Bildirim
Bir Hepsiburada Rezaleti Daha Buyrun İçeri
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
Kolay İade'ye gir, Ürünü beğenmedim. yaz iade et.
Telefonla ararsan NAH iade edersin.
Ben zamanında monitör iade ettim 6 arkadaş aldık 6 kişi iade etti.
4 kişi beğenmedim yazıp gönderdik diğer 2 arkadaş arayıp durumu anlattı 2 kişi önce servise gönderdi falan uğraştılar biz hiç uğraşmadık -
Bende hasarlı bir ürün almışım fark etmeden görünürde yok ama kutusunu attım ertesi gün sorun fark ettim bende yapabilir miyim bunu
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Tuhaf bir durum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KanameSama -- 13 Mayıs 2020; 1:54:54 > -
İnandırıcı gelmedi. Zaten dünyadaki devletlerin bile kıtlıkla mücadele ettiği bugünlerde lüks tüketim için uğraşan kişileri gördükçe, iyi niyetli olduklarını düşünmüyorum. -
Ürünün orjinal kutusu ve aksesuarlarına zarar vermediysen iade yapabilirsiniz.
Orjinal Kutu ve Aksesuar hasar verdiyseniz sanırım firma almayabilir THH vs gerekebilir.
Ürünleri açmadan önce video çekiyorum iade etmem gerekirse hiç açılmamış gibi geri paketliyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 13 Mayıs 2020; 1:49:19 > -
Kalitenin üç harfi vardır... | Tum kizlar bana hasta, eskilerim hep yasta ;)quote:
Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca
İnandırıcı gelmedi. Zaten dünyadaki devletlerin bile kıtlıkla mücadele ettiği bugünlerde lüks tüketim için uğraşan kişileri gördükçe, iyi niyetli olduklarını düşünmüyorum. -
İade talebi edip beğenmedim umduğum gibi değil gibi milyon sebeple koşulsuz iade hakkınızi kullanmalısınız. Dert anlatmaya girince binbir iş çıkarıyorlar.
Daha geçen hafta 101den Bluetooth hoparlör aldım. Ses cızırtı problem vardı. Gitti adam gibi dedim bunda cızırtı var beğenmedim iade edeceğim yok iade alamayiz servise gitmeli şu olmalı filan dedi. Aldım ürünü götürdüm 2 cadde aşağıdaki 101 de beğenmedim dedim verdim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Aaa yine aynı boş insan. Kale almayın şu apaçiyi.quote:
Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca
İnandırıcı gelmedi. Zaten dünyadaki devletlerin bile kıtlıkla mücadele ettiği bugünlerde lüks tüketim için uğraşan kişileri gördükçe, iyi niyetli olduklarını düşünmüyorum.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Ürün sağlamdı montaj aşamasında ben bozdum. Sonrada böyle bir yalan uydurayim dedim.
Bu da inandırıcı gelmediyse buyrun;
İtiraf ediyorum el altından rakip markadan para aldım bu topiği acip firmayı kötülemek için.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
30 nisanda monitör siparişi verdim hala kargoya verilmedi telefonla arayınca daha bağlanamadan telefonu kapatıyorlar kazara bağlanırsan ya sistemler çalışmıyor yada kayıt alıyorlar ve bizi arayacaklar AYAĞA tabi kimsenin arayıp sorduğu yok aldığım malın ilk taksiti geldi daha ortada mal yok tavsiye etmiyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FRED BAKER -- 13 Mayıs 2020; 11:29:33 > -
Ya cidden bir ürün arızalı çıkınca arayıp ürün arızalı, iade etmek istiyorum mu diyorsunuz?
Ürün arızalı da olsa, bozuk da olsa, kırık da olsa kutusu sağlam olduğu sürece kutulayın "Cayma hakkımı kullanmak istiyorum." diyerek ya da başka bir platformdan daha ucuza satın alacağım diye iade talebi açıp iade edeceksiniz.
Siz yapmışsınız bir hata, genel bilgilendirme olsun... -
Ben de anneler günü için ayni gun kargo yazmasina rağmen siparis gectim 7 günde geldi. Her aradığımda kargoya verildi diyorlardi ama gönderi kodu yok. Kargonun hatasi dediler. Ne kadar dogru bilmiyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Kardeş her başlığın altına aynı şeyi yazıyorsun. Sıktın artık.quote:
Orijinalden alıntı: Ibrahim Akca
İnandırıcı gelmedi. Zaten dünyadaki devletlerin bile kıtlıkla mücadele ettiği bugünlerde lüks tüketim için uğraşan kişileri gördükçe, iyi niyetli olduklarını düşünmüyorum. -
Sizin gibi bende aldım anakartı montaj yaptım ama ne yaptıysam bir türlü anakarta elektrik gelmedi sorun power kabloların da çıktı, siz iade biçimini yanlış yapmışsınız direk kutuya koyup iade oluşturacaktınız, hepsiburada doğru olanı yapmış servise göndermekle.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RaymonD7 -- 14 Mayıs 2020; 11:38:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
HEPSIBURADA dan alışveriş yapmayın . Orda saticı kısmından saticınin kendi sitesinden alın çok fazla fiyat farkı çünkü Ve sorun çiktıgı zaman hepsiburada ustune suç almıyor
Mesela lattop bakiyorum saticinin sattigi siteyle ayni pcler 300 400 lira fark var eskiden boyle yapmiyorlardi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hepsiburada ve Amazon'un satıcılar üzerinde yaptırım hakkı yok. Amazon ile görüştüm onlarda farklı satıcı ürünlerinde yaptırım imkanımız yok dediler.
1. Satıcı Amazon ise öncelik Amazon'dan ürün alınacak.
2. Satıcı Hepsiburada ise ikinci öncelik Hepsiburada'dan ürün alınacak. -
hiç oralara girmeden direkt iade et beğenmedim diye hakkın sonuçta. -
internet üzerinden parça satmak ve almak saçma bana kalırsa , çünkü hem alıcı hem satıcı madur oluyor bu aptal kargo şirketleri yüzünden hele ptt ile gönderiyorsa o kargo nun tek parça halinde gelmesi bile mucize olur
Benzer içerikler
- bek ecza deposu maaşları
- r10 davetiye kodu
- özür dileyen erkeğe ne cevap verilir
- doğalgaz sobası kullananlar kadınlar kulübü
- ailemle anlaşamıyorum evden ayrılmak istiyorum
- prompt mühendisliği
- exxen programları
- dead trigger 2
- büyük indirim günleri ne zaman
- kartondan direksiyon yapımı
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X