Şimdi Ara

AMD Mantle Hakkında Her Şey (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.338
Cevap
19
Favori
63.619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • valla ben dün aksamhttps://vts.inxpo.com/scripts/Server.nxp?LASCmd=L:0&AI=1&InitialDisplay=1&ClientBrowser=0&ShowKey=16356 sitesinden izledim. kayıt olup mail adresi veriyorsunuz. sonra ilgili sayfadan maili girerek sunum zamanı izleyebiliyorsunuz.

    pek birşey anlamadım gerçi. mobile aygıtlar ve cok fazla cekirdege ihtiyac varmı falan diye birşeyler anlattı 2 adam millete. valla tek beklentim mantelı sürüm ile normal sürüm arasındaki fps vs. ile ilgili farklarını gösteren bir grafik, video vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pireee

    valla ben dün aksamhttps://vts.inxpo.com/scripts/Server.nxp?LASCmd=L:0&AI=1&InitialDisplay=1&ClientBrowser=0&ShowKey=16356 sitesinden izledim. kayıt olup mail adresi veriyorsunuz. sonra ilgili sayfadan maili girerek sunum zamanı izleyebiliyorsunuz.

    pek birşey anlamadım gerçi. mobile aygıtlar ve cok fazla cekirdege ihtiyac varmı falan diye birşeyler anlattı 2 adam millete. valla tek beklentim mantelı sürüm ile normal sürüm arasındaki fps vs. ile ilgili farklarını gösteren bir grafik, video vs.

    o dedigin icin istedigin sekilde aralikta baska sunum yapacaklar bf4'e yama tanitimi gibisinden.oyun mantle desteklemiyor ki su anda nasil karsilastirsinlar.render demo diyorum gameplay senin dedigin bosuna bekliyorsun.bu konferanstan sonra yamasi yapilacak aralikta cikacak oyun icin.yama direkt motora yapilacagi icin bundan sonra bu motoru kullanan oyunlar sifir km'den mantle destekli olacak.oyun su anda dx11 destekli, mantle bir API dx11 gibi.yazilim gelistiricileri konferansi olunca bize hitap etmeyebilir normaldir.




  • Sağol bilgi için. Aralık'a kadar bekleyeceğiz demek ki. onu bekle bunu bekle, ömür de böyle geçip gidiyor işte.
  • Oct 29, 2013 , Revolutionizing computing with HSA-enabled APUs
  • %10 fps farkını küçümseyenler ne bekliyordu acaba %40-50 farkmı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonser24

    %10 fps farkını küçümseyenler ne bekliyordu acaba %40-50 farkmı.

    microsoft tekeli windows altinda directx haricinde bir api kullanarak 3d oyun oynanacak yoksa candy crush da oyaniyor.goruntu vs hersey farkli olacak neye gore yuzde fps karsilastiracaksin ayni goruntu olmayacak oyun dx11 olmayacak.daha iyi grafik imkanlari daha hizli gibi api gibi iddialar var.yeni konsol oyunlarinin pc'ye adaptasyon olayi, temelde linux olan steamos altinda oyun.yani bunlar cigir acacak ciddi seyler ama olaya hala fps artisi olarak bakilmasi bosa kurek cektigimizi gosteriyor.hocam mumkunse yazma bir daha vaktini harcama.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonser24

    %10 fps farkını küçümseyenler ne bekliyordu acaba %40-50 farkmı.

    Bi %20 fena olmazdı hani
    Tabi bu arada %XX fark derken neye göre kime göre onu da sorgulamak lazım. Ben en çok NVidia ne yapacak onu merak ediyorum çünkü Mantle NVidia'nın da kullanımına açık bir teknoloji. Normal şartlarda NVidia hiçbir şekilde Mantle olayına girmezdi çünkü o da Mantle destekli sürücüsünü hazırlarsa oyunlarda AMD'nin özel API'sini kendi elleriyle bir standart haline getirmiş olur, öte yandan şimdiden birçok oyun firması Mantle kullanmaya başlayacaklarını bildirdi, ortada hızlı bir kabul de söz konusu, eğer NVidia Mantle trenini şimdi kaçırırsa yarın çok geride baçlamak durumunda da kalabilir. Neyse, en azından şu Mantle neymiş ilk ağızdan bir dinleyelim de...




  • Ne olduğunu bi görebilsek, herkes birşeyler konuşuyor
  • %10 versin, %10 da ben oc yapacağım. Yeterki güzel birşeyler olsun. GTA gibi optimizesiz oyunlarda gpu 600 MHz den ötesi zarar.
  • Ps4 sunumunda birkaç yerde gta 5 in adı geçti. Anlayan var mı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    quote:

    Orijinalden alıntı: bonser24

    %10 fps farkını küçümseyenler ne bekliyordu acaba %40-50 farkmı.

    Bi %20 fena olmazdı hani
    Tabi bu arada %XX fark derken neye göre kime göre onu da sorgulamak lazım. Ben en çok NVidia ne yapacak onu merak ediyorum çünkü Mantle NVidia'nın da kullanımına açık bir teknoloji. Normal şartlarda NVidia hiçbir şekilde Mantle olayına girmezdi çünkü o da Mantle destekli sürücüsünü hazırlarsa oyunlarda AMD'nin özel API'sini kendi elleriyle bir standart haline getirmiş olur, öte yandan şimdiden birçok oyun firması Mantle kullanmaya başlayacaklarını bildirdi, ortada hızlı bir kabul de söz konusu, eğer NVidia Mantle trenini şimdi kaçırırsa yarın çok geride baçlamak durumunda da kalabilir. Neyse, en azından şu Mantle neymiş ilk ağızdan bir dinleyelim de...

    Nvidia'ya açık değil. Eğer başka firmalar da bu olaya dahil olmak isterlerse kapımız kapalı değil dediler şimdilik. Nvidia'ya uygun bi durum yok şimdilik. Burda 2 durum var: 1. Mantle genel bi abs. layer, illa belli bi donanıma uygun olma gibi zorlayıcı bi olay yok temelinde, genel bi API olma amacı taşıyor. 2. Şimdi göreceğimiz Mantle, GCN'e özel olarak kısımları olan bi yapı, bu yüzden GCN'e özel.

    İlerde başkaları da katılmak isterlerse, onlara da uygun altyapıya erişim imkanı verilebilir(şartlarda anlaşırlarsa). Şimdilik bunun imkanı yok. Şimdilik GCN'e özel bi implementasyon yapısı var sadece GCN üstünde çalışacak. İlerde NVida'nın buna erişim imkanı olduğu varsayarsak, AMD'den daha iyi çalıştırabilir mi orada kocaman şüpheli bi soru işareti olur. Tıpkı Cuda'nın açık olsa, AMD'nin bunu adapte etmeye çalışması durumunda, Cuda'yı Nvidia'dan daha iyi çalıştırma ihtimalinin pek olamaması gibi.




  • Rubisco kullanıcısına yanıt
    Tomb Raider'ın geliştiricisi Nixxes'in yöneticisi Jurjen Katsman'ın dün yaptığı sunumda kullandığı bir tabir var: "Mantle is a model that other GPU vendors could pick up if they wanted", bence manası son derece açık. Ayrıca NVidia'nın aksine AMD daha önce geliştirdiği teknolojilerde de genellikle açık bir yapı izlemeyi tercih etti, örneğin TressFX.
  • AMD, Heterojen Bilişim Tasarımcıları Kitaplıklar Hazırlıyor
    http://www.technopat.net/2013/11/13/amd-heterojen-bilisim-tasarimcilari-kitapliklar-hazirliyor/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Tomb Raider'ın geliştiricisi Nixxes'in yöneticisi Jurjen Katsman'ın dün yaptığı sunumda kullandığı bir tabir var: "Mantle is a model that other GPU vendors could pick up if they wanted", bence manası son derece açık. Ayrıca NVidia'nın aksine AMD daha önce geliştirdiği teknolojilerde de genellikle açık bir yapı izlemeyi tercih etti, örneğin TressFX.

    Sunuma nereden ulaştın?

    Nvidia'da aksine işine gelmeyen herşeye tu kaka der batsın diye üstüne ... eder.

    TressFX Render altyapısı yüzünden NVidia'nın altından rahatça kalkabileceği bişey değil. Dolayısı ile driver optimizasyonu ile yeniden düzenlemeye çalışıyorlar. Aynı Forward+ render da tökezlemesi gibi. AMD'den çok daha iyi performans verebilse, ben o kadar esnek olunacağını sanmıyorum. TressFX'deki OIT altyapısının Nvidia'da iyi çalışmadığı 2010'dan beri bilinen bişey, yeni değil.

    Alıntıdan anladığımız benim daha önce dediğim MAntle'ın bi genel abstraction layer'ı olduğu. Buna diğer üreticileri de dahil edebileceklerinden bahsettiler ona bişey demedim zaten. Ama Nvidia açısından bunun pek kolay olmayacağı da ortada. İlave kısmı, GCN için limitli olduğundan şimdilik , o ss lerdeki temel Mantle'ın yapısından bahseden abs. layer dışında, belli işi GCN üstünde verimli yapabilmek için GCN'e özel şekilde tasarlandığı veya tasarlanmış kısımları olduğunu varsaymak da tamamen güvenli bi yol. Buna, ana abs. layer'ın ortak (Dx/GL'in ortak olması gibi) , diğer implementasyon kısmının üreticiye özel olduğunu (farklı AMD/Nvidia GPU için farklı Dx driverı ve bunun donanımdaki implementasyonu gibi) iddia ederek karşı çıkabilirsin. Ama Şu an için bildiklerimizden hareketle Nvidia'ya avantajı dokunacak kadar geniş bi hareket alanı sunmak işlerine gelmeyebilir.

    Tress benzeri AMD kökenli yapıyı bi sürü oyunda benimsettiklerini, ama Nvidia'da canavar gibi çalıştığını varsay. AMD için peh hoş olmaz. O zman Mantle'da, Nvidia uyum sağlasa bile AMD'yi hepten geride bırakacak bi perf. avantajı sağlayamaması gerekir. Bunun içn de abs. layer'da AMD'nin avantajlı olduğu alanların bolca olması gerek. Veya Nvidia'nın Dx'de avantajlı olduğu şeylerde (multi-threaded render gibi) Mantle'da her ikisine de eşit avantaj sağlaması gerek.

    Nvidia'nın da buna dahil olmasını beklemek için çok erken bana göre.




  • Father Torque kullanıcısına yanıt
    Zaten o farkı yukarda geçen bazı yorumlara göre vermek istedim.Oyunlarda ne olacak hala belli değil.Orda kastettiğim %10 bile iyi bir değer bence yoksa kim istemez daha yüksek değerleri.Kesin veriler gelince daha iyi olacak bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bonser24

    %10 fps farkını küçümseyenler ne bekliyordu acaba %40-50 farkmı.

    %10 bile bir devrim bence, bazi kartlar 1, bazi kartlar da 2 sinif yukselir bu %10 sayesinde, ama tabi daha fazla olursa neden olmasin?


    %10 performans artisi saglayan Mantle, oyuncularin tek istedigi performans artisi haric 'hersey' saglayan uyduruk "physx, adaptive-sync, G-sync, GPU Boost, ShadowPlay" pakentinden %10 degil 10 kat daha iyi bence

    AMD APU Summit Live Stream November 13, 2013 Wednesday

    1:15 pm – 1:45 pm PST (4:15 pm - 4:45 pm EST)

    Keynote, Johan Andersson,
    Technical Director, Electronic Arts
    BattleField 4 Developer


    Rendering Battlefield 4 with Mantle

    In this keynote, Johan will discuss how the Frostbite 3 game engine is using the low-level graphics API Mantle to deliver excellent performance in Battlefield 4 on PC and future games from Electronic Arts. He will go through the motivation for developing and using a lower level API and concrete details on how it fits into the architecture and rendering systems of Frostbite. Advanced optimization techniques and topics such as parallel dispatch, GPU memory management, async compute will be covered as well as sharing experiences of working with Mantle in general.



    Mantle Unleashed: How Mantle Changes What Is Possible On The PC

    GS-4145 Dan Baker, Tim Kip, Guennadi Riguer Oxide / AMD

    Wed 5:00 pm – 5:45 pm PST (8:00 pm - 8:45 pm EST)

    “Mantle solves a problem PC developers have struggled with for years,” said Oxide co-founder Tim Kipp. “We’re closer to the graphics hardware than ever before, which lets us see dramatic increases in performance on Mantle-enabled systems. At the same time, the low cost of including Mantle support doesn’t prevent us from developing Nitrous for all modern graphics hardware, which makes it attractive to us as businesspeople.”

    What makes Nitrous unique is its Simultaneous Work and Rendering Model (SWARM). Specifically, the engine renders calls automatically from whatever CPU core is most available. This allows for a vastly larger number of high-fidelity 3D objects to be rendered to the screen at the same time



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Statistik -- 13 Kasım 2013; 21:51:49 >




  • BF4 mantle render kaç dk sonra?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şu anda başlamış durumda ancak öylesine talep var ki video sistemi bence çökmüş durumda. Toms'un canlı notlar sayfasından takip ediyorum: http://new.livestream.com/toms-live/events/2545103

    Düzeltme: Canlı yayın bende şimdi bağlandı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Father Torque -- 13 Kasım 2013; 23:26:41 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Father Torque

    Şu anda başlamış durumda ancak öylesine talep var ki video sistemi bence çökmüş durumda. Toms'un canlı notlar sayfasından takip ediyorum: http://new.livestream.com/toms-live/events/2545103

    Düzeltme: Canlı yayın bende şimdi bağlandı

    başka bir link var mı hocam?
  • Buradan e-postanızla kaydolup canlı yayına bağlanmayı deneyin: https://vts.inxpo.com/scripts/Server.nxp?LASCmd=L:0&AI=1&InitialDisplay=1&ClientBrowser=0&ShowKey=16356
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.