Şimdi Ara

Hepsiburada Zorla Para İadesi Yapıyor (YARDIM)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
410
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 18 ay önce 199TL'ye aldığım Oral B şarjlı diş fırçası arıza yaptı, HB'ye gönderdim tamir etsinler diye. 4 aydır haber alamıyorum kendisinden. Baktım geçen gün para iadesi kararı almışlar. Halbuki halen 369TL ye satılıyor aynı ürün HB'de. İtiraz ettim ama sonuç alamadım. Çek tanımlayın aynısını aynı fiyata alayım dedim, iadesi yapılmış çek veremeyiz dediler. Bu aşamada yapabileceğim bir şey var mı? Tüketici hakem heyeti ne karar verir onlara sunsam bu bilgileri?


    Ürün linki;

    https://www.hepsiburada.com/oral-b-pro-2900-siyah-2-li-avantaj-paketi-sarj-edilebilir-dis-fircasi-pm-HB00000BQ08A








  • Benzer olay benim de başıma geldi sonuç alamadım.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Booker DeWitt

    Benzer olay benim de başıma geldi sonuç alamadım.

    THH ye gitmeyi denedin mi hocam?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu ne saçma şey la

  • olması gereken olmuş..

  • Thh den kesinlikle sonuç alırsınız başvurun . Apple zorlu centerdan 22 ay önce aldığım saatte kronik arıza vardı , apple değişim yapalım dedi , baktım saatin fiyatı düşmüş benim fatura 1800 lira saatin sıfır fiyatı 1400 liraya düşmüş . Yok dedim değişim olmaz para iadesi olacak , onuda biz kabul etmiyoruz dediler , thh ye verdim 5 ay içinde sonuçlandı , 1800 liramı nakit olarak elden aldım . Sizin durumda benimkinin tam tersi , seçimlik hakları kullanma yetkisi satıcıya değil tüketiciye verilmiştir . Ya para iadesi , ya aynısıyla değişimi , ya da misliyle değilimi ya da ayıp oranında indirim talebi .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatroniks -- 15 Ağustos 2020; 18:18:1 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ürün bozulduysa neden HB'ye gönderiyorsunuz ki? Oral-B teknik servisi yok mu?

  • HB ye sordum bizim teknik servise göndereceksiniz dedi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OzguR1992

    olması gereken olmuş..

    Neden? Ben zamanında para verip almışım. 2 yıl olmadan ürün bozulmuş. Fiyatı neredeyse 2 katına çıkmış. Aldığım parayı geri veriyorlar. Ben o ürünü şu anda satın alacak güce sahip değilsem ne olacak?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • tüketici hakem heyetine başvur

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.