Şimdi Ara

Karcher Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
61
Cevap
0
Favori
2.469
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Geçtiğimiz Ocak ayında youtube da karcher videosunu izleyip k2 almaya karar verdim ve aldım. 1 ay önce arabamı yıkarken(makine çalışalı 10 dk falan olmuştu), makine birden kapandı ve bi daha çalışmadı. Garantiye bıraktım ve gelen cevap “motor yanmış, değiştirilmesi gerekiyor”, dedim “bunun garantisi yok mu?” “Abi garantiden yapamam ben bunu, yeni motorun fiyatı da makineyle aynı”, dedi. Ben bu makineyi toplasanız 10 kere kullanmışımdır, bide sağda solda reklam yapıyorlar alman kalitesi, 2 yıl garanti zart zurt diye. Açıkçası 250 lira bişey makine, parası umrumda değil ama bu tavır gerçekten çok sinirimi bozdu, gidip tüketici haklarına şikayet etmeyi düşünüyorum, bana yol gösterirseniz uğraşacağım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • merhaba,
    karcher yetkili bayisinde çalışıyorum öncelikle şunu belirtmek isterimki bu tarz kullanıcı hatası olan bir ürün için garanti istemek tam bir dh üyesine yakışan bir ölücülüktür.
  • Daha 10 dk çalıştırdığım bir makinenin bozulması benim suçum değil bence. Asgari düzeyde o makinenin çalışmasını ayarlayaman firmada suç bence. Ayrıca ürüne 2 yıl garanti veriyor bu firma. Ben gidip 2. kattan düşürmedim makineyi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz

    merhaba,
    karcher yetkili bayisinde çalışıyorum öncelikle şunu belirtmek isterimki bu tarz kullanıcı hatası olan bir ürün için garanti istemek tam bir dh üyesine yakışan bir ölücülüktür.

    Yetkili bayide calismiyorum ancak makyaj olarak kusuru yoksa makinenin yani bir darbe vs almamissa ve 2 senelik garanti icinde mudahale olmadan motoru yanmissa nasil musteri hatasi oluyor?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • riaz kullanıcısına yanıt
    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi speedyrazors -- 5 Ekim 2017; 12:23:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riaz -- 5 Ekim 2017; 13:23:8 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Das Kapital diye çok sevdiğim bir kitap var, okumanı tavsiye ederim, özellikle çalıştığı firmayı bu kadar savunan kişiler için :) Avrupa’da bilmem ne puan almış umrumda değil, 10 dk çalıştırmayla bozuluyorsa bu makine tamamiyle mühendislikteki üretim hatasıdır ve bundan firma sorumludur. Hortumunu kırarım, bi yerini eğerim, anlarım garanti kapsamında olmaz. Makineyi alırken satıcı arkadaş abi 20 dk dan fazla kullanma, şişer dedi. 10 dk çalıştırdım ve güm oldu. Burada ne tip bir kullanıcı hatası var? Ne yapayım termometre mi takayım makineye? Oooo çok ısınmış bu kapatayım diye anlamak için, çok basit, makineyi 250 değil 350 lira yap, bu kadar kolay ısınan makine motoru yanmadan önce kendini koruma moduna alsın. Zaten Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım, sağda solda gezip maraba olmanın anlamı yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Güneş


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Das Kapital diye çok sevdiğim bir kitap var, okumanı tavsiye ederim, özellikle çalıştığı firmayı bu kadar savunan kişiler için :) Avrupa’da bilmem ne puan almış umrumda değil, 10 dk çalıştırmayla bozuluyorsa bu makine tamamiyle mühendislikteki üretim hatasıdır ve bundan firma sorumludur. Hortumunu kırarım, bi yerini eğerim, anlarım garanti kapsamında olmaz. Makineyi alırken satıcı arkadaş abi 20 dk dan fazla kullanma, şişer dedi. 10 dk çalıştırdım ve güm oldu. Burada ne tip bir kullanıcı hatası var? Ne yapayım termometre mi takayım makineye? Oooo çok ısınmış bu kapatayım diye anlamak için, çok basit, makineyi 250 değil 350 lira yap, bu kadar kolay ısınan makine motoru yanmadan önce kendini koruma moduna alsın. Zaten Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım, sağda solda gezip maraba olmanın anlamı yok.

    özgür bey,
    şuan sizi anlıyorum canınız yanmış o sebeple biraz sert konuşuyorsunuz.Belki firmamıza küfür de ediyorsunuz önemli değil.Ama Das Capital'i okumaya gerek yok .Ama inanın tanısanız çok tatlı insanlar.Sizi birgün gelin misafir edelim , çaycı Emine abladan baş mühendis Mathis ve Alex beylere kadar, dağıtım ürün uzmanı Tarık bey'e kadar cidden çok süper insanlar.Sen bugün gel bir problemin var de çok yardımcı olacak kişiler bunlar firmanın önüne benliğini koyan emektar insanlar.

    Sizin durumunuz garanti dışı diye bu insanlar kötü olamaz.Ben hergün 12 saat ürün montajı yapıp indir kaldır yapsamda c.tesi çalışsamda tıkır tıkır 1.400 TL'mi alıyorum.Bunun nesi Kapitalistlik ? emeğim o kadar ve olanı alıyorum.Yarın öbürgün pazar çalış desinler 7 gün çalışırım çünkü biz bir aile oldu ve ailemizi sizin gibi kötü adamlar YIKAMAZ !




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Güneş


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Das Kapital diye çok sevdiğim bir kitap var, okumanı tavsiye ederim, özellikle çalıştığı firmayı bu kadar savunan kişiler için :) Avrupa’da bilmem ne puan almış umrumda değil, 10 dk çalıştırmayla bozuluyorsa bu makine tamamiyle mühendislikteki üretim hatasıdır ve bundan firma sorumludur. Hortumunu kırarım, bi yerini eğerim, anlarım garanti kapsamında olmaz. Makineyi alırken satıcı arkadaş abi 20 dk dan fazla kullanma, şişer dedi. 10 dk çalıştırdım ve güm oldu. Burada ne tip bir kullanıcı hatası var? Ne yapayım termometre mi takayım makineye? Oooo çok ısınmış bu kapatayım diye anlamak için, çok basit, makineyi 250 değil 350 lira yap, bu kadar kolay ısınan makine motoru yanmadan önce kendini koruma moduna alsın. Zaten Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım, sağda solda gezip maraba olmanın anlamı yok.

    trolluyor sizi boşuna cevap vermeyin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Treth


    quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Güneş


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Das Kapital diye çok sevdiğim bir kitap var, okumanı tavsiye ederim, özellikle çalıştığı firmayı bu kadar savunan kişiler için :) Avrupa’da bilmem ne puan almış umrumda değil, 10 dk çalıştırmayla bozuluyorsa bu makine tamamiyle mühendislikteki üretim hatasıdır ve bundan firma sorumludur. Hortumunu kırarım, bi yerini eğerim, anlarım garanti kapsamında olmaz. Makineyi alırken satıcı arkadaş abi 20 dk dan fazla kullanma, şişer dedi. 10 dk çalıştırdım ve güm oldu. Burada ne tip bir kullanıcı hatası var? Ne yapayım termometre mi takayım makineye? Oooo çok ısınmış bu kapatayım diye anlamak için, çok basit, makineyi 250 değil 350 lira yap, bu kadar kolay ısınan makine motoru yanmadan önce kendini koruma moduna alsın. Zaten Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım, sağda solda gezip maraba olmanın anlamı yok.

    trolluyor sizi boşuna cevap vermeyin.

    emin misin ?
    çalışma ortamı veya resmimi atayım..
    Karcher Rezaleti

    Karcher Rezaleti

    Karcher Rezaleti




  • Tüketici hakem heyetine bir dilekçe yazın, büyük bir ilçedeyseniz yerleri vardır teslim ediceksiniz oraya. Sonra bekliyeceksiniz, kazanırsanız tek kuruş vermeden evinize yeni ürünü gönderecekler ve kimseyle muhattap olmak zorunda kalmayacaksınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Troll cevaba efendi efendi cevap verenlere aciyorum ya cok tatlilar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Alman ürünlerinin oldukça iyi olduğunu düşünürüm, bir kişi bir sıkıntı yaşadı diye de kimse markayı kötülemez. Burda yazılanlardan sonra marka benim gözümde hala çok iyi. Ama çok çok kötü yetkili servisleri var izlenimi oluştu bende. Aldığımız her üründe sıkıntılar oluşabilir. Iphone olur, valkswagen olur hiç farketmez. Markaları marka yapan o sorun sonrasında takındıkları tutumdur.
    Çok rica ediyorum müşteri hatası olması için ne gibi bir şey yapmış olması gerekiyor bir kullanıcının? Yani motoru yakacak kadar ne yapmış olabilir? 10 saat aralıksız mı kullanmıştır? Kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir uyarı var mıdır? Bu sonucu engellemek için bu kadar iyi bir markanın kendince bir önlem alması gerekmiyor mu? Max saate ulaştığında görsel ya da işitsel bir uyarı vermek gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: Treth


    quote:

    Orijinalden alıntı: Özgür Güneş


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Das Kapital diye çok sevdiğim bir kitap var, okumanı tavsiye ederim, özellikle çalıştığı firmayı bu kadar savunan kişiler için :) Avrupa’da bilmem ne puan almış umrumda değil, 10 dk çalıştırmayla bozuluyorsa bu makine tamamiyle mühendislikteki üretim hatasıdır ve bundan firma sorumludur. Hortumunu kırarım, bi yerini eğerim, anlarım garanti kapsamında olmaz. Makineyi alırken satıcı arkadaş abi 20 dk dan fazla kullanma, şişer dedi. 10 dk çalıştırdım ve güm oldu. Burada ne tip bir kullanıcı hatası var? Ne yapayım termometre mi takayım makineye? Oooo çok ısınmış bu kapatayım diye anlamak için, çok basit, makineyi 250 değil 350 lira yap, bu kadar kolay ısınan makine motoru yanmadan önce kendini koruma moduna alsın. Zaten Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulunacağım, sağda solda gezip maraba olmanın anlamı yok.

    trolluyor sizi boşuna cevap vermeyin.

    emin misin ?
    çalışma ortamı veya resmimi atayım..
    Karcher Rezaleti

    Karcher Rezaleti

    Karcher Rezaleti


    Garanti ile ilgili attığın o mesajdan sonra inanması çok güç. Garanti verdiysen yaparsın bu kadar basittir. Motoru kullanıcı nasıl yakabilir akıl var mantık var.

    Ayrıca uğraşmak istemezdim ama ofiste canım sıkılıyor şu an..

    Karcher Rezaleti

    Karcher Rezaleti

    Falan filan. Fotoğraf bulmak kolay.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzm83


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Alman ürünlerinin oldukça iyi olduğunu düşünürüm, bir kişi bir sıkıntı yaşadı diye de kimse markayı kötülemez. Burda yazılanlardan sonra marka benim gözümde hala çok iyi. Ama çok çok kötü yetkili servisleri var izlenimi oluştu bende. Aldığımız her üründe sıkıntılar oluşabilir. Iphone olur, valkswagen olur hiç farketmez. Markaları marka yapan o sorun sonrasında takındıkları tutumdur.
    Çok rica ediyorum müşteri hatası olması için ne gibi bir şey yapmış olması gerekiyor bir kullanıcının? Yani motoru yakacak kadar ne yapmış olabilir? 10 saat aralıksız mı kullanmıştır? Kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir uyarı var mıdır? Bu sonucu engellemek için bu kadar iyi bir markanın kendince bir önlem alması gerekmiyor mu? Max saate ulaştığında görsel ya da işitsel bir uyarı vermek gibi.

    efendim ,
    Türkiye'de elektrik şebeklerine bağlı olarak günde yüzlerce motor yanıyor.Voltaj dengesizliği var her ne kadar ürünlerin voltaj koruması olsada belil bir ölçekte bu koruma sistemini aşabiliyor.Bakın karcher diye söylemiyorum ama motor arızaları genelde garantiye girmez.Motorlar gayet dayanıklıdır ve arıza oranımız %11 gibi düşüktür.Bu motora darbe vurulmazsa kolay kolay bozulmaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi riaz -- 5 Ekim 2017; 14:51:4 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: gzm83


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Alman ürünlerinin oldukça iyi olduğunu düşünürüm, bir kişi bir sıkıntı yaşadı diye de kimse markayı kötülemez. Burda yazılanlardan sonra marka benim gözümde hala çok iyi. Ama çok çok kötü yetkili servisleri var izlenimi oluştu bende. Aldığımız her üründe sıkıntılar oluşabilir. Iphone olur, valkswagen olur hiç farketmez. Markaları marka yapan o sorun sonrasında takındıkları tutumdur.
    Çok rica ediyorum müşteri hatası olması için ne gibi bir şey yapmış olması gerekiyor bir kullanıcının? Yani motoru yakacak kadar ne yapmış olabilir? 10 saat aralıksız mı kullanmıştır? Kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir uyarı var mıdır? Bu sonucu engellemek için bu kadar iyi bir markanın kendince bir önlem alması gerekmiyor mu? Max saate ulaştığında görsel ya da işitsel bir uyarı vermek gibi.

    efendim ,
    Türkiye'de elektrik şebeklerine bağlı olarak günde yüzlerce motor yanıyor.Voltaj dengesizliği var her ne kadar ürünlerin voltaj koruması olsada belil bir ölçekte bu koruma sistemini aşabiliyor.Bakın karcher diye söylemiyorum ama motor arızaları genelde garantiye girmez.Motorlar gayet dayanıklıdır ve arıza oranımız %11 gibi düşüktür.Bu motora darbe vurulmazsa kolay kolay bozulmaz.

    Türkiyedeki voltaj değişimlerinden kullanıcıyı sorumlu tutamayız ama değil mi?
    Motordaki sorun darbe ile ilgili olsaydı herhalde bir şekilde bir yerinden belli olurdu değil mi? Yok yere düşünce dışında iz olmadan bozulan bir motorsa kusura bakmayın çakma Karcherdir o.
    %11lik oran da oldukça büyük bir oran. Demek ki öyle yada böyle motorda sıkıntı olabiliyor. İmkansız değil. Zaten kimse imkansız olsun bozulmayacağının bana %100 garantisini verin demiyor. İnsanların beklediği o sıkıntı çıktığında takınılan tutum. Kendisine ve ürününe güvenen markalar da garantisini veriyor. Samsung makinemiz var ailede iki hanenin. İkisinin de motorunda sıkıntı yaşandı. Ama biz samsung ya sorunlu marka demedik. Adamlar ilgilendi değiştirdi, kullanıcı hatası gibi saçma bir şeyin arkasına da saklanmadı. Bu yüzden hala herkese önerdiğimiz bir marka. Tchibonun kahve makinesinde 4 kişiye hediye aldık, 3ünde arıza çıktı ve hemen değiştirdiler. Ve biz bir sonraki hediyemizi de onlardan aldık. Anlatabiliyor muyum sorun üründe sıkıntı çıkması değil ondan sonraki tutum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: gzm83


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Alman ürünlerinin oldukça iyi olduğunu düşünürüm, bir kişi bir sıkıntı yaşadı diye de kimse markayı kötülemez. Burda yazılanlardan sonra marka benim gözümde hala çok iyi. Ama çok çok kötü yetkili servisleri var izlenimi oluştu bende. Aldığımız her üründe sıkıntılar oluşabilir. Iphone olur, valkswagen olur hiç farketmez. Markaları marka yapan o sorun sonrasında takındıkları tutumdur.
    Çok rica ediyorum müşteri hatası olması için ne gibi bir şey yapmış olması gerekiyor bir kullanıcının? Yani motoru yakacak kadar ne yapmış olabilir? 10 saat aralıksız mı kullanmıştır? Kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir uyarı var mıdır? Bu sonucu engellemek için bu kadar iyi bir markanın kendince bir önlem alması gerekmiyor mu? Max saate ulaştığında görsel ya da işitsel bir uyarı vermek gibi.

    efendim ,
    Türkiye'de elektrik şebeklerine bağlı olarak günde yüzlerce motor yanıyor.Voltaj dengesizliği var her ne kadar ürünlerin voltaj koruması olsada belil bir ölçekte bu koruma sistemini aşabiliyor.Bakın karcher diye söylemiyorum ama motor arızaları genelde garantiye girmez.Motorlar gayet dayanıklıdır ve arıza oranımız %11 gibi düşüktür.Bu motora darbe vurulmazsa kolay kolay bozulmaz.

    Ve açıkçası buharlı temizleyici bakıyordum bu aralar. Ve markanız çok sık karşıma çıkıyor. Şurda yazdıklarınız beni inanılmaz soğuttu markadan. Bu konu değil, motorun bozulma ihtimali değil. Ama sorunla karşılaştığımda bana türkiyedeki voltaj değişimlerine kadar gidecek bir yetkili servis olması.
    İnsanlar bir ürünü alırken en çok dikkat ettikleri şeyden biri yaygın bir yetkili servisinin olup olmaması, ikincisi bu yetkili servislerin kendilerine ne derece destek olduğu. Pek çok iyi marka yetkili servisi sınırlı olduğundan eleniyor ürün seçimlerinde. Ürün sorularında sorulan önemli sorulardan biri bu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gzm83


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: gzm83


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Alman ürünlerinin oldukça iyi olduğunu düşünürüm, bir kişi bir sıkıntı yaşadı diye de kimse markayı kötülemez. Burda yazılanlardan sonra marka benim gözümde hala çok iyi. Ama çok çok kötü yetkili servisleri var izlenimi oluştu bende. Aldığımız her üründe sıkıntılar oluşabilir. Iphone olur, valkswagen olur hiç farketmez. Markaları marka yapan o sorun sonrasında takındıkları tutumdur.
    Çok rica ediyorum müşteri hatası olması için ne gibi bir şey yapmış olması gerekiyor bir kullanıcının? Yani motoru yakacak kadar ne yapmış olabilir? 10 saat aralıksız mı kullanmıştır? Kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir uyarı var mıdır? Bu sonucu engellemek için bu kadar iyi bir markanın kendince bir önlem alması gerekmiyor mu? Max saate ulaştığında görsel ya da işitsel bir uyarı vermek gibi.

    efendim ,
    Türkiye'de elektrik şebeklerine bağlı olarak günde yüzlerce motor yanıyor.Voltaj dengesizliği var her ne kadar ürünlerin voltaj koruması olsada belil bir ölçekte bu koruma sistemini aşabiliyor.Bakın karcher diye söylemiyorum ama motor arızaları genelde garantiye girmez.Motorlar gayet dayanıklıdır ve arıza oranımız %11 gibi düşüktür.Bu motora darbe vurulmazsa kolay kolay bozulmaz.

    Türkiyedeki voltaj değişimlerinden kullanıcıyı sorumlu tutamayız ama değil mi?
    Motordaki sorun darbe ile ilgili olsaydı herhalde bir şekilde bir yerinden belli olurdu değil mi? Yok yere düşünce dışında iz olmadan bozulan bir motorsa kusura bakmayın çakma Karcherdir o.
    %11lik oran da oldukça büyük bir oran. Demek ki öyle yada böyle motorda sıkıntı olabiliyor. İmkansız değil. Zaten kimse imkansız olsun bozulmayacağının bana %100 garantisini verin demiyor. İnsanların beklediği o sıkıntı çıktığında takınılan tutum. Kendisine ve ürününe güvenen markalar da garantisini veriyor. Samsung makinemiz var ailede iki hanenin. İkisinin de motorunda sıkıntı yaşandı. Ama biz samsung ya sorunlu marka demedik. Adamlar ilgilendi değiştirdi, kullanıcı hatası gibi saçma bir şeyin arkasına da saklanmadı. Bu yüzden hala herkese önerdiğimiz bir marka. Tchibonun kahve makinesinde 4 kişiye hediye aldık, 3ünde arıza çıktı ve hemen değiştirdiler. Ve biz bir sonraki hediyemizi de onlardan aldık. Anlatabiliyor muyum sorun üründe sıkıntı çıkması değil ondan sonraki tutum.

    bakınız ,
    voltaj problemleri kullanıcı hatasıdır bunu kullanıcı kontrol edebilir.Firmamız işe girerken bize 15 madelik bir yemin ettirir ve 6. maddeyi dün gibi hatırlarım.Hataları be aksaklıkların sorumlusu kim olursa ücreti ne kadar olursa olsun hatanın bedeli hata sahine ödetebilmelidir.Bu sebeple biz olacak ve olmayacak şeyleri çok kesin bir çizgi ile belirtiriz.Bizim hasar tespit cihazımın değeri sadece 12 bin euro'dur




  • gzm83 G kullanıcısına yanıt
    adam trol yalandan yere yazıyor inanmayın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: gzm83


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: gzm83


    quote:

    Orijinalden alıntı: riaz


    quote:

    Orijinalden alıntı: speedyrazors

    Kendinize yakışan bir cevap vermişsiniz tabi eğer gerçekten orda çalışıyorsanız



    kullanıcı hatası olduğunu hemen de nasıl anladınız tebrik ederim çok tecrübeli ve yeteneklisiniz oralarda harcaniyorsunuz bence kendinizi oralarda harcatmayın sonuçta cihazı görmeden incelemeden nasıl bir hata yapıldığını ve kullanıcı hatası olduğunu anlamışsınız zekaniza hayran kaldım dogrusu keşke o hatayı da bizimle paylassaydiniz da başkaları yapmasa yoksa kullanıcının yaptığı hata ürünü satın almak olduğu için mi onu belirtmediniz





    bakınız efendim ,
    karcher global çapta dünyanın sağlam markalarından biridir.Ülke müdürümüz Hans Von Aiberg defalarca bize risk yönetimi eğitimi vermiştir.Bir ürün 2 ayda bozuluyorsa sorumlusu %95 müşteri 1 yılda bozuluyorsa garantilik bir durum vardır.Ürünlerimizin hepsi CE belgeli aynı zamanda Avrupa stantlarının 1.2 puan ilerisinde bir dayanıklılık testi puanınına sahiptir.Şimdi ne yapmamız gerekiyor ? Motor bozulmuşsa motora fazla yüklenmiştir herşey garanti olacak diye bir kural yoktur.Markamızı kötülemeyin.En alt kademe de çalışıyor bile olsam markayı sizin gibilere yedirmem.Başka şikayeyi olan Hartmut Jenner'a mail atsın..

    Alman ürünlerinin oldukça iyi olduğunu düşünürüm, bir kişi bir sıkıntı yaşadı diye de kimse markayı kötülemez. Burda yazılanlardan sonra marka benim gözümde hala çok iyi. Ama çok çok kötü yetkili servisleri var izlenimi oluştu bende. Aldığımız her üründe sıkıntılar oluşabilir. Iphone olur, valkswagen olur hiç farketmez. Markaları marka yapan o sorun sonrasında takındıkları tutumdur.
    Çok rica ediyorum müşteri hatası olması için ne gibi bir şey yapmış olması gerekiyor bir kullanıcının? Yani motoru yakacak kadar ne yapmış olabilir? 10 saat aralıksız mı kullanmıştır? Kullanma kılavuzunda bununla ilgili bir uyarı var mıdır? Bu sonucu engellemek için bu kadar iyi bir markanın kendince bir önlem alması gerekmiyor mu? Max saate ulaştığında görsel ya da işitsel bir uyarı vermek gibi.

    efendim ,
    Türkiye'de elektrik şebeklerine bağlı olarak günde yüzlerce motor yanıyor.Voltaj dengesizliği var her ne kadar ürünlerin voltaj koruması olsada belil bir ölçekte bu koruma sistemini aşabiliyor.Bakın karcher diye söylemiyorum ama motor arızaları genelde garantiye girmez.Motorlar gayet dayanıklıdır ve arıza oranımız %11 gibi düşüktür.Bu motora darbe vurulmazsa kolay kolay bozulmaz.

    Türkiyedeki voltaj değişimlerinden kullanıcıyı sorumlu tutamayız ama değil mi?
    Motordaki sorun darbe ile ilgili olsaydı herhalde bir şekilde bir yerinden belli olurdu değil mi? Yok yere düşünce dışında iz olmadan bozulan bir motorsa kusura bakmayın çakma Karcherdir o.
    %11lik oran da oldukça büyük bir oran. Demek ki öyle yada böyle motorda sıkıntı olabiliyor. İmkansız değil. Zaten kimse imkansız olsun bozulmayacağının bana %100 garantisini verin demiyor. İnsanların beklediği o sıkıntı çıktığında takınılan tutum. Kendisine ve ürününe güvenen markalar da garantisini veriyor. Samsung makinemiz var ailede iki hanenin. İkisinin de motorunda sıkıntı yaşandı. Ama biz samsung ya sorunlu marka demedik. Adamlar ilgilendi değiştirdi, kullanıcı hatası gibi saçma bir şeyin arkasına da saklanmadı. Bu yüzden hala herkese önerdiğimiz bir marka. Tchibonun kahve makinesinde 4 kişiye hediye aldık, 3ünde arıza çıktı ve hemen değiştirdiler. Ve biz bir sonraki hediyemizi de onlardan aldık. Anlatabiliyor muyum sorun üründe sıkıntı çıkması değil ondan sonraki tutum.

    bakınız ,
    voltaj problemleri kullanıcı hatasıdır bunu kullanıcı kontrol edebilir.Firmamız işe girerken bize 15 madelik bir yemin ettirir ve 6. maddeyi dün gibi hatırlarım.Hataları be aksaklıkların sorumlusu kim olursa ücreti ne kadar olursa olsun hatanın bedeli hata sahine ödetebilmelidir.Bu sebeple biz olacak ve olmayacak şeyleri çok kesin bir çizgi ile belirtiriz.Bizim hasar tespit cihazımın değeri sadece 12 bin euro'dur

    Tam olarak nerde yazıyor ülke genelinde yaşanan voltaj problemlerinin kullanıcı hatası olması?

    Tabiki de kimde hata varsa maliyet de ona ait olmalı. Ben tersini söylemiyorum. Ama %11 gibi motor hatası olabilen bir sistemde motor hatası direk kullanıcınındır demek nasıl bir yaklaşımdır? Hasar tespit cihazınız eğer forumdan konuyu okuduğunuzda müşteri hatası demenize yetiyorsa 12 bin eurodan çok daha fazlasını hakediyor. Baya uzaktan tespit konusunda mükemmelleşmiş bir alet anlaşılan.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.