Şimdi ben merak ediyorum ve tam detaylı bilmediğim için sormak istiyorum. VDSL kabini benden 167 metre uzaklıkta daha önceleri ulaşabilir hızım 96mbitdi 75mbit paketi kullanıyordum bazı sorunlar oldu ve turknet interneti iptal edip başka servis sağlayıcılar denedim sonra tekrar turknete geçtim bu sefer hattım 72mbite kadar desteklediğini söylediler neyse tamam dedim. Hattım aktif oluktan ulaşabilir hızım 86mbitdi şimdi 77mbit olmuş ve hız testinde 58mbit görünüyor. Arkadaşım turk telekom kullanıyor ve aynı mahallede yan binada o 150 metre uzaklıkta ve ulaşabilir hızı 98mbit. Şimdi hata veya sorun kimde benim turknet kullanıyor olmam mı yoksa turk telekom bal tutan olduğu için mi. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 30 Ocak 2021; 16:51:52 > |
ulaşabilirlik hız sorunu, sizce sorun kimdedir
-
-
Arkadaşınız ile aynı saha dolabına mı bağlısınız?
-
evet hocam
-
Kablolu hız testinde kaç hız alıyorsunuz?
-
uzaklığa göre 55-40 arası
-
Wifi hız testinden bahsetmiyorum hocam. Modeme LAN kablosu takıp test yaptığınızda kaç hız görüyorsunuz bilgisayarınızda?
-
hocam resim attım görmedin sanırım ben onu kablolu yaptım zaten
-
Ah tamam hocam gördüm şimdi. Görsellerin tamamı yüklenmemiş konuya biraz önceki girdiğimde.
Hocam şu var, bu ulaşılabilir hız olayına bağlı olduğumuz portların yoğunluğu da etki ediyor. Aynı ankastreye bağlı olduğumuz kişilerin internet aktiviteleri de etki edebiliyor. (hız arttırımı, modem açma kapama vb) Yani bu bağlamda değerlendirmek lazım. Sizin eskiden yüksekmiş, şimdi düşük. Bağlı olduğunuz ankastreye yeni aboneler bağlanmış olabilir veya hız arttırımı yapmış olabilirler.
Bir diğer ihtimal ise, bağlantı kablonuzdaki problemler. Bunu da ankastre kutusundan itibaren kontrol etmek lazım hocam.
-
hocam bizim bina ankastresinde 12 tane yer var bildim bileli 3 kişi net kullanıyor zaten ne değişmiş olabilir her şey aynı, önceden burada boş port yoktu, şimdi hemen dolmayacak kadar da port eklemişler zaten.
-
Hocam bu ulaşılabilir hız konusunu etkileyen o kadar çok etken var ki. Mesela benim bazen doksan oluyor bazen yetmişlere düşüyor. Çok takılmıyorum açıkcası paket hızım daha düşük olduğu için. Siz dilerseniz detaylı bir kontrol yapın kablonuzda, belki gözden kaçan problemler vardır. Tabi işletmeciniz de kendi tarafından incelesin konuyu. Sonucu da buraya yazarsınız.
-
Merhaba, hız profilinizin kontrolü için saha ekiplerine iş emri gönderdik ve çalışmalar devam ediyor. Ekiplerden güncel bilgi alarak sizinle paylaşacağız. -
Bu arada SNR değerin bayağı düşük. Hattında kopmalar yaşamıyormusun?
Senin bu hızı sağlıklı alman bile pek mümkün değil.
-
hattında ınp var yani elektromanyetik dalgalanma hattın elektrik veya telefon sinyallerinden etkileniyor bazen hiç etksi olmuyor bunun hatta bazen ise kullanılamaz hale getiriyor hattı kablonuzu kontrol edin elektirikden etkilenen bir yer varmı ek bölgeleri özellikle fazla etkilenir kabloyu elektrik kablolarından uzak tutmaya çalışın ben ınp oluşmasın diye kendim cat 6 kabloyu doğal gaz borularının yanından döşedim sorun ttnin gelen hattında da olabilir -
2 senedir bu değerde VDSL kullanıyorum 2-3 defa kopmuşumdur benim sorunum genelde hız düşüyor. Sizin dediğiniz değer ADSL için geçerli onun Allah belasını versin 12db de bile 5 kere kopuyordu net
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 2 Şubat 2021; 21:19:14 > -
alakası yok hocam pazar arıza kaydı açtım pazartesi 86mbit ulaşabilir 70mbit hız profili gördüm ama bugün yine aynı hıza düşmüş cevap geldi telekom çalışmalara devam ediyor diye, hep bozmasalar bari diye umut ediyorum.
-
Merhaba, arızanız ile ilgili çalışmalar devam ediyor. Ben sürecin uzamaması adına önceliğini teknik uzmanlarımıza ilettim. Arkadaşlarım saha ekiplerinden güncel bilgi alarak sizinle iletişime geçecektir. -
turk telekom hızı eskisine getiriyor 2 gün sonra tekrar hız düşüyor sonra sorunu olmayan iç tesisata atıyor ve en sonunda çözümü hızı 50mbite düşürerek çözmeye çalışıyor, çok ilginç şeyler oluyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 13 Şubat 2021; 15:23:39 >
-
bu da 40-50 metre daha yakın olan türk telekom müşterisi arkadaşımın hat değerleri, istese 80mbit alır ama pahallı olduğu için 50mbit kullanıyor ama değerler ortada yani
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi megaster -- 13 Şubat 2021; 18:33:48 > -
Merhaba, yaşadığınız sorunu 12.02.2021 tarihinde alarak teknik uzmanlarımıza ve saha ekiplerine ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Ekipler çalışmalarını tamamladığında sizinle iletişime geçerek bilgi verecektir. Ben de önceliğini ayrıca ilettim. -
dün gelen mesajı gördüm telekom müşteri ankastresinde sorun diyor götlerini kaldırsınlarda gelipte baksınlar uzaktan suç ona buna atmasınlar, geçenkinde olmayan iç tesisata suç bulmuşlardı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Benzer içerikler
- türknet whatsapp
- turknet şikayet
- vae fiber modem
- internet ışığı yanıp sönüyor
- açık is emri var işlem devam edemez ne demek
- smartyfi nedir
- turknete geçiş
- gigafiber nedir
- 1 yıldan uzun taahhüt cayma bedeli
- zyxel modem kurulumu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X