Uygulama ile Aç Kapat butonu
Kayıt
Arama butonu

Binbaşı
21 Aralık 2005
Tarihinde Katıldı
Takip Ettikleri
6 üye
Görüntülenme (?)
140 (Bu ay: 0)
Gönderiler Hakkında
3 yıl
Kediden anlayanlar
Arkadaslar merhaba acaba asagidaki kedinin türü cinsi nedir bilen varmi

3 yıl
.
Tşkler
3 yıl
20gunluk Sapphire Rx 5700xt Nitro+
Yanlis yer silinebilir
4 yıl
..
Çözüldü
9 yıl
Şerit led bağlantısı acil yardım lütfen
Arkadaşlar bilen arkadaşların acil yardımına ihtiyacım var bu tarz konuları pek anlamıyorum şu an elimde 2 adet farklı renk şerit led 12v mevcut 1 adet trafo ve birde cata 9115 kumanda mevcut kumandayla ayrı ayrı yakmak için bağlıycam ama özellikle 220v giriş ve çıkışları bağlama konusunda net bilgiye sahip değilim elimde olan ürünleri aşağıda resim olarak veriyorum.ledleri kumandaya bağlamayı biliyorum ama 220v girişini nasıl bağlıycam trafo bağlayıp 12v çıkışını kumanda girişine bağlasam kumanda girişi 220v diyor çalışmaz galiba,kumanda girişine 220v bağlamsam ledler 12v bu sefer onlari patlatırım diye fikir yürüttüm ne kadar doğru bilmiyorum.



9 yıl
Şerit led bağlantısı acil yardım lütfen
Arkadaşlar bilen arkadaşların acil yardımına ihtiyacım var bu tarz konuları pek anlamıyorum şu an elimde 2 adet farklı renk şerit led 12v mevcut 1 adet trafo ve birde cata 9115 kumanda mevcut kumandayla ayrı ayrı yakmak için bağlıycam ama özellikle 220v giriş ve çıkışları bağlama konusunda net bilgiye sahip değilim elimde olan ürünleri aşağıda resim olarak veriyorum.ledleri kumandaya bağlamayı biliyorum ama 220v girişini nasıl bağlıycam trafo bağlayıp 12v çıkışını kumanda girişine bağlasam kumanda girişi 220v diyor çalışmaz galiba,kumanda girişine 220v bağlamsam ledler 12v bu sefer onlari patlatırım diye fikir yürüttüm ne kadar doğru bilmiyorum.



9 yıl
Şerit led yardım
Arkadaşlar aşağıdaki gibi bir sistem var bağlamam gereken pek anlıyor sayılmam bilen arkadaşlar yardımcı olursa şimdiden çok teşekkürler..

elimde 2 adet farklı renk şerit led + kumanda + trafo mevcut bunların bağlantısını nasıl yapmam gerekiyor detaylı olarak ?





10 yıl
galaxy tab format
Merhaba arkadaşlar şu an acil oldugu için araştırma yapamadan konu açıyorum bir akrabımızın samsung galaxy tab var 7" olan p1010 modeli şu an çok fazla deneme yapıldıgından açılmıyor ve google hesap ve şifre soruyor ama bu bilgilerde hatırlanmıyor.Buna nasıl format atabiliriz ?
10 yıl
SATILIK PHİLİPS PHOTON XENON KİT
Kit 06.03.2012 tarihinde 400TL ye alınmıştır,sadece 4 ay kullanıldı daha sonra aracımı sattım 2 aydır kenarda duruyor,garantisi devam ediyor,alici arkadaş izmirden olursa ilk baş deneme imkanımız olabilir sorun olucagını zannetmiyorum zaten garantisi var ama resimleri çekerken fark ettim son resimdeki ampulde baş kısmında ufak bi kırık gibi bişey var ama bunun sorun olucagını düşünmüyorum.takas yada pazarlık teklif etmeyin istedigim fiyat 150TL,farlar 6000k beyazdır.







11 yıl
SATILIK 2010 MAZDA 3 İMPRESİVE OTOMATİK
DH Mobil uygulaması ile devam edin.
DH Uygulaması
Mobil tarayıcınız ile mümkün olanların yanı sıra, birçok yeni ve faydalı özelliğe erişin.
DH App Store Uygulaması DH Google Play Store Uygulaması
Gizle ve güncelleme çıkana kadar tekrar gösterme.
DH Mobil Uygulaması
Yeni bir sürüme kadar uyarıyı gizle