Unity ile online oyun yapımındaki sunucu karmaşası
Unity'de Isometric dediğimiz tasarımla pixel bir oyun yapmayı planlıyorum. Aşırı basit olacak normalde. İşte karakter yürüyecek konuşacak ne biliyim başka bir oyuncuyu arkadaş ekleyecek falan. Ama bu sunucu işlerine falan bir göz gezdirince iyice kafam karıştı. Şimdi oyunu test edebileceğim bir sürü ücretsiz alternatif var. Ama oyunu gerçek kullanıcılara sunduğum zaman? Açıkçası endişem burada. Yani belirli bir kişi sayısına kadar destekleyen sunucular var ama bunlar da çok az bir sayıyı destekliyorlar. Oyun çok çok büyürse zaten o işler hallolur. Ama bir yerde kalır büyümezse o zaman da bu paralı sunucuların bana zararı olur. Hem başlangıç hem de sonrası için uygun bir teklifi olan sunucular var mı? Ya da ilk ücretsiz alternatiflerle başlamam ve daha sonra oyun büyüyünce bunları değiştirmem mümkün mü? Henüz başlangıçtayım o yüzden yanlış başlamak istemedim. Bu arada sanırım hem veri saklama hem de real time olayları ayrı. İkisi adına cevaplayabilirseniz çok sevinirim. Oyunumu da ilk mobile app daha sonrasında da desktop app olarak yayınlamayı düşünüyorum.
Son Giriş: 9 ay önce
Son Mesaj Zamanı: 9 ay
Mesaj Sayısı: 1
Gerçek Toplam Mesaj Sayısı: 1
İkinci El Bölümü Mesajları: 0
Konularının görüntülenme sayısı: 105 (Bu ay: 15)
Toplam aldığı artı oy sayısı: 0 (Bu hafta: 0)
En çok mesaj yazdığı forum bölümü: Oyun