Şimdi Ara

RTSS Scanline Sync/RTSS maximum FPS yükseltme/Düşük Geçikmeli V-Sync ON/Nvidia Ölçekleme Geçikmesi (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
128
Cevap
29
Favori
23.033
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
27 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-84B7F5BB9

    Sanırım Scanline Sync’i düzgün aktif edememiş olabilirsiniz. Nvidia kontrol panelden Düşey senkronu kapatın sonra bilgisayarınızı yeniden çalıştırın ve RTSS’ye eklediğiniz World of Tanks’ı seçtikten sonra Scanline Sync ‘i aktif etmek için 1 verin ( tearline hattı görünmesin diye-40 yada -50 versenizde olur) sonra oyuna girip deneyin. Hala yırtılmalar görüyorsanız GPU kullanımınızı kontrol edin %60-70’ın üstüne çıkıyorsa daha güçlü bir GPU’ya ihtiyacınız var demektir, grafik ayarlarınızı düşürerek deneyin veya Scanline Sync x/2’ yi deneyimleyin.
    Ben dalgalanmaları hangi değeri verdiysem de yok edemedim. O yüzden Vsync'i açtım oyun içinden
  • BJK kullanıcısına yanıt
    MSI Afterburner 4.6.0 Beta 9 (13338) ile RivaTuner İstatistik Sunucusunun final versiyonu olan 7.2.0'ın daha iyi çalıştığı belirtiliyor. Sisteminize Afterburner'ın eski bir sürümü daha önce yüklüyse bu yeni beta sürümünü yüklemeden önce eskisini tamamen geride hiçbir profil dosyası dahi kalmayacak şekilde tamamen kaldırıldığından emin olduktan sonra bilgisayarınızı yeniden başlatın ve yeni sürümü yükleyin ve sonra oyunlarınızı ekleyip bu Scanline Sync'i deneyin . Bu şekilde yüklemişseniz RTSS arayüzünden eklediğiniz oyunları kaldırıp sonra tekrar yükleyerek yeniden cfg dosyalarının oluşmasını sağlayın. Sonuçta herşey daha sinematik pürüzsüz oyun keyfi için...


    ( Gerçi Scanline Sync oyun içinde V-Sync açınca sizde oyundan daha iyi performans almanızı sağlamış ama kesinlikle Nvidia denetim masasındaki V-Sync'în kapalı olması gerekiyor.)

    Laptopunuz hangi çözünürlüğe sahip bilmiyorum ama şu aşağıda belirttiğim SyncTimeout ve SyncFlush kodlarını da sorun yaşadığınız oyunun cfg dosyasına ekleyip deneyebilir misiniz? (Bu aşağıdaki kodlar RTSS'ye oyunu yüklediğiniz zaman cfg dosyasında default olarak yoktur [Framerate] altına aşağıdaki gibi siz eklemelisiniz)


    60Hz yenileme hızında monitörün zaman aşımını (SyncTimeout) 60fps ye kalibre etmek için 1sn/60hz = 16,667ms bu değeri cfg dosyasında SyncTimeout'a verirken virgülsüz yazıyoruz

    [Framerate]
    Limit=0
    LimitDenominator=1
    LimitTime=0
    SyncScanline0=1
    SyncScanline1=0
    SyncTimeout=16667
    SyncPeriods=0

    Not:Zaman aşımını otomatik olarak kalibre etmek için SyncTimeout=1 de yapabilirsiniz 1 için monitörün maximum yenileme hızında çalışır

    RTSS Scanline Sync/RTSS maximum FPS yükseltme/Düşük Geçikmeli V-Sync ON/Nvidia Ölçekleme Geçikmesi


    --------------------------------------------------------------------------------------------------

    FastSync için yani monitörün yenileme hızının 2 katına kadarlık kare hızı için, yani 60Hz yenileme hızı için 120fps olur (bu ayarda üstte görünen tearline çizgisini mönitörün altında görünecek şekilde ayarlayıp FastSync veya EnhancedSync açarsanız input lag V-Sync açmaktan daha iyi oluyor hem de tearline çizgileri yok oluyor…)

    [Framerate]
    Limit=0
    LimitDenominator=1
    SyncScanline0=1
    SyncScanline1=1
    SyncTimeout=0
    SyncPeriods=0



    Monitörün yenileme hızından fazla fps oluyorsanız, 60Hz yenileme hızında monitöre zaman aşımını (SyncTimeout) 120fps'ye kalibre etmek için 16,667ms/2= 8,333 bu değeri cfg dosyasında SyncTimeout'a verirken virgülsüz yazıyoruz. Hatta bu ayarda üstte görünen tearline çizgisini mönitörün altında görünecek şekilde ayarlayıp FastSync veya EnhancedSync açarsanız yine yukarıdaki gibi daha iyi input lag elde edersiniz


    [Framerate]
    Limit=0
    LimitDenominator=1
    SyncScanline0=1
    SyncScanline1=1
    SyncTimeout=8333
    SyncPeriods=0


    Not:Zaman aşımını otomatik olarak kalibre etmek için SyncTimeout=2 de yapabilirsiniz 2 için monitörün maximum yenileme hızının 2 katı fps de çalışır

    RTSS Scanline Sync/RTSS maximum FPS yükseltme/Düşük Geçikmeli V-Sync ON/Nvidia Ölçekleme Geçikmesi


    --------------------------------------------------------------------------


    Tarama başlangıc çizgilerinin (tearline) stabilitesini artırmaya yarayan SyncFlush öğesinin 1 ve 2'ye ayarlanması performansı ciddi şekilde etkiler, ancak 2 özellikle tearline konumunun büyük ölçüde stabilitesini artırır ama %50 cıvarında GPU'ya yüklenir.


    SyncFlush=0 için düşük bir yüzdeyle GPU'ya yüklenir bu yüzden tarama başlangıc çizgisinin stabilitesini artırmaya etkisi azdır
    SyncFlush=1 için yaklaşık %30 civarında GPU'ya yüklenir. Bu ayarda sorun geçtiyse 2 vermeye gerek yoktur...
    SyncFlush=2 için yaklaşık %50 civarında GPU yüklenir.


    Monitör yenileme hızına eşitlemek için

    [Framerate]
    Limit=0
    LimitDenominator=1
    LimitTime=0
    SyncFlush=1
    SyncScanline0=1
    SyncScanline1=0
    SyncPeriods=0

    RTSS Scanline Sync/RTSS maximum FPS yükseltme/Düşük Geçikmeli V-Sync ON/Nvidia Ölçekleme Geçikmesi




    Monitör yenileme hızının 2 katı için

    [Framerate]
    Limit=0
    LimitDenominator=1
    LimitTime=0
    SyncFlush=1
    SyncScanline0=1
    SyncScanline1=1
    SyncPeriods=0

    RTSS Scanline Sync/RTSS maximum FPS yükseltme/Düşük Geçikmeli V-Sync ON/Nvidia Ölçekleme Geçikmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-84B7F5BB9 -- 9 Kasım 2018; 4:0:15 >




  • Teşekkürler detaylı açıklama için
  • Dostlar, Framerate Limit= 60.009 ve Scanline Sync=-50 verdim. Ancak anlayamadığım kısım ise RTSS nin açık olup olmayacağını nasıl anlayabiliriz ? Misal Fps sanırım 60 a sabitleniyor ancak bende böyle bir durum yok tam tersi çok değişiyor fps değerleri. Sonuç olarak bu kadar dalgalı fps değerleri sebebiyle çok rahatsız ediyor.Sırf VSync den çok çektiğim için deniyorum bunu. VSync de 48 fps de bile kasıyormus hissi uyandırıyor. (Ayrıca bu durumu laptopta uyguluyorum....)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuzsaka -- 3 Aralık 2018; 18:50:29 >
  • Yavuzsaka kullanıcısına yanıt
    Oyunu RTSS'ye eklediniz mi?
  • valla şaka maka bu scanline sync ciddi anlamda güzel etki ediyormuş onu fark ettim geçenlerde witcher 3'de scanline sync devre dışı bırakıp nvidia fast sync'yi denedim takılmalar o kadar bariz belli oluyor ki scanline sync tekrar aktif ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-84B7F5BB9

    Oyunu RTSS'ye eklediniz mi?
    Global'da ismi gözüküyor hocam oyunun. Onu seçip o şekilde ayar yaptım. Oyunda Vsync yi açtım/kapattım yine çok değişkenlik gösteren fps değerlerine rastlardım.

    RTSS Scanline Sync/RTSS maximum FPS yükseltme/Düşük Geçikmeli V-Sync ON/Nvidia Ölçekleme Geçikmesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Yavuzsaka -- 3 Aralık 2018; 21:14:10 >




  • Yavuzsaka kullanıcısına yanıt
    Scanline Sync'i aktif etmek için "1" değerini vermeniz bile yeterli bu değer default olarak yırtılma çizgisini ekranın üst kenarından iki parmak kadar aşağıda görünmesini sağlar. Scanline Sync'i aktif edince Framerate limit'e değer vermeyin çünkü fps limitini ekranın yenileme hızına kendisi otomatik sabitliyor bu yüzden Framerate limit'e 0 vererek devre dışı bırakın. RTSS de Scanline Sync'in aktif olup olmadığını anlamak için yırtılma çizgisini görebilmeniz yeterlidir bunun için önce Scanline Sync' e "1" değerini verin ve sonra oyununuzu açın ve mousunuzu sağa-sola doğru hızla hareket ettirerek ekranınızın üst yarımına bakarak yırtılmanın yerini görmeye çalışın. Siz -40 verdiğiniz için bu yırtılma çizgisini default yerinden 40 piksel ekranın üst kısmına taşıdığınızdan yani ekranın dışına çıktığı için şu an görünmez durumdadır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-84B7F5BB9

    Scanline Sync'i aktif etmek için "1" değerini vermeniz bile yeterli bu değer default olarak yırtılma çizgisini ekranın üst kenarından iki parmak kadar aşağıda görünmesini sağlar. Scanline Sync'i aktif edince Framerate limit'e değer vermeyin çünkü fps limitini ekranın yenileme hızına kendisi otomatik sabitliyor bu yüzden Framerate limit'e 0 vererek devre dışı bırakın. RTSS de Scanline Sync'in aktif olup olmadığını anlamak için yırtılma çizgisini görebilmeniz yeterlidir bunun için önce Scanline Sync' e "1" değerini verin ve sonra oyununuzu açın ve mousunuzu sağa-sola doğru hızla hareket ettirerek ekranınızın üst yarımına bakarak yırtılmanın yerini görmeye çalışın. Siz -40 verdiğiniz için bu yırtılma çizgisini default yerinden 40 piksel ekranın üst kısmına taşıdığınızdan yani ekranın dışına çıktığı için şu an görünmez durumdadır.
    Hocam bizzat 1 değerini verdim testlerde ancak olmayınca son çare başka değerler atamak istedim. Dediklerinizi yapmıştım ancak tekrar baştan uygulayalım. Sonuçları yazarım buraya.




  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    Bu yırtılma çizgisinin yeri bile performansa etki ediyor en iyi performansı oyununuza göre deneme yanılma ile bulmak mümkün genel olaraksa ekranın alt yarımına ayarlanması öneriliyor yani monitörünüz 60hz ise ekranın toplam yüksekliğinin 1/10'una denk gelecek şekilde alt kenara yakın olması, 144hz ise ekranın toplam yüksekliğinin 1/5'i kadar alt kenarına yakın olması öneriliyor. Kişisel tercih olarak bu yırtılma çizgisinin hiç görünmemesini tercih edenlerdenim bu yüzden ekranın dışında olacak şekilde ayarlıyorum ama Scanline Sync X2 kullanacaksam işler değişiyor ekranda iki tane yırtılma çizgisi oluşuyor ve bunlardan sadece birinden (Scanline Sync0) kurtulmak mümkün yani Scanline Sync1 olan çizgiden kurtulmak mümkün değil bu yırtılma çizgilerinin her ikisinden kurtulmak ve de en iyi performansı elde etmek için FastSync'i de açıyorum ama açmadan önce yırtılma çizgilerinin yerini oyuna en iyi nerde etki ettiğine bakarak ayarlıyorum ve Scanline Sync X2 değerini monitörüm 1440p olduğu için -348 veya pozitif 1112 giriyorum (bu değerler önerildiği gibi Scanline Sync0 çizgisini ekranın 1/5 kadar alta taşırken Scanline Sync1 çizgisini de ekranın ortalarına yakın yerleştiriyor ve her iki çizgide FastSync kapalı olsaydı eğer ekranda görünür olacaktı, Scanline Sync X2 de mesela -250 değerinden de çok memnunum bu da sanırım Scanline Sync1 çizgisini daha ortaya yakınlaştırırken performansını artırıyor olmalı Scanline Sync0 çizgisinide alt kenara 98 piksel yakınlaştırıyor. Scanline Sync X2 için -100 verirsem Scanline Sync0 çizgisi alt kenardan 40 piksel kadar yukarda oluyor ve Scanline Sync1 çizgisi ise iyice ekranın ortasına yaklaşıyor ama ben bu sefer de Scanline Sync0 çizgisinin performansını beğenmiyorum). 1080p monitörde 1200 tane yırtılma hattı var 1440p monitörde 1500 tane yırtılma hattı var. Benim monitör 1440p olduğu için -40 verince bu çizgi iyice üst kenara yakınlaşıyor -60 verince ekranın alt kenarına tam parelel çıkıyor yani bu çizgiyi ekranın dışında tutmak için -40 ile -60 arasında bir değer vermeliyim. 1080p monitörü olan da sanırım -40 ile -120 arası değer vermeli...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-84B7F5BB9 -- 3 Aralık 2018; 23:4:15 >




  • Yavuzsaka kullanıcısına yanıt
    Önce eski RTSS'yi tamamen kaldırmadan üstüne yeni sürüm RTSS'yi yüklemeyin yani temiz kurulum yapın. Nvidia denetim masasında ve varsa oyun içinden de düşey senkronu (V-Sync) kapatın. Testlere başlamadan önce Oyun ayarlarınızı da yine en düşüğe alıp deneyin...
  • CRU burada adı geçen LCD hızlandırma ve tarama zamanlama işlevlerini, yine aynı şekilde kartın monitör sürücüsü üzerine yapacağı girdilerle değiştirebiliyor.
    Özellikle, video kaydı izliyorsanız görüntü atlamaması için bunu yapmanız gerekiyor. Başka türlü çok simetrik zamanlamalarla kare zaman aşımı oluyor kayıtta.
    Bunun haricinde LCD zamanlama boşluklarını da değiştirebilirsiniz. Bunun faydası monitörünüzün görüntü 'hız ayarını' sizin değiştirebilmenizde. En hızlı kendi ayarından daha hızlı, en yavaş ayarından daha düşük görüntü hata izi alabilirsiniz.
    Standart bir dvi bağlantısı (165mhz) zamanlamaları sıfırladığınızda(1) 83Hz'e kadar izin verebiliyordu teorikman 60 Hz'ten. Benim monitör 80Hz'e kadar çıkıyordu.
    Örneğin, TN paneliniz var; TN paneller görüntü ardılı gölgelenmeden çok puan kaybederler: LCD blank zamanlarını arttırıyorsunuz. Böylece sinyal birimi artmış oluyor - bağlantı mhz limitine kadar kablonun taşıyabileceği değişikliklerle Hz veya bekleme sokma şansınız oluyor.
    TN'ye bekleme ekledik, hızlı taramalı ortalaması yavaş görüntü hızı, bağlantı hızına ulaştı. Hız(tarama) değil netlik istiyorsanız, bu blank aralıklarını arttırıp Hz düşürüyorsunuz. Ben 24Hz videolar için 48Hz uydurmayı denemiştim dediğim TN arazını gidermek için, olduramadım. Ölçekleyicisi(kontrolcüsü) hata vermişti.
    Dediğim gibi tftcrntral incelemelerinden gördüğünüz ölçüde, 'yeşil'(düşük renk izi hatası) değerlendirmesindeki monitörleri hızlandırmak, sarı-turuncu değerlendirmedeki VA-IPS monitörleriyse boşluk süresini görüntü döngü penceresinde arttırmak isteyebilirsiniz. Monitörün bir anda yenilenmesi, o iz şoku hissini azaltacaktır özellikle taramalı aydınlatma ekranlarında.




  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Konu da birbiriyle ilişkili olarak başlıklar seçmek istedim RTSS Scanline Sync ile input lag konularına değinmeye çalıştım bunları yazmayı pek düşünmüyordum pekçok kullanıcı biliyordur diye düşünüyordum. RTSS'nin Scanline Sync olayından haberim vardı ama betaydı nihai sürümü olurmuydu ve G-Sync veya FreeSync kadar başarılı olur muydu açıkçası final sürümü çıkana kadar test etmedim ve zaten monitörüm de G-Sync'li olduğundan gerek duymuyordum ama fps, yarış türü oyunlar için 240hz monitörlere bakınırken beğendiğim bir modelde G-Sync yoktu ve Scanline Sync'in final sürümü yayınlandığını farkedince hemen şu anki monitörümde test ettim ve bir forumdaşa monitör seçiminde yardımcı olmaya çalışırken ona da bundan bahsettim o da konu açmamı istedi öylelikle belki başkalarına da yardımı olur diye açtım bu konuyu.

    CRU kullanımı ile ilgili çalışmanızı da buldum. 60hz den 80hz'e monitörü doğal çözünürlüğüyle mi yükselttiniz?
    https://forum.donanimhaber.com/mete-can-ile-custom-resolution-utility-ogreniyoruz--123380629



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-84B7F5BB9 -- 4 Aralık 2018; 20:52:12 >




  • Çabanızı takdir ediyorum, amatör ruhuyla ilmek ilmek işlemişsiniz.
    Hız aşırtma yaparken üç seçenek var:


    • bağlantı arayüzündeki hız(piksel hızı, benim deyişimle raster-tarama hızı),

    • periyot zamanı düşürme ile total zaman azalışı,

    • periyot azaltıp bağlantı hızı yükseltme ile tazeleme hızı artışı.

    80 Hz'e blank aralıklarını 1'e indirerek ulaştım. Ancak monitör 1 dakikadan fazla dayanamadı. Teorikman hesap ettiğimde 83'e de ulaşabileceğimi buldum. Esas olayın bunun yaratacağı yoğun hata izi şoku olacağını farketmemle, hedefimi tam tersi istikamete çevirdim. 50Hz'e kadar düşürebildim. Yoksa en güzeli 72Hz idi, ona da LCD overdrive hataları eşlik ettiğinden(zıt iz, reverse ghosting, RTC hatası-'yanıt zamanı giderme özelliğinin hatası') fabrika overdrive programları yeterli düşmüyordu. TN paneller genelde böyle, görüntüdeki arka iz ile yaşamaya alıştırıyorlar. VA-IPS olsa oysa tam da bu istikamette devam ederdim.
    Esas olarak sync aralıkları(dikey-yatay satır başlarındaki bekleme süresi, aynı belleklerdeki CAS süresi gibi) daha çok tesir etmekte, blank aralıklarıyla orantılarsanız. Tabii, veri dolum bekleme aralıkları boşuna konmuş değil. İstenirse RadeonMod veya görev yöneticisi aracılığıyla her CRU değişikliğinden sonra 'sürücüyü baştan yükle' yaparak son ayarınızı canlı olarak test edebiliyorsunuz. Düştüğü yere kadar böylece denenebilir.
    Buradaki amaç, ULMB özellikli ekranlarda raster(tarama) zamanını kısaltmak olmalı. Çizimin başlangıcından bitişine geçen süre az olursa, bunun dışında kalan hata izsiz 'blank' aralıkları uzar. Siz de blank boşluk aralıklarında daha uzun bir vadede ışık taramalı ekranınızı aydınlatırsınız. ULMB özelliğini 0 değil, daha yüksek seçebilme şansınız olur, ardışık görüntülerin süreğen hata izleriyle dolu yukarı, aşağı ekran bantları olmaksızın. Blank aralıklar, bu anlamda sizin yatırım yapmayı arzuladığınız hatasız periyot vadesi.
    Burada bir noktaya daha değinelim: Nvidia monitör hız aşırtma denen bir özellik daha pazarlıyor; monitörlerin fabrika çıkışlı tazeleme hızları, LCD overdrive ile ayarlanıyor. Normalde 120 Hz'teki yüksek ayar overdrive, 144'teki orta ayardaki overdrive periyoduna denk geliyor; diğer bir deyişle overdrive ayarının seviyeleri, tazeleme hızına göre değiştiriliyor. Nvidia'nın bu ayarı fabrika programında yapmadığını görüyorum. Yani 165Hz olabilen ekranlarınızın eşdeğer bir piksel hızlanma ayarı yok; sadece raster(tarama) süresi kısalmış olacağından anlattığım CRU EDID değişiklikleri de aynısını yapabiliyor, eksiğiniz kalmaz. ULMB için fark edecek olsa bile Nvidia ULMB için hız aşırtma olanağını pazarlamıyor diye biliyorum.




  • Mete Can Karahasan kullanıcısına yanıt
    Yine de yazdıklarımı beğenmiyorum çünkü daha anlaşılabilir bir dille herkesin anlayabileceği şekilde yazmaya çalışmalıyım diye düşünüyorum. Karmakarışık olmamalı. Amatör ruhla olmalı çünkü başta programı geliştiren ben değilim ve geliştiren "Unwinder" bile anlaşılır bir dille, işe yarar, sade yazmaya çalışıyor.

    Yazdıklarınızı okudum ama 80hz'e monitörün doğal çözünürlüğü ile mi ulaşmıştınız bunu yazmamışsınız ama anladığım monitörünüzün sınırlarını zorlamışsınız ama 1 dakikalık bir durum içinde olsa bir yaşanmışlık var. Değer mi? Pek çok 60hz monitör zaten 75hz'e doğal çözünürlüğünde olmasa bile overclock olabiliyor.

    Gelelim asıl konuya RTSS Scanline Sync'i denediniz mi ? Ben gayet başarılı buldum zaten çok olumlu dönüşler olmasa RTSS'nin final sürüme Scanline Sync koyulmazdı. Kullanışlı güzel bir özellik olmuş bence tabii. En çok fps limitini kendisinin halletmesini beğendim ince küsüratlı değerlerle G-Sync'te olduğu gibi sizi uğraştırmıyor ve bunu neden Nvidia G-Sync'te ve AMD FreeSync'te yapmamışta fps limitleme ayarıyla uğraşmayı bize bırakmış...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-84B7F5BB9 -- 5 Aralık 2018; 1:40:34 >




  • Scanline Sync için 399.24 mü yoksa 417.22 mi kullanmalıyım.
  • beetle king kullanıcısına yanıt
    Bağımsız bir program olduğundan çalışır. Nvidia sürücüleri arasında bile performans farkı var oynadığınız oyunlar açısından en iyi versiyon sürücüyü siz belirlemelisiniz. Scanline Sync'ten en iyi derecede yüksek verim almak için güçlü bir GPU'ya ihtiyacınız var gerci G-Sync ve FreeSync içinde böyle hatta fps limiti koymak zorunluluğunu halletmek için oyun içinde imkan yoksa zaten RTSS kullanarak zaten yapıyorduk yani G-Sync ON + V-Sync ON (Varsa oyun içinden veya NV denetim masasından ama her ikisinden aynı anda değil) + RTSS fps limitleme yapıyorduk. Ekran kartınız ortalama ise ve ultra takıntınız yoksa grafik ayarlarınızı düşürün.
  • Sorunuzun yanıtı şimdi aklıma geldi: monitör tam saniye döngüleriyle tazeleme yapan bir aygıt olmadığından çizme kesintisi yaşamak istemiyorsanız bu zamanlamayı ekran kartının uyum sağlayacağı şekilde tamsayı döngülere CRU ile yaklaştırmak isteyebilirsiniz.
    Misal olarak, video kayıtlarına dönük bakarsak vsync dikey eşitleme varken zaten kesinti olmayacaktır ama atlama olacaktır. 59.94 örneğin, yaygın bir 60Hz seçeneğidir, bu yüzden ben 60.000 ayarlaması da yaptım CRU EDID monitör sürücü karakterine.
    Siz vsync olmaksızın bu kesintileri kalıcı olarak görürdünüz -scanline sync gibi tarama kesilmelerini görüntünün belli gözden uzak noktalarına sınırlayan çözümler yokken - ekran ortasında dolum çizgisi gibi melanet bir araz olurdu.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.