Şimdi Ara

Neden Günümüzde Almanlar 2012 yılında çıkan Jag xfr-s kadar bile daha iyi tasarım yapamıyor ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
1
Favori
817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aşağıdaki araç 2012 model jaguar xfr-s . M5 - e63 muadili. 2021 yılında çıkan bmw, mercedesler bile çok sıkıcı dururken 2012 yılında çıkan jaguar xfr-s, hepsinden daha güncel duruyor. Bunun nedeni nedir ? Daha az rastlanmasının dışındaki etken nedir ? Cls hayranıyım fakat cls'den bile daha iyi duruyor. Hatta aşağıdaki resimde gtr'nın yanında bile sırıtmamış. Buna tasarım olarak yaklaşan bir alfa giulia var.


    Cayman resman kaybolmuş.


    Neden Günümüzde Almanlar 2012 yılında çıkan Jag xfr-s kadar bile daha iyi tasarım yapamıyor ?


    Arkadan.

    Neden Günümüzde Almanlar 2012 yılında çıkan Jag xfr-s kadar bile daha iyi tasarım yapamıyor ?

    Gtr Yanında bile Sırıtmıyor.


    Neden Günümüzde Almanlar 2012 yılında çıkan Jag xfr-s kadar bile daha iyi tasarım yapamıyor ?


    Sarısı..


    Neden Günümüzde Almanlar 2012 yılında çıkan Jag xfr-s kadar bile daha iyi tasarım yapamıyor ?


    Chrome red.

    Neden Günümüzde Almanlar 2012 yılında çıkan Jag xfr-s kadar bile daha iyi tasarım yapamıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifecoa -- 13 Ekim 2021; 4:40:43 >







  • 8 serisi var rs7 var daha napsin adamlar
  • Jaguar'ın satması için müthiş bir tasarıma ihtiyacı var. Porsche'nin böyle bir şeye ihtiyacı yok.

  • Birinin uykusu kaçmış gece 4:30 konu açmış hey Allahım ya
  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Aşağıdaki 207 bin izlenen videoya gelen 274 yorumdan sadece 2 tanesi rs7yi seçerdim demiş.


    AutoGuide.comyoutube
    Four-Door Monsters Face Off http://www.autoguide.com/car-comparisons/2015-audi-rs-7-vs-2015-jaguar-xfr-s Subscribe http://www.youtube.com/subscription_center?add_user=AutoGuideVideo YouTube - http://www.youtube.com/user/AutoguideVideo Facebook - http://facebook.com/AutoGuide Twitter - http://twitter.com/AutoGuide Google+ - http://goo.gl/LBxsP Web - http://www.AutoGuide.com AutoGuide reviews the latest new cars with test drives, car comparisons and shootouts plus coverage of breaking auto industry news, auto shows, rumors and spy photos. Help shop for your new car with informative car buying tips and car recall news, and be entertained with feature stories, Top 10s and car review videos.
    https://www.youtube.com/watch?v=vBK_sCTbITg&feature=youtu.be
  • görüntüye muhtaç değiller her türlü öttürüyorlar sektörü o yüzden
  • lifecoa L kullanıcısına yanıt

    2020 satışları


    XF 9.500

    A7 18.500

    CLS 22.000

  • lifecoa L kullanıcısına yanıt

    Kimin neyi seçtiği değil ki konu,almanlarin da güzel dizaynli araçları var özetle

  • en1gma kullanıcısına yanıt

    Tabi ki, 2020 yılınca çıkan rs7 kasaları xfr-s'den güzel. Bmw 8 in kasası da xfr-sden güzel. Fakat ben aynı segmentteki arabalardan bahsediyorum. Mesela 2021 yılında çıkan e serisine ya da 5 serisine bakın, ya da a6ya. Siz kendiniz bile karşılaştırırken xfnin 1-2 üst segment araçlarının 2021 modellerini öne çıkarıyorsunuz. Bmw 8 diyeceksek f type var mesela. Kaldı ki bmw 8den öte bmw i8 ve bmw z8 var.


    Neden Günümüzde Almanlar 2012 yılında çıkan Jag xfr-s kadar bile daha iyi tasarım yapamıyor ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifecoa -- 14 Ekim 2021; 10:12:5 >
  • haberelectro kullanıcısına yanıt

    Jaguarın hiç bir zaman çok satmak gibi bir derdi olmadı ki, alıcı kitlesi belli sonuçta. Bana kalırsa bentley altyapısını kullanan vw phaeton gelmiş geçmiş en kaliteli almandır ( bmw mercedes audi üçlüsünde). Şimdi bu araç çok az sattı diye bu aracı kötü mü yapar ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifecoa -- 14 Ekim 2021; 10:10:2 >
  • lifecoa L kullanıcısına yanıt

    önceki kasa A7 de güzeldi

    E60 kasa BMW de güzeldir mesela

    A5 yine güzel arabadır.

    ilk kasa CLS ona keza.


    burada sidik yarışına girmeye gerek yok, sadece jaguar süper alman çöp mantığına karşı çıktım

    en samimi dostlarımdan biri (shadowgeist) jaguar hayranı, artık forumda değil gerçi:)

  • Daha geniş kitlelere hitap eden markalar tasarım konusunda daha tutucu olmak durumunda kalıyor. Kısa sürede tasarım çizgilerinde radikal değişime gidemiyorlar. Bunun 2 sebebi var
    1) tasarım ne kadar radikal değişime sahip olursa ar-ge maliyetleri artıyor
    2) ani ve büyük değişimle sadık müşteri kitleni kaybetme riskin doğuyor.

    Baktığında jaguar bmw'ye göre daha niş bir firma, bu tarz radikal hareketleri daha rahat yapabiliyorlar bu sebeple. Hatta böyle ani ve dikkat çekici değişimler yapmasalar iyice gözden düşerler. Bmw, audi veya mercedes'in böyle bir dedi yok.

    Sadece otomotiv sektörü için de değil tüm sektörlerde geçerli bu kural. Huawei veya oppo sürekli yeni şeyler denerken iphone tasarımı 10 senedir neredeyse gıdım gıdım değişiyor. Çünkü iphone sadık ve kemik bir kitle yaratmış durumda, macera aramıyor. Ama oppo müşterileri tavlamak istiyorsa radikal olmalı.




  • lifecoa L kullanıcısına yanıt

    jaguar araba satamadığı için mali krize girdi bilip bilmeden sallayamayınız. Herkes ferrari değil bir tane arabadan 90 bin euro kar etsin.

  • Almanların tasarım dili evrimseldir, en iyisini biz yaptık buradan devam ediyoruz der.

    Mesela 3 serisi böbrekleri, Mercedes ön ızgarası, Golf’ün karakteristik C sütunu veya 911’in genel hatları bu premium modellerin imzası niteliğinde.
  • Aç, youtube'ta biraz Nürburg videoları izle. Niye pistte bu kadar çok Porsche var, niye tercih ediliyor, neden kendinden daha güçlü ve pahalı modellerden bile daha iyi sonuçlar alıyor bak da, ondan sonra de ki Jaguar da bunları yapabiliyor; bizde evet doğru diyelim.


    İş tasarımda bitmiyor, aracı araç yapan altyapısı. Porsche bugüne kadar binlerce aracın eline verdi, veriyor, verecek de. O yüzden Jaguar kötü değil ama Porsche kadar da iyi değil.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.