Şimdi Ara

Tüketici Hakem Heyeti Hakkında Birkaç Soru Acil

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
619
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba tekzenden masa siparişi verdim 04.04.2017 tarihinde.

    Ayın 7 sinde kargo gelmiş bir veya iki gün içinde gelmeyince kargoya gittim durumu öğrenmek için. (Sürat Kargo)

    Taşınırken masanın camını kırmışlar tutanak tutmuşlar orada farketmişler.
    Tutanak örneği istedim sistemden tuttukları için vermeyeceklerini söylediler.

    Tekzen mh'yi aradım durumu anlattım. İlk başta değişim diyerekten aradım kayıt aldılar vs ürünün tekrar geri yollanmasını depoya geri geldiğinde yenisi ile değiştirilecek denildi tamam deyip kapattım.

    Aradan gecen zaman sonucun da yine kargo şubesine 3 gün sonra kargonun gitmediğini görünce sordum gönderen şubenin kabul etmesi gerekiyor dendi aradım konuştum kabul edildi falan.

    Kargo kartaldan bağcılar taşocağı şubesine gidecek kargo gitti lâkin kargo şubede adamla kargoyu götürmüyor bu sabah aradığım da teslim edilecek dendi.
    Yaklaşık 8-10 gündür ben bu kargonun geri iade edilmesini bekliyorum.

    Bugün öğlen saatlerinde de tekzen ile görüştüm ürünün depoya gelip gelmediğini. Gelmemiş dendi. Kargo firması yüzünden çıldırmak konumuna geldim.
    Bu seferki görüştüğüm de ücret iadesi istediğimi kargo firması yüzünden daha fazla mağdur olmak istediğimi söyledim kayıt aldılar. Zaten hep kayıt alıyorlar başka iş yok. Ne kargoyu ararlar baskı yaparlar nede başkabişi.

    Şimdi ben tüketici hakem heyetine başvuruda bulunsam bir sonuç elde edermiyim? Ben artık ürün istemiyorum ücret iadesi istiyorum. Daha fazla vakit kaybetmek istemiyorum. Bilen biri yardımcı olursa sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lxde -- 18 Nisan 2017; 17:55:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sonuç alırsın da thh'den sonuç çıkana kadar tekzen olayı bi sonuca ulaştırır zaten. Ürün ulaştığında müşteri hizmetlerine ücret iadesi istediğini yinele

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Sabah kargo firması ile görüştükten sonra tekzen ile konuşmuştum. Ürün bugün de gitmezse ben artık değişim istemediğimi ücret iadesi talep ettiğimi söyledim.

    Kayıt aldılar.

    Kargoya baktığım da ise ürün gitmemiş zaten.
    Dediğiniz gibi yaparım ürün giderse talebimi tekrar iletirim onlara.


    Benim korkum ürünü almadım etmedim kargo firması yüzünden arada gecen zaman yüzünden bir pürüzlük çıkarırlar diye. Verdiğimiz paradan da olmayalım. Cevap için teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lxde -- 18 Nisan 2017; 19:12:16 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Öyle bir şey olmaz. Kaldı ki siz teslim almamışsınız. Ödemeyi yaptım bana ürünü teslim etmediler diye başvuru bile yapsanız yine lehinize karar çıkar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Anladım hocam cevaplarınız için çok teşekkür ederim birazda olsa içim rahatladı. İlk defa başıma gelince insan şaşırıyor ne yapacağına.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rica ederim,daha çok karşılaşırsınız böyle şeylerle, burası Türkiye :)
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Valla hocam artık kargo firmasına değil tekzene baskı yapacağım. Adamlar resmen kargoyu götürmüyor.

    Bugün de görüştüm sizi arayacaklar dendi ama sanmıyorum.



    Bakalım ne olucak bir kaç gün daha ses etmeyeceğim yine bir gelişme olmazsa artık düşüncez bişiler tekrardan teşekkür ederim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hızlı çözüm için baskı şart işin ucunu bırakmayın.
  • selvetarm S kullanıcısına yanıt
    Valla hocam günlerdir uğraşıyorum lanet kargo firması ile tekzenle.
    Kargo firmasıda götürmüyor resmen kargoyu artık kargo ile muhattap olmayıp tekzene baskı yapıcam.
    Sonuçta ürünü oradan almışım.

    Benim tek korkum aradan geçen zaman süreci dolayısıyla işi farklı boyuta taşıyıp para iadesi yapmamaları.
    Ürünü ben teslim almadım imza falanda atmadım. Kargo görevlileri içinden gelen sesler dolasıyla ürünü açmışlar kırık olduğunu görünce tutanak tutmuşlar şimdide gelip sen açtın vs derlerse çıldırırım.
  • imzalı teslim tutanağı yok ki ellerinde, öyle bir şey demeleri salaklığın daniskası olur. sen rahat ol
  • sertosman S kullanıcısına yanıt
    Ürünü sonunda gidip şubeden teslim almışlar ücret iadesi onaylanmış. Cevaplarınız için teşekkür ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rica ederim, sorun çözüldüyse ne ala
  • Kargo şirketlerinin bu tür eylemleri ayıplı hizmete giriyor. Bu sebeple tazminat isteme hakkınız mevcut, gönderi ücretinin faiziyle birlikte 50 katına kadar tazminat isteyebilirsiniz - ki genellikle normal şeylerde 1000 lira civarına hüküm veriliyor. Tabii tazminat konusu bir dava olduğu için THH'nin yetkisini aşıyor ama seçenek olarak düşünebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunu bilmiyordum hocam bilgilendirme için teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.