Şimdi Ara

TurkNet Destek Burada (1279. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
10 Misafir - 10 Masaüstü
5 sn
39.318
Cevap
307
Favori
875.845
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
105 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12771278127912801281
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Puzzles kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ilettiğiniz numaradan aboneliğe ulaşamadım. Şikayet kaydı oluşturur musunuz? İlgili ekibimiz kontrol ederek dönüş sağlar.
  • wade96 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, detaylı fatura isterseniz ücreti 3 TL' dir. Ama isterseniz ayrıntılı faturayı iptal edebiliriz.
  • enesergen44500 E kullanıcısına yanıt
    Merhaba, paketinizi 100 Mbps' te kadar güncelledik. Keyifli kullanımlar dilerim
  • Türknethadiartk T kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arıza kaydınızın önceliğini teknik ekibimize ilettim. Kontrol ederek size dönüş sağlayacaklar.
  • whoamIanyway kullanıcısına yanıt
    Merhaba, aktivasyon sürecinizi kontrol ederek yardımcı olmak isterim. GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • Musclehustle23 M kullanıcısına yanıt
    Merhaba, VDSL geçişinizi kontrol edebilmem için GSM numaranızı PM üzerinden paylaşır mısınız?
  • hasanandnexus kullanıcısına yanıt
    Merhaba, ekiplere iş emrini ilettik ve kontrolleri devam ediyor. Tamamlandığı zaman gelişmeleri paylaşacağız.
  • Gsm no yu PM üzerinden paylaştım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, başvurunun neden sonuçlanmadığını bir an önce işlem yapılmasını yerleşik operatöre ilettik. Bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.

    Merhabalar bugünde bir değişiklik olmadı. Tek taraflı mı yazışıyorsunuz Yerleşik operatörle hiç cevap alabildiniz mi bu güne kadar.Destek numarası:37083613

  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom77

    Kapatılan kaydı bu yüzden açamadım hocam ben. İyi niyet aramıyorum artık.

    50mbit Türk telekomda şuan 115tl. 30tl daha fazla verip daha kaliteli hizmet alacağım. En azından müşteri hizmetleri var. Burada resmen üvey evlat muamelesi görüyoruz.

  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    Hattıma sınırlama kalkmamış. Bu sefer de 88 e sabitlemişsiniz. Aynı ip leri başkasına mı satıyorsunuz? Ayrıca şu an sinyal alamıyorum. Sorunlarım bugün giderilmezse iptal

    TurkNet Destek Burada

    dilekçesi yolluyorum. 40 günde bu kadar basit bir sorun çözülemez mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • EsFaEr kullanıcısına yanıt
    Aynı sorun yüzünden ben de 30 günü devirdim. Saçma sapan nedenlerle devamlı kaydı kapatıyorlar. Bölgemde çalışma varmış bahanesiyle son kapattıkları kaydı da açamadım. Benim harcadığım vaktin 10’da 1 ini harcasalar çözmüşlerdi sorunu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt

    Ben bugün halletmezlerse iptal dilekçesi yollayacağım. Sinir hastası ettiler beni.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Denizlide Türknet kullanıcısıyım Dsl ışığı 2 saatir kırmızıda.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 1823267 turknet kullanicisiyim sabah 8 den beri internetim yok dsl yaniyor internet yanmiyor ne yapmaliyim ? @TurkNetDestek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aşağıda bana gönderilen mesaj.

    Ne demek istediğinizi anlamadım.Ekipleriniz eve gelip internet hizmetini başlatmadı ki.Ne arızası ne altyapı kontrolü yapıyorsunuz.Bugün bağlantı gerçekleşmezse abonelik başlamadan iptal edilecektir.Bilgilerinize sunar iyi çalışmalar dilerim.


    Destek Numarası

    37601579

    Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik yapmamanız gerekiyor. Merak etmeyin eğer müdahalemiz ile sorun çözülmezse fiziksel kontrollerin yapılması için saha ekiplerini size yönlendireceğiz. 48 saat içerisinde arızanızı çözeceğiz ya da size problemin ne olduğunu, nasıl çözebileceğimizi, varsa sizin yapmanız gerekenleri Online İşlemler Yardım Merkezinden bildireceğiz.Arıza bildiriminizle ilgili altyapı kontrollerini gerçekleştirdik ve ilk tespitlerimizi yaptık. Sorunu çözebilmemiz için modeminizi açık bırakmanız ve ayarlarında herhangi bir değişiklik





  • Yeni gelen mesaj aşağıdadır.


    Bu güne kadar neden bunları yapmadınız.Sizin keyfinizi mi bekleyeceğim.MADEM BAĞLANTIYI KONTROL EDİP YAŞADIĞIM ARIZAYI TESPİT EDEBİLİYORSUNUZ şimdi mi bunları yapıyorsunuz.Bugün bu iş olursa ne ala yoksa artık sizden hizmet almak istemiyorum.İnsanın sinirlerini germeyin



    Destek Numarası

    37601579


    Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2020102100077639153 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır. Bu kontrollerin tamamlanması ortalama 36 saat sürmektedir. Çalışma sonrasında yaşadığınız sorunun düzelip düzelmediğine dair teyit amaçlı size dönüş yapacağız.

  • Bizim vaktimiz bol nasıl olsa 48 saat bekle , 36 saat bekle ;bekle, bekle, bekle....

  • Abone no : 1861271


    Destek no : 37187428


    Artık kurulumumun bir an önce yapılmasını istiyorum,kaç haftadır beklemedeyim,Maraş gibi bir yerde ne kadar yoğunluk olabilir anlamıyorum,hala ekipler arayacak randevu alacak gelecekler,bir an önce ekiplere bildirip kurulum talebimimin sonlandirilip internet erişimi istiyorum !


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhabalar kolay gelsin 1867237 müşteri numaralı arkadaşım benim tavsiyem ile turknetli oldu ancak kurulum ekibi 1.5 hafta olmasına rağmen gelmedi eğer bugün gelmezse iptal edeceğini bildirdi bilginize sunarım

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12771278127912801281
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.