Şimdi Ara

Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor. (46. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.131
Cevap
39
Favori
164.453
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
88 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Valla ben bugün itibariyle başvurumun iptali için dilekçe hazırladım ve hem Bize Ulaşın kısmından, hem mail adreslerinden gönderdim. İptal mail adreslerine gönderirken kimlik fotokopimi de ekledim.

    Geçen hafta cuma günü başvuru evraklarım ulaşmıştı, hala sisteme yüklenecek. Birkaç kere de destekten ve buradaki yetkiliye yazdım ama fark etmedi. Hem 15 lira fazla para vereyim, hem daha az hız alayım ama yeter ki sorun yaşamayayım. Müşteri hizmetleri hakikaten önemli bir konuymuş. Muhatap bulabilmek önemli. Bence on lira zam yapsınlar ama şu konuyu iyileştirsinler.
  • Hala hız sorunu çözülebilmiş değil.Ticket (Ticket no :36607764) açalı 4-5 gün oldu.Telekom ekipleri eve gelip inceleme güncelleme vs. yaptı ve sorun bizden değil dediler :).TT altyapısı Özgür İletişim Fiber 100 Paketi ve sonuç

    Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor.
  • r_celik22 R kullanıcısına yanıt
    Ben teşekkür ederim. İyi günler dilerim.
  • rush10 R kullanıcısına yanıt
    Merhaba, türk telekom fiber altyapısı üzerinden hizmet verdiğimiz bölgelerde geçiş sürecinde mevcut modeminizi kullanabilirsiniz. Sıfırdan başvuru durumlarında ise ekipler tarafından ücretsiz modem verilecektir.
  • spidey1907 kullanıcısına yanıt
    Hocam şimdi bende aynı durumdayım yukarıdaki arkadaşta söylemiş 10 Lira fazla olsun yavaş olsun ama sorunsuz olsun diye, benimde taahhüt 4 Ekimde bitiyor. Şİmdi sizin yaşadığınız durum Ttnetin marifetide olabilir, bu altyapıları biraz mecburi paylaşıyorlar serbest piyasadan dolayı galiba, bu nedenle böyle şeyler yapıyorlar gibi geliyori turk.net tabii kendi alt yapısı olmadığı ve maliyetleri kısmak zorunda olduğu için (zararı sübvanse edecek kimse yok haliyle) bu durumlar ortaya çıkıyor ben de mecbur 20 mBit'e 95 Lira vereceğim galiba bu gidişle ttnete.
  • Merhaba, 23.09.2020 tarihinde kaydınızı alarak teknik uzmanlarımıza ilettik. Şu an çalışmalar devam ediyor. Teknik uzmanlarımız 3 iş günü içerisinde çalışmalarını tamamlayarak bilgi verecektir.
  • spidey1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız performans sorununu arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için kablolu bağlantı ile hız testi yaparak aldığınız değerleri www.turk.net/oim sayfamızdan performans sorunu statüsünde destek kaydı açarak iletebilir misiniz?
  • dedeefendi_ kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon süreci genel olarak 3 ila 6 iş günü içerisinde gerçekleşiyor. Sizi de aramızda görmek isterim.
  • yesil_1 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, yaşadığınız performans sorununu arkadaşlarımın kontrol edebilmesi için kablolu bağlantı ile hız testi yaparak aldığınız değerleri www.turk.net/oim sayfamızdan performans sorunu statüsünde destek kaydı açarak iletebilir misiniz?
  • cenk78 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, iptal dilekçeniz ve kimlik fotokopiniz 24 / 48 saat içerisinde sisteme yüklenecektir. Sizi aramızda göremeyeceğim için üzgünüm.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Eba üzerinden derslerim vardı. Öğrencilerimle internet hızımın düşük olması nedeniyle problem yaşıyorum. Keşke bu süreçte millenicomdan geçiş yapmasaydım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Dediğinizi yaptım da bir sorum olacak. Müşteri hizmetlerinden Bi insana ulaşamadım. Şimdi ben aldığım vdsl modemi bağlasam hız artar mı? Ben her ihtimale karşı iade ederim düşüncesi ile kutusunu açmadım. Eski adsl modem ile hızım şuan 5 civarı.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sorunu çözmek için elimizden geleni yapıyoruz. En kısa süre içerisinde sorunu çözümleyerek bilgi vereceğiz.
  • yesil_1 Y kullanıcısına yanıt
    Merhaba, destek kaydına istinaden teknik uzmanlarımız gerekli çalışmaları yapacaktır. Çalışma sonrasında sorunun çözümlendiğine yönelik bilgi verdiklerinde VDSL modemden kurulum yapabilirsiniz. Modemi iade etme gibi bir düşünceniz yoksa test edebilirsiniz.
  • Merhaba @TurkNetDestek Bi'şey merak ediyorum. NmsHızProfilim'i siz sistem üzerinden güncelleyebiliyorken, arıza olmayan bir olay için Türk Telekom saha ekiplerini neden yönlendiriyorsunuz acaba? Hattım 146Mbps destekliyor, bunu 88Mbps olarak sabitlemişsiniz. Bunun için destek talebi oluşturdum fakat OİM'deki arkadaşlar arıza kaydına çevirip TT saha ekibini yönlendirdiklerine dair geri dönüş yaptı. Halbuki 88064/8192/V olan NmsHızProfil'ini 100000/8192/V olarak güncelleyeceklerdi sadece. Siz bir el atarsanız sevinirim.Destek numaram: 36662362



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi poybot -- 24 Eylül 2020; 18:27:53 >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,yaşadığım performans sorununu arkadaşlarınızın kontrol edebilmesi için kablolu bağlantı ile hız testi yaparak aldığım değerleriwww.turk.net/oim sayfanızdan performans sorunu statüsünde destek kaydı açarak ilettim:).5 gündür maduriyetimin giderilmesini bekliyorum.O sayfada da sizin gibi robotik insanlarla muhattap olmak çok sıkıcı.Hatta alt tarafa resim de koyayim. 7.5 mbps fiber kullanıyorum şaka gibi resmen dalga konusu.Gelen telekom ekipleri santralle de görüştürerek sorunun bizden değil türknetten kaynaklandığını söyledi.Yani siz hızımı 7.5 mbps belirlermişsiniz.

    Turknet artık Türk Telekom altyapısını kullanarak Fiber internet hizmeti veriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi spidey1907 -- 24 Eylül 2020; 19:21:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: spidey1907

    Merhaba ,yaşadığım performans sorununu arkadaşlarınızın kontrol edebilmesi için kablolu bağlantı ile hız testi yaparak aldığım değerleriwww.turk.net/oim sayfanızdan performans sorunu statüsünde destek kaydı açarak ilettim:).5 gündür maduriyetimin giderilmesini bekliyorum.O sayfada da sizin gibi robotik insanlarla muhattap olmak çok sıkıcı.Hatta alt tarafa resim de koyayim. 7.5 mbps fiber kullanıyorum şaka gibi resmen dalga konusu.Gelen telekom ekipleri santralle de görüştürerek sorunun bizden değil türknetten kaynaklandığını söyledi.Yani siz hızımı 7.5 mbps belirlermişsiniz.

    Geçmiş olsun hocam. Benim iptal mesajım şuydu. Umarım herkes bu firmadan uzak durur.

    "Bir daha görüşmemek üzere kendinize iyi bakarsınız umarım. Kurulum ekibi tek kişilkti. Benden izinsiz telefon kablomu kullanarak "ek" yapmaya kalkıştı. Sizin alet, edavatınız vs. yok sanırım. Düzensiz, ilgisiz ve insanları uğraştıran bu yapınızı değiştirmediğiniz sürece Turk Telekom, Superonline gibi "en azından" bu alanlarda profesyonel hizmet veren insanlarla kesinlikle kıyaslanmayacaksınız. Fiyatlarınız düşük olabilir, istediğin zaman iptal etme hakkını sunabilirsiniz ama hizmet alamadıktan sonra bunların hepsi geçersiz. 50 TL fazla veririm kafam ağrımaz. Modem dâhi vermezken, modemi alirken ücret ödeyeceksek ne anladım ben bu işten."




  • poybot kullanıcısına yanıt
    Merhaba, hız profilinizi 100 Mbps olarak güncelledim. Tekrar kontrol eder misiniz?
  • spidey1907 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.