< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sallami -- 22 Mayıs 2022; 18:47:36 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Samsung Galaxy M52 5G *** ANA KONU *** (140. sayfa)
-
-
Teşekkürler yorum için. Onun dışında günlük kullanımda sorun yok sanırım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Samsungun bazı ekranları beyazı, mavimsi beyaz bazıları sarımsı beyaz gösterir. Aslında tüm amoledlerde beyazlar ips beyazı olarak çıkmıyor maalesef. Teknolojik bir kısıtlama. Nasıl ips tam siyah veremiyorsa, oled ekranlar da beyazda zorlanıyor. Üstüne sağlık gerekçesiyle mavi ışık emisyonunu azaltma yarışı, beyaz renge bir darbe daha vuruyor. Bir de amoled yanığı korkusunu eklerseniz beyaz görmek hayal oluyor.
Eğer tam beyaz istiyorsanız ips telefon alacaksınız.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Karanlık moda alsanda sorun olmuyor hocam 10 tane ayar yapıp çizgi çıkıyor diye muhabbet dönüyor ortada Allah için
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Yüzde 15 olunca şarja taktım
Ekran süresi 10 saat 60 hz de kullanıyorum tasarruf modu açık
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kendi tecrübeme göre tavsiyem Samsung telefon almayın , Türkiyede yenilenmiş ürünleri sıfır diye satıyolar.
- alışverişim hepsiburadadan s21+ idi ürün çift bandrollü çıktı telefonun arkasında barkoduda yoktu
- amazon tr den m52 aldım ekranı 25. günde arızalandı iade ettim ilk gündende ekranı sıkıntılı gibiydi şarja takarken titreme yapıyordu saliselik olarak.
- yine amazon tr den m52 aldım bu üründe yenilenmiş çıktı çift bandrollü
kardeşim kullanıyor, bu telefonunda yenilenmiş ürün olduğunu söylesem kafayı sıyıracaktır sanırım.
millet diyor samsung niye ucuz satılıyor al bu yüzden.
not: telefonla bir sıkıntım yok güzel cihaz .sadece yazmak istedim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uçanayı -- 22 Mayıs 2022; 22:51:3 > -
Çift bandrollu ne demek?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Arkadaşlar Amazon'dan mı almak mantıklı Samsung'un kendi sitesinden mi? Amazon'a güveniyorum ama iade ürünleri geri satıyorlar denilmiş burada. Samsung kendi sitesinde öyle yapıyor mu?
-
Fiyat aynı ise kendi sitesinden almak daha mantıklı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Açılmış kutunun üzerine tekrar bandrol çekilmiş demek. Yeni kutu masrafına girmeyi göze alamıyorlar.
-
iade konusunda samsung'un kendi sitesi nasıldır acaba? Bir sorun çıkarsa uğraşmak istemiyorum
-
İade konusunda sorun yaşamadım. Kargo olarak yurtiçi kargoyla çalışıyorlar. Ürünü gönderdikten sonra mail olarak gönderme sebebini yazıyorsun, gönderi kodunu vs.. Mail üzerinden dönüş yapıyorlar. Tek sıkıntım telefonda müşteri hizmetlerindekilerin bazılarında bilgi eksikliği vardı. 2 - 3 kere yeniden aramam gerekti ama hızlı bir iade süreci gerçekleştirdim.
-
Hocam öncelikle telefonun arkasında Samsung cihazlarda barkod olmuyor. Sadece kutuda var.
Çift bandrollü olması da yenilenmiş anlamına gelmiyor. İhtimali olabilir sadece. Genelde iade edilen ürünlere sıfırdan kutu harcamamak için üstüne yapıştırıp geçiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
s21 serisinde olması gerekiyor.
herhangi bir nedenden ötürü iade edilen ürünler, yenilenmiş(refurbished) adı altında satılması gerekiyor diye biliyordum..
-
Daha önce görmemiştim Samsunglarda. Türkiye'de iadeleri yenilenmiş diye satacaklarını hiç sanmıyorum. Şikayet olursa en iyi ihtimalle para iadesi yaparlar.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
telefonda sorun yoksa iade etmeyeceğim fakat
az önce baktım Fransada, Almanyada ABD de ve Hindistanda satılan m52 nin arkasındada barkod varken Türkiyede satılanda olmaması baya ilginç bence.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uçanayı -- 23 Mayıs 2022; 9:55:54 > -
Çift bandrolden kastınız nedir nerede oluyor çift bandrol. Bende alacağım da dikkat edeyim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Telefona reset atmak nasıl yapılır, sıfırla seçeneğinden mi yapılıyor? Yol gösterebilecek biri var mı? Telefonu hard brick yapmayalım..
-
Sürecin devamını yazıyorum. Attıkları maile ekranın resimlerini göndermiştim yaklaşık 4 gün boyunca hergün arandım mühendislerimiz daha bakmadı bakacak vs en son perşembe günü arandım bana telefonu tekrar servise vermem gerektiğini söylediler. Hangi servise vereceğimi sordular ona göre o servise bilgi verileceğini ilettiler bende söyledim ertesi gün yani cuma günü servise tekrar verdim. Ürün hemen çıkmaz dedi kvk, samsung müşteri hizmetleriyle iletişim halindeyiz vs. Bugün samsung tarafından arandım telefonun değişim olacağını ama ellerinde siyah model olmadığını belirttiler mavi verelim dendi kabul etmedim kendi shoplarında siyah model var ve sepete eklenilebiliyor ama elimizde yok diyorlar işin garip kısmı tercih edilmeyen rengi vermeye çalışıyorlar gibi geldi. Kendilerinden doa raporu istedim. Bunun üzerine maille faturamı istediler gönderdim. Kendilerine shopta siyah model olduğunu neden bana olmadığı söylediklerinide sordum. Cevap yok. Eğer siyah vermezlerse onlardan aldığım raporu hepsiburadaya verip ücret iadesi alacağım ve amazondan sipariş vereceğim. Amazondaki telefonda sorun yaşarsam koşulsuz iade hakkımı kullanarak farklı marka ve modele yöneleceğim. Burada size önerim telefonun ekranında sorun varsa ilk 1 ay içerisinde gidin servis muhtemelen soruna normal diyip kabul etmeyecek. Müşteri hizmetlerini arayıp hakkınızı savunun samsungun mühendisleri seve seve kabul etmek zorunda kalacak çünkü ekran sorunu bariz ve her telefonda yaşanan normal bir durum değil. Kısacası hakkınızı arayın. Eğer ilk 1 ay geçtiyse muhtemelen ya onarım yaparlar (ekran değişimi) veya onarım kabul etmeyip thh gidebilirsiniz. Özellikle görüştüm ilk 1 aylık cihazlara değişim yapıyorlar.
Buraya yazma sebebim ekran sorunu yaşayanlara servis süreciyle ilgili bilgi vermek ve servis sürecinden kısaca bahsetmek. Umarım yardımcı olabilmişimdir.
Burada ekran sorununu yazan kişilere yüklenilmiş yok büyük sorun değil, öyle kullanın vb. her kişinin kendisine göre sorun büyüktür sen relax birisindir paneli sorunlu telefon kullanmak istersin kullanırsın ben hassas biriyimdir hakkımı savunurum kullanmam. M52 konusunda telefonun hatalarından bahsetmeyeceksek neyden bahsedeceğiz. Bu modelin en büyük sorunu ekran olan bir telefonda tabi ki ekrandan bahsedeceğiz arkadaşlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axipeach -- 23 Mayıs 2022; 15:55:27 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X