Şimdi Ara

Take-Two CEO'su Yeni Nesil Konsollarının Grafiklerinin Fotorealistik Olabileceğini Söyledi (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Boş vaatler, oyun sektöründeki grafik gelişiminin en büyük engeli konsollar. Konsol denen kavram olmasa Witcher 3'ü fragmanlarındaki gibi oynayabilirdik, oysa ki bize Witcher 2 grafik kalitesinde oynattılar sırf hikayesi var diye oynadık bizde bir şey diyemedik.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: MonacoDoom

    Boş vaatler, oyun sektöründeki grafik gelişiminin en büyük engeli konsollar. Konsol denen kavram olmasa Witcher 3'ü fragmanlarındaki gibi oynayabilirdik, oysa ki bize Witcher 2 grafik kalitesinde oynattılar sırf hikayesi var diye oynadık bizde bir şey diyemedik.


    Oyun sektörünü Steam engelliyor. Adamlar 15 yıldır HL3 yapmadılar ölene kadar dota-counter oynayın diyorlar. Uyanın artık. Steam'de en çok kullanılan donanımlara, oyunlara bakın şaka gibi. Çoğu eski pc kullanıyor...

    Konsolda witcherdan çok daha iyi grafikli oyunlar var o yüzden PS4 başarılı oldu. PS2 de GOW vardı, şimdi de var. Kalite tam gaz devam ediyor. Yeni nesilde de en grafikli oyunları Valve değil PS5 yapacak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonacoDoom

    Boş vaatler, oyun sektöründeki grafik gelişiminin en büyük engeli konsollar. Konsol denen kavram olmasa Witcher 3'ü fragmanlarındaki gibi oynayabilirdik, oysa ki bize Witcher 2 grafik kalitesinde oynattılar sırf hikayesi var diye oynadık bizde bir şey diyemedik.
    Withcer 3'ün sinematiklerini yapan CD Project Red değildir, oyun motoru ile render edilmiş görüntülerde değildi o CGI kalitesindeki fragmanlar, Platige Image isimli bir görsel efekt ve 3D animasyon stüdyosu tarafından yapıldı.

    Kullandıkları render motorları ise: Arnold, Vray, Octane ve Redshift renderer. Bunlar dünyanın en güçlü bilgisayarlarında bile gerçek zamanlı oyun oynatacak kadar hızlı render alan render motorları değil. Render Farm ile CGI görüntüleri render edersin ancak.

    Yer yüzünde konsol kavramı diye bir şey olmasaydı bile şu anki göreceğin grafiklerden fazlasını göremeyecektin yani. Yükle bilgisayarına 3DS max, bir de Vray render motoru yükle kendin test et Witcher 3 fragmanı kalitesindeki görüntüleri render ederken bilgisayarın nasıl çakılıp kalıyor. 50 saat beklersin 10 kareyi render etmek için.
    https://www.platige.com/project/game-cinematics/the-witcher-3-the-trail/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Withcer 3'ün sinematiklerini yapan CD Project Red değildir, oyun motoru ile render edilmiş görüntülerde değildi o CGI kalitesindeki fragmanlar, Platige Image isimli bir görsel efekt ve 3D animasyon stüdyosu tarafından yapıldı.

    Kullandıkları render motorları ise: Arnold, Vray, Octane ve Redshift renderer. Bunlar dünyanın en güçlü bilgisayarlarında bile gerçek zamanlı oyun oynatacak kadar hızlı render alan render motorları değil. Render Farm ile CGI görüntüleri render edersin ancak.

    Yer yüzünde konsol kavramı diye bir şey olmasaydı bile şu anki göreceğin grafiklerden fazlasını göremeyecektin yani. Yükle bilgisayarına 3DS max, bir de Vray render motoru yükle kendin test et Witcher 3 fragmanı kalitesindeki görüntüleri render ederken bilgisayarın nasıl çakılıp kalıyor. 50 saat beklersin 10 kareyi render etmek için.
    https://www.platige.com/project/game-cinematics/the-witcher-3-the-trail/

    Alıntıları Göster
    Tamam witcher 3 için bahanene mantıklı desek, diğer tüm oyunlara da mı aynı bahaneyi öne süreceksin, multiplatform çıkan tüm oyunlar konsollar için downgrade ediliyor, sonrada aynı kalitede bilgisayara çıkartıyorlar ki konsollar dandik gözükmesin diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonacoDoom

    Tamam witcher 3 için bahanene mantıklı desek, diğer tüm oyunlara da mı aynı bahaneyi öne süreceksin, multiplatform çıkan tüm oyunlar konsollar için downgrade ediliyor, sonrada aynı kalitede bilgisayara çıkartıyorlar ki konsollar dandik gözükmesin diye.

    Alıntıları Göster
    Hocam diğer oyunlar PC sürümünde daha iyi oluyorlar zaten, konsolda daha kötü görünüyorlar. Sen PC ile alabileceğin grafikleri alıyorsun her türlü. Konsol ile aynı olmuyor, bazı oyunlar aynı gözüküyor ancak bunlar istisna. Konsollar zaten mevcut nesile göre geliştirildiği için PC ile aralarında çok büyük bir fark olmuyor doğal olarak.

    Nvidia'nın çıkarıdığı yeni grafik teknolojileri konsollarda çalışmıyor örneğin. Eğer senin dediğin doğru olsaydı, o zaman konsollar geri kalmasın diye nvidia yeni grafik teknolojileri çıkarmazdı, ya da bir sonraki neslin konsollarını beklerdi. Işıklar ve GI konusunda, gölgeler konusunda, hatta görsel efektler konusunda sadece PC'de çalıştırılabilen bir sürü opsiyon var. Bunların bir çoğu konsollarda yok.

    Sorun şu ki o efektleri açınca güçlü bilgisayarlar bile yavaşlıyor. Ondan sonra da deniliyor ki Nvdia teknoloji çıkarmasın oyunları mahvediyor. Çünkü kullanılması gereken render metodları değişiyor, bunlar için elinizdeki bilgisayarlar kolay kolay render alamıyorken fragman kalitesinde grafikleri nasıl çalıştıracaksın ki konsol denilen icat olmasa bile? Daha Geralt'ın saçını render eden Hariworks'u bile açamıyorken CGI tadında grafikleri baştan aşağı nasıl çalıştıracaksın, bir de böyle düşün.

    O yüzden diyorum böyle bir ortamda konsolların varlığı grafik teknolojisini durduruyor diyemeyiz. Konsol kendi kapasitesi neyse ona göre iş yapıyor, hiçbir firma hadi konsol oyunları kötü gözükmesin diye milyar dolar yatırım yaptıkları teknolojileri geliştirmeyi durdurmaz. Nvidia çalışanları ofiste sinek mi avlıyor? Her gün yenilik ve gelişim için çalışıyorlar, sık sık yeni bir görsel teknoloji duyuyorlar sadece PC donanımlarında çalışabilen.

    Konsolun varlığını takan yok bu noktada. Şu anki grafik teknolojilerinin harcı bu, konsol olsa da olmasa da alabileceğinin en iyisini alıyorsun. Senin görmek istediğin grafikler ise ilk mesajımda bahsettiğim gibi Vray ya da Arnold render motorları ile render çiftliklerinde elde edilebilecek cinsten. Teknolojinin ilerleyişi konsola falan bakmaz yani. Firmaların birbirleri ile yarıştığı bir çağdayız kim takacak konsolun gücüne göre iş yapmayı. Konsollar zaten o anki mevcut neslin gereksinimlerine göre geliştiriliyorlar. Yani söylemiş olduğun şeyin tam aksine, konsollar çağa ayak uydurmak zorunda kalıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Metal-Gear -- 15 Ağustos 2019; 1:2:21 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: MonacoDoom

    Boş vaatler, oyun sektöründeki grafik gelişiminin en büyük engeli konsollar. Konsol denen kavram olmasa Witcher 3'ü fragmanlarındaki gibi oynayabilirdik, oysa ki bize Witcher 2 grafik kalitesinde oynattılar sırf hikayesi var diye oynadık bizde bir şey diyemedik.


    Valla benim gördüğüm kadarıyla en grafikli oyunlar konsola yapılıyor.Bir açık dünya oyunu olarak bakarsak Rdr 2 Witcherdan hem grafik hemde teknik anlamda çok daha iyi bir oyundu Hala o çizim mesafesini unutamıyorum..Hele hele o fizikler...Witcher'a dönünce acayip dandik hissetmiştim herşeyi..Ben onu bunu bilmem yapan yapıyor.. 1,40 Tflopsluk ps4'te bunları yapanlar, Eminim 15-20 Tflops olacağı söylenen yeni nesilde neler neler yaparlar..Bana göre sabit bir donanıma oyun geliştirmek milyonlarca farklı kombinasyondaki Pc'ye oyun geliştirmekten çok daha randımanlıdır..




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.