Şimdi Ara

MediaMarkt 5 kere ödemeye çalıştığım ürünün fiyatına zam yaptı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
1.014
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • MediaMarkt e ticaret sayfasından 4 Eylül 2020 tarihinde satın almak istediğim bir ürünün ödemesi sırasında hata ile karşılaştım. Bu hata sonrasında 5 kez ard arda ödemeye çalıştım fakat başarılı olamadım. Ödeme sistemlerinde bir sorun olduğunu düşünerek banka ile görüşme sağladım. Bu görüşmede banka tarafında bir sorun olmadığı iletildi. Sorun mediamarkt ödeme sistemlerindeydi. Buna istinaden tekrar ürünü başka bir kartla almak için sepetime döndüğümde, ürünün fiyatının 249'den 299'ye çıkartıldığını gördüm. Mediamarkt müşteri hizmetlerinize talep açtırıp, mağdur edildiğimi, ürünün eski fiyatından tarafıma satılmasını rica ettim. 4 gündür en az 30 kez aradığım firma, kalıbına uymayacak şekilde, haksız bir fiyat artışının normal olduğunu, fiyatları anlık güncellediklerini öne sürerek taleplerimi reddetti.

    Siz bir dükkana girip, ürünü elinize alıyorsunuz, ödemek için 5 defa girişimde bulunuyorsunuz ve mediamarkt sistemleri tarafından oluşan bir hatadan kaynaklı ödeyemiyorsunuz ve sonrasında zam geliyor.
    Neyin zammı bu sorması ayıp. Hem çözüm odaklı yardımcı olmamaları, hem de benim ödeme girişimlerindeki hatalar gözlerine çarpmış olmalı ki, fiyatı uygun olan ürüne hemencecik zam yapıverdiler. Yazıklar olsun fırsatçı anlayışa. Defaatle alışveriş yaptığım ve güvenilir bulduğum bu firma artık benim gözümde bitmiştir.
    Kendilerinden kaynaklanan sorunları kabullenmeyip, bu şekilde ucuz bir sonuçla geçiştirmeye çalışmalarını ne anlayabiliyorum ne de anlayışla karşılayabiliyorum.

    Şaşkınlığım ve üzgünlüğüm hat safhada. Televizyonlara koca koca reklam veren bu firmalara da güvenemeyeceksek kime güveneceğiz bilemiyorum.







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.