Şimdi Ara

Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
26.032
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Üst edit;
    Cihazım genpa servisi aracılığıyla yenisi ile değiştirildi
    Yurt dışı menşeli cihazımın garantisine 10 gün kala swaplayan Apple’a sonsuz teşekkürler 🙏🏻

    Merhaba arkadaşlar,
    Sanırım eşine pek rastlanmayan bir durumla karşı karşıyayım. Değerli yardımlarınızı bekliyorum
    Temiz bir ios 12 kurulumu için Cihazımı sadece fabrika ayarlarına sıfırladım ve başıma gelmeyen kalmadı
    Öncelikle iPhone 8 plus sahibiyim.
    Cihazım yurt dışı telefonu olup Türkiye'de swap görmüş bir telefon
    Ben telefonumu swap halde satın aldım (bu işin ticaretini yapanlarca)
    Geçen hafta telefonumu ios 12 ye almak üzere sıfırladım iTunes ile ios 12'yi yüklemeye koyuldum.
    Fakat telefon açıldıktan sonra merhaba-dil seçeneği ve bölge ayarlarını yaptıktan sonra etkinleştirme safhasına geçiyor bildiğiniz gibi. (iPhone etkinleştiriliyor bu biraz zaman alabilir dediği yer) ve cihaz bir türlü etkinleşmiyor
    Hemen Apple destek hattını aradım. Oradaki arkadaşlarında yönlendirmeleri oldu (telefon kurtarma modunda iTunes ile tekrar yükleyin dendi) ama çare olmadı. Telefonum etkinleşmiyor arkadaşlar. Turkcell Vodafone türk telekom sim kartları ile ayrı ayrı denedim. Birkaç wi-fi ağı ile denedim ama etkinleştirme ekranını geçemedim
    Kadıköy'de oturuyorum atladım Akasya daki Apple Store a gittim yurt dışı telefonu olduğu için bakmayacaklarını servislere gitmem gerektiği söylendi.
    Telefonu GENPA KVK başarı servislerine götürdüm
    Arkadaşlar 3 serviste tahmin ediyorum cihazın değişeceğini anladıkları için işi yokuşa sürdüler. Birisi fatura istedi birisi pasaport bilgisi istedi vs. fakat maalesef bunlardan hiç biri bende yok ( cihazı satın alırken bunlara maalesef hiç dikkat etmedim hatalıyım kabul ediyorum)
    Apple destek hattındaki arkadaş cihazda büyük ihtimalle ana kart arızası olduğunu ve cihazın değişim göreceğini belirtti fakat servisler kabul etmiyor Akasya, Zorlu kabul etmiyor??
    Cihazını faturasız tamir ettiren 1000lerce insan varken benim bu şekilde mağdur oluşum gücüme gitti açıkçası

    Cihazın Türkiye'deki garanti süresinin dolmasına 15 gün kaldı ve ben bu süreçte hukuki anlamda elimden geleni yapmak istiyorum
    Konu hakkında yardımcı olur musunuz
    Neler yapılabilir?
    Tüketici hakem heyetine gidilebilir mi mesela ?
    Apple Amerika ile iletişime geçmek fayda sağlar mı ?
    Teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi chaka -- 19 Ekim 2018; 21:50:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Beşiktaş KVK’ya gittiniz mi onlar yardımcı olurlar ve olmak zorundalar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iOS 11.4.1 'i kurup öyle deneyin bir de?
  • Arkadaş dogru diyor 11.4.1 kapanmadan gecin bence ipws sitesinden dosyayi indirip kurun sorun cözülür ayrica etkinleştirme 10-15 dk bekledyen sorun var ama 3-5 dk sürebilir..hatta biraz daha bekleyin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 11.4.1 i de denedim arkadaşlar olmuyor

    Etkinleştirme ekranında uzun bir şekilde durmuyor zaten

    iPhone etkinleştirilemedi iTunes ile etkinleştirmeyi deneyin diye yazı çıkıyor. iTunes zaten tanımıyor telefonu etkinleşmediği için.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici Hakem Heyetinden hiç bir şey elde edemezsiniz, Yurt dışındaki satıcıyımı şikayet edeceksiniz
  • Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)

    Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)



    Bahsettiğim hatalar bunlar arkadaşlar

    Bu ekranı geçemiyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarthLuca

    Tüketici Hakem Heyetinden hiç bir şey elde edemezsiniz, Yurt dışındaki satıcıyımı şikayet edeceksiniz
    Yurt dışındaki satıcıyı değil yurt dışı telefonuna 1 sene boyunca garanti veren Apple ı şikayet edeceğim tabiki

    10 ekime kadar garantim var hocam



    Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaka

    Yurt dışındaki satıcıyı değil yurt dışı telefonuna 1 sene boyunca garanti veren Apple ı şikayet edeceğim tabiki

    10 ekime kadar garantim var hocam





    Alıntıları Göster
    Tüketici koruma kanunu Türkiyede yapılan satışlar için geçerlidir, erlinizde yurt dışı faturası olsa bile bir işe yaramaz, hadi THH atladı başvuruyu aldı vede olumlu karar çıktı, mahkemeye itiraz ederler ve mahkeme masraflarını size ödedirler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaka







    Bahsettiğim hatalar bunlar arkadaşlar

    Bu ekranı geçemiyoruz
    Başka bir wifi ağına bağlanıp deneyin. Eğer wifi ağına bağlanırken dns değiştirebiliyorsanız dns lere 8.8.8.8 yazıp deneyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: chaka

    Yurt dışındaki satıcıyı değil yurt dışı telefonuna 1 sene boyunca garanti veren Apple ı şikayet edeceğim tabiki

    10 ekime kadar garantim var hocam





    Alıntıları Göster
    Maalesef arkadaşların dediği gibi THH üzerinden hiçbir sonuç alamazsınız.



    Fakat çok yakın bir arkadaşım benzer bir sorunu ios12’ye geçip telefonu sıfırlayınca ortaya çıktı. Hem telefon ekranında hem de iTunes ekranında etkinleştirilemiyor uyarısı veriyordu.



    DFU modda 11.4.1 atınca düzeldi. Sonra tekrar DFU modda 12 attık. O da sorunsuz şekilde düzeldi.



    Bence apple sunucularında geçici olarak yoğunluk vardır. Biraz bekleyip imzası açık sürümleri DFU mod ile deneyin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Apple Türkiye 1 sene uluslararası garantiden çıktı diye biliyorum 1 sene garanti sadece kvk genpa gibi yerlerde geçerli yurtdışı telefon olduğu için bölgenizi yerinizi yurdunuzu ABD ya da başka ülke yaparak deneyin dfu mode deneyin gene olmazsa Apple servisleri var garanti az kalmış zaten deldirin telefonu düzeltsinler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kardeşim dertsiz başına dert açmışsın bırakın şu temiz kurulum safsatalarını öyle bir şey yok, bir daha da yapmazsın zaten
  • Telefonumu 2. kez genpa servisine götürdüm ilk seferde telefonu kabul etmeyen servis ikinci götürüşümde kabul etti ve servis süreci başladı. Telefonumu servise verdiğimde garantisine 10 gün kalmıştı.

    Cihaz ilk önce genpada işlem gördü yeniden yazılım denediler yapamadılar tabi, merkez servise gönderdiler ve onlarda yazılım ile sonuç alamayınca telefonum yenisi ile değişti arkadaşlar



    Bu konuyu ve bu mesajı yazmamdaki amacım şu; eğer başka bir arkadaşın başına da böyle bir durum gelirse fayda görmesidir. Yukarıda görselini de verdiğim hatayı alan olursa bilsin ki servisin yolunu tutacak ve büyük ihtimalle cihazı yenisi ile değişecektir.



    Ve teşekkürler Apple... cihazının arkasında durduğun için

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konuyu hortlatayım. Yardımcı olabilecek varmıdır

    Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)

    Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Yardımcı olabilecek var mı

    Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Telefonumu sıfırladım (İPhone’unuz etkinleştirilemedi)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • amentus kullanıcısına yanıt
    hocam sizin hangi cihaz bende 11 pro max A2218 avrupa cihazında aynı sorun var çözüm buldunuz mu yada firmlara sordunuz mu
  • isimsiz1seyyah İ kullanıcısına yanıt
    5s
  • isimsiz1seyyah İ kullanıcısına yanıt
    çalışan telefon durduk yere fabrika ayarlarına döndürdüm. sonuç bu. iphonenun allah belasını versin. birisi baseband değişecek diyor 250 lira istiyor. sorunun kesin çözülüp çözülemeyeceği konusunda bilgide vermiyor. herkes dolandırıcı olmuş.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.