Şimdi Ara

Ferrari'nin 720 beygirlik yeni canavarı tanıtıldı: Ferrari F8 Tributo

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
0
Favori
2.181
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  

    İtalyan spor otomobil devi Ferrari, yeni tasarım diline geçiş için bir köprü olarak tanımladığı yeni F8 Tributo modelini görücüye çıkardı. Başlamasına sayılı günler kalan 2019 Cenevre Otomobil Fuarı’nda dünya prömiyerini gerçekleştirecek Ferrari F8 Tributo modeli 488 GTB’nin yerini alacak.
     

    Üst üste yılın motoru seçilen V8 ünite F8 Tributo'da 

    Ferrari deyince aklımıza ilk gelen özelliklerden biri tabii ki motor. F8 Tributo’nun kaputunun altında da kendi kategorisinde üç yıl üst üste yılın motoru ödülünü kazanmış 3.9 litre çift turbolu V8 ünite yatıyor. Eskiye nazaran önemli güncellemelere sahne olan motor artık 8,000 dev/dak’da 720 beygir güç, 3,250 dev/dak’da 770 Nm tork üretiyor. Bu da selefine kıyasla 50 beygir güç ve 10 Nm tork artışı anlamına geliyor. Ferrari mühendisleri ayrıca turbo gecikmesi gibi sorunların neredeyse tamamen ortadan kaldırıldığının altını çiziyor.

     

    İtalyan markanın en güçlü V8 motoruna sahip olan Ferrari F8 Tributo, 0-100 km/s hızlanmasını 2.9 saniyede, 0-200 km/s hızlanmasını da 7.8 saniyede tamamlıyor. Aracın son hızı 340 km/s olarak ölçülüyor. Bu hızlanma değerleri F8 Tributo’yu 488 Pista’dan biraz daha yavaş kılıyor. Bu da aracın 488 Pista’dan 50 kilogram daha ağır olmasından kaynaklanıyor. Ferrari F8 Tributo’da kullanılacak şanzımanı henüz açıklamadı fakat burada da 488 Pista’daki 7 ileri otomatik şanzımanın kullanılacağı düşünülüyor.

     

    488 GTB'ye göre %10 daha aerodinamik

    Yerini alacağı 488 GTB’ye göre performans verileri iyileştirilen ve ağırlığı 40 kg kadar düşürülen Ferrari F8 Tributo 4,611 mm uzunluğunda, 1,979 mm genişliğinde ve 1,206 mm yüksekliğinde bir araç olarak karşımıza çıkıyor. Otomobilin kuru ağırlığı 1330 kg olarak ölçülüyor. 488 Pista’da da gördüğümüz S-Duct olarak adlandırılan hava girişine sahip olan F8 Tributo’nun aerodinamik yapısı da selefine kıyasla %10 iyileştirilmiş. Ayrıca bu hava girişi aracın yere bastırma kuvvetini 488 GTB’ye göre yüzde 15 arttırmış.

     

    Ferrari F8 Tributo’nun dikkat çekici tasarımını oluşturan kompakt yapıdaki LED farların üzerinde fren disklerini soğutmak için yeni hava girişleri kullanılmış. 488 GTB ile aynı platformu kullanan araçta stop lambalarını da örten bir spoiler kullanılmış. Bu tarafta da eski çift yuvarlak stop düzenine geri dönüş söz konusu. Sürücü odaklı bir kabine sahip olan Ferrari F8 Tributo’da yuvarlak hava girişleri, yeni bir direksiyon ve yeni HMI (Human Machine Interface) bulunuyor. Ayrıca yolcu tarafında da 7 inçlik küçük bir ekran göze çarpıyor.

     



    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    Ferrari'nin 720 beygirlik yeni canavarı tanıtıldı: Ferrari F8 Tributo
    Ferrari'nin 720 beygirlik yeni canavarı tanıtıldı: Ferrari F8 Tributo
    Ferrari'nin 720 beygirlik yeni canavarı tanıtıldı: Ferrari F8 Tributo
    Ferrari'nin 720 beygirlik yeni canavarı tanıtıldı: Ferrari F8 Tributo
    Ferrari'nin 720 beygirlik yeni canavarı tanıtıldı: Ferrari F8 Tributo
     









  • Bu nedir Allah aşkına ya?

    Benim düşündüklerimin aynısını yabancı forumlarda da söylemişler.

    458 Italia'nın üzerine kaçıncı makyaj yapıp piyasaya sürüyorlar. Tasarım olarak vasatın altında kalmışlar. Sürüşü, performansı elbette çok iyidir ama alacak olsam gözüm kapalı McLaren 720S alırım.
  • Kimse Egea'ya benzetmemiş :) Hayırdır inşallah

  • Arkadan itişli arka motorlu egea.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ağlayarak bakıyoruz.
  • kol dayama yok, olmamış

  • Turbo mu... Yakışmadı sana Ferrari.

  • muratai kullanıcısına yanıt
    Ferrari: kanka niye kızıyorsun ki hemen, projelerimizi yaktık hemen elektrikli üretiyoruz tavsiyen için tşk.
  • muratai kullanıcısına yanıt
    Bi insan zengin diye ferrari alabiliyor diye kufur etmeniz serbestlesiyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Bu mesaj silindi.
    https://youtu.be/XD0zjGGylao

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bi yerden sonra tüm Ferrari modelleri aynıymış gibi geliyor...
    Yaşlandım mı yoksa?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratai

    Bu mesaj silindi.
    Birileri anlaşılan Ferrari alamamış

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lojistisyen

    https://youtu.be/XD0zjGGylao

    Alıntıları Göster
    Ancak bu kadar iyi özetlenebilirdi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O vites kulakçıkları nasıl bişey öyle elf kulağı gibi :)

  • Yıllardır aynı aracı makyajlayıp makyajlayıp duruyorlar. 488'de, bu da 458'in makyajlı hali.



    720S rulez!

  • ekrana ekmek bandırıyorum

  • "One-off" diyerek ürettikleri J50'nin aynısını yapmışlar.
    458, Speciale, 458MM, J50, 488, Pista derken aynı arabayı beşinci defa ısıtıp çıkarmışlar.

  • Çok karman çorman bir araç. 488'den kalan parçaları sırf ziyan etmemek için ortaya atılmış gibi biraz da Lamborghini'yi trolleyelim demişler ortaya bu çıkmış :D

  • McLaren64 kullanıcısına yanıt
    Ferrarideki asaletin binde biri yok mclaren paylacosunda. Baska kapiya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.