Öncelikle TurkNet'e geçtiğim o kara günü anlatmak sonrasında da bitmek bilmeyen ve hala devam eden sorunlarımdan bahsetmek istiyorum.
TTnet in 24 mbit internete 114 lira istemesi bardağı taşıran son damla olmuştu. Ben de bir hevesle TürkNet'e geçtim. Ama geçtiğimden beri 6 senede TTnet te yaşamadığım kadar arıza ile karşılaştım. İnternetin kesilip 1 saate yakın gelmemesi mi dersiniz. İnternetin birden kopup tekrar bağlanması mı dersiniz. En son dün sabah birden vdsl ışığı sönmüş. Ben işteydim. Kardeşim aradı söyledi. Ben de TurkNet'in bulduğu dahiyane fikir olan online işleme destek kaydı bıraktım. Bağlantılarımı kontrol ettiler. Dediler ki ekip yönlendireceğiz. Tamam dedim gönderin ama öğleden sonra birileri evde oluyor diye destek kaydına not düştüm. BU SABAH bir " teknik ekip" gelmiş. Beni aradı. Dedim ben evde yokum. Ben bunu belirtmiştim. Diyor ki bu konuda ben bir şey yapamam apartmanın kapısını açtırın kutuya bakayım. Neyse komşuya açtırdım. Beni bir 10 dk sonra tekrar aradı. Diyor ki kutudan internet geliyor. Siz TurkNetlisiniz. Tekrar destek kaydı oluşturursanız bile daireye çıkıp arıza tespiti yapamam. Siz çözeceksiniz. Dedim öyle saçma şey mi olur? Maalesef böyle ben destek kaydını kapatıyorum dedi. Dedim siz kapatın ben yine açarım. Dedi açın o zaman. Online işlemlerden uzun uzun birkaç tane not yazdım. Ama her zamanki gibi iplenmedim. Çünkü yüksek ihtimalle servisin kapattığı destek kaydının kapatıldığının kendilerine ulaşmasını bekliyorlar. Artık akşama ulaşırsa belki pazartesiye bir servis gelecek. Onun da çözüp çözmeyeceği meçhul. Yani siz siz olun geçmeyin kardeşim. Müşteri hizmetleri olmayan 1.5 ayda defalarca arıza veren bu internet sağlayıcı insanın aklıyla dalga geçiyor. Ben yandım. Siz de yanmayın.
Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyim nedeniyle üzgünüm. Size yardımcı olabilmem için GSM numaranızı PM üzerinden benimle paylaşabilir misiniz?
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Paylaştım zaten. İç tesisatı kontrol edeceğiz diye benden 99 TL istiyorsunuz. Şu anda yapabileceğiniz hiçbir şey yok. Sizden kurtulmak için sadece gün sayıyorum.
suuyurbendeuyurum
kullanıcısına yanıt
Ankastre kutusundan dairenize kadar giden kablo nasıl?
XpressMusic34
kullanıcısına yanıt
Herhangi bir sorun gözükmüyor. Zaten birden gitti. Hani bir darbe filan da almadı. Ne hikmetse türknet e geçtikten sonra iç tesisatı bozulmuş...
Anlıyorum sizi. @TurknetDestek yardımcı olur musunuz?
yüzüakY
kullanıcısına yanıt
Bende yapa vs hiçbir şeye geçiş gibi bir şey bile yapmadılar
Bir şey sormak istiyorum. Türknet'e varolan hattı taşıdın yoksa TTNET'i iptal edip mi geçtin?
sniper23
kullanıcısına yanıt
Taşıdım.
TT'den kaçayım derken nerelere düşüyoruz gerçekten can sıkıcı işler
quote:
Orijinalden alıntı: suuyurbendeuyurum
Taşıdım.
Daha önce Ttnet'te hiç sıkıntı yaşadın mı varolan hattın ile.
sniper23
kullanıcısına yanıt
Hayır hemen hiç yaşamadım
Paetzold
kullanıcısına yanıt
Hiç sorma hiç
quote:
Orijinalden alıntı: suuyurbendeuyurum
Hayır hemen hiç yaşamadım
O zaman tamamen Türknet kaynaklı bir durum var.
Bence Millenicom veya Netspeed'e geçin.
suuyurbendeuyurum
kullanıcısına yanıt
Merhaba, yerinde destek ekibimiz 99 TL karşılığında iç tesisat kontrolü yapacaktır. Eğer ki iç tesisatınızda sorun yoksa bu ücreti sizden kesinlikle almayacağız. Ve bu sorunun çözümü için yerleşik operatör saha ekiplerine arızayı tekrar bildirerek sorunu çözümleyeceğiz. Dün ekiplerimiz sizinle iletişime geçerek randevu bilgisi paylaştı.
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Hayır paylaşılmadı.bugün içerisinde aranacağım söylendi sadece. Bu saat oldu hala bekliyorum. Gelince de umarım arıza bulunur. Tabi iç tesisatımda gerçekten bir arıza varsa...
TurkNetDestek
kullanıcısına yanıt
Söz konusu ekipler ücret dahilinde geldi. Sorunumu çözdüler. Uzun ve yorucu bir süreçti. Umarım bir daha böyle bir problem yaşamam.
Ayrıca herhangi bir kablo vs ekleme çıkarma gibi bir işlem yapmadılar. Umarım 99 tl lik servis ücretinden fazla bir servis ücreti çıkarılmaz. Bir de bununla uğraşmak istemiyorum.