|
2021 OPEL İNSİGNİA GRAND SPORT (ANA KONU) [Güncel Bilgiler Burada] (181. sayfa)
-
-
Merhaba Ben de geçen sene lastikleri değiştirmiştim.
Üzerindeki lastikler Hankook S1 Evo2 idi. (18'')
Daha çok şehir içinde kullandığım ve yollarda çok tümsek olduğu için daha konfora yönelik bir lastik arayışım olmuştu.
Bu nedenle Michelin Primacy 4 aldım. (aslında pilot serisi alacaktım ama forumdaki kullananlar çok çabuk ömrünün tükendiği bilgisini verdiler)
konfor ve ekonomik nedenler ile Primacy serisini tercih ettim.
Araçta az biraz yumuşama oldu. Sonuç olarak memnun kaldım.
Sezgisel olarak yol tutuş hissiyatı açısından sanki S1 daha iyiydi diyebilirim.
-
Michelin primacy4 çok sessiz tavsiye ederim
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Konforlu lastik yol tutuş konusunda biraz geride kalıyor sanki
Primacy çok kullanmıştım rahat konforlu lastikti
Pilot sport ise zımba gibi yola yapılan bir lastikti
Fakat 25 bin km de değiştirmiştim
Şu an brisgestonde turanza takılı
Konforlumu evet ama bir önceki insignia da kullandığım üzerinde gelen continental yol tutuş anlamında geride gibi -
Evet ben de hiç görmedim, video falan da yok. Sanırım lpg takılmıyor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Araç benzinli mi dizel mi? Eğer benzinliyse iyi değerler
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Aracım dizel. Benzinlisiyle bu değerler hayal olabilir.
-
-
çok aşırı kasmanız lazım. Uzun yolda sakin kullanımda litre bazında dizele yakın yakar ama şehiriçi dur kalkın bol olduğu yerde dizelin 7,5-8lt yaktığı şartlarda 9,5-10lt'leri rahat görür diye tahmin ediyorum. Yani aşağı yukarı ortalama kullandığınızı farzedersek yaklaşık %40'a yakın km başına akaryakıt masrafınız fazla olur.
-
6,1 lt bu araba için bilim kurgu gibi birşey. Dümdüz yolda veya sürekli yokuş aşağı inerseniz , klima kapalı, hız sabitleyici 90 üzerine çıkmazsa belki bir ihtimal olabilir. Yaklaşık 45 bin km oldu benim. Ortalamam 8.2 lt. Birkaç kez uzun yolda 100 üzerine çıkmadan denedim. O bile 6,5 lt( gösterge verisi) oldu. Bu aracın en keyifli yanı uzun yolda kullanmak zaten . Araba" Ben giderim sen merak etme " diyorken 90 ile gitmek eziyet gibi oluyor. Uzun yolda 110 -120 ile giderken de 7 lt görüyorum. Bu keyfi yaşamak varken 1 lt benzin için değer mi? Bence değmez. Kullananlara tavsiyem aşırı hız yapmadan, güvenlikten taviz vermeden arabanızın keyfini çıkartın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar herkese merhaba. Büyük ihtimalle önceki sayfalarda detayları vardır ancak biraz vaktim kısıtlı, o nedenle yardımcı olursanız sevinirim. 2018 excellence ile ilgileniyorum ancak ilanlarda baktığım multimedya ekranı ve gösterge ekranı ile inceleme videolarındakiler farklı gibi. Öncelikle merak ettiğim Apple CarPlay standart olarak mevcut mu? Hayalet ekranlar belli bir yıldan sonra mı var? Bunun dışında aracın yol tutuşu, viraj performansıyla ilgili düşünceniz nasıl? İlgilendiğim araçta flexi şasi opsiyonu yok. Konuyu da baştan okumaya başlıyorum ama cevap yazarsanız sevinirim.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aracın yol tutuşu ve viraj performansı sınıfında üst sıralardadır
Pasast superb den kesinlikle iyidir
2018 excelence da Apple CarPlay standarttır
2017-18-19 ve makyajsız 2020 lerde hayalet ekran exclusive ile birlikte vardır , enjoy ve excelence da normaldir , ama CarPlay vardır
2020 makyajlı ve 2021 ile birlikte elegance ile birlikte hayalet ekran geliyor -
Teşekkür ederim. Bir de başlığı okudukça iki husus dikkatimi çekti. trim sesleri ve dpf. Trim sesi genel bir sıkıntı mıdır? Ayrıca aracı iş-ev, ev-iş arası kısa mesafe kullanıyorum. Dpf sıkıntısı yaşar mıyım sizce?quote:
Orijinalden alıntı: werneke
Aracın yol tutuşu ve viraj performansı sınıfında üst sıralardadır
Pasast superb den kesinlikle iyidir
2018 excelence da Apple CarPlay standarttır
2017-18-19 ve makyajsız 2020 lerde hayalet ekran exclusive ile birlikte vardır , enjoy ve excelence da normaldir , ama CarPlay vardır
2020 makyajlı ve 2021 ile birlikte elegance ile birlikte hayalet ekran geliyor -
Makyajsız kasada trim seslerinin geldiği yerler belli. Çözümler için de geçmiş sayfalarda arkadaşlar yaptıklarını paylaştı forumda. Açıkçası rahatsız edici bir durum yok ki ben takılırım böyle şeylere. DPF konusu da çok konuşuldu. Ben 3 sene de o da aracı ilk aldığım zamanlar sadece 1 kez yaşadım. Bir daha da olmadı. Düzgün yerden yakıt alırsanız sıkıntı olmaz. Yalnız partiküllerin biriktiği filtrenin temizlenebilmesi için belli bir egzoz sıcaklığına ihtiyaç var. Artık haftasonları biraz gazlarsınız 😀 -
Trim sesi abartıldığı kadar yok
Ben önceki aracı 160 bin km de teslim ettim kaldıki ağırlık uzun yol olmasına rağmen sürekli sanayilerde de bulundum
Sadece şoför kapısında kilit butonu ( o da kilitliyken açıkken ses yapmıyordu ) , çok nadir göstergelerin oralardan o da az yani sürmedi
Gayet sıkı araç ben o konuda memnundum
Daha da önceki astra J den de memnundum o da çok beğendiğim bir araba
Dpf sürekli kısa mesafe problem olabilir
Ben de taşıt tanıma var aracın son 80-100 bin kmsini belki shell den almışımdır sıkıntı olmadı
yanlış olmasın 3 sene ama , geçti 30-60 bin km arası bezdirmişti partikül sürekli motor gücü kısıtlanması vs
Ama benim araba da zaten çok sorun yaşadığımdan biraz benimkine özeldi öyle benim kadar problem yaşayan mümkün değil yoktur yani
memnun kalırsınız bence benim çok beğendiğim bir araç zaten makyajlısı ile devam ediyorum
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi werneke -- 11 Mayıs 2021; 17:20:13 >
-
trim bende de rahatsız edici düzeyde var. ön konsoldan çıtır çıtır sesler geliyor. gösrerge zaten kronik. kapı kilidi ötüyor o da var. arka taraftan koltuk başı mı isofix mi artık oralardan da geliyor. müziksiz araç kullanamıyorum, sadece yağmurda sesler azalıyor ve rahatsız edici olmaktan çıkıuor
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Merhaba kalkışlarda arkadan tık tık ses gelmeye baslamıştı demişsiniz sorunun kaynağı neymiş acaba bendede ilk kalkışlarda yapıyor arka balatadan süphelendim bende
-
quote:
Orijinalden alıntı: darth630Merhaba kalkışlarda arkadan tık tık ses gelmeye baslamıştı demişsiniz sorunun kaynağı neymiş acaba bendede ilk kalkışlarda yapıyor arka balatadan süphelendim bende
Merhaba. Sesi dinlemek lazım ama balatadan küt bir ses geleceğini zannetmiyorum. Arka salıncaklara bakıyorlar, lastiklerde boşluk var mı diye bakıyorlar. Bana yetkili servis sesin %90 amortisörden kaynaklı olduğunu söylemesi üzerine erken bir kmde olduğum için pek inanmadım özel servise de gidip gösterdim. Özel servis de genel kontrol yaptı, amortisörleri söküp bakmamız lazım dediler, yoksa göbeklere bakacaz falan filan.. baktım emin değiller tekrar gittim yetkili servise. Tespit ettikleri gibi arka amortisörler değiştirdiler, ses gitti. Maliyet 3bin tl civarı tuttu.
-
Bilirsiniz ki opel yetkili servisleri insigniaların otomatik şanzıman yağının değişmesine gerek olmadığını söylerler. Hatta erken yağ değişimi yapanların sıkıntı yaşadıkları söylenmişti servis tarafından. Fakat uzmanları dinlediğimizde ömürlük yağ yoktur değişmeli görüşü mevcut. Bizim araçların şanzıman yağı hangi kmde değişmeli? Benim aracım yüzbin kmye geldi ve planlar çerçevesinde iki üç sene daha kullanmam gerekiyor. İleride sıkıntı yaşamak istemiyorum. Sorunsuz işleyen düzenide bozmak istemiyorum. Ne önerirsiniz.
-
quote:
Orijinalden alıntı: hakkinenkBilirsiniz ki opel yetkili servisleri insigniaların otomatik şanzıman yağının değişmesine gerek olmadığını söylerler. Hatta erken yağ değişimi yapanların sıkıntı yaşadıkları söylenmişti servis tarafından. Fakat uzmanları dinlediğimizde ömürlük yağ yoktur değişmeli görüşü mevcut. Bizim araçların şanzıman yağı hangi kmde değişmeli? Benim aracım yüzbin kmye geldi ve planlar çerçevesinde iki üç sene daha kullanmam gerekiyor. İleride sıkıntı yaşamak istemiyorum. Sorunsuz işleyen düzenide bozmak istemiyorum. Ne önerirsiniz.
Bu video da yetkili servis 60k da bir değiştirdiğini söylemiş.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X