Şimdi Ara

Turk.net otomatik ödeme sorunu ve kredi kartı bilgi güvensizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
3.153
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Turk.net otomatik ödemede olan kredi kartımı kapattığım için akbank üzerinden başka bir kartıma ödeme talimatı verdim. Ne yazıkki akbank sistemi üzerinden verdiğim talimattan dolayı turk.net faturası otomatik olarak ödenemiyor. Bankayı aradığım zaman turk.net tarafından müşteri numarası üzerine borç gösterilmediğini söylüyor. Turk.net'e 23.12.2017 tarihinde bununla ilgili destek kaydı oluşturdum ama hala tarafıma bir dönüş yapılmadı. Sadece sistem üzerinde 2 hafta sonra şunu yazmışlar:

    "merhaba , bu gibi durumlarda müşterinin cc sayfasında görünen talimat kısmının dolu yada boş olması kontrol edilmeli, müşterinin herhangi bir banka üzerinde talimatı görünmüyor."

    Özetle dedikleri şu kredi kartı bilgilerinizi bizimle paylaşın yoksa faturanız ödenemez.

    Neden kredi kartı bilgilerimi Turk.net ile paylaşmak zorundayım ? Akbank kredi kartım üzerinde 10 tane otomatik ödeme var elektrik, doğalgaz vs dahil buna rağmen böyle birşeyi zorunlu tutan Turk.net. Kendi sistemleri üzerinden otomatik ödeme talimatı verdiğim zaman bu arkadaşlar benim kartı bilgilerimi kendileri kullanarak fatura ödemesi yaptığını anlıyorum ben buradan.

    Cidden neden bilgilerimi vermek zorundayım? Diğer firmalarda olduğu gibi, daha güvenli bir şekilde bankaya borcu yansıtıp bankanın ödemesine izin vermiyor Turk.net?

    Ortada bir güven açığı yok mu sizce de?







  • Sanal kart açıp ona talimat vermeyi denediniz mi hocam? Daha güvenli olur zaten limitini siz belirliyorsunuz.
  • Sanal karttaki bakiye genelde süreli oluyor her ay sanal karta para atmakla mı uğraşacak adam. Olması gerektiği gibi banka üzerinden otomatik ödeme talimatı yapabilmeli.
  • işbankası hesabımdan 1.5 senedir otomatik olarak ödeniyor faturam sıkıntı çıkmadı hiç.son günü gelince ödeniyor.
    diğer bankalardan fatura sorgulatıncada sıkıntı yok.
    turknetin sitesindende kredi kartıyla ödeme yaptım geçen ay.

    ilk abone olurken kredi kartı vermiştim bende . daha sonra otomatik ödemeyi iptal ettim oimden. siz onu iptal etmediniz mi ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: QuaLityTR

    Sanal karttaki bakiye genelde süreli oluyor her ay sanal karta para atmakla mı uğraşacak adam. Olması gerektiği gibi banka üzerinden otomatik ödeme talimatı yapabilmeli.

    Bildiğim kadarıyla talimat vererek düzenli limit aktarımı yapılabiliyor sanal karta. İlla "otomatik ödensin, her ay elle ödemekle uğraşamam" diyorsa sanal kart iyi bir çözüm olur. Çünkü Türknet'in bu sorunu çözeceğini sanmıyorum zaten 2 hafta olmuş aramamışlar bile :)
  • Cevaplar için teşekkür ederim arkadaşlar. Ama benim derdim akbank üzerinden talimat vermiş olmama rağmen Turk.net’in faturayı yansıtmaması ve inatla kendi sistemlerine kredi kartı bilgilerini girmemi istemeleri. 2 haftayı geçicek bir çözüm ya da cevap vermediler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • e_capkan kullanıcısına yanıt
    ettim hocam. O ödemeyi iptal edip yeni kartım üzerinden verdim.
  • Bu güvensizlik yüzünden bende oto ödeme yapmıyorum mobilden düzenli öderim faturamı hatta ara ara bakarım fatura çıktığı gibide öderim.

    Umarık bunada bi çözüm getirirler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Turk.net'i tüketici haklarına şikayet edeceğim yarın arkadaşlar. Hem otomatik ödeme işlemini gerçekleştiremiyorlar hem de son günü gelen faturayı ödememe izin vermiyor sistemleri. Bu geceye kadar ödemezsem internetimi kısıtlayıp 24 tl para kesecekler. Ekran görüntülerini aldım. Ayrıca online işlemlerden ödeme yaptığınız zaman sanalpos değil mail order ile ödeme yapılıyor ki bu konuda da tüketiciye hiç bilgi verilmiyor. Turk.net sitesi güvenilmez. KK bilgilerinizi sakın vermeyin !



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Blitzkrieger -- 10 Ocak 2018; 8:44:1 >
  • Merhaba, size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Rica etsem sistem üzerinden açmış olduğunuz destek kaydı numaranızı PM üzerinden iletir misiniz? Ayrıca otomatik ödeme talimati vermek zorunda değilsiniz. İsterseniz anlaşmalı bankalardan ve PTT şubelerinden ödeme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    hocam bi zahmet pm yede bakıp benimde sorunumla ilgili bilgi verseniz çok iyi olacak.
  • goksel19 kullanıcısına yanıt
    aynı şekilde bende pm attım fakat dönüş yapmadınız
  • desouza D kullanıcısına yanıt
    uzun uğraşlar sonucu bana dönüş yapıldı. arızayla ilgili de aradılar. söyledim onlarada yarında çözemezseniz kapatacağım dedim.
  • goksel19 kullanıcısına yanıt
    tenezzül edip bize henüz dönüş yapan olmadı tam tamına 2 aydır müşteri hizmetleriyle uğraşıyoruz buradaki arkadaş herkesin sorununda yardımcı olduğunu söylüyor birde onu deneyelim dedik ancak daha pm bile okunmadı gözüküyor 2 aya okur herhalde bekleriz acelemiz yok
  • desouza D kullanıcısına yanıt
    yapacak bişey yok malesef hepimiz için durum böyle. ama her firma zaten tam destek vermiyor. birazda telekomun yüzünden arızalar çok oluyor.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.