Bildirim
VOLVO V40 R-DESIGN: Kullanıcı İncelemesi
Samsung Galaxy S24 Ultra 17,3 cm (6,8") 12 GB 256 GB Çift SIM Gri 5000 mAh : Amazon.com.tr: Elektronik
https://www.amazon.com.tr/dp/B0CNKGPSBM
7 sa. önce paylaşıldı
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
inceleme için teşekkürler, muhteşem bir aracınız var hocam valla , nazar değmesin -
180 hp'nin hakkini veriyor mu hocam??
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Maşallah hocam her yönüyle güzel bir araç güle güle kullanın. -
V40 gerçekten güzel bir araç kalite anlamında üst düzey malzemeler kullanılmış premium kokusunu hissettiriyor.Ancak Country beni mest ediyor Scirocco'yu sattığımda ilk düşüneceğim araçlardan birisi bu arada kazasız belasız sürüşler dilerim paylaşım içinde teşekkür ederim. -
Arkadaşım aracın hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız güzel günlerde kullan.
Çok güzel bir paylaşım yapmışsın bu konuyu açarak emeğine sağlık. -
Araç gercekten güzel inceleme için teşekkürler.
Bende bırkac aydır yeni araç bakıyorum ancak alacağım en son aractır volvo.
Bir gün v40 bakmaya gittim istinyeye baktım gezdim inceledim ilgimi çeken çalışan kimse olmamalıydı.
Yine 15-20 gün sonrası civarı yine kızımı spordan beklerken eşiyle birlikte gittik, hiç bir şey demedim.
Gezdik baktık araçlara girdik çıktık bagaj dış cam tavanda derken eşim çıkalım dedi.
İstesekte araç alamayız burası müzemi dedi ve çıktık.
Hayatımda hiç böyle bir firma görmedim , araç bozulsa ne yapacaklar çok merak ediyorum.
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
Keşke birçok derginin yaptiğı incelemeler de sizinki kadar iyimser olsa. Özellikle standart süspansiyonun bile aşırı sert olduğunu söyleyen 2 3 tane video koyabilirim. Ki bunlar yüzlerce araç test eden en bilinmiş dergilerin testleri. Ayrıca tekerleklerin sesinin içeri çok girmesi, benzinli motorların aşırı tüketimi ve kullanıcı arayüzünün kullanışsız olması nedeniyse hiçbir testte ortalamanın üstüne çıkamamış bir araç v40. 5 serisi e class falan hayal görmeye gerek yok. a3 seviyesinde bir araç, belki okadar bile değil. -
Ekran biraz oyuncak gibi duruyor ama onun dışında mükemmel gözüküyo gerçekten dış tasarımı. -
quote:
Orijinalden alıntı: hortlek
Hayatımda hiç böyle bir firma görmedim , araç bozulsa ne yapacaklar çok merak ediyorum.
volvo servislerinin biraz pahalı olması dışında(onu da rakiplerinden 10 bin lira ucuza alarak amorti ediyorsunuz)pek şikayet edilecek bir tarafı yok.
Müşteri ilgisizliğini genel merkeze iletin,ilgilenirler.
Ki istanbulda tek bayisi yok volvonun.
quote:
Orijinalden alıntı: MaTaDoR
Senin yazdıklarını ben de birebir görüp tecrübe edenlerdenim de,aracı kaça aldığını yazıver bu donanımla,v40 pahalı diyen alamancı şakirtlerin yüz ifadesini görelim
-
Paylaşım için teşekkürler.
Aracınızın standart versiyonunun süspansüyonları ile sizin ki arasında fazla fark yok. O yüzden fazla konfor farkı yok. Biraz daha yumuşak ve 17 inç jantlarla daha geniş yanaklı lastikler sayesinde biraz daha konforlu ancak yine bu yüzden ve biraz daha yüksek oluşundan dolayı yol tutuş biraz daha kötü o kadar. Her iki versiyonda güzel yol tutuş ve konfor dengesi sunuyor. Yanlız bu konuda A3 biraz daha iyi. Araç sınıfının en iyi yol tutuşuna sahip Focus 3 platformunda yükselsede sizin R-Design de bile daha yumuşak süspansüyonlar kullanıldığı için yol tutuş olarak daha zayıf. Aracın olduğundan daha konforlu hissettirmesini sağlayan ise dediğiniz gibi koltukları. İnsanın söküp eve götüresi geliyor
Bir de aracınız 250 değil 240 tork (dip gaz sırasında overboost ile 270). 1.6 Ecoboost ünite zaten.
Kazasız belasız günlerde kullanmanız dileğiyle.
-
Hayırlı olsun, guzel bilgiler vermişsiniz. Kuzenim dizel siyahını aldı geçen ay kullanma fırsatı buldum. Hayran olmamak elde değil. Volvo'ya premium değil diyenlere yav he he demekten başka çare kalmıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kesinlikle güzel araç ancak çok pahalı.Allah kaza bela vermesin.Keyifli sürüşler. -
kazasız belasız iyi günlerde kullanın hocam ayıptır sorması aracın anahtar teslim fiyatı size ne kadara mal oldu?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Mavisi hoş baya, geri kamera dandikmis dediğin gibi kazasız belasız kullan
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
çok yararlı bir inceleme olmuş, emeğine sağlık kazasız belasız sürüşler dilerim -
Kazasız belasız sürüşler dilerim.Aracınız çok güzel.
Merak ettiğim konu ise acaba el freninin konumu sizi rahatsız ediyor mu?Bu konuda çok eleştiri vardı.Bir de fiyat bilgisi ekleyebilirseniz.Fiyat için pm de atabilirsiniz. -
Aracınız hayırlı olsun güle gûle kullanın. V40 ın en güzel seçenegini almışsınız. C segmentinin üstünde bir araç, S60 ın hb'i denilebilir. Aralarında çok fark yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşımızın 91bin tl ye aldığı aracın donanımı:
1.6 T4 Powershift R-Design - Buz Beyazı
- Adaptif Bi-xenon farlar
- Yağmur, park sensörü
- Elektrikli koluklar
- High performance 7" Ses sistemi
- Elektrikli çocuk kilidi ve sertliği ayarlanabilir elektrikli direksiyon
- Panoramik cam tavan
- Alçaltılmış süspansiyonlar ve spor şasi
- Delikli Deri Döşeme
quote:
Orijinalden alıntı: ecay
Kesinlikle güzel araç ancak çok pahalı.
A3ü,1 serisini,A serisini şu donanım ve motorla kaça alırsın Allah'ını seversen yaz şuraya,
122hp lik A serisini amg donanım üstüne birkaç tane konfor parçası ve olanca kalitesizliğiyle 89 bin liraya satıyorlar iyi misin sen?
A3 ün o 122lik hitlervari motoruna böyle bir donanım ekle bak,nasıl bir fiyat çıkıyor karşına?
Al sana 1 serisi 170 hp boşline:
BMW 118i - 5 Kapı 95.714
Dünyanın en sağlam hatchback arabası var karşınızda,olanca donanım roket gibi motor var arabada daha pahalı diye çamur atıyorsunuz.
Alamancılık gözünüzü kör etmiş yahu.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 26 Mayıs 2013; 20:39:16 >
-
Merhaba, gayet güzel bir inceleme. Benim aracım da V40, mesajıma buradan ulaşabilirsiniz. Benim aracım mavi advance ve koltuklar bej deri döşeme.
MaTaDoR'un incelemesine ek olarak, eski aracım CVT olduğu için vites geçişleri bunda hissediliyor ama rahatsız edici değil. Test sürüşü yapmıştım almadan önce, tek amacı bu idi.
Test sürüşünü CrossCountry ile yapmıştım, haliyle her iki aracı da sürmüş bulunmaktayım. CC biraz daha yüksek bana göre, başka bir artısı yok. Eksisi ise, ön ızgara takımı ve dış görünüşü. O açıdan memnunum normal V40 aldığıma.
Araç düşük süratlerde ara hızlanmalarda, eğer çok fazla gaza yüklenirseniz resmen kopuyor. Ön taraf değinildiği gibi hafif kayıyor. Ama yarım basışta zaten istediğiniz ivmeyi elde ettiğiniz için bir sorun yok. Sollama vs. yaparken yarım gaz bile gayet etkileyici.
180HP'yi sonuna kadar hissediyorsunuz.
Benimki normal versiyon olduğu için süspansiyon ve yerden yükseklik R-Design'den farklı ama konfor ve yol tutuş mükemmel bu açılardan, bir sıkıntım yok.
Benzin olarak kalkışlarda ve düşük süratlerde anlık 20LT'yi bile gördüğüm oluyor ama şehir içi 50-60 veya 80-90 ile giderken azami 4-5LT yakıyor. Normal kullanımda şehir içi 7-8LT civarı ki daha 1000KM bile olmadı cihaz. Ama hafif süratli süreyim denildiğinde sarfiyat 10LT üstüne çıkıyor.
El freni hiçbir şekilde rahatsız etmiyor.
Orta konsol tasarımı da alışmak çok kısa sürüyor, en çok kullanılacak (radyo kanal tarama, müzik işlemleri, telefonla arama yapma vs.) direksyondan yapıldığı için sorun yok. Menüler arası dolaşım keza direksyondan da yapılabiliyor.
Ben aracı almadan evvel, Volvo forumunda takip edenler hatırlar, BMW 1 serisi, Mercedes A ve Audi A3'e gidip görüp test sürüşü yaparak bu araca karar verdim. O yüzden bu araca gereksiz pahalı veya alternatifi şu boşuna almışsın şeklindeki duyacağınız yorumlara aldanmayın, cebinde 70-80-90bin TL'si olup da bu lafları ediyorsa tamam veya test sürüşü değil de bizzat satın alıp kullandıysa, aksi halde sadece internetten okuyup muadili şudur abartmayın laflarına bakmayın. Yoksa şu an BMW1 alıp öylesine dolaşıyor olacaktım.
Özetle memnunum, bendekinin rengi mavi olmasından kaynaklı çok dkkat çekiyor ve herkes inceliyor. Tavsiye ederim.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Arkadaşımızın 91bin tl ye aldığı aracın donanımı:
1.6 T4 Powershift R-Design - Buz Beyazı - Adaptif Bi-xenon farlar - Yağmur, park sensörü - Elektrikli koluklar - High performance 7" Ses sistemi - Elektrikli çocuk kilidi ve sertliği ayarlanabilir elektrikli direksiyon - Panoramik cam tavan - Alçaltılmış süspansiyonlar ve spor şasi - Delikli Deri Döşeme A3ü,1 serisini,A serisini şu donanım ve motorla kaça alırsın Allah'ını seversen yaz şuraya, 122hp lik A serisini amg donanım üstüne birkaç tane konfor parçası ve olanca kalitesizliğiyle 89 bin liraya satıyorlar iyi misin sen? A3 ün o 122lik hitlervari motoruna böyle bir donanım ekle bak,nasıl bir fiyat çıkıyor karşına? Al sana 1 serisi 170 hp boşline: BMW 118i - 5 Kapı 95.714 Dünyanın en sağlam hatchback arabası var karşınızda,olanca donanım roket gibi motor var arabada daha pahalı diye çamur atıyorsunuz. Alamancılık gözünüzü kör etmiş yahu. |
Benzer içerikler
- geri vites lambası yanmıyor muayeneden geçer mi
- trafik cezası fotoğraf isteme
- dizel araba traktör gibi çalışıyor
- mga aks yorumları
- ispark borcu ödenmezse ne olur
- peugeot 308 yeni kasa
- byd seal u dm-i
- chery tiggo 8 pro özellikleri
- elektrikli araba batarya ömrü
- 1848 actros l özellikleri
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X