Şimdi Ara

Euro aldı basını gidiyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.352
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Özellikle Yeni araç alımında bizi etkileyecek gibi görünüyor, yılsonuna doğru araç alma planım vardı.Ne yapmak lazım,önerilere açığım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi etnaxy -- 23 Temmuz 2017; 10:33:30 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ülkeye ve piyasaya sokabilecek 200-300 milyar euron yoksa yapacak bir şey de yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başını aldı doğru tabir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 500 bin euroyu 1 yılda 1 milyon euroya çıkartabilen potansiyele sahibim. Benim için sorun yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tutamaz kimse.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla avrupanın bir numarasıyla kavgalıysan euroda artar, ihracatında düşer.
  • EUR/USD paritesi hızlı yükselişe geçti, şu an 1.1663.
    1.20'ye kadar yolu var, oradan dönebilir.
  • Bir de üzerine KDV düzenlemesini ekleyin. Bakan arada çıkıp geveliyorlar bir şeyler, çok yakında diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yakıta zammıda unutmayın, motorin 5, benzin 6 diyelim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merak etme bir kaç haftaya zamlar gelir en geç Euro önemli araba piyasası için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Araba satanların bahanesi Euro kurudur ama bu büyük bir yalandır.

    Hepsi fahiş kâr koyar, üstüne bir de devlet ekler bahane olarak da kur öne atılır.

    Bugün bir BMW 530i satan Borusan araç başı ne kadar kâr yapıyor delikanlıysa çıksın paylaşsın. Bugün bir 1.6TDI Highline Passat satan Doğuş araç başı ne kadar kâr yapıyor delikanlıysa çıksın paylaşsın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Araba satanların bahanesi Euro kurudur ama bu büyük bir yalandır.

    Hepsi fahiş kâr koyar, üstüne bir de devlet ekler bahane olarak da kur öne atılır.

    Bugün bir BMW 530i satan Borusan araç başı ne kadar kâr yapıyor delikanlıysa çıksın paylaşsın. Bugün bir 1.6TDI Highline Passat satan Doğuş araç başı ne kadar kâr yapıyor delikanlıysa çıksın paylaşsın.



    Arastirip bulabilirsin aslinda baskan, git alman bmw sitesinden anahtar teslim fiyatina bak, otv kdv ekle, arada kalan fark adamlarin cebe attigi kisim.
  • Euro 10 tl de olsa 50 tl de olsa bu millet yine sesini çıkarmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Outsider


    quote:

    Orijinalden alıntı: pipoti

    Araba satanların bahanesi Euro kurudur ama bu büyük bir yalandır.

    Hepsi fahiş kâr koyar, üstüne bir de devlet ekler bahane olarak da kur öne atılır.

    Bugün bir BMW 530i satan Borusan araç başı ne kadar kâr yapıyor delikanlıysa çıksın paylaşsın. Bugün bir 1.6TDI Highline Passat satan Doğuş araç başı ne kadar kâr yapıyor delikanlıysa çıksın paylaşsın.



    Arastirip bulabilirsin aslinda baskan, git alman bmw sitesinden anahtar teslim fiyatina bak, otv kdv ekle, arada kalan fark adamlarin cebe attigi kisim.

    Hayır dediğin çok saçma.

    Almanya BMW sitesinde 320d'ye yazılan fiyatı, Borusan aynı fiyata çekmiyor.

    Tamamen sallamasyon atıyorum rakamları örnek vereyim;

    Almanya'da 320d 40.000Euro ise Borusan bu arabayı 40.000Euro'ya getirmiyor.

    Getirdiği rakam 25-30.000Euro arası bir rakam. Ama sana vergi hariç 40.000 Euro olarak yansıtıyor.




  • Nekadar kar yapıyorlar üç aşağı beş yukarı bellidir. BMW fazla kar koysa Mercedes'e kaçar müşteri. Aralarında anlaşmışlarsa o zamanda insanlar kendiler başka şirketler üzerinden ithal eder.

    Araçların Almanya ve Türkiye satış fiyatlarından vergileri çıkarın o zaman baz fiyatlarda fark olmadığını görürsünüz.

    Herkes kafasına göre fahiş kar koyamaz, sıkı rekabet ve alternatif markalar var. Ancak en üst modellerde daha yüksek kar marjı olabilir, bunları alan birkaç bin kişi zaten vergiden düştükleri için garantisi geçerli lüks araba isterler, bedeli çok önemli değil.

    Herkesin aklımda yakın zamana kadar Euro 3 TL civarı iken olan fiyatlar var. Şimdi TL %35 değer kaybetti, baz fiyat arttı, buna KDV ve ÖTV de eklenince AB den gelen araba fiyatlarında yeni model fiyat artışı da eklenince 2016 ya göre 2017 içinde %60 araba fiyat artışları normal.

    Araba ithal eden firmaların fahiş karları yok bizlerin fakirleşmesi var.




  • iyice oyuncağa döndü ekonomi istikrardan eser yok
  • Zaten vergi ( ötv+kdv) aşırı yüksek euroda yükseliyor ne olacak bu memleketin sonu..içimden hep diyorum daha beter olsun..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yok beeee abiiii abartmayin ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çok değil bundan 2 yada bilemedin 3 sene önce hatta konusu bile var.Küba da kaldırılan ambargo sonrası Pejo 508 300.000 tl olup alay eden arkadaşlarımız vardı.Ben size söyleğim Küba’dan daha fena olucaz böyle giderse😔😔

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pej

    Nekadar kar yapıyorlar üç aşağı beş yukarı bellidir. BMW fazla kar koysa Mercedes'e kaçar müşteri. Aralarında anlaşmışlarsa o zamanda insanlar kendiler başka şirketler üzerinden ithal eder.

    Araçların Almanya ve Türkiye satış fiyatlarından vergileri çıkarın o zaman baz fiyatlarda fark olmadığını görürsünüz.

    Herkes kafasına göre fahiş kar koyamaz, sıkı rekabet ve alternatif markalar var. Ancak en üst modellerde daha yüksek kar marjı olabilir, bunları alan birkaç bin kişi zaten vergiden düştükleri için garantisi geçerli lüks araba isterler, bedeli çok önemli değil.

    Herkesin aklımda yakın zamana kadar Euro 3 TL civarı iken olan fiyatlar var. Şimdi TL %35 değer kaybetti, baz fiyat arttı, buna KDV ve ÖTV de eklenince AB den gelen araba fiyatlarında yeni model fiyat artışı da eklenince 2016 ya göre 2017 içinde %60 araba fiyat artışları normal.

    Araba ithal eden firmaların fahiş karları yok bizlerin fakirleşmesi var.

    Öyle kafana göre bireysel ben araba ithal edeceğim diyip araba ithal edemiyorsun, fabrika ve firma seni sallamıyor. Oraların galerilerinden alıyorsun yine. Bir tane araba alacağın için de bir indirim vs... yapmıyorlar, gümrükten girerken ödeyeceğin vergiler + nakliye de cabası daha pahalıya bile gelebilir tek arabada.

    Herhalde tüm firmalar anlaşıyor, ikisi de yüksek kar marjı için aynı fiyat uyguluyor bunu biraz araştıran görür zaten.

    Mercedes alacak adam Mercedes pahalı diye BMW'ye yönelip BMW'de pahalıymış diyip gidip Opel veya VW almaz.

    Onun dışında VW-Ford-Peugeot gibi firmalarda bile kâr marjı çok fahiş ve yüksek.

    Araç başı minimum 4000TL kâr yapmayan kepenk kapatır o kadar söylüyorum. 500TL kâr ile araba satıyoruz diyen bayilere sadece kahkaha ile gülerim.

    Lastikçilerin lastik başı 10-15TL kâr yapıyoruz demesiyle aynı şey.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.