Bildirim
Bir Motor Geliştirme Hikayesi( Honda RC166 250/6)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Yine çok güzel bilgiler klavyenize sağlık
Ekleme: Bu arada motorsiklet motorları hakkında fazla bir bilgim yok ama, 18 bin devir çevirebilen bir motordan 61 beygir almak, az değil mi?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nacker -- 10 Mart 2018; 16:13:28 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
-
Kesinlikle oyle zaten markalar arasindaki ayrimi yapan hep toleranslardi mercedesi mercedes volvoyu volvo yapan seylerde bu toleranslar ama artik cnc torna freze bilgisayar kontrollu robotik montaj ve kaynak sayesinde araclar arasinda fark kalmadi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191
Kesinlikle oyle zaten markalar arasindaki ayrimi yapan hep toleranslardi mercedesi mercedes volvoyu volvo yapan seylerde bu toleranslar ama artik cnc torna freze bilgisayar kontrollu robotik montaj ve kaynak sayesinde araclar arasinda fark kalmadi
Fakat şimdi basit ama etkisi büyük olan elektronik arızaları başladı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Planli eskitmenin kurali iste arac tekniginde atilim yok sadece tasarimlar ve multimedya eskiyor elektronik arizalarinda cozumu bi nebze daha basit o sebeple yeni arac almaya gerek yok diyorum ama
metal yorgunlugunun arac kazasindaki etkisine dair bi test olmadigi icinde icim bi huzursuz oluyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu konunun bu kadar az ilgi gormesi uzucu gercekten teknik konulara ihtiyac var
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Polestar191
Bu konunun bu kadar az ilgi gormesi uzucu gercekten teknik konulara ihtiyac var
Teknik burada prim yapmaz araç karşılaştırma açsaydım veya doğrudan bir markaya laf sallasaydım burası konser alanına dönerdi.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
-
Hocam elinize sağlık, güzel bir konu olmuş.
Umarım bize ders olur, her konudan efsane bir motor. O yılda 250 cc ye 6 silindir, 61 bg, 18 bin devir...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Linkedinde yazdığınızda da çok şaşırmıştım. O yıllarda 18 bin devir, 250cc den 61 beygir. Honda'ya bir kez daha hayran olduğum doğrudur.
Ellerinize sağlık güzel konu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emirhanardgn -- 18 Mart 2018; 0:4:44 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: BloodyShift
Hocam elinize sağlık, güzel bir konu olmuş.
Umarım bize ders olur, her konudan efsane bir motor. O yılda 250 cc ye 6 silindir, 61 bg, 18 bin devir...
O yıllarda ve sonrasında sektörde bir cesaret vardı. Şimdi kolay yolu buldular maalesef. -
Honda eskiden bir başkaymış.Bunda da çok şaşırdım ama özellikle Type-r'daki 1.6 atmosferik 185 beygirlik motora hasta olmuştum.Sadece Japon pazarında satılmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Eskiden ne güzel motorlar yapılıyormuş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam o zamanlarda bugün ki gibi kısıtlamalar yoktu, araç sayısı fazla değildi. Her firma kendini kanıtlamaya çalışıyordu, şimdi ise imajlari belli, çizgileri belli. Nasıl olsa araçlar insanlar için bir ihtiyaç haline geldi, bu devirde tek dertleri ürün çeşitliliğini arttırmak ve satışlarını arttırmak...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Anthony Hopkins
Honda eskiden bir başkaymış.Bunda da çok şaşırdım ama özellikle Type-r'daki 1.6 atmosferik 185 beygirlik motora hasta olmuştum.Sadece Japon pazarında satılmıştı yanlış hatırlamıyorsam.Eskiden ne güzel motorlar yapılıyormuş.
Emisyon kısıtlamaları belini büktü adamların -
quote:
Orijinalden alıntı: BloodyShift
Hocam o zamanlarda bugün ki gibi kısıtlamalar yoktu, araç sayısı fazla değildi. Her firma kendini kanıtlamaya çalışıyordu, şimdi ise imajlari belli, çizgileri belli. Nasıl olsa araçlar insanlar için bir ihtiyaç haline geldi, bu devirde tek dertleri ürün çeşitliliğini arttırmak ve satışlarını arttırmak...
Araçlar neredeyse aynı. Hatta bir firmanın modelleri bile birbirine baya benziyor. İyice tatsız tutsuz ruhsuz bir hal aldı artık. -
-
Valla 250 cc gibi yüksek bir cc de 65 beygir olmasına rağmen en yüksek hızı olan 241 gerçekten çok az.
Zira bu motorun 124.42 cc olup 30 beygir olanı 209.2 yapıyor.
Hadi onu geçtim 49 cc olanı var. O da o kadar az cc ye göre 175 km sürat yapıyor.
49 cc de 175 ise 250 cc gibi 5 katı yüksek cc de 300-350 km falan bekliyor insan.
-
Hocam hortlamış sanırım ama 50 cc bahsettiğiniz motorlar 2 zamanlı olabilir mi ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları GenişletBenzer içerikler
- waterfall lastik alınır mı
- en sessiz lastik
- pasta cila zararlı mı
- 4x2 nedir
- opel 1.5 dizel motor yorumları
- trafik cezası itiraz dilekçesi
- hyundai santa fe 2024
- passat 2024
- nissan gtr r36
- dacia logosu
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X