunda samsung'un kendi sitesi nasıldır acaba? Bir sorun çıkarsa uğraşmak istemiyorum

  • Börcır kullanıcısına yanıt

    İade konusunda sorun yaşamadım. Kargo olarak yurtiçi kargoyla çalışıyorlar. Ürünü gönderdikten sonra mail olarak gönderme sebebini yazıyorsun, gönderi kodunu vs.. Mail üzerinden dönüş yapıyorlar. Tek sıkıntım telefonda müşteri hizmetlerindekilerin bazılarında bilgi eksikliği vardı. 2 - 3 kere yeniden aramam gerekti ama hızlı bir iade süreci gerçekleştirdim.

  • Uçanayı kullanıcısına yanıt

    Hocam öncelikle telefonun arkasında Samsung cihazlarda barkod olmuyor. Sadece kutuda var.

    Çift bandrollü olması da yenilenmiş anlamına gelmiyor. İhtimali olabilir sadece. Genelde iade edilen ürünlere sıfırdan kutu harcamamak için üstüne yapıştırıp geçiyorlar.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    s21 serisinde olması gerekiyor.

    herhangi bir nedenden ötürü iade edilen ürünler, yenilenmiş(refurbished) adı altında satılması gerekiyor diye biliyordum..

    Samsung Galaxy M52 5G  *** ANA KONU ***
  • Uçanayı kullanıcısına yanıt
    Daha önce görmemiştim Samsunglarda. Türkiye'de iadeleri yenilenmiş diye satacaklarını hiç sanmıyorum. Şikayet olursa en iyi ihtimalle para iadesi yaparlar.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • circassianman kullanıcısına yanıt

    telefonda sorun yoksa iade etmeyeceğim fakat

    az önce baktım Fransada, Almanyada ABD de ve Hindistanda satılan m52 nin arkasındada barkod varken Türkiyede satılanda olmaması baya ilginç bence.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uçanayı -- 23 Mayıs 2022; 9:55:54 >
  • Uçanayı kullanıcısına yanıt

    Çift bandrolden kastınız nedir nerede oluyor çift bandrol. Bende alacağım da dikkat edeyim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefona reset atmak nasıl yapılır, sıfırla seçeneğinden mi yapılıyor? Yol gösterebilecek biri var mı? Telefonu hard brick yapmayalım..

  • axipeach kullanıcısına yanıt

    Sürecin devamını yazıyorum. Attıkları maile ekranın resimlerini göndermiştim yaklaşık 4 gün boyunca hergün arandım mühendislerimiz daha bakmadı bakacak vs en son perşembe günü arandım bana telefonu tekrar servise vermem gerektiğini söylediler. Hangi servise vereceğimi sordular ona göre o servise bilgi verileceğini ilettiler bende söyledim ertesi gün yani cuma günü servise tekrar verdim. Ürün hemen çıkmaz dedi kvk, samsung müşteri hizmetleriyle iletişim halindeyiz vs. Bugün samsung tarafından arandım telefonun değişim olacağını ama ellerinde siyah model olmadığını belirttiler mavi verelim dendi kabul etmedim kendi shoplarında siyah model var ve sepete eklenilebiliyor ama elimizde yok diyorlar işin garip kısmı tercih edilmeyen rengi vermeye çalışıyorlar gibi geldi. Kendilerinden doa raporu istedim. Bunun üzerine maille faturamı istediler gönderdim. Kendilerine shopta siyah model olduğunu neden bana olmadığı söylediklerinide sordum. Cevap yok. Eğer siyah vermezlerse onlardan aldığım raporu hepsiburadaya verip ücret iadesi alacağım ve amazondan sipariş vereceğim. Amazondaki telefonda sorun yaşarsam koşulsuz iade hakkımı kullanarak farklı marka ve modele yöneleceğim. Burada size önerim telefonun ekranında sorun varsa ilk 1 ay içerisinde gidin servis muhtemelen soruna normal diyip kabul etmeyecek. Müşteri hizmetlerini arayıp hakkınızı savunun samsungun mühendisleri seve seve kabul etmek zorunda kalacak çünkü ekran sorunu bariz ve her telefonda yaşanan normal bir durum değil. Kısacası hakkınızı arayın. Eğer ilk 1 ay geçtiyse muhtemelen ya onarım yaparlar (ekran değişimi) veya onarım kabul etmeyip thh gidebilirsiniz. Özellikle görüştüm ilk 1 aylık cihazlara değişim yapıyorlar.


    Buraya yazma sebebim ekran sorunu yaşayanlara servis süreciyle ilgili bilgi vermek ve servis sürecinden kısaca bahsetmek. Umarım yardımcı olabilmişimdir.


    Burada ekran sorununu yazan kişilere yüklenilmiş yok büyük sorun değil, öyle kullanın vb. her kişinin kendisine göre sorun büyüktür sen relax birisindir paneli sorunlu telefon kullanmak istersin kullanırsın ben hassas biriyimdir hakkımı savunurum kullanmam. M52 konusunda telefonun hatalarından bahsetmeyeceksek neyden bahsedeceğiz. Bu modelin en büyük sorunu ekran olan bir telefonda tabi ki ekrandan bahsedeceğiz arkadaşlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axipeach -- 23 Mayıs 2022; 15:55:27 >




  • 
Sayfa: önceki 138139140141142
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.