Şimdi Ara

The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
381
Cevap
6
Favori
4.697
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Philip Weisfeld - Environment Artist

    The Last Of Us Part II - Rescue Jesse Exteriors

    I had the opportunity to work as a Texture Artist on The Last Of Us Part II. It was a fantastic experience with some of the world's top talent. The whole project is a massive group effort from multiple talented departments.
    In this area I worked closely with Charleen Au to take this area from beta to final. Big shoutout to the initial team for paving the way for us! (Malcolm Hee, Adam Littledale, Khanh Nguyen)
    Lighting was done by Bethany Lo.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Philip Weisfeld - Environment Artist

    The Last Of Us Part II - Downtown Courthouse

    I had the opportunity to work as a Texture Artist on The Last Of Us Part II. It was a fantastic experience with some of the world's top talent. The whole project is a massive group effort from multiple talented departments.
    Santiago Gutierrez And I worked closely to create multiple environments for the game. He is a great guy and made my life super easy throughout all kinds of challenges in this production. I really can't say enough great things about him!
    The Seattle Courthouse is an environment that Santi + myself took from block mesh to final. Lighting was done by Antoine Deschamps.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Philip Weisfeld - Environment Artist

    The Last Of Us Part II - Downtown Seattle

    I had the opportunity to work as a Texture Artist on The Last Of Us Part II. It was a fantastic experience with some of the world's top talent. The whole project is a massive group effort from multiple talented departments.
    Santiago Gutierrez And I worked closely to create multiple environments for the game. He is a great guy and made my life super easy throughout all kinds of challenges in this production. I really can't say enough great things about him!
    Downtown Seattle Was a giant effort from multiple teams. Santi + myself took this area from blockmesh to final. We were one of three teams on this area (these images showcase the areas our team worked on). Todd Foster, Chad Russ, Jose Vega and Jon Schmidt made up the other teams we worked with.
    Lighting was done by the talented Antoine Deschamps.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Alex Harrington - 3D Artist

    The Last of Us: Part 2 Hostile Territory - Street

    These are shots of Hostile Territory - Street. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for the finished look of the materials and surface blending in these images. The initial texturing pass was done by Jeremy Huxley.

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Additional Texturing: Katherine McGinley
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Wides: Mitchel Clayton & Kathy Ray
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Alex Harrington - 3D Artist

    The Last of Us: Part 2 Hostile Territory - Alley

    These are shots of Hostile Territory - Alley. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for the finished look of the materials and surface blending in these images. The initial texturing pass was done by Jeremy Huxley. He also deserves credit for the awesome dragon design.

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Additional Texturing: Katherine McGinley
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Wides: Mitchel Clayton & Kathy Ray
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 4 Temmuz 2020; 9:44:27 >




  • Alex Harrington - 3D Artist

    The Last of Us: Part 2 Hostile Territory - Infected Lobby

    These are shots of Hostile Territory. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for creating and finalizing the look of the materials and surface blending in these images.

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Alex Harrington - 3D Artis

    Territory - Chinatown

    These are shots of Hostile Territory - Chinatown. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for creating and finalizing the look of the materials and surface blending in these images. This one was my absolute favorite area to work on. Finding the identity of the whole space and each shop was an especially challenging and enjoyable process.

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Wides: Mitchel Clayton & Kathy Ray
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Alex Harrington - 3D Artist

    The Last of Us: Part 2 Hostile Territory - Checkpoint

    These are shots of Hostile Territory - Checkpoint. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for the finished look of the materials and surface blending in these images. Jeremy Huxley deserves credit for the Chinatown Gate. This was challenging from a design and composition stand point. The Chinatown Gate and the Shrine were competing for attention. I was able to land on a good balance of value and color that work well with back lighting. I am responsible for the layout, set dressing, and materials of the salon shop. It was fun to do research for that space.

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Wides: Mitchel Clayton & Kathy Ray
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Alex Harrington - 3D Artist

    The Last of Us: Part 2 Hostile Territory - Sniper Arena

    These are shots of Hostile Territory - Sniper Arena. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for the finished look of the materials and surface blending in these images. The initial texturing pass was done by Jeremy Huxley.

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Additional Texturing: Katherine McGinley
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Wides: Mitchel Clayton & Kathy Ray
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Alex Harrington - 3D Artist

    The Last of Us: Part 2 Hostile Territory - Fresnel Office

    These are shots of Hostile Territory - Fresnel Office. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for the finished look of the materials and surface blending in these images. I need to give credit to Katherine McGinley for her surface blending (especially on the clock tower) and to Jeremy Huxely for the initial texturing pass. And yes it was me who came up with the name of the building. wink

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Additional Texturing: Katherine McGinley
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Wides: Mitchel Clayton & Kathy Ray
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Alex Harrington - 3D Artist

    Territory - King Station Scar Fight

    These are shots of Hostile Territory - King Station Scar Fight. All of these shots are a huge collaborative effort. I am responsible for the finished look of the materials and surface blending in these images. The initial texturing pass was done by Jeremy Huxley. This building, or should I say these buildings where one has collapsed into the other was the most chaotic space to balance out. Credit goes out to Katherine McGinley for her splendid job on the some of the surface blending in this area.

    Environment Modeling: Martin Teichmann
    Additional Modeling: Jonathon Ruland
    Additional Texturing: Katherine McGinley
    Designer: Arnaldo Licea
    Lighting: Steven Cummings
    Wides: Mitchel Clayton & Kathy Ray
    Thank you very much for all of your hard work.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 4 Temmuz 2020; 15:30:34 >




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Rescue Jesse - Downhill Chase

    I had the pleasure of working on this chase sequence from beginning to end partnered with the incredibly talented artist Young Jin Jo.
    -
    I would include more shots of this area, but i think these are the parts that look the nicest. The rest is... well, a chase sequence so not much attention to detail was given.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Lighting Artist: Bethany Lo
    -
    Game Designer: Daniel Harrison
    -
    Vehicle Artist: Matthew Johns
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textures borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Abby Flashback Dad - Lost in Forest - A

    We had the advantage of taking this level completely undeveloped and bring it to a final polish from beginning to end. This gave us a lot of creative freedom with many things, and allowed us to take complete ownership of this whole area which is something I believe is very nice about working at NaughtyDog. This was an incredibly collaborative process, working in partnership with Young Jin Jo.
    -
    Even though it is very subtle in-game these trees in particular have a lot of peeling bark, and there is very tiny moss everywhere to hide seams and help with transitions, which was very hard to pull off due to technical limitations. This is a very open area and we simply couldn't cull things out very easily, especially since the trees are so thin, so we had to heavily rely on making billboards and a lot of other tricks with LOD to fake the openness. We thought about cutting back on these details several times, but thankfully there is always a way! smiling_face
    -
    I do have to say none of this would EVER be possible without the amazing work of the environment technical artists, providing tools and constant improvements to accomplish all of this in an easy way.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Lighting Artist: Mark Shoaf
    -
    Game Designer: Arnaldo Licea
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textures borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Abby Flashback Dad - Lost in Forest - B

    In this area we had to carefully place foot prints and work with design to get the best layout and lighting to guide the player.
    We also worked with VFX to implement muddy player footprints which i believe are unique to this area.
    This was a very collaborative process and it would not be possible without the invaluable help of others.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Lighting Artist: Mark Shoaf
    -
    Game Designer: Arnaldo Licea
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textured borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Abby Flashback Dad - Restroom

    This disgustingly dingy bathroom was actually really fun to work on. I love the interior lighting here, and and we could get away with a higher level of detail because of the enclosed space.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Lighting Artist: Mark Shoaf
    -
    Game Designer: Arnaldo Licea
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textures borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Abby Flashback Dad - Playground

    This was by far my favorite environment to work on, it was definitely a huge change of pace to work on something sunny and happy for once.
    -
    All of those assets and textures for the playground animals were done from scratch since they were pretty unique to this area, so it was also a change of pace to create lots of wacky things and scatter them across the playground.
    It was fun to see this part go through iterations too, and collaborating with design and lighting here. We had big plastic waves all over the place at one point, and some other animals on springs like a shark, but they were scrapped in the end.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Lighting Artist: Mark Shoaf
    -
    Game Designer: Arnaldo Licea
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textures borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri
    < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Abby Fights Militia - Raidio Tower

    This was another level we took from beginning to end. The radio tower section was particularly fun, since we had a workbench there and a lot of grime and destruction, as well as the burning village wide to look at in the distance. This area took very long to optimize due to the amount of NPCs and the gun fighting going on, these things were very expensive. I set up rain occluders for this whole area and the appropriate shader response to the rain which i thought was very cool to do.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Game Designer: Michael Barclay
    -
    Lighting: Val Sinlao, Mark Shoaf
    -
    Vehicle Artist: Matthew Johns
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textures borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Abby Fights Militia - Streets

    This was a heavy combat area and pretty difficult to optimize. With the help of the tech artists this was possible though and by creating several low resolution mids and unique low poly buildings all around.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Game Designer: Michael Barclay
    -
    Lighting: Val Sinlao, Mark Shoaf
    -
    Vehicle Artist: Matthew Johns
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textures borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Sergio Suarez - Environment Artist

    Abby Fights Militia - Taco Place

    This taco place was very fun to work on indeed. A lot of the decorations and patterns had to be made unique, but sadly we couldn't occupy the space and dress it as we wanted to due to the combat space limitations. We also took this area from a design block-out stage to a full finish.
    -
    During the end of the project i picked up the entire area with the horse chase (which belonged to another artist previously) and optimized/polished that. Most of the leg-work would be credited to Mark Sheppard for the horse chase area. After this I did the same to parts of the burning village in collaboration with several other amazing artists.
    -
    Environment Artist: Young Jin Jo
    -
    Game Designer: Michael Barclay
    -
    Lighting: Val Sinlao, Mark Shoaf
    -
    Vehicle Artist: Matthew Johns
    -
    This is all a very collaborative process so, naturally there are general assets and textures borrowed and modified from a shared library.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • Brent Griffith - Environment Artist

    MED Ascent Shrine

    I was primary Texture and Shader Artist.
    Model and Layout Artist: David Budlong
    Lighting Artist: Bethany Lo
    Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri


    MED Animation Studio

    I was primary Texture and Shader Artist.
    Model and Layout Artist: David Budlong
    Lighting Artist: Bethany Lo
    Naughty Dog works as a team, so other assets and work done by multiple people.

    The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri The Last of Us : Part 2 | Teknik Analiz | Konsept tasarımlar | Ekran Görüntüleri




  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.