Şimdi Ara

Turkcell Hızlı Giriş yapamiyorum

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
13
Cevap
2
Favori
1.323
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Turkcell hızlı giriş için telefonuma bildirim gelmiyor. Bunun sebebi ne olabilir? Telefonum android custom ROM yüklü ve rootlu. Bunlarla bir alakasi olabilir mi acaba? Daha once basina gelen oldu mu?


    Teşekkürler


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Sim kartınızı başka telefona takıp denediniz mi bildirim gelecek mi ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başka cihaza takarak deneyebilir misiniz?

    0532 532 0000 ya da 532 numarasını tuşluyarak Turkcell Müşteri Hizmetlerine şikayette bulunabilirsiniz. Hızlı Girişte ekranınıza onay butonu gelmesi lazım. En net çözümü müşteri hizmetlerinden alabilirsiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-9A0BECBC3 -- 1 Haziran 2021; 20:46:8 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sim menüsünü devre dışı bıraktıysan ondan gelmiyordur. ayrıca biraz beklediğin zaman SMS ile giriş yapma imkanı veriyor. ben öyle yapıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt

    SIM menusu uygulama olarak gözükmüyor hocam haricen kurma sansi var mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sefa kullanıcısına yanıt

    custom rom yapımcıları dahil etmemiş olabilir. com.android.stk paket adıyla arat sistemde titanium backup tarzı bir program ile.

    android sürüm kaç? telefon modeli ne? ona ait com.android.stk paketini bulup sistem klasörüne atman lazım.

    bunlarla uğraşmak yerine hızlı giriş ekranında mavi ilerleme çubuğu bittiğinde SMS ile girişe izin vermiyor mu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt

    Veriyor hocam ama mobil imza bildirimleri de gelmiyor sebebinin aynı olabilecegini düşündüm o yüzden.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sefa kullanıcısına yanıt

    evet mobil imza da sim menüsüyle alakalı. rom değiştirebilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt

    aslında ROM değiştirmeden bir çözüm arıyorum. Bir şekilde com.android.stk paketini sisteme yükleyebilirsem sorun çözülür diye düşünüyorum.

  • Sefa kullanıcısına yanıt

    hangi sistem için aradığını söylersen ben de bakabilirim. yukarda sormuştum telefon modeli ve android sürümünü.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • __kadıköyRAP__ kullanıcısına yanıt

    hocam çok teşekkür ederim çözdüm. Şöyle yaptım, kullandığım custom ROM'un üzerine kurulduğu stok rom dosyasını indirdim. Sonrasında onu Classy Kitchen ile parçaladım. İçerisinde system-app klasöründe yer alan Stk klasörünü kendi telefonuma kopyaladım (Tabi bunun için root yetkisi gerekiyor o vardı zaten) Ardından klasöre 755 yetkisi verdim. Baştan başlatınca uygulama geldi ve herşey çalışmaya başladı :)

  • rica ederim, elinden iş gelen adamın hali başka  

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.