Şimdi Ara

oyun camiasının ikiyüzlülüğü (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
248
Cevap
4
Favori
14.777
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
123 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şeyh Pir kullanıcısına yanıt

    Oyunun türü ve mantığında zorluk ayarı yok oyuncunun elinde tutmaması ayrı bir gizem katıyor. Bu oyunun casuallışmış hali Soul Reaver serisidir. Bu oyunu ps 1 in oyunlarından biriydi. Souls oyunlarının bir nebze ilham aldığı şeyler var.

    oyun camiasının ikiyüzlülüğüHampsterStyleLivesyoutube
    HD intro from the 1999 video game "Legacy of Kain: Soul Reaver." "Legacy of Kain: Soul Reaver" is currently being sold online for $5.99 (USD) as a DRM free download at "Good Old Games" (gog.com). This and all their games are XP, Vista, and Windows 7 compatible. More info at: http://www.gog.com/en/gamecard/legacy_of_kain_soul_reaver
    https://www.youtube.com/watch?v=4DOKzTHaPfM
    oyun camiasının ikiyüzlülüğüLongplayJoeyoutube
    This is Legacy of Kain: Soul Reaver 2 PS2 Longplay. In this video I obtain all Elemental Reavers. Soul Reaver 2 is an action-adventure video game developed by Crystal Dynamics and published by Eidos Interactive. It is a sequel to Legacy of Kain: Soul Reaver and the third game in the Legacy of Kain series. _____________________________________________ TIMESTAMPS: 0:00 - Start 0:51 - Intro 10:57 - Sarafan Stronghold 24:41 - Southern Lake 31:42 - The Pillars (Kain) 40:06 - Subterranean Ruins 48:11 - Swamp 52:35 - Dark Forge 1:04:27 - Dark Reaver 1:08:12 - Vorador 1:14:46 - Subterranean Ruins Return #1 1:19:25 - Southern Lake Return #1 1:20:40 - Light Forge 1:37:31 - Light Reaver 1:41:38 - Sarafan Stronghold Return #1 1:53:14 - Time Streaming Device #1 1:57:10 - Corrupted Timeline 2:10:34 - Southern Lake Return #2 2:14:59 - The Pillars (Ariel) 2:21:04 - Subterranean Ruins Return #2 2:29:50 - Swamp Return 2:34:16 - Uschtenheim 2:39:32 - Janos Audron's Retreat 2:46:30 - Air Forge 3:09:11 - Air Reaver 3:18:37 - Time Streaming Device #2 3:20:31 - Sarafan Timeline 3:25:21 - Uschtenheim Return #1 3:28:29 - Janos Audron's Retreat Return 3:29:45 - Janos Audron's Puzzle 3:49:24 - Janos Audron 3:55:50 - Fire Forge 4:02:15 - Fire Reaver 4:08:00 - Demonic Creatures Return 4:10:54 - Uschtenheim Return #2 4:20:07 - Subterranean Ruins Return #3 4:28:13 - Southern Lake Return #3 4:31:25 - Sarafan Stronghold Return #2 4:33:23 - Soul Reaver Sword 4:36:49 - Melchiah & Zephon 4:41:35 - Rahab & Dumah 4:44:26 - Turel 4:46:38 - Sarafan Raziel 4:50:48 - Ending 4:55:32 - Bonus Materials' Code 5:00:07 - Bonus Materials _____________________________________________ Instagram: https://www.instagram.com/longplayjoe/ #legacyofkainsoulreaver2 #legacyofkainsoulreaver #legacyofkain #soulreaver2 #ps2
    https://www.youtube.com/watch?v=KAsguZ70RuI


    Piyasa dedğiniz gibi zibilyon oyun kaynıyor. Orta çıta Witcher 3- RDR2 geir aklan oyunlar bu oyunları kopyalamya çalışan yan sanieler, farklı tat almak içn oyunu oynamak lazım. Oyun dünyası içinde yaptığımş değerli, 97 puan alması abartı 90 ile 94 arası bir puan alabilir. 90 altı haksızlık olur.

    oyun camiasının ikiyüzlülüğüLongplayJoeyoutube
    This is Legacy of Kain: Soul Reaver 2 PS2 Longplay. In this video I obtain all Elemental Reavers. Soul Reaver 2 is an action-adventure video game developed by Crystal Dynamics and published by Eidos Interactive. It is a sequel to Legacy of Kain: Soul Reaver and the third game in the Legacy of Kain series. _____________________________________________ TIMESTAMPS: 0:00 - Start 0:51 - Intro 10:57 - Sarafan Stronghold 24:41 - Southern Lake 31:42 - The Pillars (Kain) 40:06 - Subterranean Ruins 48:11 - Swamp 52:35 - Dark Forge 1:04:27 - Dark Reaver 1:08:12 - Vorador 1:14:46 - Subterranean Ruins Return #1 1:19:25 - Southern Lake Return #1 1:20:40 - Light Forge 1:37:31 - Light Reaver 1:41:38 - Sarafan Stronghold Return #1 1:53:14 - Time Streaming Device #1 1:57:10 - Corrupted Timeline 2:10:34 - Southern Lake Return #2 2:14:59 - The Pillars (Ariel) 2:21:04 - Subterranean Ruins Return #2 2:29:50 - Swamp Return 2:34:16 - Uschtenheim 2:39:32 - Janos Audron's Retreat 2:46:30 - Air Forge 3:09:11 - Air Reaver 3:18:37 - Time Streaming Device #2 3:20:31 - Sarafan Timeline 3:25:21 - Uschtenheim Return #1 3:28:29 - Janos Audron's Retreat Return 3:29:45 - Janos Audron's Puzzle 3:49:24 - Janos Audron 3:55:50 - Fire Forge 4:02:15 - Fire Reaver 4:08:00 - Demonic Creatures Return 4:10:54 - Uschtenheim Return #2 4:20:07 - Subterranean Ruins Return #3 4:28:13 - Southern Lake Return #3 4:31:25 - Sarafan Stronghold Return #2 4:33:23 - Soul Reaver Sword 4:36:49 - Melchiah & Zephon 4:41:35 - Rahab & Dumah 4:44:26 - Turel 4:46:38 - Sarafan Raziel 4:50:48 - Ending 4:55:32 - Bonus Materials' Code 5:00:07 - Bonus Materials _____________________________________________ Instagram: https://www.instagram.com/longplayjoe/ #legacyofkainsoulreaver2 #legacyofkainsoulreaver #legacyofkain #soulreaver2 #ps2
    https://www.youtube.com/watch?v=KAsguZ70RuI


    oyun camiasının ikiyüzlülüğüHampsterStyleLivesyoutube
    HD intro from the 1999 video game "Legacy of Kain: Soul Reaver." "Legacy of Kain: Soul Reaver" is currently being sold online for $5.99 (USD) as a DRM free download at "Good Old Games" (gog.com). This and all their games are XP, Vista, and Windows 7 compatible. More info at: http://www.gog.com/en/gamecard/legacy_of_kain_soul_reaver
    https://www.youtube.com/watch?v=4DOKzTHaPfM




  • kral yazdıklarından hiçbir şey anlamıyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bikereismiguzel kullanıcısına yanıt
    Acele etmeyin 1 seneye indirime girer

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • oyun camiasının ikiyüzlülüğü


    okuması eğlenceliydi treadi, güzel bait hocam




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kuriri -- 16 Mart 2022; 13:2:23 >
  • Konuyu samimi buluyordum ama neden souls oyunlarının müziklerine laf geldi bunu anlamadım ben. Şu atmosferdeki oyuna ne uygunsa onu yapmışlar. Belki oturup dinlemezsin ama atmosfere gerçekten sokar oyuncuyu. Gıy gıy olacak tabii trash metal mi girseydi?
    Ara sıra açar Maria of the Clocktower, Sister Friede veya DS3 main theme falan dinlerim. Böyle etkileyen 100 yıl önce çıkan Max Payne olmuştur.
    Oyunun her yeri sanat. Al müzeye koy sırıtmaz yani.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • biliyorum buna çok inanmak istiyorsunuz ama troll değilim be kral. sadece gerçekleri, oyun dünyasının neden ileride çok kötü bir noktada olacağını kendimce açıklamaya çalıştım. birkaç kişinin kabul edip etmemesi pek mühim değil. sonuçta bugün akp'yi savunan insanlar da var değil mi? oyun camiasının ikiyüzlülüğü herkesin bir kutsalı var sonuçta bu hayatta. bu kimileri için para, kimileri için kadın, kimileri için bir ideoloji, kimileri için din, kimileri için ırk, kimileri için bir futbol takımı ve bazıları için de video oyunları oluyor işte. savunabilmek için kendinizi kaybediyorsunuz. benliğinize, kişiliğinize yedirmişsiniz bunu. hakaretler, aşağılamalar, kötü ithamlar gırla. farklı veya karşıt fikirlere karşı sıfır tahammül. akp seçmen kitlesinin her muhalife vatan haini demesi gibi düşün bunu. senin yaptığında aynı. bana aklınca troll demeye çalışıyorsun, üzgünüm ama değilim. bazıları da becerememişsin falan filan diyor. oyun camiasının ikiyüzlülüğü  üzücü aslında bu durum ama insanoğlunun da bir gerçeği olduğu ortada. bir kutsalı olmalı herkesin. ha tabi bu kutsalını hakaretler, aşağılamalar vs. kullanarak savunan birinin, tekbir getirip kafa kesen sakallı cihatçı tayfadan tek farkının gerçek bir ruh hastası olmaması gerçeği de ortada olan bir durum. ha fırsat verilse aranızdan bazıları bunu bile yapabilirsiniz belki. buna inanıyorum ben baya baya. çünkü, bazı ürünlerin fan kitlesinde bu potansiyeli görüyorum ben. oyun camiasının ikiyüzlülüğü aşırı radikallik hiçbir zaman iyi bir şey olmamıştır. sevdiğiniz bir ürüne eleştiri yapan kimseleri beceriksizlik, düşük zekalılık, trollük vs. gibi ithamlarla yargılamamanızı tavsiye ederim. oyun camiasının ikiyüzlülüğü 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şeyh Pir -- 17 Mart 2022; 9:10:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şeyh Pir kullanıcısına yanıt

    Lan sen kendine bak, insan gibi yazdığın metni düzelttik gelmiş başkalarına ayar veriyorsun..


    Biz de insanız önce imlası düzgün konu açmayı öğren okurken işkence gibi yazmışsın sıçmıklama..


    Önce bir şey demiyim dedim bu cümlen beni sinirlendirdi bir de gelmiş sen tdk mısın diyorsun.

  • Rindaman kullanıcısına yanıt

    tdk mısın başkan sen? açık ve anlaşılır yazmak ile imlanın ne alakası var. yazdığım yazılar gayet anlaşılır ve açık seçik. büyük harf kullanmayı sevmiyorum. öyle büyük harf tuşuna mı basacam bir de ikide bir. zaten mobilde yazmak zor. yardırıyorum böyle direkt. sanki bir şey düzeltmiş gibi artistlik yapıyor minnak tdk havarisi bir de. yaptığın şey özel kelimelerin baş harfini büyültmek bir de cümle başındaki kelimelerin baş harflerini büyük yazmışsın. bravo valla ben bilmiyorum onları öyle yazmayı. oyun camiasının ikiyüzlülüğü oyun camiasının ikiyüzlülüğü oyun camiasının ikiyüzlülüğü oyun camiasının ikiyüzlülüğü oyun camiasının ikiyüzlülüğü 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şeyh Pir -- 17 Mart 2022; 16:35:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şeyh Pir kullanıcısına yanıt

    Nokta, virgül, büyük-küçük harf, özel isim vs yeterince düzelttim.


    Ben TDK havarisi değilim, örnek olsun diye veya komik olsun diye başkalarının konularında da düzeltip yolluyorum forumda bazen.


    Kendiyle çelişen sensin, başkasının yazdığıyla dalga geçiyorsun ama daha senin bir tane düzgün mesajın yok.


    Dördüncü sınıf Türkçe kitabını alırsan notkalama işaretlerini kullanmayı öğrenebilirsin.



    "TDK mısın başkan sen? açık ve anlaşılır yazmak ile imlanın ne alakası var? yazdığım yazılar gayet anlaşılır ve açık seçik, büyük harf kullanmayı sevmiyorum. Öyle büyük harf tuşuna mı basacam ikide bir? Zaten mobilde yazmak zor. yardırıyorum böyle direkt, sanki bir şey düzeltmiş gibi artistlik yapıyor minnak, tdk havarisi bir de..


    Yaptığın şey özel kelimelerin baş harfini büyültmek bir de cümle başındaki kelimelerin baş harflerini büyük yazmışsın, bravo valla ben bilmiyorum onları öyle yazmayı?!




    Konu boyunca bok gibi imla kullanıp üstüne sıvamak..




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rindaman -- 17 Mart 2022; 16:50:24 >




  • Rindaman kullanıcısına yanıt

    teşekkür ederim mr. tdk. sayende türkçe öğrendim. hem de ücretsiz bir şekilde. bir iban falan yolla da iki üç mangır atam hesabına. bedavaya bugün ana baba bile evladına bir şey yapmıyor mr. tdk.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şeyh Pir kullanıcısına yanıt

    Hala öğrenememişsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kortor K kullanıcısına yanıt

    sence bir çabam var mı balım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • senin kurduğun bu ultra mantığı temel alarak söylüyorum eğer bu puanlar oyun sitelerinin weaboo kaynamasından dolayı veriliyorsa elden ring ile aynı dönem çıkan ghostwire tokya ya da stranger of paradise final fantasy origin gibi weaboo kültürünün tillahı olan bu oyunlar neden aynı övgü ya da puanları alamadılar?

  • Oyundan birşey anlamadım biraz öğreneyim diye trainer indirdim gezdim gene anlamadım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ulpro -- 22 Mart 2022; 21:25:32 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nasaz N kullanıcısına yanıt

    bu oyunlar sözde zor oyunlar oldukları için belli bir eleştirmen kitlesine yollanıyorlar incelemeleri için. onlarda baya baya souls fanboyu oldukları için basıyorlar acımadan puanları. fanboy olmayanlar da weaboo oluyor genel olarak. japon işi her şeye orgazm oluyorlar. anime, hentai falan izleyen yıkık tayfayı kastediyorum. weaboo denilen kişiler bunlar oluyor zaten. tlou 2'nin puanlarında trans, eşcinsel eleştirmenlerin varlığı ne kadar etkiliyse bundada weaboo ve fanboy eleştirmenlerin etkisi o kadar etkili. ula tlou 2'nin rezilliğini unutturmak için demediklerini bırakmadılar. maksimum 70-75 puanlık oyuna 93 verdiler, şaka gibiydi. neyse işte bu gibi eleştirmenler japonlar kussa bunlar oha ne güzel kusuyorlar, sanatsal falan derler. oyun camiasının ikiyüzlülüğü dediğim gibi elden ring'in puanları tamamen souls oyunlarıyla haşır neşir olan ve artık fanboy olmuş(souls bitiren adamlara 15 yaş altı çocuklar vay be abi, helal olsun abim dedikleri için kendilerini özel hissediyor bu "abiler" o yüzden ağır fanboy oluyorlar, deli bağlanıyorlar, e başarıya karşı yetersizlik durumu işte. komplekslerin zayıflaması durumu.) tiplerin inceleme yapmalarının bir yansıması. kullanıcı skorları oyunların gerçek puanlarını yansıtıyor hala daha. sorunuza gelirsek eğer, ghostwire'ın bir selefi yok bu yüzden doğal olarak bir fanboy kitleside yok onu geçelim. final fantasy de origin hikayesi anlatıyor. weaboolar beğenmemiş olabilirler. oyun camiasının ikiyüzlülüğü 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Şeyh Pir kullanıcısına yanıt

    öncelikle sorduğum sorunun cevabını verememişsin. japonlar kussa yüksek puan verirler diyorsun örnek verdiğim 2 japon oyunu için onları beğenmemişler deyip işin içinden çıkıyorsun trol olduğun dikkat çekmek için yazdığın bariz ama neyse. oyunların puanını kullanıcı skorları yansıtıyor demişsin elden ringden 50 kat iyi dediğin ac odyssey in kullanıcı puanı elden ringden daha düşük. roll roll roll dediğin from software kombat mekaniğini ubisoftun ac originsde eski oyunların kombat mekaniğini terk edip birebir kopyaladığından da haberin yok muhtemelen. yine aynı ubisoftun oyun içerisinde time saver adı altında benim oyunların içeriği sizin zamanınıza değmez ver parayı dandik içeriği atla seçeneği sunduğundan da bir habersin sanıyorum. adamlar resmen oyunlarının zaman kaybı olduğunu söylüyorlar ver parayı oynamak için aldığın oyunu oynama diyorlar hala bunları savunuyorsun. ubisoft sand of time, splinter cell, beyond good and evil gibi oyunları yaptığı dönemlere dönsün milletin aklıyla alay etmesin herkes her anlamda hakkını verir kimsenin ubisofta düşman olduğu yok.





  • oyun camiasının ikiyüzlülüğüTalha Aynacıyoutube
    Videoda tanıttığım ASUS ROG STRIX SCAR 17: https://tr.rog.gg/g733TA 0:00 Dolandırıcı Miyazaki 2:15 ASUS ROG STRIX SCAR 17 6:30 GIT GUD! 6:48 Vasat Hikaye Sunumu 9:40 Zorluk Seviyesi 12:40 Haritasız Keşif 13:15 Yakın Dövüş 13:32 Boss Savaşları 14:23 Son Karar 15:06 ;) 15:08 (; E-posta: talhaaynacii@gmail.com Instagram: https://www.instagram.com/talhaaynaci Discord grubumuz: https://discordapp.com/invite/uGygFBd İçeriklere destek olmak için: https://www.youtube.com/channel/UCTR8KGurxoixP3O4jIWTXIQ/join Bizi her seferinde bambaşka diyarlara, büyüleyici dünyalara, hayran bırakan hikayelere, amansız mücadelelere sürükleyen video oyunları sadece bir eğlence unsuru olarak görmüyorum. İyi veya kötü, hayal kırıklığı ya da unutulmaz... Kontrollerimizdeki bu maceraların her biri, iyi bir anlatıyı hak ediyor.
    https://www.youtube.com/watch?v=OXhe-hKGFWk&feature=youtu.be


    kanalındaki abonelerin hatırı sayılır bir miktarını içeren souls fanlarını kızdırmamak ve abone kaybetmemek adına sonunda 1 nisan ayakları yapmasına rağmen söylediklerinde sonuna kadar haklı. aferin talha.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şeyh Pir -- 1 Nisan 2022; 12:2:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • nasaz N kullanıcısına yanıt

    cevap verememiş miyim? normalde yazmaya tenezzül dahi etmeyecektim ama bu forumdaki troll ithamının klişeliğinden bıktım artık. siz fanboylar birazcık geliştirin kendinizi ya. diyelim ki ben trollüm. peki yazdığım yazıları öne çıkaran, artılayan herkeste mi troll? konuya yazmış olduğum ilk yazıda 119 adet öne çıkarma var. şu forumda kaç tane bu kadar öne çıkarılmış konu var Allah aşkına? artılanan diğer sizin antiteziniz olan mesajlarda dahil olarak onlarca artılanmış mesaj var bu konuda. pek çok insan benimle aynı kanıda. hepimiz trollüz yani. bir siz ve sizin gibiler gerçek ve ciddi oyuncularsınız. Bunca insan oyundan anlamıyor bir siz anlıyorsunuz yani, öyle mi?


    evet, japonlar kussa yüksek puan veriyorlar. birkaç gün önce bitirdim ghostwire'ı. Bu saçmalık ötesi, hilkat garibesi, kusmuk oyunun metascore'u 79 yuvarlayalım 80.oyun camiasının ikiyüzlülüğü maksimum 50 alacak oyun bu. maksimum! ikinci elden ring weaboo vakası resmen. elden ring de maksimum 75-80 alacak oyun olmasına rağmen puanı 96 zaten. 15-20 puanı weaboo damarlarıyla ekliyorlar oyunlara.oyun camiasının ikiyüzlülüğü  hakikaten weaboolar sarmış hepten oyun eleştirmen camiasını. sözlerim tescillendi resmen bu oyunla beraber. teşekkürler shinji mikami. yeni bir argüman işte.


    ac origins souls oyunlarının değil the witcher 3'ün combat mekaniklerini kopyaladı. rakibe kitlenme olayı sadece souls oyunlarında yok yani. kaçınma hareketleri falan bile direkt witcher çakması. oyun zaten direkt witcher çakması. ilk mesajımda buna değindim zaten. odyssey mesela hepten witcher kopyası. witcher büyük oyun kopyalanması, ilham alınması normal ama siz demeye çalıştığımı anlamamışsınız. uzatmayayım fazla. konuda yazdığım tüm mesajları okumanızı tavsiye ederim. bu konuları zaten çoooook önceden konuştum ben. oyun camiasının ikiyüzlülüğü 


    timesaver olayı ile oyunların kalitesinin ne alakası var. baya güldüm oraya. oyun camiasının ikiyüzlülüğü düşük zekalı ama parası olan insanlardan(genelde amerikalı oyuncu kitlesi) para söğüşleme yolu o. oyunun kalitesini bununla mı ölçüyorsunuz? Allah akıl fikir versin, ne diyeyim. bir taraflardan argüman uydurmak tamda bu oluyor işte. evet, ac odyssey hikâyeleri ile, oynanışındaki çeşitlilikle, yaratılan açık dünyasının kalitesiyle, grafikleriyle, müzikleriyle beraber elden ring'ten kat kat daha iyi bir oyun. sırf saçma sapan tatmin hissi yaşıyorsunuz diye birbirinin aynısı bu saçma souls formülündeki oyunları abartarak övmeniz mevzusu sıktı artık ve yalnız değilim. hatta biz daha kalabalığız. ubisoft'un yaptığı birbirinin aynısı oyunlardan hiçbir farkı yok from software oyunlarının. oyun camiasının ikiyüzlülüğü 




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şeyh Pir -- 1 Nisan 2022; 13:11:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ohooo buna gelene kadar oyun basınında sırf oyun firması bedava kod göndermedi diye nice harika oyundan 3-5 küçük kanal dışında bahseden olmuyor. Adam oyun basını ama para veripte oyun incelemiyor illa beyefendiye bedava kod gelecekte öyle oynayacak. Bu yüzdende çok beğendiğin kimsenin bilmediği tonla oyun arada kaynıyor. Youtube kanallarıda bedava kod gönderen firmanın oyunlarıyla doluyor.

  • Şeyh Pir kullanıcısına yanıt

    bu anlamsız başlığa yorum kasmak istemezdim ama çok değişik bir arkadaşla tanışmama vesile oldu. talha aynacı bruh eminim her allahın günü adını google aratıp popüleriteni ölçmeye kalkıyorsun. bu yüzden %100 eminim ki bu yazıya da ulaşacaksın.

    şimdi bruh öncelikle son derece cesur bir işe girişmişin ve video editin de güzel... tebrikler ama bilgi birikimimin alamayacağı yorumların altına girmişin. videonun sonuna kadar dayanamadım bile


    ben de souls like tarzını çok seven biri değilim. Demon Souls, Dark Souls 1 ve 3, Nioh ve hatta parasını verdiğim halde devam edemediğim Bloodborne oyunlarını denedim, Sekiroyu biraz izledim. Bu oyunların konsepti 80'lerin saçma salak zorluk seviyesi değil bir kere. Doğru NES ve birçok SNES oyunu zorlukları ile parasının hakkını çıkarmaya çalışıyordu ki ben bu oyunların bir kısmını zamanında oynayan biriyim. Öncelikle o oyunları genelde 1-2 bilemedin 3-5 kişi kodluyordu. Teknolojinin yetersizliğini geç oyun yapabilecek adam bulmak meseleydi o günlerde. Ayrıca öyle 80-90 dolar değil belli bir süre sonunda 19-29 dolara satılıyordu ve genelde kiralanıyordu (Amerikadan bahsediyorum türkiyede zaten NES bile çakmaydı bırak oyunları).


    Souls like oyunlarının bu kadar tutma sebebi konsepti, dövüş mekanikler ve bosslar


    Konsept: Ortaçağ hristiyanlığında purgatory diye geçen, türkçeye her nedense araf diye yamanan (araf suresiyle alakası olmadığı halde) bir atmosferde geçiyor. Ölsen de aynı yerde diriliyorsun. Karanlık, kasvetli ve gizemli bir evren. Herkese göre değil


    Dövüş Mekanikleri: Üçüncü şahıs kameradan oynanan, stamina ve zamanlamanın çok önemli olduğu, hem melee hem projectile bazlı, level scalingin olmadığı, öğrenme eğrisinşn arcade olmadığı simülasyona yakın bir dövüş sistemi var. Herkese göre değil


    Bosslar: Çok fazla söze gerek yok. Bence tarzın tutmasındaki en önemli etmen. Arcade tarzdaki oyunlarda da boss dolu ama from software kalitesine ulaşabilen çok az oyun var. Pattern ezberlemeye dayalı olması bu tarza özgü değil her düşmanın yapay zekası script yani pattern dayalıdır ama zorluk seviyesini tutturmak ayrı bir mesele.

    Herkese göre değil


    Benim bu tarzı sevmeme sebebim lineer bir oyun tarzı olması ve hikaye adına hiçbir şey olmamasıydı. Elder Ringle lineer yapıdan çıkınca senaryo kısmını geçip gameplaye odaklanabildim. Diğer souls like oyunlarına başlama niyetim yok ama Elden Ringi 1-2 yıl oynayacağım kesin





  • 
Sayfa: önceki 910111213
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.