< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Megane 110hp'lik olmadıktan sonra tercih etmezdim. 4 yaşında muhtemelen triger bakımı gelmiş araçlar vardır hep satışta.
Teknolojik olarak da bu kıyaslamada Egea Urban adaptif hız sabitleyici farkı ile önde olacaktır. Egea'nın vergi avantajı da malum. Megane 3 205/60R16 lastik kullanırken Egea daha ucuz olan 205/55R16 ebat lastik kullanıyor. Premium modellerde ciddi fiyat farkı demek bu ufak fark. Egea bakım masrafı daha uygun olur. Egea güncel kasa iken Megane 3 artık güncelliğini yitirmiş model. Egea HB sınıfının en geniş bagaj hacimlilerinden Bu iki araç arasında ben Egea tercih ederdim. Ne kadar yersek de yürütme maliyeti en uygun araçlardan biri ülkemizde. Yoksa biz de isterdik 2.5 litre motorlu araçlara binmeyi ama malesef kaderimizde bu ülkede doğmak varmış. |
Kendim icin aliyor olsam tereddutsuz egea hb secerdim. Megane 3 zaten zamaninda bile kaliteli bi arac degildi, hem uretimi yok hem de tasarim olarak cok eski kaldi. Egea hb her yonuyle yeni duruyor, tasarimini da begeniyorum
|
Megane 3 2012 priviliege kullanıcısı olarak egea yeni her zaman yenidir .
|
Ben Egea 1.3 Urban Plus alırdım. Daha yeni, 1.3 multijet kendini kanıtlamış motor, yüzü daha yeni ve yeterli donanım.
|
Egea hb 1.4 t-jet'ten yana olurdu tercihim.
|
Egea hbyi Megane 4 e bile tercih ederim
|
Düşündüm malzeme kalitesi yüksek değil dedim, siz 50 binlik arabadan 80 binlik kalite bekler misiniz ?
Avrupa kurumu autobest ödülünü vermiş işte, best buy model demiş, f/p aracı demiş, sizin lafınızın hükmü var mı bunun yanında ? Euro ncape gelince, hangi aracın satılan her kasası teste giriyor? Tek kasa tipinin girmesi yeterli. Markalar da euro ncap'e araç göndermez, kurum normal alıcı gibi bi bayiden araç talep eder/alır ve teste sokar. Egea hb 4 yıldız da aldı, işinize gelen 3 olduğu için onu söylüyorsunuz. Tasarım yorumunuzu eleştirmedim, kendi görüşümü ve diğer markaların esinlemelerinden bahsettim yanlış olan birşey mi var bunda? Bugüne kadar egea ile ilgili ne yazdıysam kimse somut bi dayanakla, mantıklı ve gerçek argümanlarla hayır öyle değil böyle diyemedi, hoşunuza gidecek şekilde konuşacak değilim, buna mal kölesi olmak diyorsanız evet öyleyim. Neyse, objektif değilsiniz, belli ki otomobiller hakkında bilgileriniz de zayıf, daha fazla konuşmaya gerek yok bu konu hakkında. İyi akşamlar. |
Bravo segmentinde ilk 3'e elini kolunu sallayarak girebilecek bir araçtı, vasat söyleminize katılmıyorum.
Onun haricinde siz ucuz arabayla f/p araba arasındaki çizgiyi pek ayırt edemiyor gibisiniz, egea autobest, yani avrupada satın alması en mantıklı araç ödülünü almıştı 2016 yılında. Rakipleri yeri geliyor 60/70 bin daha pahalı oluyor, bu farkın karşılığını ne kadar verebiliyorlar ? Asıl mevzu bu. Konfor, yalıtım vs hiçbir rakibiyle baş edemez demişsiniz, ortak bi platformda ancak kabin içi ses seviyelerini karşılaştırabiliyoruz maalesef, auto db database idi sanırım sitenin adı, ordan rakipleri ile mukayese edebilirsiniz. Tasarım konusunda da iyi olacak ki, egea hb tanıtımından sonra çıkan bazı hb araçlar "esinlenmiş" idi egea tasarımından. Vw ise yeni jetta modleinde esinlenmemiş direkt ön tarafı kopyalamıştı. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |