Şimdi Ara

rito amca scripte neden çözüm bulmuyor?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
4.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Artık her 2 oyundan 1inde %90 geliyor nasıl anlıyorsun diyorsanız okadar hızlı oynuyolar ve skilleri counterliyolarki fakerde bile o refleks yoktur asıl konu riot neden bu hileleri fixlemiyor? dünyanın en çok oynan oyunu olmasına rağmen neden bi hile koruma sistemi yok oyunun? riot bence mahvolmuş kralın kılıcındaki bug gibi tamamen yaygınlaşmadan fixlemeyi düşünmüyor sizin görüşleriniz neler?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Explosia -- 3 Ocak 2015; 13:15:01 >



  • Helal olsun scriptcilerin ekmeğine yağ sürdün.
  • Geçen bi haber okumuştum bonzai ye hayır yazısının altında bonzai satıcıları yakalandı diye ulan bi o zaman bide şimdi diyorum ne değişik insanlarız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: drdaniel

    Geçen bi haber okumuştum bonzai ye hayır yazısının altında bonzai satıcıları yakalandı diye ulan bi o zaman bide şimdi diyorum ne değişik insanlarız

    Ben kullanmadımdiye birşey dedimmi? bu olayı duymadan oyun daha zevkli geliyordu s3 den beri fixlenmeyen bir hile bu oyundan bir yol olmaz joygameye satılsa yeridir bu haliyle
  • Teoride makrodan farksız çünkü. Yani oyun veri akışında görülenlerde illegal bir şey yok, oyun veri akışında 'x kullanıcı y şampiyonu ile 0.8 sn de z skilini (m,l) koordinatlarında kullandıdan başka bir şey göremezsin, ee bunda da illegal bir şey yok, yani görünürde. O yüzden riotun yapabileceği bir şey yok. Hackshield gibi bir uygulama gelsin çok mu zor diyenler olabilir, ama bu mümkün değil çünkü oyun verilerini ana sunucudan alıyor oyun, sizin bilgisayardaki oyun verilerinden değil, yani bir knight online gibi değil öyle söyleyeyim. Bu dediğime en basit örnek oyun clienti, oyunu açtığınızda tüm diğer oyunların aksine karşınıza tarayıcı sayfası gibi ekranı tam doldurmayan bölüm çıkıyor. Sizin oyun klasörü sadece o kısmı ilgilendiriyor işte, oyun başladıktan sonra olay sunucuda bitiyor. Eğer bu hile engellenmek isteniyorsa altyapıyı tamamen değiştirmeleri lazım, bu da çok zaman ve maliyet gerektiren bir şey. Exploitler de(botrk hack vb.) oyunun sunucu tabanlı olmasının kötüye kullanılmasıyla ortaya çıkan bir olay, normalde botrk aktifi kullanıldığında sunucuya belli bir sayısal veri gider, o sayısal veriye karşılık sunucudan oyuna sayısal bir çıktı gelir ve aktifi kullanırsın, ama sen bu sayısal verinin önüne sunucuya giderken başka bir paket verisi koyup istediğin veriyi alırsan exploit yapmış oluyorsun, buna riot engel olabiliyor çünkü ortada kabak gibi sırıtan yanlış bir veri akışı var ama scriptlerde illegal bir veri akışı yok yukarıda en başta anlattığım olay oluyor. Neyse, umarım anlatabilmişimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanoyan

    Teoride makrodan farksız çünkü. Yani oyun veri akışında görülenlerde illegal bir şey yok, oyun veri akışında 'x kullanıcı y şampiyonu ile 0.8 sn de z skilini (m,l) koordinatlarında kullandıdan başka bir şey göremezsin, ee bunda da illegal bir şey yok, yani görünürde. O yüzden riotun yapabileceği bir şey yok. Hackshield gibi bir uygulama gelsin çok mu zor diyenler olabilir, ama bu mümkün değil çünkü oyun verilerini ana sunucudan alıyor oyun, sizin bilgisayardaki oyun verilerinden değil, yani bir knight online gibi değil öyle söyleyeyim. Bu dediğime en basit örnek oyun clienti, oyunu açtığınızda tüm diğer oyunların aksine karşınıza tarayıcı sayfası gibi ekranı tam doldurmayan bölüm çıkıyor. Sizin oyun klasörü sadece o kısmı ilgilendiriyor işte, oyun başladıktan sonra olay sunucuda bitiyor. Eğer bu hile engellenmek isteniyorsa altyapıyı tamamen değiştirmeleri lazım, bu da çok zaman ve maliyet gerektiren bir şey. Exploitler de(botrk hack vb.) oyunun sunucu tabanlı olmasının kötüye kullanılmasıyla ortaya çıkan bir olay, normalde botrk aktifi kullanıldığında sunucuya belli bir sayısal veri gider, o sayısal veriye karşılık sunucudan oyuna sayısal bir çıktı gelir ve aktifi kullanırsın, ama sen bu sayısal verinin önüne sunucuya giderken başka bir paket verisi koyup istediğin veriyi alırsan exploit yapmış oluyorsun, buna riot engel olabiliyor çünkü ortada kabak gibi sırıtan yanlış bir veri akışı var ama scriptlerde illegal bir veri akışı yok yukarıda en başta anlattığım olay oluyor. Neyse, umarım anlatabilmişimdir.

    Kullananlara ban atsa yeter, np.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanoyan

    Teoride makrodan farksız çünkü. Yani oyun veri akışında görülenlerde illegal bir şey yok, oyun veri akışında 'x kullanıcı y şampiyonu ile 0.8 sn de z skilini (m,l) koordinatlarında kullandıdan başka bir şey göremezsin, ee bunda da illegal bir şey yok, yani görünürde. O yüzden riotun yapabileceği bir şey yok. Hackshield gibi bir uygulama gelsin çok mu zor diyenler olabilir, ama bu mümkün değil çünkü oyun verilerini ana sunucudan alıyor oyun, sizin bilgisayardaki oyun verilerinden değil, yani bir knight online gibi değil öyle söyleyeyim. Bu dediğime en basit örnek oyun clienti, oyunu açtığınızda tüm diğer oyunların aksine karşınıza tarayıcı sayfası gibi ekranı tam doldurmayan bölüm çıkıyor. Sizin oyun klasörü sadece o kısmı ilgilendiriyor işte, oyun başladıktan sonra olay sunucuda bitiyor. Eğer bu hile engellenmek isteniyorsa altyapıyı tamamen değiştirmeleri lazım, bu da çok zaman ve maliyet gerektiren bir şey. Exploitler de(botrk hack vb.) oyunun sunucu tabanlı olmasının kötüye kullanılmasıyla ortaya çıkan bir olay, normalde botrk aktifi kullanıldığında sunucuya belli bir sayısal veri gider, o sayısal veriye karşılık sunucudan oyuna sayısal bir çıktı gelir ve aktifi kullanırsın, ama sen bu sayısal verinin önüne sunucuya giderken başka bir paket verisi koyup istediğin veriyi alırsan exploit yapmış oluyorsun, buna riot engel olabiliyor çünkü ortada kabak gibi sırıtan yanlış bir veri akışı var ama scriptlerde illegal bir veri akışı yok yukarıda en başta anlattığım olay oluyor. Neyse, umarım anlatabilmişimdir.

    Çok güzel anlatmışın script yapası geliyor insanın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanoyan

    Teoride makrodan farksız çünkü. Yani oyun veri akışında görülenlerde illegal bir şey yok, oyun veri akışında 'x kullanıcı y şampiyonu ile 0.8 sn de z skilini (m,l) koordinatlarında kullandıdan başka bir şey göremezsin, ee bunda da illegal bir şey yok, yani görünürde. O yüzden riotun yapabileceği bir şey yok. Hackshield gibi bir uygulama gelsin çok mu zor diyenler olabilir, ama bu mümkün değil çünkü oyun verilerini ana sunucudan alıyor oyun, sizin bilgisayardaki oyun verilerinden değil, yani bir knight online gibi değil öyle söyleyeyim. Bu dediğime en basit örnek oyun clienti, oyunu açtığınızda tüm diğer oyunların aksine karşınıza tarayıcı sayfası gibi ekranı tam doldurmayan bölüm çıkıyor. Sizin oyun klasörü sadece o kısmı ilgilendiriyor işte, oyun başladıktan sonra olay sunucuda bitiyor. Eğer bu hile engellenmek isteniyorsa altyapıyı tamamen değiştirmeleri lazım, bu da çok zaman ve maliyet gerektiren bir şey. Exploitler de(botrk hack vb.) oyunun sunucu tabanlı olmasının kötüye kullanılmasıyla ortaya çıkan bir olay, normalde botrk aktifi kullanıldığında sunucuya belli bir sayısal veri gider, o sayısal veriye karşılık sunucudan oyuna sayısal bir çıktı gelir ve aktifi kullanırsın, ama sen bu sayısal verinin önüne sunucuya giderken başka bir paket verisi koyup istediğin veriyi alırsan exploit yapmış oluyorsun, buna riot engel olabiliyor çünkü ortada kabak gibi sırıtan yanlış bir veri akışı var ama scriptlerde illegal bir veri akışı yok yukarıda en başta anlattığım olay oluyor. Neyse, umarım anlatabilmişimdir.

    Foşik rito

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanoyan

    Teoride makrodan farksız çünkü. Yani oyun veri akışında görülenlerde illegal bir şey yok, oyun veri akışında 'x kullanıcı y şampiyonu ile 0.8 sn de z skilini (m,l) koordinatlarında kullandıdan başka bir şey göremezsin, ee bunda da illegal bir şey yok, yani görünürde. O yüzden riotun yapabileceği bir şey yok. Hackshield gibi bir uygulama gelsin çok mu zor diyenler olabilir, ama bu mümkün değil çünkü oyun verilerini ana sunucudan alıyor oyun, sizin bilgisayardaki oyun verilerinden değil, yani bir knight online gibi değil öyle söyleyeyim. Bu dediğime en basit örnek oyun clienti, oyunu açtığınızda tüm diğer oyunların aksine karşınıza tarayıcı sayfası gibi ekranı tam doldurmayan bölüm çıkıyor. Sizin oyun klasörü sadece o kısmı ilgilendiriyor işte, oyun başladıktan sonra olay sunucuda bitiyor. Eğer bu hile engellenmek isteniyorsa altyapıyı tamamen değiştirmeleri lazım, bu da çok zaman ve maliyet gerektiren bir şey. Exploitler de(botrk hack vb.) oyunun sunucu tabanlı olmasının kötüye kullanılmasıyla ortaya çıkan bir olay, normalde botrk aktifi kullanıldığında sunucuya belli bir sayısal veri gider, o sayısal veriye karşılık sunucudan oyuna sayısal bir çıktı gelir ve aktifi kullanırsın, ama sen bu sayısal verinin önüne sunucuya giderken başka bir paket verisi koyup istediğin veriyi alırsan exploit yapmış oluyorsun, buna riot engel olabiliyor çünkü ortada kabak gibi sırıtan yanlış bir veri akışı var ama scriptlerde illegal bir veri akışı yok yukarıda en başta anlattığım olay oluyor. Neyse, umarım anlatabilmişimdir.

    Kalktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yeni sezon için yeni bir yöntem getirecekler diye bir duyum almıştım ama ne kadar doğru bilmiyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    her 2 oyundan 1inde %90 geliyor
    ,

    istatistik dünyasını altüst ettin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanoyan

    Teoride makrodan farksız çünkü. Yani oyun veri akışında görülenlerde illegal bir şey yok, oyun veri akışında 'x kullanıcı y şampiyonu ile 0.8 sn de z skilini (m,l) koordinatlarında kullandıdan başka bir şey göremezsin, ee bunda da illegal bir şey yok, yani görünürde. O yüzden riotun yapabileceği bir şey yok. Hackshield gibi bir uygulama gelsin çok mu zor diyenler olabilir, ama bu mümkün değil çünkü oyun verilerini ana sunucudan alıyor oyun, sizin bilgisayardaki oyun verilerinden değil, yani bir knight online gibi değil öyle söyleyeyim. Bu dediğime en basit örnek oyun clienti, oyunu açtığınızda tüm diğer oyunların aksine karşınıza tarayıcı sayfası gibi ekranı tam doldurmayan bölüm çıkıyor. Sizin oyun klasörü sadece o kısmı ilgilendiriyor işte, oyun başladıktan sonra olay sunucuda bitiyor. Eğer bu hile engellenmek isteniyorsa altyapıyı tamamen değiştirmeleri lazım, bu da çok zaman ve maliyet gerektiren bir şey. Exploitler de(botrk hack vb.) oyunun sunucu tabanlı olmasının kötüye kullanılmasıyla ortaya çıkan bir olay, normalde botrk aktifi kullanıldığında sunucuya belli bir sayısal veri gider, o sayısal veriye karşılık sunucudan oyuna sayısal bir çıktı gelir ve aktifi kullanırsın, ama sen bu sayısal verinin önüne sunucuya giderken başka bir paket verisi koyup istediğin veriyi alırsan exploit yapmış oluyorsun, buna riot engel olabiliyor çünkü ortada kabak gibi sırıtan yanlış bir veri akışı var ama scriptlerde illegal bir veri akışı yok yukarıda en başta anlattığım olay oluyor. Neyse, umarım anlatabilmişimdir.

    peki normal sartlar altinda ping in 5 bile olsa 0.8 saniyede kullanilabilecek bir skill i nasil 0.3 saniyede kullanabiliyor bu adamlar ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: I need $

    quote:

    her 2 oyundan 1inde %90 geliyor
    ,

    istatistik dünyasını altüst ettin

    hahahahah Best of dalak
  • Tides Of Blood kullanıcısına yanıt
    Mesele skili kaç sn de bastığın değil, sen 0.2 sn de bile bassan bu oyunun verdiği sınırlar içinde sonuçta, yani riot sana 'lan bu adam ortalamanın 0.1 sn altında sürede skill atmış' diye seni banlayamaz. Mesela bir skill en kısa sürede 0.4 sn de basılıyorsa sen script ile bunu 0.3 sn de basamazsın. Oyunun izin verdiği sınırlar içinde en kısa sürede skili basarsın script ile. Yani bu da bir kanıt oluşturmuyor. Riot genelde videolu şikayetlerde kör noktalardan gelen skill shotların nasıl dodgelandığına bakar, adamın haritadaki tıkladığı koordinattan çok absurd bir noktaya kayma varsa(dodge) ve bu az önce bahsettiğim kör nokta olayı varsa o zaman yakından takip ediyorlar. Ki o zaman bile emin olamıyorlar çoğu zaman.

    Mesela şu videolara bir bakın,

    http://youtu.be/zaPNLRNy3Jk
    http://youtu.be/kJrxTBIgHhY

    Burda eminim bu hareketi yapan ünlü biri olmasaydı, script derdi çoğu kişi. Yani yine aynı şeye geliyor olay, script oyunun limitinin üstünde bir şey yaptırmıyor, yapılabilecek en iyi şeyi yaptırıyor oyunda. Bu yüzden ortada görünürde illegal bir şey yok. Yani suçlu var ama kanıtlayamıyorsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: I need $

    quote:

    her 2 oyundan 1inde %90 geliyor
    ,

    istatistik dünyasını altüst ettin

    istatistik öğrencisi olarak söyleyeyim :D bende lafına takıldım okurken senin gibi ama düşününce aslında mantıksız birşey demedi Oyunlarıma %45 geliyor ile aynı şey oluyor :) Sadece düşük bir cümle gibi birşey oldu.

    Konuya gelirsek. Kusura bakmayın da normal gördüğünüz insanlara dahi script diyorsunuz. Çok iyi bir oyuncu değilimdir fakat katarina reflekslerim iyidir. smurf account'lardan bronze/silver oyunlara girdiğimde 1-2 tane scriptsin yazan çıkıyor. Silver/bronze hatta gold'u da dahil edin bu seviyedeki insanların çoğu script ile oyunculuğu ayırt edemiyorken. 2 oyunda bir %90 çok büyük bir oran oluyor. Oyuna azıcık ısınan insanlar kendileri de skill dodgelayabiliyor. Herhangi bir script'in bu kadar fazla yayılması çok zor yayılsa dahi kaybetmenin ana sebebi o olamaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanoyan

    Mesele skili kaç sn de bastığın değil, sen 0.2 sn de bile bassan bu oyunun verdiği sınırlar içinde sonuçta, yani riot sana 'lan bu adam ortalamanın 0.1 sn altında sürede skill atmış' diye seni banlayamaz. Mesela bir skill en kısa sürede 0.4 sn de basılıyorsa sen script ile bunu 0.3 sn de basamazsın. Oyunun izin verdiği sınırlar içinde en kısa sürede skili basarsın script ile. Yani bu da bir kanıt oluşturmuyor. Riot genelde videolu şikayetlerde kör noktalardan gelen skill shotların nasıl dodgelandığına bakar, adamın haritadaki tıkladığı koordinattan çok absurd bir noktaya kayma varsa(dodge) ve bu az önce bahsettiğim kör nokta olayı varsa o zaman yakından takip ediyorlar. Ki o zaman bile emin olamıyorlar çoğu zaman.

    Mesela şu videolara bir bakın,

    http://youtu.be/zaPNLRNy3Jk
    http://youtu.be/kJrxTBIgHhY

    Burda eminim bu hareketi yapan ünlü biri olmasaydı, script derdi çoğu kişi. Yani yine aynı şeye geliyor olay, script oyunun limitinin üstünde bir şey yaptırmıyor, yapılabilecek en iyi şeyi yaptırıyor oyunda. Bu yüzden ortada görünürde illegal bir şey yok. Yani suçlu var ama kanıtlayamıyorsun.

    bahsettigim olay cassi script. cassi script ile ard arda E atiyor normalde oyun buna izin vermiyor. video sunu yolladigin aninda banlaniyor zaten.




  • cassiopeia nın e'sinin cd si 0.5sn sen en son ne zaman cass oynadın ?
    ayrıca arkadaslarım script kullanıyor bursa turnuvası için bootcamp yapıcaktık onların pc den script ile oynadım oyunun izin vermedigi hiç bir hareket yok cd düsürme olayı yok yani ama her şey beyin de biter istedigi kadar script kullansın
  • Scripti engellemeleri mümkün değil üzgünüm

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karanoyan

    Teoride makrodan farksız çünkü. Yani oyun veri akışında görülenlerde illegal bir şey yok, oyun veri akışında 'x kullanıcı y şampiyonu ile 0.8 sn de z skilini (m,l) koordinatlarında kullandıdan başka bir şey göremezsin, ee bunda da illegal bir şey yok, yani görünürde. O yüzden riotun yapabileceği bir şey yok. Hackshield gibi bir uygulama gelsin çok mu zor diyenler olabilir, ama bu mümkün değil çünkü oyun verilerini ana sunucudan alıyor oyun, sizin bilgisayardaki oyun verilerinden değil, yani bir knight online gibi değil öyle söyleyeyim. Bu dediğime en basit örnek oyun clienti, oyunu açtığınızda tüm diğer oyunların aksine karşınıza tarayıcı sayfası gibi ekranı tam doldurmayan bölüm çıkıyor. Sizin oyun klasörü sadece o kısmı ilgilendiriyor işte, oyun başladıktan sonra olay sunucuda bitiyor. Eğer bu hile engellenmek isteniyorsa altyapıyı tamamen değiştirmeleri lazım, bu da çok zaman ve maliyet gerektiren bir şey. Exploitler de(botrk hack vb.) oyunun sunucu tabanlı olmasının kötüye kullanılmasıyla ortaya çıkan bir olay, normalde botrk aktifi kullanıldığında sunucuya belli bir sayısal veri gider, o sayısal veriye karşılık sunucudan oyuna sayısal bir çıktı gelir ve aktifi kullanırsın, ama sen bu sayısal verinin önüne sunucuya giderken başka bir paket verisi koyup istediğin veriyi alırsan exploit yapmış oluyorsun, buna riot engel olabiliyor çünkü ortada kabak gibi sırıtan yanlış bir veri akışı var ama scriptlerde illegal bir veri akışı yok yukarıda en başta anlattığım olay oluyor. Neyse, umarım anlatabilmişimdir.

    Çok uzun bu kesın haklısın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tides Of Blood kullanıcısına yanıt
    Cassiopeia scriptinin mantığı farklıdır herhalde. Normal şartlarda da e spamleyebiliyor ama arkası dönükken skill atan Ryze gördü bu gözler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.