Şimdi Ara

Egzoz emisyon muayenesinden kaldım.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
47
Cevap
0
Favori
43.861
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Muayene için TÜVTÜRK istasyonuna gittim. Egzozdan gecemedim . Yüksek rölanti de değer fazla çıktı. Araba benzinli 214000 km de bu arada. Adam 3000devir gaz ver dedi Benimki biraz fazla oldu 3200 gibi. Bundan olmuş olabilir mi ? İki sene öncesine göre sistemi bayağı değiştirmişler. Online çalışıyor pul yok, kamerayla çekiyorlar. Başka bir yerde tekrar ölçtüreyim dedim adam bu zaten kalmış tekrar olcemem dedi . Anlamadığım ben yaptırmış olduğuma dair belgeyle falan mı gidicem tekrar ölçüm için? Nasıl hallederim bu sorunu? Pahalıya gelir mı acaba? Yardımlarınızı bekliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Benzinli aracin emisyonu yuksek cikiyorsa bir sorun vardir . O kadar dizel taksi nasil geciyor hayret verici. Bir ustaya goturun araci yada muayene den gecermi diye bakan yerlere gosterin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ateşleme sistemlerine bi baktırın. Yüksek emisyon değeri genelde buradan çıkar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • devirden olduğunu sanmıyorum raporda tam 3000 devir baz alınmıyor bende 3200 3500 gibi devir yaptım ara ara bir sorun olmadı tabi her araçta farkeder
  • Öncelikle aracın ateşleme ekipmanlarının sağlıklı çalışıyor olması gerekmekte. ( Buji-bobin- buji kablosu vs )

    Oksijen sensörleri de çalışır vaziyette ise katalizör kontrolü öneririm.

    Aracınızda LPG varsa bundaki bozuk ayar da buna etkendir.
  • Buji falan iyiyse genelde katalitik konvertör sorun çıkarıyor. Geçmiş olsun.
  • Memleket neresi hocam? Rakımı yüksek şehirlerde benzinli araçlarda sorun çıkıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bununla ilgili birinin yazdigi mesaj vardi. Ilk önce atesleme sisteminin parcalarini yenileyin. Bujiler, buji kabloları, oksijen sensoru seklinde, birkac parca daha yazmisti ama aklimda bunlar kaldi. Konu basligi sizinkine benzerdi. Atesleme sistemi yenilenmesinin sorunu büyük ölçüde çözdüğünü yazmisti. Sizde deneyin derim. Parcalar yeni ise baska yerlere bakmak gerekir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katalitik konventör

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüvtürk haricinde başka bir yerde yaptırın.
  • Araca yakiti baska yerden alin birdaha deneyin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende sanayide yaptırdım, pul yok fotolu belge veriyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • uzun süre yatan araç ise oluyor.ben yakıt katkısı attım 20 km 5-6 bin devirde sürdüm geçti.emisyoncu bile şaşırdı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mekatronikçi

    Tüvtürk haricinde başka bir yerde yaptırın.
    Sistem değişti, nerede yaptırırsanız yaptırın, aynı.
  • tüvtürk'ün kendi muayenesinden geçmek zor.

    sanayiye gidin orada kalan araç yok
  • 2006 model benzinli aracim sifir sorunla gecti egzos muaynesinden hemde tuv istasyonunda muayne yaptirdim . Sizin aracta sorun olabilir baktirin . 200 devir yuzunden olmus olamaz bende 3000-3500 arasi bastim .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • aracın marka modeli nedir? katalizör dolmuş olabilir? lpg li mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Katkı atın egzozu iyi ısıtın. Araç fakir yada zengin yakıyordu büyük ihtimalle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüvtürk yerine dışarda yaptırsaydınız.Yakıtı firmasını degiştirin,buji ve kabloları degiştirin ateşleme sistemine bir baktırın.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.