Şimdi Ara

FLUENCE hatali sollama kazasi[PERT]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
49
Cevap
1
Favori
4.807
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bizzat ben cektimde kazaya sahit olmadim hala merak ediyorum gunduz vakti nasil basardi bunu aksam olsa dicem makas falan bisey deniyoduda gunduz trafik bile akmiyoki
    FLUENCE hatali sollama kazasi[PERT]
    FLUENCE hatali sollama kazasi[PERT]
    FLUENCE hatali sollama kazasi[PERT]
    FLUENCE hatali sollama kazasi[PERT]
    FLUENCE hatali sollama kazasi[PERT]

    Edit kaza yeri belek bu arada



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Killer_Elite -- 1 Haziran 2017; 17:21:5 >







  • Arabanın bu hale gelmesi için 170'ten aşağı olmaması lazım haşat olmuş resmen.
  • Kontrolü kaybedip yan tarafını çarpmış galiba. En aşağı 150 civarı bir hız olmalı.
  • Arabaya şase koymayı unutmuşlar
  • Naylondan yapmislar.
  • İçinden sağ çıkmak oldukça zor..
  • Şu fotoğraflar sakinliğin, sabrın önemini bir kez daha yüzümüze vuruyor.
  • Otoban sanki kaçla giderek sen o arabayı bu hale getirdin.

    Araba bildiğin feleğini şaşırmış.Geçmiş olsun.
  • Geçmiş olsun.Ölen varsa Allah rahmet eylesin,yaralı var ise şifa versin.Teyze kızı Symbol ile aynı kaderi paylaşıyor.

    FLUENCE hatali sollama kazasi[PERT]

    Renault

    Biz bölünen bir aileyiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi teneke1236737 -- 1 Haziran 2017; 18:11:26 >




  • Araba 170'le o minibuse/midibuse patlayacak,minibus o hasarla kurtulacak oyle mi? Araba lesss
  • Hız felakettir, hiç kimse aracının yıldızlarına güvenmemeli, sağ ayağına hakim olmalı. Tabi ben basıcam gidicem derse de başka kimseye zarar vermeden doğal seçilimle uğurlanabilir.
  • 170 le gitse midibüs daha beter olurdu . Fluence uçan karton diyoruz inanmıyorsunuz aha işte buyrun
  • Kabini korumuş biliyoruz ki şirket arabası fluence için kabin sürücü koltuğundan ibaret zaten gerisini kullanan yok.

    160-170 gibi bir hızsa sonuç normal, hatta tek parça kalmış olması bile bence sonucu iyi kılıyor.
  • Muhtemelen yan yan kayıp midibüsün altına girdi. Geçmiş olsun.

    Genelde söylediğim bir laf vardır. Renoleş. Euro ncap'e bile girmeyen araba. (teste giren fluence ZE, elektrikli araç platformu farklıdır)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi msansertekin -- 1 Haziran 2017; 18:26:4 >
  • İthaller yapınca görevini yapmış yerliler yapınca teneke hiçkimse nasıl yapmış sormuyor
  • 170'le direkt midibüse girmemiş kontrolü kaybedip önce refuja patlamış bence. Sonra tekrar arka kısmından midibüse vurmuş. Direkt midibüse patlasa o da çok hasar alırdı fluence sağlam olmayabilir karton da değil karşıya hiç hasar vermeyecek.
  • Bu aracı birkaç ay sonra bel altı temizlik boyası vardır diye satışta görürüz...
  • bu arabada yol tutuşun y'si yok. ne akla hizmet o kadar hızlı kullanıyorlar anlamıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_Android

    170 le gitse midibüs daha beter olurdu . Fluence uçan karton diyoruz inanmıyorsunuz aha işte buyrun

    hayatını kaybedenlere Allah rahmet eylesin.
    okunmuş üflenmiş bükülmez kırılmaz isveç çeliği volvo durumu ve bu araçlar tenekeden muhabbeti ne zaman gelecek diyordum.
    yazmışsınız.
    ama bu aracın yerine bir başkasını koyarsakta durum farklı olmayacak.
    o yüzden model asmaca işini bırakmak lazım.
  • talharo123 T kullanıcısına yanıt
    170 le giderken arka tamponu dokundurman yeterli
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.