Şimdi Ara

TurkNet Bana Destek Vermeyi Tamamen Kesti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
33
Cevap
0
Favori
1.045
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar, buralarda çok geziyorsanız beni mutlaka görmüşsünüzdür, evrenin başlangıcından beri devam eden bir hız sorunum var. 75 Mbps'den rastgele değişik değerlere düşüyor, değerler 75'e yakın bile değil. 2 oluyor, 20 oluyor ancak tabi ki hat değerleri zayıf olduğu için yüksek hız gelmiyor. Bu arada evimde kesinlikle problem yok.

    Şimdi gelelim destek işine, TurkNetDestek hesabına bin defa yazdım, sürekli yazışmalardan sonra kaldırmayan yerlerde altyapı çalışmaları yapacağız diye sonunda problemin benden kaynaklanmadığını, kendi hatalarını kabul ettiler, ancak tabi ki çalışma yapılmadı. Onun açtığı destek başlığına yazıyorum artık oradan da cevap yok. Açılan yeni başlıklara da bakmıyor zaten, bir tek o başlığa bakıyor.

    Destek kayıtlarına gelelim, SIFIR DESTEK. Sadece kaydı kapatıyorlar, onun otomatik mesajı geliyor. Mutlu sona eren bir kullanıcımızın önerisi üzerine Oğuzhan bey diye bir çalışan varmış, onunla görüşmek istediğimi belirttim, yok, sadece kapatıyorlar kayıtları. Canlı destek zaten yok, twitter'dan da yok. Ben ne yapacağım?

    Bir de Oğuzhan beyle görüşüp sorunun çözülmesi olayı var, bazı kullanıcılar deneyimlemiş bunu (ki ne mutlu onlara, olması gereken bu) ancak başka müşterilerin bırak Oğuzhan beyi, sıfır desteğe ulaşabilmesi çok acınası bir durum.

    Buraya kadar okuyanlarınız muhtemelen "keriz misin ayrıl gitsin" diyorlar, bir nevi haklısınız ancak hiçbir alternatifim yok arkadaşlar, yoksa durmazdım.

    Önerisi olan var mıdır? Benim durumumda olup da yaşayan bir insan evladıyla sesli bir şekilde iletişime geçen varsa nasıl yaptınız lütfen anlatın. Tek yapılacak iş bölgemde kapasitenin arttırılması, çok kişi yaşamıyor diye mi böyle diyeceğim de o da değil, bu şehrin boyutuna göre gayet yeterli kişi yaşıyor burada.

    Destekten destek yok lütfen yapabilirseniz siz yardım edin çok yoruldum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 2 ay sabredin, netspeed'e geçersiniz. Patlayana kadar idare edersiniz artık
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam mobil internetimi aşıp haciz getirmeden 2 ay dayanabilirsem geçeyim :) bu böyle gitmez çünkü. Sayfalar yüklenmeyince telefonu açmak zorunda kalıyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Netspeed in arkasında kim var bilmiyorum ama sağlam biri yoksa netspeed de patlayacakmis gibi geliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Sonu turknet gibi olacak zaten de gittiği yere millet kadar idare etsin işte
  • Bende netspeed bekliyorum Türknet yatıp,kalkıp dua etsin bu firmaya yoksa çoktan tahattüt basardım superonline veya vodafone ile.
  • Superonline en iyisi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam hat değerlerinizi paylaşabilir misiniz?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • mcrew kullanıcısına yanıt
    Şu anda TT olarak herkesin merak ettiği bu. Adamlar öyle kıytırık cihazlarda koymuyor santrallerimize. İzmir'e 100 Gbps hat çekmişler adamlar. O şekilde bir cihazın fiyatı milyon dolara varıyor.
  • mustifb M kullanıcısına yanıt
    piyasaya böyle girilir. bildiğim kadarıyla datacenter işleten bir firma işi biliyor olmaları lazım. oyun performansını ve yurt dışı hat kalitesini merak ediyorum doğrusu. bu kadar yatırım yapıp uploadlarda boğulmazlar umarım. upload hızını düşürüyorlar kota sonrası ve 4mbit upload için 50mbit paket şart. gülünç hızlar bunlar.
  • #Ramazan kullanıcısına yanıt
    Hocam evimde değilim bir süredir de, geri döndüğümde paylaşırım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ayni sorun bende de var kepazelik
  • Turknet gocdu kaldımı sağlam kullanan

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Destek kayıtlarımı seri bir şekilde bana dönüş yapmadan kapatıyorlar hala

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SkeironnWH S kullanıcısına yanıt
    Hocam ne yazık ki o kadar teknik bir bilgi bende yok ancak başka bir kullanıcı belki açıklama yapabilir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu arada biraz önce sonunda arandım, hatta çıkan hanımefendinin ismi Özge'ydi galiba. Ben bende problem yok diyorum, o sizde problem var diyor, bir de ilginç bir şey söyledi, "ısrarla destek kaydı açıyorsunuz, Oğuzhan bey zamanında olan değerlerinizle şu an bizimle olan değerleriniz aynı" dedi azarlanma denebilecek bir seviyede, ısrar etti de etti, biz modeme değeri veriyoruz dedi. Anlatamadım kendisine, bölgenizde bir problem varsa zaten gelen taleplerden biz müdahale yapıyoruz dedi. Yahu daha bu forumda benimle aynı mahallede yaşayan bir kullanıcı vardı aynı şikayetten muzdarip olan. Kaç kişi gerekiyor müdahale etmek için dedim, kaç kişi gerekiyor değil eğer ki başka bir kullanıcı şikayet ederse müdahale ederiz gibi bir şey dedi, konuşmaktan yoruldum sonlandırdım görüşmeyi. Yani şimdi bana bir kişi atanıyor ve hep o mu bakacak? Ben hiçbir zaman sorunumla gerçekten ilgilenen birini bulamayacak mıyım?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    Yahu sorun modem değerleri değil, ttn sonrası kapasitede sıkıntı var. Btk'dan soruşturma yememek için bilinçli olarak "sorun yok" şeklinde kapatıyorlar. Mutlaka btk'ya şikayet edin

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Hocam benimle aynı mahalleden oturan arkadaşa yazdım, hala problem yaşıyorsa bir destek kaydı daha oluşturmasını rica ettim. Eğer ki görüp de bunu yaparsa ve ona da problem yok cevabı verilirse hiçbir zaman bu işin peşini bırakmayacağım, günde 10 tane de olsa destek kaydı açacağım, sürekli BTK'ya şikayet edeceğim, Twitter'a, Şikayetvar'a, buraya yazmaya devam edeceğim. Tavsiyeniz için teşekkürler.

    Şunu da sorayım hocam, ben yine yapacağım tabi de, BTK'ya şikayet sonuçsuz kalıyor diyorlardı, doğru mudur?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreamroamer -- 17 Kasım 2017; 12:28:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • dreamroamer kullanıcısına yanıt
    Genelde öyle, btk müşteri ve iss arasında elçilik görevi görüyor ama bu sorunların kayıt altında olması önemli. Herkes aynı sorundan şikayet oluşturursa göze batar ve soruşturma açılmasına neden olabilir.
  • Bu defa da BTK'ya üye olamıyorum. Kafayı yiyeceğim galiba bu gidişle

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.