Şimdi Ara

Westfrost dolabın anakartı bozulmuş yenisini nereden temin edebilirim

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
206
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar 2.kez anakart bozuldu ilki serviste ücretsiz değişti.
    Gçrseldeki karttan izmirde nerede bulabilirim ya da başka bir yerden
    Westfrost dolabın anakartı bozulmuş yenisini nereden temin edebilirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Ürünün garantisi bitti mi şu an? Serviste değişeli ne kadar süre oldu

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Garantisi bitti.
    5 yıl önce değişmişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdarrrrr kullanıcısına yanıt
    Servise sordunuz mu onlarda muhakkak vardır. Olmak zorunda?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • serdarrrrr kullanıcısına yanıt
    Serviste bulunmuyor mu. Eğer servis o parçayı bulamıyorsa size sıfır buzdolabı vermek zorunda. Bu Konuda yardımcı olurum diye yazmıştım ama 3 haftadır cevap yazmadınız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • hp_anka H kullanıcısına yanıt
    Servis temin etti fakat ben ucuza mal etmek istemiştim ondan tamir oluyor mu diye sormuştum. Bu arada garantisi bitti dolabın. Servis neden parça bulamazsa sıfırını versin ki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • serdarrrrr kullanıcısına yanıt
    Çünkü garanti belgesi ile satılan bütün ürünlerde bir kullanım ömrü vardır. Bu buzdolapları için 10 yıldır. Ve kanun der ki sen 10 yıl boyunca bu adama yetkili servisinde yedek parça ve işçilik desteği sunmak zorundasın. Garantisi bitse bile binlerce lira para vererek aldığı bir ürün 2 senede çöp olamaz. 8 yıl sonra da gele de sana, bunun parçası yok ya da bu tamir olmuyor diyemezsin. Paralı da olsa tamirini yapacaksın. Yapamıyorsan sıfırını vereceksin. Aklınızda olsun. Kimse 5 yıllık buzdolabına parçası yok diyemez bulundurmak zorunda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hp_anka

    Çünkü garanti belgesi ile satılan bütün ürünlerde bir kullanım ömrü vardır. Bu buzdolapları için 10 yıldır. Ve kanun der ki sen 10 yıl boyunca bu adama yetkili servisinde yedek parça ve işçilik desteği sunmak zorundasın. Garantisi bitse bile binlerce lira para vererek aldığı bir ürün 2 senede çöp olamaz. 8 yıl sonra da gele de sana, bunun parçası yok ya da bu tamir olmuyor diyemezsin. Paralı da olsa tamirini yapacaksın. Yapamıyorsan sıfırını vereceksin. Aklınızda olsun. Kimse 5 yıllık buzdolabına parçası yok diyemez bulundurmak zorunda.
    Bu bilgi için teşekkür ederim bilmiyordum. Biraz da Kanuni kısmını araştırayım Sağ ol kardeş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.