Şimdi Ara

Türknet Hizmet İptalinde Müşteriyi Aptal Yerine Koyuyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
1.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 05.02.2019 da iptal dilekçemi kargo ile gönderdim,dalga geçer gibi kimlik gelmemiş, kimlik gelmiş dilekçe farklı yerlere gitmiş gibi saçma sapan cevaplar veriyorlar. halen hizmeti iptal edecekler. İptal işlemlerine sanırım ortaokul stajerleri bakıyor.

    F/P konusunda fiyatı düşük ama hizmet kalitesi de düşük. Arıza veya iptal gibi işlemleriniz olmasazsa on numara iss(!)

    Destek Ticket No: 23461804

    Türknet Hizmet İptalinde Müşteriyi Aptal Yerine Koyuyor

    Türknet Hizmet İptalinde Müşteriyi Aptal Yerine Koyuyor

    Türknet Hizmet İptalinde Müşteriyi Aptal Yerine Koyuyor







  • dMerhaba, öncelikle sizi artık aramızda göremeyeceğimiz için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. 09.02.2019'da arkadaşlarım iptal işlemleriniz için bizim elimize ulaşan bir dilekçenin olmadığını size sözlü olarak aktarmışlar. 23290352 kaydınız bilgi verilerek kapatılmış. Daha sonra farklı bir İSS'ten hizmet alacağınızı belirtmişsiniz ve elimize ulaşan bir iptal dilekçenizin olmaması nedeniyle bir işlem gerçekleştirilmemiş.

    Daha sonra 23505876 numaralı iptal kaydınızı 15.02.2019'da oluşturmuşsunuz. İptal dilekçeniz elimize ulaşmış. Gün içerisinde iptal işlemleriniz için arkadaşlarım öncelik vererek sizi arayacaklardır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    dMerhaba, öncelikle sizi artık aramızda göremeyeceğimiz için üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. 09.02.2019'da arkadaşlarım iptal işlemleriniz için bizim elimize ulaşan bir dilekçenin olmadığını size sözlü olarak aktarmışlar. 23290352 kaydınız bilgi verilerek kapatılmış. Daha sonra farklı bir İSS'ten hizmet alacağınızı belirtmişsiniz ve elimize ulaşan bir iptal dilekçenizin olmaması nedeniyle bir işlem gerçekleştirilmemiş.

    Daha sonra 23505876 numaralı iptal kaydınızı 15.02.2019'da oluşturmuşsunuz. İptal dilekçeniz elimize ulaşmış. Gün içerisinde iptal işlemleriniz için arkadaşlarım öncelik vererek sizi arayacaklardır.
    Dilekce tarihine bakarsanız 05.02. Aynı gün kargoya verildi ertesi gün yani 06.02 tarafınıza teslim edildi. Abonelik için ne hikmetse evrak 2 iş gününde taranıyor ve işleme koyuluyor. İptal için 12.02 de sisteme yükleniyor. Sıkıntı zaten sizin işleme 3 günde koyduğunuz 5 günde koyduğunuz değil. Tarafınıza gönderip sisteme tarayıp 12.02 de yüklenen iptal dilekçesi ne hikmetse sonra siliniyor ve iptal için kimlik fotokopisi yükleniyor. Sistemden indirdiğim belge ismini dahi veriyorum. İkisi birbirine zımbalı iki evrak farklı adreslere gitmiş gibi saçma sapan cevaplar verildi. Sonra ne oldu ben ikinci bir iptal dilekçesi göndermeden eksik evraklar tamamlanmış farklı adreslere gönderilmiş evraklar (!) buluşmuş ve sisteme tekrar yüklenmiş (!)


    sorun sıkıntı yoksa 10 numara iss'siniz, ama bir sorun varsa baştaki 1 silin 0 numara iss'siniz...




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.