Şimdi Ara

Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU] (5. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.301
Cevap
8
Favori
109.592
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Mass Effect 3 haberlerini çok yakından takip ediyorum ama yinede burada çevirisini yapıp paylaştığın için teşekkür ederim Zenyxia. Çıktığından beri hala oynamaya devam ettiğim ME2'yi 16. kere bitireceğim Mass Effect serisi Baldur's Gate 2'den sonra karakterler arası iletişim sayesinde oyunda yanlız olmadığımı hissettiren yegane tek kişilik oyunlardandır. Bundan 7-8 ay önce Bioware forumlarında ufak bir proje başlatmıştım. Kendi Mass Effect 1 ve 2 kayıtlarım sayesinde Mass Effect 3 için hepsi birbirinden farklı karakterler yaratmıştım. 15 oyundan en iyi oynadığım 4 tanesinin kayıtlarını Bioware forumlarında paylaşmıştım. Çıkan DLC'ler için eski save'lerimi güncellerken yine kendimi tutamadım ve yeni bir playthrough'a daha başladım. Hatta bu sefer bitirdikten sonra yeni bir playthrough daha yapmaya karar verdim. Bu save dosyalarını sizinle de paylaşacağım. Mass Effect 3 için save dosyası olmayan, silinen veya farklı bir Shepard ile oynamak isteyen oyuncular için size ilaç gibi geleceğini düşünüyorum.

    Her bir karakter için farklı seçimler yapmaya çalıştım. Böylelikle Mass Effect 3'te olabilecek tüm olasılıkları görebilme şansını yakalayabileceğimi düşündüm. Şu anda 5 farklı Shepard hazır durumda. Aslında save dosyaları indirebileceğiniz bir site de mevcut.www.masseffectsave.com. Fakat bu sitede gösterilen karakter seçimlerinden çok ayrıntılı bir biçimde bahsedilmemiş. Ben yaptığım en önemli ve ME3'te birşeyleri değiştireceğini düşündüğüm tüm seçimleri, quest ve assignment durumlarını, karakterler ile olan ilişkilerimi, Shepard'ın kişisel, sosyal ve politik görüşlerini dahi yazıyorum.

    Şu ana kadar hazır olan 5 Shepard'a kısaca değinmek gerekirse;

    John Shepard - Erkek - Soldier
    Paragon kişiliğe sahip Shepard kendini Alliance'a adamış ve oyundaki tüm seçimlerini Alliance'ın yararına yapmıştır. Shepard oyun boyunca bir Aziz kadar iyimser ve yardımsever davranmıştır.

    Wayne Shepard - Erkek - Adept
    Paragon kişiliğe sahip Shepard sadece kendi mürettebatına güvenmiş ve oyundaki tüm seçimlerini bu yönde yapmıştır. Shepard oyun boyunca ılımlı ve yardımsever davranmıştır.

    Cole Shepard - Erkek - Infiltrator
    Renegade kişiliğe sahip Shepard Cerberus'a güvenmiş ve tam bir işbirliği yapmıştır. Oyundaki tüm seçimlerini Cerberus ve Illisuve Man'in yararına yapmıştır. Shepard oyun boyunca iş bitiren bir kişilik sergilemiştir.

    Dave Shepard - Erkek - Engineer
    Renegade kişiliğe sahip Shepard'ın tek dostu sadece kendisidir. Oyundaki tüm seçimlerini kendi yararına yapmıştır. Shepard oyun boyunca acımasız bir kişilik sergilemiştir.

    Marcus Shepard - Erkek - Vanguard
    Çoğunlukla Paragon kişiliğe sahip Shepard kendini adalete adamış ve oyundaki tüm seçimlerini bu yönde yapmıştır. Shepard oyun boyunca yoluna çıkan düşmanlara karşı acımasız, yardıma muhtaçlara karşı iyimser davranmıştır.

    Şu an Marcus Shepard ile Loyalty görevlerini yapmaktayım. Bu playthrough bitince oyun çıktığından beri oynamaktan kaçtığım bir karakteri oynayacağım. Bu karaktere Walking Disaster diyebiliriz Türkçe anlamı Yürüyen Felaket, isminden de anlaşıldığı gibi oyunda başınıza gelebilecek en kötü senaryoyu canlandıracağım. Neredeyse Shepard'ın ME3'te yardım alabileceği kimse olmayacak. Aslında hiç oynamak istemiyorum böyle bir karakteri ama sırf ME3'te ne olacak diye görmek için buna değer diye düşünüyorum. Niye oynamak istemiyorum derseniz hala Mass Effect 1'de Ashley ve Kaiden seçimi yüzünden kendimi rahatsız hissediyorum. Oyun tarihinde belki de yaptığım en zor seçimdi diyebilirim. Kendi mürettebatımdan birini arkada bırakmak kadar kötü bir duygu olamaz diye düşünüyorum. Umarım Bioware bir daha böyle bir seçim yapmamızı istemez bizden.

    Bu arada niye hep erkek Shepard oynadın diye soracaksınızdır. Buna eminim Kadın karakterlere diyeceğim yok hatta kadın başına galaksiyi de kurtarabilirler ama bana göre kişilik ve kullandıkları yüz modeli bakımından Shepard'ın erkek olması doğru olandır diye düşünüyorum. Alman manken Mark Vanderloo'nun yüzü bu karaktere tamamiyle uymuş ve bütünleşmiş bence.

    Save'lerim hazır olunca sizlerle de kendi sitemden paylaşacağım. Yapılan seçimleri en ince ayrıntısına kadar görüp istediğiniz Shepard ile Mass Effect 3'e başlayabileceksiniz. Ayrıca Bazı Shepard'lar için 2. bir Romance versiyonu bile hazırladım
  • @ Elharess, ellerine sağlık arkadaşım, üçüncü oyuna save arayanlar için bu yaptığın bulunmaz nimet olacaktır.

    Aslında oyun için acayip umutsuz bir Shepard yaratmak lazım. Rachni'leri gebert, base'i alma, paragon'un yanına bile yaklaşma, takımda kim varsa öldür, herkese tekmeyi bas, 3. oyunda tek başına kal.

    Oyuna başlarken "geçmiş olsun, dünyaya kaydılar, oynamaya gerek yok" diye mesaj çıksa işte o zaman efsane olur.
  • ME1'i bitirip arkasından ME2'yi tekrar bitirip, save dosyamı oluşturucaktım. Aslında her ikiside vardı ama HDD bozulunca hepsi kül oldu. @ Elharess'in Cole Shepard - Erkek - Infiltrator tam istediğim gibi. Aslında Paragon olarak oynadım oyunları hep ama Renegade'ide hep merak etmişimdir. Eline sağlık hocam, gerçi yinede oynıcam oyunu ama senin yaptıklarınıda kullanıcam :)
  • aklıma geldi; citadel / concuil (yada nasıl yazılıyosa işte) ikisinden birini kurtarma seçiminde councili ölüme terkedince sadece tek yönden işi bitiryorduk, fakat councili kurtarınca her ikisini de kurtarıyorduk.. ashley / kaiden seçiminde nasıl oluyo bilginiz var mı? ben oynarken haliyle kaiden'e nalları diktirmiştim ama onu seçse idim yine ikisini de kurtarabilir miydim ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GEr0nim0

    aklıma geldi; citadel / concuil (yada nasıl yazılıyosa işte) ikisinden birini kurtarma seçiminde councili ölüme terkedince sadece tek yönden işi bitiryorduk, fakat councili kurtarınca her ikisini de kurtarıyorduk.. ashley / kaiden seçiminde nasıl oluyo bilginiz var mı? ben oynarken haliyle kaiden'e nalları diktirmiştim ama onu seçse idim yine ikisini de kurtarabilir miydim ?



    Ashley ve Kaiden için malesef yapabileceğin birşey yok. İkisiniden birini seçmek durumundasın. Dediğim gibi oyundaki en kötü ve en zor seçimlerden biriydi benim için.
  • Yeni Görüntüler :

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]


    Edit : Ne olmuş bu foruma böyle yahu iki saatten beri şu mesajı yollamaya çalışıyorum...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zenyxia -- 3 Mayıs 2011; 22:53:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zenyxia

    @ Elharess, ellerine sağlık arkadaşım, üçüncü oyuna save arayanlar için bu yaptığın bulunmaz nimet olacaktır.

    Aslında oyun için acayip umutsuz bir Shepard yaratmak lazım. Rachni'leri gebert, base'i alma, paragon'un yanına bile yaklaşma, takımda kim varsa öldür, herkese tekmeyi bas, 3. oyunda tek başına kal.

    Oyuna başlarken "geçmiş olsun, dünyaya kaydılar, oynamaya gerek yok" diye mesaj çıksa işte o zaman efsane olur.



    dünyaya kaydılar ! ahahahahahahha hala gülüyorum :D wuhahahahahahhh
  • Mass Effect 3 2012'de Piyasada Olacak

    Bioware tarafından bugün yapılan açıklama ile Mass Efect 3'ün 2012'nin ilk çeyreğinde piyasaya sürüleceği belirtildi.

    Bildiğiniz üzere daha önce verilen bilgiler, oyunun 2011'in 4. çeyreğinde piyasaya sürüleceği yönündeydi.

    Bu gecikmenin sebebini Bioware yetkilisi Casey Hudson açıkladı ve geliştirme ekibi olarak serinin en iyi oyununu yaratmak için çabaladıklarını belirtti. Bu çaba doğrultusunda oyunun çıkış tarihi ileri alınmış oldu

    http://bolumsonucanavari.com/Haberler-Mass_Effect_3_2012de_Piyasada_Olacak-15412.htm
  • @ :Sephiroth: , haber için teşekkürler. Yeter ki oyun güzel olsun, istedikleri kadar ertelesinler hiç farketmez. Oyun zaten geçen yılbaşında oynanabilir durumdaymış yani şu anda oyunun cilalanması yapılıyor.

    "Ayrıca geliştirme ekibinin Mass Effect 3'ün serideki en büyük, en iyi ve en sağlam oyun olması için tümüyle odaklandığını belirten yapımcı, üçüncü oyunun herkesin beklentisinin üstünde olacağını da garantiledi."

    Ne güzel, gönül almasını da biliyorlar. Ayrıca iki YENİ GÖRSEL:

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zenyxia -- 26 Mayıs 2011; 21:04:16 >
  • ertelesinler yeterki on numara oyun olsun çizgilerini bozmasınlar çıtayı daha yükseklere çıkarsınlar ki zaten büyütülecek bi sürede değil söyledikleri fazla beklemiyeceğiz yani +++++++ SKYRIM için vakit kalıcak enranı çizerdim mutluluktan iki oyunu birden aynı anda sahip olsaydım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zenyxia

    @ Elharess, ellerine sağlık arkadaşım, üçüncü oyuna save arayanlar için bu yaptığın bulunmaz nimet olacaktır.

    Aslında oyun için acayip umutsuz bir Shepard yaratmak lazım. Rachni'leri gebert, base'i alma, paragon'un yanına bile yaklaşma, takımda kim varsa öldür, herkese tekmeyi bas, 3. oyunda tek başına kal.

    Oyuna başlarken "geçmiş olsun, dünyaya kaydılar, oynamaya gerek yok" diye mesaj çıksa işte o zaman efsane olur.



    Dünyayı istila edenler Shepard'dan istilaya yardım istermiş öyle bir durumda:)


    @Zenyxia

    Bioware insanların zor karar vermesinden zevk alıyor sanırım. Dragon agede bir böyle can alıcı kararlar verdirtip duruyodu sonra saatlerce acaba ötekisinimi seçseydim diye düşün dur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reahax -- 5 Mayıs 2011; 0:43:02 >
  • Oyunu geliştirmek için erteleme kararı almaları doğru yolda bir adım gibi görünüyor Dragon Age 2 felaketinden sonra.
    Gerçi Skyrim ile aynı anda çıkmasın diye bile yapılmış olabilir
  • Ooo dostlar bu konu nerelere inmiş böyle, hemen updullah yapalım bu bahaneyle. :P

    Evet arkadaşlar bildiğiniz gibi ME3 hakkında birçok oyun içi görüntünün, gameplay ve trailer videolarının gösterileceği E3 Expo'a az bir zaman kaldı (6-8 Haziran).
    Ben de hazır E3'e bu kadar az zaman kalmışken bugüne kadar ne kadar açıklanmış olan bilgi varsa sizlerle paylaşayım istedim. Bu kez bilgilerin yanına kaynağını da yazdım ki verdiğim bilgiler şehir efsanesi olmaktan çıksın, birileri gelip "nerede ula bunun kaynağı" diye hede hödö etmesin.
    Önceki mesajları silip bilgileri tek bir mesaj altında topladım bu sefer, hem konu bütünlüğü açısından da karmaşık olmamış oldu hem de bakacak kişi önceki sayfaları aramak zorunda kalmayacak. Yeni bir bilgi gelirse de önceki mesajı silip yenisini yollayacağım, editlemek hoş durmuyor bana göre.
    Hikaye ile ilgili olanları da spoiler içine alıyorum ki hikayeyle olan bilgileri öğrenmek istemeyip de gameplay bilgilerini bilmek isteyenler için. Ayrıca bu duruma uyanlar sabrınızı takdir ediyorum.

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]


    { Hikaye İle İlgili Olan Bilgiler }




    ● Shepard'ın hikayesi bu oyunla birlikte son bulacak. Yani olası bir Mass Effect 4, Shepard ile ilgili bir oyun olmayacak. [Kotaku]



    ● Mass Effect 3, Dünya'da, Shepard'ın mahkemesiyle başlayacak. Shepard işlediği suçtan ötürü yargıça hesap verecek. Reaper'ların gelişini durdurmak için yok etmek zorunda kaldığımız Batarian kolonisinden bahsediliyor. [GameInformer]



    ● Açılışla beraber, birçok Dünya şehrinde neler olup bittiği gösterilecek. Türkiye belki? [GameInformer]



    ● Shepard'ın mahkemesi esnasında Reaper'lar Dünya'ya saldıracak. Shepard, Dünya'dan kaçmak zorunda kalacak ve son saldırı için ırkları toplamaya çalışacak. [GameInformer]



    ● Shepard, Normandy'e kaçmaya çalışırken, kullandığı araç, Mako, ters devrilecek ve koca bir Reaper ile burun buruna gelecek. Ancak yerin altından bir anda çıkacak olan Thresher Maw, büyük Reaper'ı toprağın derinliklerine sürükleyecek, başka bir deyişle "yutacak". Bu sahnenin görülmeye değer olduğundan bahsedilmiş. [GameInformer]



    ● Shepard, Direnç'in generali değil esin kaynağı olacak. [Swedish Magazine]



    ● Shepard, Alliance'a geri dönecek, Kumandan rütbesi ile. [Official Xbox Magazine]



    ● Oyunda Dünya'yı geri almak için birden çok yolumuz olacak. [GameInformer]



    ● Oyunda birden çok son olacak, Dünya'yı geri alma alternatiflerinden başka. Bunlar iyi, natural ve kötü sonlar olacak. [GameInformer]



    ● Cerberus, Shepard'ı öldürmek isteyecek. Üssü patlatmışsanız da onlara vermişseniz de sonuç değişmeyecek. [GameInformer]



    ● Cerberus, Reaper'lar ile beraber hareket edecek. Büyük ihtimalle Reaperlar'ın indocration'una maruz kalacaklar. Yani Reaper'lar, Cerberus'un zihnini ele geçirecek. [PC Gamer]



    ● The Illusive Man, Shepard'a karşı büyük muhalif olacak. Ve oyundaki rolü de o denli büyük. [GameInformer]



    ● Kai Leng, Cerberus suikastcisi, Shepard'ı öldürmek için peşine düşecek. Kai Leng kitaplardan da okuduğunuz kadarıyla Cerberus kiralık katiliydi. [Gamer.NL]



    ● Oyunda "Squadmate" olarak geri dönecek olan karakterler: Liara, Ash/Kaidan, Garrus, James Vega (önceden Sanders idi, şimdi değişti. Ayrıca trailer'daki İngiliz değil) ve Tali.
    [GameInformer, Official Playstation Magazine, PC Gamer]


    ● Oyunda squadmate olmayan ama arka planda önemli işler yapacak karakterler: Anderson, Udina, Admiral Hackett, Wrex, Legion, Zaeed, Thane, Mordin ve Jack. [GameInformer, Official Xbox Magazine]



    Hatırlatmak da fayda var; eğer bu karakterler önceki oyunlarda ölmüşlerse bu oyunda YER ALMAYACAKLAR.



    ● Jack'in daha olgun bir görünümü olacak, kıyafeti de aynı şekilde. Ayrıca saçları da uzamış halde karşımıza çıkacak. [Official Playstation Magazine]



    ● Ashley/Kaidan, hangisini kurtardıysanız, üçüncü oyunda Spectre statüsüne erişecekler. [Official Playstation Magazine]



    ● Ashley ve Kaidan yeniden modellendiler. Özellikle Ashley'nin uzun saçı kendisine daha bir çekicilik katmış. Kaidan için ise henüz bir görüntü yok. [Official Playstation Magazine]



    ● Mürettabatlardan ise geminin pilotu Joker, "beyni" EDI ve doktoru Doctor Chakwas geri dönecek. Chakwas önceki oyunlarda ölmediyse elbette. [Official Playstation Magazine]



    ● Tali'nin ırkı, Quarianlar, Geth'lere karşı kaybetmiş oldukları anavatanları geri kazanmak için savaş açacaklar. Tali'nin burada yardımı olabilir. [GameInformer]



    ● Salarian'lar, Anavatanları olan Sur'Kesh'de, Krogan'lara karşı uygulamış oldukları genophage'i kaldırmak için tartışacaklar. Burada ise Mordin baba önemli işler yapabilir. [GameInformer]



    ● Palaven, Turian'ların anavatanını, terkedilmiş bir halde bulacağız. Turian'lar yörüngedeki en yakın Ay'a çekilecekler. [PC Gamer]



    ● Oyunda ziyaret edebileceğimiz yerler: Londra, New York, Seattle, Vancouver, MARS, Salarian'ların anavatanı Sur'Kesh, Turian'ların anavatanı Palaven, Quarian'ların anavatanı Rannoch, Asariler'in anavatanı Thessia, Illium ve bunlar haricindeki uncharted gezegenler. [Official Playstation Magazine, Official Xbox Magazine, Espana Magazine, F360]

    Bioware, Dünya şehirlerini birebir yapmaya çalışmış. Oyundayken Google Earth'ü açıp baktığımızda neredeyse tıpatıp aynı olduğunu görecekmişiz. Ayrıca her mekanın dizayn edilmesi ve son testlerin yapılması bölge başına 6 aylık bir süreci kapsamış.



    ● Shepard'ın büyük fanı Conrad Verner geri dönüyor. Oyunun senaristi üçüncü oyunda kendisinin bizi şaşırtacağını söylemiş. Kumandan Vörnır. [GameInformer]


    ______________________________________________________________________________________________________________________________


    { Gameplay İle İlgili Olan Bilgiler }


    ● Mass Effect 3'te Multiplayer olmayacak. Multi, oyunun yaşamını uzatan bir etken olabilirdi, eğer iyi yapılacak olsaydı ancak Bioware'ın bu konudaki tecrübesi en son 10 yıl önceki Baldur's Gate 2 olduğu için deneme tahtası olarak ME 3'ü seçmemeleri iyi oldu. [GameInformer]

    --

    ● Oyundaki RPG elementleri arttırıldı. ME 2'den yüksek, ME 1'den düşük olacak. Yani ortasını bulacaklar diyebiliriz. [GameInformer]

    ● Karakter yetenekleri ile ilgili çok daha fazla özgürlük olacak. Bu da, ikinciden fazla, birinciden az olacak. [GameInformer]

    Daha geniş yetenek ağaçları olacak. Burada Charge skilli örnek gösterilmiş. Skill'in, düşmana çarpma gücünü ya da verdiğimiz hasarı arttırabilirken, cooldown (dolma) süresini de düşürebilmek mümkün olacak. [GameInformer, PC Gamer]

    ● Yeteneklerin etkisi de birbirleriyle birleşecek. Mesela Soldier sınıfının Concussive Shot yeteneği o an seçili olan mermi türüne göre farklılık gösterecek. Cry Ammo seçiliyken etraftaki düşmanlar donabilecekken, Inferno Ammo seçiliyken alevler içinde kalabilecekler. [GameInformer, PC Gamer]

    ● Sınıflar birbirinden uzaklaştı ve yeteneklerin önemi arttırıldı. Mesela Biotic sınıflar düşmanların kalkanını çekip atabilirken Engineer sınıfı düşmanın arkasına drone çağırabilecek. [PC Gamer]

    ● Oyuna Mass Effect 2'deki basit skillerle başlayacağız. Eğer save import etmişsek, onların üstüne eklemeler yaparak devam edeceğiz. [GameInformer, PC Gamer]

    Yeni Yetenek : Engineer sınıfı artık turet üretebilecek. Ama bu saldırmak için değil, düşmanın dikkatini dağıtmak için kullanacak. [PC Gamer]

    Yeni Yetenek : Class'ı ve ismi bilinmiyor ancak Casey Hudson "Yeteneklerden bir tanesi de öldürdüğünüz düşmanlardan sağlık emmenizi sağlayacak" demiş. [Casey Hudson]

    ● Oyunda, Vanguard'ın Charge yeteneği kesinlikle olacak. [Christina Norman]

    ● Her sınıf için ayrı bir yakın saldırı olacak. Soldier sınıfı bazı durumlarda tek vuruşta düşmanı indirebilecekken, Adept biotic gücünü kullanarak etrafındaki düşmanların yere kapaklanmasına neden olacak. [PCGamer]

    --

    ● Mass Effect 2'de bulunan tüm silahlar, üstüne yenileri de eklenmiş şekilde üçüncü oyuna transfer edildiler. [GameInformer]

    ● Silahları kişiselleştirme geri dönüyor. Görüş araçları, dürbünler, dipçikler, mermiler ve bunlardan oluşturacağımız 5 seçenekli kombinasyonlar olacak. Ayrıca silahların rengini ve kamuflaj şeklini değiştirebileceğiz. [GameInformer, PC Gamer]

    ● Öldürdüğümüz düşmanların silahlarını takıp kullanabileceğiz ve bu silahlar süresiz olarak envaterimizde bulunuyor olacaklar. [Christina Norman]

    ● Yeni bir silah aldığımızda ikinci oyundaki gibi kullanmakta olduğumuz silahın yerine geçmeyecek. Eğer istersek daha sonradan değiştirebileceğiz. [Christina Norman]

    ● Her sınıf istediği silahı taşıyabilecek. Ancak bunun bir taşıma limiti olacak. Soldier sınıfı tüm silahları taşıyabilecekken, Engineer ve Adept 2, Vanguard ve Infiltrator sınıfları en fazla 3 silah taşıyabilecek. [GameInformer]

    --

    ● Oyunda kostümizasyon seçenekleri daha geniş olacak. [GameInformer]

    ● Shepard için zırh kostümizasyonu geri dönüyor ancak squad için belli değil. Onun için de uğraşıyorlarmış. [Casey Hudson]

    ● Shepard, Garrus'un taktığı gibi gözüne mercek takabilecek. Bu da dürbünü olmayan silahları kullanmayı kolaylaştıracak. [Official Xbox Magazine]

    ● Shepard'ın N7 zırhı üçüncü oyunda daha farklı olacak. Yeniden modellenmiş yani. [Official Xbox Magazine]

    ● Bu oyunda da karakterin yüzünü kapatan kafa zırhları olacak. Ancak, bu yüzün kapalı kalması olayı sadece combat için geçerli olacak ve konuşma esnasında kafalığı istersek çıkartabileceğiz. Konuşma sırasında karakterin yüzü görünsün diye iyi zırhlardan vazgeçen arkadaşları düşünmeleri güzel. [Casey Hudson]

    ● Shepard artık yuvarlanabilecek, nesneler üzerinden atlayabilecek ve ilk oyunda bulunan, daha sonra ikinci oyunda kaldırılan eğilme özelliği bu oyunla geri dönecek. [Official Xbox Magazine]

    ● Önceki oyunlarda saç çeşitliliğinin az olmasından yakınan fanları duymuş Bioware. ME 3 çok daha fazla saç alternatifi içerecek. [Christina Norman]

    --

    ● Saveleri import etme özelliği bu oyunda da bulunacak.

    ● Birinci ve ikinci oyundaki seçimlerimizin yaklaşık 1000 olacağını söylemiştim ya, 1000 değilmiş o. 1000'in de üzeriymiş. Hayal gücümü zorluyorum acaba o 1000 tane olay ne diye ama yok, gelmiyor aklıma. Gelmiş geçmiş en çok sonucu barındıran oyun olacak gibi görünüyor. [Computer and Video Games]

    Mass Effect 1'den itibaren yaptığımız seçimler (Rachni, Collector Base, Genophage, Wrex ve Geth) oyunun zorluğunu etkilemeyecek, savaşı kazanıp kazanmayacağımızı belirleyecek. Yani önceki oyunda sürekli bir kabadayı misali takılanların işleri zor olacak.[PC Gamer]

    ● Eğer ikinci oyunda Shepard ölmüş ise, kaydınızı üçüncü oyuna aktaramayacaksınız. Bir nevi haybiye oynamış olacaksınız. [Mass Effect 2]

    ● Eğer ilk oyundaki partnerinizi, ikinci oyunda başka biriyle aldattıysanız, üçüncü oyunda bunun negatif sonuçlarını göreceksiniz. [Casey Hudson]

    --

    ● Oyunda loot'layabileceğimiz nesne sayısı daha fazla olacak. Sanıyorum bu da ME 2'den yüksek, ME 1'den düşük olacak. [Espana Magazine]

    Store ve merchant'lardan satın alabileceğimiz item sayısı daha fazla olacak. Bu da yukarıdaki gibi. [GameInformer]

    --

    ● Eğer oyuna sıfırdan başlarsanız, size "Mass Effect'te Daha Önce" gibi bir sunum çizgi roman grafikleriyle yapılacak. Bu sayede ilk iki oyunu oynamamış olanlar çizgi romanı okurken seçim yapma imkanına sahip olabilecekken hikayeyi de bir nebze olsun anlayacaklar. [GameInformer]

    ● Oyunun görev yapısı Mass Effect 1'deki gibi olacak. ME 2'deki gibi recruit mission tarzı olmayacak. Başta Reaper'lara karşı ne yapacağımız belli olmayacak. Oyun ilerledikçe bunları göreceğiz. [PC Gamer]

    ● Hikayede bazı dumur edecek olaylar olacakmış. Yapımcılar bunu "Luke, I am your father (O.o)" örneği ile açıklamış. [GameInformer]

    ● Oyunda yine Loyalty Mission görevleri bulunacak ancak bu seferkiler karakterleri etkilemekten çok direkt oyundaki savaşı kazanıp kazanamayacağımızı belirleyecek. Gördüğünüz gibi bir sürü varyasyon olacak oyunda. [PC Gamer]

    ● Önceki oyunlar gibi bu kez kayıpsız zafer olmayacak bu oyunda. Zafere ulaşırken ödemek zorunda kalacağımız bedeller olacak. [PC Gamer]

    ● Oyunun görev yapısında, nesneler açık olarak gösterilmeyecek. Müttefikleri bir bulmaca çözer gibi toplayacaksınız. [GameInformer]

    ● Mass Effect 3'ün evreni, önceki yapımları göre daha karanlık olacak. Ama aynı zamanda daha da eğlenceli. [MTV]

    ● Oyunda birçok hüzünlü sahne bulunacakmış. Senarist "kalplerin kırılacağından" söz etmiş.
    "Gerçek aktör ve akristlerin seslerini kullanarak yarattığımız bu güzel ve duygusal sahneyi mutlaka görmeniz gerekiyor." demiş. Acaba hangi sahneyi kastetti? [Patrick Weekes]

    ● Senaryolar daha geniş ve büyük olacak. İnsanların yürüdüğünü, gemilerin savaştığını ve çok detaylı mimariyi göreceğiz. Yeni ışıklandırma teknikleri kullanılmış ve bu da fotografik gerçekliğe en yakın deneyimlerden birini sunacakmış. [Official Xbox Magazine]

    --

    ● Mass Effect 3, Mass Effect 2'den daha zor olacak. ME 2'deki Veteran zorluk seviyesi, üçüncü oyunda Normal zorluk seviyesine denk olacak. [GameInformer]

    ● Dövüşler daha hızlı ve ani geçecek. Bu da oyuncuyu daha sık hareket etmeye zorlayacak. [GameInformer]

    Siper alma sistemi geliştirildi. Yukarıdaki nedenden dolayı artık uzun süreli siperler alamayacağız. [GameInformer]

    ● Oyunda ayrı olarak "siper alma tuşu" da olacak.

    ● Oyunun hızı %10 ile 15 arasında arttırıldı. [Official Playstation Magazine]

    ● Savaş alanları kendini apaçık belli etmeyecek. Normalmiş gibi görünen bir mekandan geçerken düşmanlar size aniden saldırabilecekler. Sürprizlere hazırlıklı olun. [PC Gamer]

    ● Savaş alanları daha "derin ve detaylı" olacak. [PC Gamer]

    ● Cerberus güçlerinde; Mech'ler (robot), saldırı üniteleri ve ninja stilini kullanan Shock askerleri olacak. Ayrıca daha sonradan 'Phantom' ve 'Assasins' adında iki saldırı gücünün olduğu açıklandı. [PC Gamer]

    ● Cerberus'ta 15 metre boyunda, adı Atlus olan bir mech bulunacak. Shepard, camdan yapılmış kokpitteki pilotu vurup dışarı fırlattıktan sonra, kendisi bu mech'i kullanabilecek.

    ● Cerberus kuvvetlerinde, güçlü ancak unique/boss gibi olmayan bir kadın karakter de bulunacak. [PC Gamer]

    ● Düşmanlara dinamik hasar verilebilecek. Örneğin bir Cerberus Mecha'sını öldürebilmeniz için zayıf noktası olan camdan yapılmış kokpit bölgesinden vurarak etkisiz hale getirmeniz gerekecek. [PC Gamer]

    ● "Blindfire" denilen, bir siperin arkasında saklanırken yalnızca silahı çıkararak ateş etmek anlamına gelen aksiyon da artık oyunda mevcut. [Official Xbox Magazine]

    ● Oyunda kendinizi güvende hissedemeyeceksiniz çünkü çevre etmenleri tamamen değişmiş olacak. [Official Xbox Magazine]

    ● Oyunda bulunan birbirinden farklı husk'lara karşı farklı farklı taktikler denememiz gerekecek. Mesela zırh gücü çok yüksek olan Krogan'ları 4-5 skill kombinesiyle ancak öldürebilecekmişiz. Ve husk'a dönüşen yeni bir ırk, Asari'ler. [PC Gamer]

    --

    ● Oyun grafik motoru olarak geliştirilmiş olan Unreal Engine 3.5'u kullanacak. Yani oyunun hem sistem dostu hemde güzel grafikli olacağını söylemek mümkün. [PSM3]

    ● Önceki oyunlarda zayıf kalmış olan "su fiziği" üçüncü oyunda geliştirildi. [Official Xbox Magazine]

    ● Oyunda yeni ışıklandırma teknikleri kullanılmış ve bu da fotografik gerçekliğe en yakın deneyimlerden birini sunacakmış. [Official Xbox Magazine]

    ● Konuşmalar ilk iki oyuna göre daha sinematik olacak. [GameInformer]

    --

    ● Oyunun müziklerini, Requeim For a Dream'in bestecisi Clint Mansell yapacak. Yapmış olduğu müziği BURADAN dinleyebilirsiniz (sevmeyeni dövüyorlarmış ona göre :P). [IGN]

    ● Oyundaki ses efektleri ilk iki oyuna göre daha sürükleyici olacak. [GameInformer]

    ● Silah sesleri için Bioware, Battlefield 3'ü geliştiren DICE ile işbirliği yaptı. Üçüncü oyunda silah sesleri daha farklı olacak. BURADAN nasıl olacağını görebilirsiniz.
    Özellikle silahların ateş edildiğinde verdiği tepkiler, ateş edilen bölgede yol açtığı hasarın modellenmesi, silahların tüm aksiyonlarının sesleri ve mermilerin ne kadar yol katettiği ile ilgili DICE firması Bioware'e oldukça yardımcı olmuşlar. Adamsın DICE. [GameInformer]

    --

    ● Reaper'lar farklı büyüklükte olacaklar, menzilleri 500-600 metrelik küçük gemilerden 2 KM'lik büyük gemilere kadar çeşitlenecek. [GameInformer]

    ● Oyunda uzay savaşları olup olmayacağı kesinleşmedi. Casey Hudson, efsaneyi uzay savaşları olmadan bitirmek istemediklerini söylemiş.

    ● Oyunda araç olarak Mako yerine, ikinci oyunda DLC ile gelmiş olan Hammerhead olabilir.

    ● Oyunda Normandy Alliance'ın elinde yeniden modellendi. Cerberus armaları çıkartıldı ve geminin içinde geliştirmeler yapıldı. Aşağıdan bakabilirsiniz.


     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]


    ● İkinci oyunda görevlere çıkarken kullandığımız Kodiak Mekiği bu oyunla birlikte geri dönecek. [Official Xbox Magazine]

    ● İkinci oyunda bulunan gezegen tarama özelliğinden tam anlamıyla vazgeçilmeyecek. [Casey Hudson]

    --

    ● Üçüncü oyunda yeni Love Interest (yeni aşklar) olmayacak, önceki oyunlarda yaşamış olduğumuz romance'lara devam edeceğiz. Bir de oyun size, mesela ilk oyunda Ashley ile aşk yaşayıp ikinci oyunda onu sallıyorum Tali ile aldattıysanız, üçüncü oyun sizden seçim yapmanızı isteyecek şu hatunu mu seçiyorsun bunu mu diye. İki kişiyle birden olmayacağız yani. [GameInformer]

    ● Oyunda yine seks olacak. Casey Hudson oyunda seks olacak mı sorusuna "Şu anda değil ama oyunda kesinlikle demiş." Ne adam ya.

    ● Bu sefer non-romance (arkadaşlık) ilişkileri de derin olacak. Özellikle Chakwas, Joker gibi gemi mürettebatıyla arkadaşlık ilişkilerini güçlendirme imkanınız olacak.

    --

    ● Üçüncü oyunun menüsü, birinci oyundaki gibi mavi renkte olacak. İkinci oyunda bu renk turuncuydu. [GameInformer]

    --

    ● Oyun 2012'nin ilk çeyreğinde (Ocak, Şubat, Mart) piyasada olacak.



    PC Gamer dergisinin bilgilerini bana haberdar eden @ F@ruk’a teşekkür ederim. :)
  • Oyungezer dergisinden "Kaan Özgünay" bir ilk bakış hazırlamış. Ellerine sağlık, yine her zamanki gibi eğlenceli ve akıcı anlatımıyla döktürmüş. :) Yalnız uyarayım, bazı yerler spoiler içermektedir.

    Mass Effect 3 - İlk Bakış (1. Sayfa)


    Nasıl oldu ben de anlamadım ama, Bioware Star Wars ve Star Trek'in onlarca yılda vardığı popülerlik seviyesine neredeyse iki oyunla getirdiler. Kitapları, çizgi romanları ve özellikle de oyunları ile Mass Effect, artık sıradan bir Action-RYO olmaktan fersah fersah uzak. Oyun da oynadığımızı pek söyleyemeyiz aslında. Yaptığımız bir hikayeyi yaşamak. Galaksideki herkesin "daha dünkü çocuk" gözüyle baktığı insan ırkının tek bir üyesinin, trilyonlarca canlının hayatını kurtarmak için başından geçenleri, verdiği kararları ve yaptığı fedakarlıkları yaşıyoruz. 4 yıldır bizi içine hapseden, oynanışını, karakterlerini ve hikayesini geçip "abi aslında o Mass Relay'ler mancınık gibi, sub-space'de bir koridor oluşturup kütleyi sıfıra indiriyorlar" benzeri, gerçekte var olmayan bir teknolojiyi mevcut bilimsel sınırlandırmalarımızla açıklamaya çalıştığımız, yaşayan, nefes alan bir dünya yarattı Bioware. Shepard galaksiyi kurtarabilecek mi, bu uğurda kimler canını verecek ve kilometrelerce uzunluktaki gemileriyle çekirge sürüsü gibi, güneşleri karartarak gelen Reaper'lar nasıl yok edilecek? Onlarca açık uç bırakarak biten Lost'un finalinin aksine, Mass Effect üçüncü ve son oyunu ile tüm soruları cevaplayıp hikayeyi olabilecek en olağanüstü şekilde noktalamak için geliyor. O geledursun, biz de seride neler değişiyor, üçüncü oyuna ne gibi yenilikler ekleniyor ve neler aynı kalıyor onlara bir bakalım.


     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]


    HİKAYE



    Mass Effect 3, Arrival DLC'sinde yaşanan olaylardan dolayı başı belada olan Shepard'ın Dünya'daki insanlara yaklaşmakta olan tehlikenin ciddiyetini anlatmaya çalışması ile başlıyor. Camdan dışarı bakıyorsunuz ve o da ne? Ah, evet "Reaperlar". Karanlık uzayda, galaksimizi sözde yok etmek için bekleyen, bilinçli robot ırkı. Uyarılarınızı dikkate almamıştı kimse değil mi? Ne yazıkki etrafınızdakilerin ensesine şaplak atıp "N'oldu lan? Hani yoklardı?" demek için vakit yok. Bir işgalin ilk adımları atılmadan evvel etrafta ekibinizden kim varsa toplayıp Normandy'e atlayarak ortamdan topuklamanız gerekiyor. Evet, Mass Effect 3'ün başlangıcı bu: Kaçmalısınız. Çünkü yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Toplanıp yeni bir oyun planı ile Dünya'yı kurtarmalısınız. Ama galaksinin ortasında, Reaper'ların kırmızı bir "kapatmak için basınız" tuşu yok. Eski oyunların aksine kesin bir plan ve o plan doğrultusunda önceden düşünülerek atılan adımlar da yok. Yalnızca mücadeleden yorgun düşmüş bir avuç savaşçı ve galaksinin son umudu olması beklenen ama muhtemelen tek yapmak istediği, yaşı iki basamaklı sayıları aşmamış üç Asari ile Omega'da parti yapmak olan, ölüp dirilmiş bir insan var.




    Akla gelen ilk soru, Dünya böyle bir kuşatma altındayken Illium'da uzay rakılarını fondip yapıp yapamayacağımız. Gezegen elden giderken yan görevlerin peşinde koşmak oldukça saçma görünecektir muhtemelen. Bioware konuyla ilgili bir açıklama yapmaktan, özellikle de Dünya'yı nasıl kurtaracağınız hakkında konuşmaktan vebalı bir fareden kaçan köylüler gibi uzak duruyor. Hızlı bir şekilde Dünya'yı geri alabileceğimiz gizli bir silah mı var acaba? Yoksa Dünya'nın yok oluşunu ağzımız açık, elimizde patlamış mısır ile mi izleyeceğiz?




    Bu arada, umarım doğru olanı yapıp Collector üssünü Illusive Man'e vermemişsinizdir. Çünkü henüz bilinmeyen bir sebepten dolayı Cerberus, üçüncü oyunda Shepard'ı öldürmek için sıra bileti almış gruplardan biri. Illusive Man, üçüncü oyunda da oldukça önemli bir role sahip olacak. Bu, iki oyun boyunca hayatta kalmayı başarmış tüm ana karakterler için geçerli. Mass Effect 3'te her birini görebileceğiz.


    Son olarak, önceki oyunlarda verdiğiniz tüm kararlar, nihayet Mass Effect 3'te etkilerini gösterecekler. Çünkü seri artık tamamlanıyor ve yaptığınız kararların taşınabileceği başka bir oyun yok. Bioware, oyundan önce, Mass Effect 2'nin PS3 versiyonunda yapıldığı gibi bir "Mass Effect'te önceki bölümlerde" başlangıcı olacağını söylüyor. Önceki oyunlardaki save'lerinizi kullansanız bile izleyeceğiniz bu kısa bölüm, size verdiğiniz kararları hatırlatacak. Eğer yeni bir karakter yaratıyorsanız, videoyu izlerken oyun size ne karar vermek istediğinizi soracak. Böylece kimse hiçbir şey kaçırmamış olacak.


     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]
  • Mass Effect 3 - İlk Bakış (2. Sayfa)


    ROL YAPMA


    Genel kanı, Mass Effect 2'nin ilk oyunun aksine rol yapmayı ikinci plana atıp aksiyona daha ağırlık verdiğiydi. Bioware bunu kabul ediyor ve üçüncü oyunla ilgili yapacakları değişikliklere rol yapma öğelerini de dahil edeceklerini söylüyor. Bu değişiklikler, "serinin köklerine dönmesi" bahanesi ile ilk oyundaki tecrübeyi üçüncüye kopyala yapıştır şeklinde olmayacak tabii ki. Bioware, mevcut sistemi geliştirerek derinlik kazandıracak ve kişiye özel şekilde biçimlendirilebilmesine izin verecek.


    Biotik güçlerini ele alalım. Singularity ya da Shockwave gibi bir özellik, artık lineer bir sürecin ardından bir ya da iki farklı son hale bağlanmayacak. Bunun yerine birden fazla şekilde evrimleşerek oyuncunun istediği kıvama gelebilecek. Aynısı inventory sistemi için de geçerli. İlk oyundaki sistemin eksikleri olduğu yönünde şikayetlerden sonra Bioware, ikinci oyunda inventory'i tamamiyle çöpe atmıştı. Üçüncü oyunda daha derli toplu bir inventory'miz olacak ve silahlarımıza farklı işlevlerde parçalar takarak modifiye edebileceğiz. Hatta silahların görünümleri, taktığımız parçalara göre değişecek. Ayrıca silahlar artık sınıflara özel olmayacak, herkes istediği silahı kullanabilecek; ama asker sınıfı tüm silahları yanında taşıyabilecekken diğer sınıflar iki ya da üç tanesini tercih etmek zorunda kalacak.


     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]


    AKSİYON


    Bioware, serinin ikinci oyunuyla tutturdukları aksiyon dozundan gayet memnun; fakat mevcut öğeleri geliştirmeyi ve diğer aksiyon oyunları ile kafa tutacak seviyeye getirmeyi düşünüyorlar. Shepard artık alçak duvarların üzerinden, önce duvara omuz atmaya gerek olmadan kolaylıkla atlayabilecek ve siperler arasında daha rahat geçiş yapabilecek. Ayrıca yeni eklenen yuvarlan-kaç özelliği ile de oyun içi çatışmalar daha akıcı bir hale getirilecek. İkinci oyunda düşmanların tek yaptığı, kendilerini gizleyip arada bir kafa çıkartarak oyuncuya ateş etmekti. Ayrıca yapay zeka, artık daha agresif olacak ve düşmanlar, etrafınızı sarıp daha koordineli bir şekilde saldırabilecekler. Haritalara eklenen merdivenler ile de mekanlar daha geniş olacak ve etrafa kendinizi koruyabileceğiniz duvarlar serpiştirilmiş kare şeklindeki arenalar olmaktan çıkacaklar.

    "Seri aksiyon ağırlıklı bir oynanışa sahip olduğu için türünün en iyisi olan aksiyon oyunları ile kıyaslanmamız kaçınılmaz. Biz de o kaliteyi tutturmaya çalışıyoruz." diyor Bioware. Mass Effect 3 ile bunu başaracaklarını da ekliyorlar.
  • Mass Effect 3 - İlk Bakış (3. Sayfa)



    TAKIM ARKADAŞLARI


    Virmire'da kimi ölüme terk etmiştiniz? Romantik ilişkileriniz için Liara'yı mı yoksa Ashley'i mi tercih ettiniz? İntihar görevinde tüm takım üyelerinizi kurtarmış mıydınız? Peki Legion ile çıktığınız görevde Geth'lerin kaderini ne yönde değiştirmiştiniz? Bioware bu kararlarınızın hiçbirini unutmadıklarını üzerine basa basa söylüyorlar. Fakat hikayenin merkezinde olan karakterlerin önemli rollere sahip olacağı gibi yalnızca şöyle bir görünüp sonra kaybolacak karakterler de olacak. Eğer ilk oyundan beri topladığınız tüm takım arkadaşlarınız Mass Effect 3'te yandaşlarınız olarak geri dönecek olsalardı, karakter seçme ekranında iğne atsanız yere düşmezdi. Bu sebeple bazı karakterler yanınızdan bir saniye bile ayrılmayacakken bazıları bir ya da iki görev için size katılacaklar. Liara, Garrus(eğer ME2'den sağ çıktıysa), Ashley(ya da Kaidan) ve oyuna yeni dahil olan James Sanders(tipini görünce Final Fantasy seçmelerinden reddedilip şansını Mass Effect'te denediği izlenimine kapılacaksınız), Mass Effect 3'te düzenli olarak göreceğimiz takım arkadaşlarımızdan. Wrex, Mordin, Legion ve Anderson ise bir arkadaşa bakıp çıkacaklar. Ayrıca hepimizin çok sevdiği, galaktik-içi politikalara düşük IQ'su ile yön vermeye çalışan huysuz politikacı Udina ve seri devam edecek olsaydı, beşinci oyunda akciğer kanseriyle savaşması muhtemel olan Illusive Man de geri dönecek olan karakterlerden ikisi.


     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]



    ASSUMING DIRECT CONTROL



    Dört yılda neler yapılabilir? Sıfırdan gitar öğrenmeye başlayıp sahnede solo atabilirsiniz. Platonik aşkınızın peşinden yıllarca koşarak hayatınızı harcayabilirsiniz. Üniversiteden mezun olup işe girerek sabah sekiz-akşam altı çalışarak çıldırabilirsiniz. Bioware, bitmesinden sonra bile yıllarca konuşulacak ve RYO oyunlarını sonsuza kadar değiştirmiş, efsanevi bir seri yaratmayı tercih etti. İster muhteşem sonu ile ağzımızı açık bırakacak olsun, isterse de Shepard'ın, Reaper'lara Space Jam'de meydan okuması ile sonlanacak olsun; kesin olan bir şey var ki o da Mass Effect serisinin bitiyor olduğu. Henüz çıkmasına altı ay ve açıklanmayan tonlarca detay var. Lakin Bioware, iki oyundur verdiğiniz tüm kararların ağırlığını nihayet hissedeceğinizin ve galaksinin bu kararlara göre şekilleneceğinin garantisini veriyor. Şunun şurasında altı ay var zaten, sıkın dişinizi. Galaksi tarihindeki en önemli görevi başarabilecek tek canlı olduğunuzu ve tüm sorumluluklarınızı boşverip Omega'nın gece klüplerinde çılgınlar gibi dansetmemize çok az kaldı.



     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]



    http://www.oyungezer.com.tr/makaleler/115-on-incelelemeler/5278-mass-effect-3-ilk-bakis?start=2
  • Unutmadan, Mass Effect 2'nin EA tarihindeki en yüksek skorlu oyun olduğunu biliyor muydunuz?
    Electronic Arts'ın 28 yıllık tarihinde 100'ü aşkın "Best Of..." ödülüyle ve 96 / 100 not ortalamasıyla Mass Effect 2 birinci sırada bulunuyor.

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]

     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]



    Benden bugünlük bu kadar. Sizlere iyi okumalar. :) *bitkin bir halde kanepeye doğru uzanmaya gider*
  • Harika hocam ellerinize sağlık, gözümü kırpmadan okudum diyebilirim :)
    2. oyunu 2 kez bitirdim, açıkçası 3. yede hayır demezdim Ama anlaşılan 3. oyuna başlarken zaten bu seçimleri yeni karakter yaratınca seçebileceğiz. İyi olmuş. Sabırsızlıkla bekliyoruzzz...
    Kasumi hiç pas vermedin ama buda senin içinn
     Mass Effect 3 (2012) [ANA KONU]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M_Arslan -- 22 Mayıs 2011; 1:23:29 >
  • mass effect 2 iyi baştan kurup oynamak istiyorum yazıyı okudukça oynama isteğim arttı .
  • Arkadaşlar Mass Effect 3 gelmeden evvel , Mass Effect 2'yi bitirmeyi düşünüyorum , Mass Effect 1'i bitirecektim baya ilerlemiştim sonra bir yerde takılmış fazla bakmamıştım oyuna sonra da format atınca gitmişti . Bir arkadaş Mass Effect'in hikayesini özet geçebilirse hemen başlayacağım . ( sonunda ne olduğunu detaylı anlatırsa mükemmel olur )
  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.