MİNİ SÜRÜM

Donanım Haber

TABLET SÜRÜM
Kullanıcı Adı:
Şifre:
?
Aşağı git Tüm Forumlar
Bu konudaki kullanıcılar: 1 misafir

Cevap: Tek soruda şizofreni testi (4. sayfa)

8 Aralık 2012 Cumartesi 23:43:42 (216 mesaj)

0
Şizofrenim soruyu bilemedim yalan beyler inanmayın çalışmıyor soru.


S
8 Aralık 2012 Cumartesi 23:47:57 (4807 mesaj)

0
Bir cenazeye daha gelebileceği ve onu yeniden görebileceğini düşündüğü için.


8 Aralık 2012 Cumartesi 23:48:02 (807 mesaj)

0
Doğru cevap:kızın dayısının baldızı





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
9 Aralık 2012 Pazar 00:30:07 (244 mesaj)

0
kız uzaktan gelen erkekle facebokta ilişki durumu yapar, bunu gören ablası kapıyı açarak kardeşin odasın basar, silecesin gibilerinde kafasına vurur sonra döner ve uzaktan gelen erkeği faceden dürter bide göz kırpması yollar. uzaktan gelen erkek ablasını beğenmediği için kardeşle plan kurup çayına attıkları uyutucu ile sersemletip banyoda kafasını patlatırlar ve sabuna basıp düşmüş derler evet olay, böle böle oldu


9 Aralık 2012 Pazar 00:32:14 (1887 mesaj)

0
quote:

Orijinalden alıntı: premium_uye

bu olay adanada olmustur aslı şöyle eve gelen adam, abla kardeş ikisine birden tecavüz edip öldürmüştür



9 Aralık 2012 Pazar 00:32:21 (2512 mesaj)

0
Kızın ablasını kız öldürmüştür. Çünkü uzaktan akrabasını tekrar görmek ister.

Aranızda bir tescilli şizofren var artık.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
9 Aralık 2012 Pazar 00:36:42 (6319 mesaj)

0
quote:

Orijinalden alıntı: savas192

Az sonra soracağım sorunun etkinliği bilimsel olarak kanıtlanmıştır zira soruya anında doğru cevabı verenlerin çoğunda şizofreni ve şizofreniye eğilim görülmektedir. Konu ilgi görürse cevabı açıklayacağım.>>>>>>>>>>bir kızın annesi vefat eder. Cenaze töreni düzenlenir ve kızın uzaktan bir akrabası cenaze için ziyarete gelir. Bu arada annesi ölen kız bu erkeğe aşık olur. Bu olaydan 2 ay sonra kızın ablası evinde kanlar içinde evinde ölü bulunur. Kızın ablasını kim ne için öldürmüştür?

cümle çok uzun okurken başını unutuyorum ne içtim lan ben


9 Aralık 2012 Pazar 00:39:09 (485 mesaj)

0
Bu soruyu daha önce de görmüştüm ama şizofrenlik testi değil katil-psikopat tespit testi





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
9 Aralık 2012 Pazar 00:40:44 (788 mesaj)

0
Neyin kafası bu zaten hikayede anne, kız, abla ve akraba olan herif var anneyi sildik kaldımı 3 kişi bunlardan birisi ölüyor kaldımı 2 kişi bu iki kişiden biri öldürmüştür ablayı başka kahraman yok.





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 3ndorfin -- 9 Aralık 2012; 0:42:47 >
9 Aralık 2012 Pazar 00:41:58 (1075 mesaj)

0
kiz öldürmüştür cunku asik oldugu eleman tekrar cenazeye gelsin diye





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
F
9 Aralık 2012 Pazar 01:16:17 (24 mesaj)

0
Aklıma hiç bir fikir gelmedi benim beyin saat 10 11 gibi duruyor bilader :D


9 Aralık 2012 Pazar 01:37:32 (949 mesaj)

0





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LTWYL -- 9 Aralık 2012; 1:37:40 >
9 Aralık 2012 Pazar 01:38:42 (131 mesaj)

0
EVET BEN ÖLDÜRDÜM


9 Aralık 2012 Pazar 01:41:15 (3741 mesaj)

0
kırk yıllık tinerciyim böyle kafa görmedim


9 Aralık 2012 Pazar 01:44:12 (923 mesaj)

0
quote:

Orijinalden alıntı: 1n4n





9 Aralık 2012 Pazar 01:45:05 (141 mesaj)

0
ben hala anlamadım
çok sağlıklıyım ozaman


9 Aralık 2012 Pazar 01:53:23 (227 mesaj)

0
Benim bildiğim bu soruyu Abd'de seri katillere soruyorlarmış ve seri katiller anında cevap veriyormuş,eskidi bu artık herkes biliyor.





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
9 Aralık 2012 Pazar 02:08:13 (1695 mesaj)

0
pekçok arkadaş gibi
çocuğu birdaha görmek için kızın öldürdüğünü düşünüyurum.

düzenleme: yalnızca soruyu okuyup, diğer cevaplara bakmadan cevap verdim.

ben şizofren miyim şimdi :(





< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SıR' -- 9 Aralık 2012; 2:11:51 >
9 Aralık 2012 Pazar 02:34:06 (429 mesaj)

0
Aşık olduğu erkek, kızın annesini kızın ablasının öldürdüğünü düşündüğü için kızın ablasını öldürmüştür.


9 Aralık 2012 Pazar 02:43:00 (181 mesaj)

0

quote:

Orijinalden alıntı: Emmesen

Kız öldürmüştür uzaktan akrabayı bir daha görebilmek için

iste cevap budur





< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >

Cevap: Tek soruda şizofreni testi (4. sayfa)

Hızlı Cevap

Cevap verdiğiniz konu: Tek soruda şizofreni testi


Resim Ekle
Yükleniyor
Haberdar Et
1 Kişi Daha Ekle
Ayarlar
Tüm Forumlar