Şimdi Ara

17 aydır geliştirdiğim çok oyunculu rekabetçi fps oyunu -Nokta (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
405
Cevap
30
Favori
30.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
781 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • silah hissiyatı çok önemli, beğenirsem oynarım. Konu sahibi arkadaşıma başarılar inşAllah

  • scapegoat111 kullanıcısına yanıt

    Saolun hocam.

  • ZULA BENZERİ OLSA PARAYI KIRARSIN

  • Başarılar öncelikle, oyunun online alt yapı sistemi ne durumda? Kullanıcı verileri tutma vs.


    Bunun dışında birde grafikler bir tık geliştirilebilir. Şu an çok ham Unity shader duruyor. Çok abartmamak gerekiyor tabi grafikleri amaç çoğu bilgisayarda çalışmasını sağlamak olmalı.  

  • Biyturs_OnSr kullanıcısına yanıt

    Hiç oyun oynayamadım şu yaşıma kadar, ama bu karşıdakini öldürme bir şeyler kazanma tarzı oyunlar oldukça fazla. Türk yapımlarından Zula yı duymuştum.

  • 30 bin bile satsa güzel para. Hayırlı olsun hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ticari başarı yakalama ihtimali sıfıra yakın bir proje ama size tecrübe olarak faydası olmuştur.

    elinize sağlık, bol şans  

  • Freakk F kullanıcısına yanıt

    Hocam neden öyle dediniz merak ettim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Oyun motoru Unity3D mi?

    Online sistem photon mu?

    Oyunu tek başına mı yapıyorsun?

    Oyunda hazır asset mevcut mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eline sağlık hocam. Güzel olmuş gerçekten. Ama benim sevdiğim oyun tarzı, hareketleri falan cs go.

    Cs go oynadıktan sonra diğer oyunlar oyuncak gibi geliyor. Cs go tarzı yapamaz mısın hareketleri, haritaları falan ? :)

  • Kardeşim helal olsun. İnşallah başarılı olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sonthor

    Hocam neden öyle dediniz merak ettim.

    oyunu piyasadaki yüzlerce benzerinden ayırt edecek öne çıkaracak bir yönü yok(izlediğim videoya dayanarak konuşuyorum), teknik olarak mükemmel olması şart değil, pubg bile hala amatör yapıma benziyor ama ilk videoları düştüğünde insanlarda bir heyecan yaratmıştı. bu tarz bir oyunu piyasaya sürmenin daha farklı komplikasyonları da var ama o tip zorluklardan bahsedebilmek için oyununun çıkışını bekleyen geniş bir kitlenin olması gerek, o ayrı bir konu...

  • sesler cs ye benziyor ama böyle bir oyunu 17 ayda geliştirmeniz kolay bir şey değil, başarılarınızın devamını dilerim.

  • adama bak solo fpslere rakip oluyor tebrik eder başarılar dilerim

  • Mr.Humble kullanıcısına yanıt

    Aynen oyle hocam. Benim gordugum kadariyla ulkedemizde cogunlukla hemen hersey olsun veya hemen en ust duzeye ulasilsin isteniliyor. Nasil olacaksa şıp diye :D. Yine de kendi açımdan basamakta basamakmış hocam. Çok iyi duruyor, insan basmaya kıyamaz. Tekrardan tebrik ederim. Daha iyi işlerinizde görüşmek üzere.  

  • Oyun güzel gözüküyor 17 ayda bir kişinin geliştirmesine göre oldukça başarılı ancak vuruş hissiyatını biraz daha geliştirebilirsiniz böylece çok daha oynanabilir olur düşmanı vurduğunuzda tepkisi ve effecti yapay kalmış iyi çalışmalar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 7nbitirdin

    ZULA BENZERİ OLSA PARAYI KIRARSIN

    yorumunuz için saolun ama pay to win yapamayız.   En nefret ettiğim olayı kendi ürünüme para kırmak için getirirsem kişiliğimi sorgulamama neden olur.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mr.Humble -- 23 Mayıs 2021; 18:14:10 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ShaNexxx

    Başarılar öncelikle, oyunun online alt yapı sistemi ne durumda? Kullanıcı verileri tutma vs.


    Bunun dışında birde grafikler bir tık geliştirilebilir. Şu an çok ham Unity shader duruyor. Çok abartmamak gerekiyor tabi grafikleri amaç çoğu bilgisayarda çalışmasını sağlamak olmalı.  

    Multiplayer altyapısından bahsediyorsanız oyun ile beraber geliştirilmiş dedicated server yapısı bulunmakta. Matchmaking serveri, Info Serveri(Report Sistemi, Geçmiş maçlar vb.) gibi birçok servisler entegre edilmiş/edilmekte oyun için. Halıhazırda fullstack/backend geliştirici olarak iş yaptığım için Architecture konusunda çok zorlanmadım.





  • Takip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: xhacker09x

    Oyun motoru Unity3D mi?

    Online sistem photon mu?

    Oyunu tek başına mı yapıyorsun?

    Oyunda hazır asset mevcut mu?

    photon gibi hazır şeyler kullanmıyorum. Tavsiye de etmem. Öyle hazır sistemlerin verdiği framework/relay server sistemleri ile large-scale oyun yapmak çok uzun ömürlü olmaz ve fiyatı da saçma bir şekilde yüksek.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.