Şimdi Ara

M.A.G(Massive Action Game)[OYUN ÇIKTI] [ANA KONU][PS3 EXCLUSİVE]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
695
Cevap
0
Favori
31.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar ben bekliyorum bu oyunu.bu sene çıkacak son haberlere göre.çok kapsamlı bir online oyun olacak.200 kişiyi geçecek sanırsam.(256 GALİBA)

    Yeni bilgiler geldikçe paylaşacağım.
    http://www.1up.com/media/03/5/8/3/lg/814.jpg?r
    http://www.1up.com/media?id=3577152&type=lg
    http://www.1up.com/media?id=3577150&type=lg
    http://www.1up.com/media?id=3577149&type=lg
    http://www.1up.com/media?id=3577148&type=lg


    quote:

    Orjinalden alıntı: BadGuy

    MAG hakkında çok az şey duyuldu. Sony'nin geçen yıl E3'de duyurulan 256 kişilik online oyunudur kendileri. Ama oyunun şu ana kadar sadece bir CGI videosu yayınlanmıştı ve bundan sonra oyun hakkında bir bilgi verilmemişti. Ancak geçen hafta Sony'nin Seattle Gamers Day'inde bu durum değişti.

    Gamers Day Zipper Interactive'in Redmond'daki yerinde düzenlendi. Jim Bosler ve Brian Soderbarg MAG'ı açıklamak , arkasındaki teknolojiyi açıklamak ve oyunun nasıl 256 oyuncu ile çalıştığını anlatmak için yer aldılar.

    Online shooterlarla olan uzun geçmişleri ile( ilk online deneyimleri PS2 ile SOCOM oldu) Zipper oyunculara birkaç yüz kişi ile oynarken bile pürüzsüz ve memnun edici bir deneyim yaşatmak için sıkı bir şekilde çalışıyor. Aslında oyun network teknolojisinin test edilmesi için Sony çalışanları tarafından geçen yıldan itibaren her hafta 256 oyunculu olarak test ediliyor.-- Zipper oyunda sağlam bir oynayışı şimdiden sağladıklarını söylüyor.

    Konsept olarak, MAG'ın arkasındaki düşünce yüzlerce eğitilmiş asker ile büyük alanlarda koordineli savaşları tıpkı Kara Şahin Düştü'deki gibi tekrar yaratabilmemize olanak sağlıyor. Bunu yapmak için , yapımıcı bir video oyunda görebileceğimiz en sağlam yönetme-emir sistemini yaptı.

    Oyuna ilk girdiğimiz zaman, otomatik olarak bir ekip liderine bağlı sekiz ekipten birinde doğmamızı sağlıyor. Her ekip diğer üç ekip ile bir komutanı olan askeri birliği oluşturuyor. Sonuç olarak, her askeri birlik de herşeyi denetleyebilen bir ana komutanı olan orduyu oluşturuyor. Bu yüzden büyük amaç 128 kişiden oluşan iki ordunun komutanlarının emri doğrultusunda savaşırken, küçük ekiplerin ve birliklerin ana amaç doğrultusunda etkileşmesini sağlıyor.

    Her harita kendisine ait belirlenmiş bir göreve sahip olacak("iki gizli aracı çal" gibi). Bu da komutanlar ve ekip liderleri için FRAGOları çok önemli kılacak. "FRAGO" gerçek bir askeri terim olup "FRAGMENTAR ORDERS(Parça Emirler)" in kısaltması oluyor -- bunlar savaş boyunca dinamik olarak değişecek olan emirleri oluşturuyor. Yani , savaşı kazanmak için bu arabaları çalmamız gerekecek. Ancak bunu yapmak için ön hattınızı yok eden havan topu ateşinin içine atlamanız gerekecek-- ekip liderleri havan topuna FRAGO yerleştirebilecek, takımınızın tankların üzerine gitmeden önce havan topuna yönelmeleri ve yok etmeleri sağlanacak. Ayrıca bizi daha etkili bir ordu haline getirecek. Ayrıca MAG FRAGOları takip edip görevi tamamlayanları XP(deneyim puanları) ile ödüllendirecek. FRAGOlara istediğiniz zaman uymayabilirsiniz ama uyarsanız yaşadığınız deneyimi iki katına çıkaracaksınız - yalnız oyuncu olsanız bilr.

    Yalnız oyuncular için konuşacak olursak, oyun istediğinizi yapmanıza olacak sağlayacak ve sizi cezalandırmayacak. Ama takımlarına ve ekiplerine yakın olan oyuncular hızlı şarjör değişimi, daha hızlı koşma, daha iyi nişan alma gibi birçok ekstra özellik kazanacak. Oyun içinde, bu özellikler yeteri kadar güçlenene sizi takımınıza yakın oynamaya teşvik edici çok önemli bir etken.(aşırı güçlenmek oyunun dengesini bozabilir)

    Firmanın askeri oyunlardaki ciddiyetini bilen Zipper'ın SOCOM serisinin fanlarına sürpriz yapmamıştır.-- sonuçta, firmadaki birçok çalışan ordudan gelen, simulatörler ve asker eğitiminde çalışan kişilerden oluşmakta. Bu tür bir deneyim oyunun her tarafına dağılıyor. Yirmi yıl ileride geçen oyunumuz tamamiyle gerçekçilik üzerine kurulu.(azıcık gerçekçilik-- çok eğlence verir) Silahlar fantastik görülüyor ve hissediliyor ve savaş alanı kaos ortamına sahip ve tehlikeli. SOCOM:Confrontation'u unutun- bu oyun next-gen SOCOM , herşeyiyle yeni.


    Görsel olarak oyun oldukça etkileyici. Belki Modern Warfare kadar keskin değil ancak muhteşem görünüşlü bir ölçüde. Ayrıca ışıklandırma harika ve sis ışıkla birlikte STALKER'daki gibi bir çevre yaratıyor.(SVER haritasını oynarken temiz teknolojileriyle ve bir aradaki binalarla) Hangi tarafa katılmak istediğinize beğlı olarak ilk olarak hesap açıyoruz , bütün UI(?) tarafınızın stiline göre eşlenecek. Oyun native 720p olup 1080i'ye upscale yapacak.

     M.A.G(Massive Action Game)[OYUN ÇIKTI] [ANA KONU][PS3 EXCLUSİVE]


    MAG'daki her ırk farklı terim ve şekilli silahlara(yetmişten fazla olan) sahip olacak. Raven ırkı cilalı ve yüksek teknolojiye sahip en son , en harika silah ve ekipmana sahip olacak. Kıyafetleri gri ve siyah karbon vücut zırhı olacak ve karargahlarıyla renk-teknoloji olarak benzer olacak. Bu arada bahsettiğimiz gibi, SVER-kaba ve asi bir grup olacak. Silahlarını savaş alanında buldukları silahları değiştirecekler. Ana yerleri metallerle kaplı demirlerle yığılmış bir yer olacak. Düşman ateşine karşı siper görebi görecek. Son grup Valor-- Amerikan Delta Force olarak düşünebiliriz. Geleneksel askeri ekipmanları ve kamuflajları olacak. Karargahları Alaska'da olacak.

    Peki nasıl oynanılıyor? Geçen haftaki demomuzda, 128 kişilik bir oyun oynadık. Gazeteciler sekiz kişlik bir grup oluşturdular, SCEA ve Zipper çalışanları sona doğru katıldılar. "Araçları çal" olarak nitelenen haritada oynandı. Amacımız düşmanın karargahına sızmak ve zırhlı araçları çalmak ve canlı kalmaktı. Duyulduğundan daha zordu, düşman komutan tam tepemizde hava saldırıları ve havan ateşi açarken bunlara karşı direnmeye çalıştık.

    Kontroller FPS oyuncuları için oldukça rahat. Zipper çalışanları haritada bizle dolaştılar ve tamamiyle değiştirilebilir kontröller için planları olduğundan bahsetmişler -- yani eğer çok isterseniz killzonedaki gibi yapabilirsiniz kontrölleri. Oyun çok heves verici ve vuruş çabuk ve vuruş hissi harika. Kontrölleri öğrenmeye gerek yok.

    Oyunda spawn olurken, ilk görevimiz RAVEN askerlerinin doğduğu bir yer olan cephaneli ambarı ele geçirmekti. Ekip liderimiz ambara FRAGO yerleştirdi ve biz makinalı silahları engellemeye çalışıp düşman asker içeriye dolarken, gruplarımız ambarı çevirmeye başladı. Sıcak bir çatışmaydı ama çok bir kaos ortamı yoktu ve ambara C4 yerleştirerek yeteri kadar düşman öldürebildik. C4 yerleştirdiğimiz zaman patlaması için 30sn beklemek zorundasınız aksi halde RAVEN askerleri C4'ü etkisiz hale getirebilir. Ama Zipper hala bu 30 sn üzerinde dengelemek çalışıyor.

    Ambarı ele geçirdikten sonra karargahlarına doğru ilerledik. Bize havan ateşi açan bir karşı ekip üzerine yeni bir FRAGO aldık. Aptalca, bu FRAGOyu yok saydık ve düşmanın sniperlarının olduğu köprüye doğru giderken köşeyi döner dönmez kendimizi koca bir RAVEN grubunun içinde bulduk. Sonra çabucak İsviçre peynirine döndük ve kendimizi respawn ekranında bulduk. İsterseniz "bleed-out" diyerek bir sıhhiyenin gelip sizi iyileştrimesini bekleyebilirsiniz ama biz yeniden doğmayı seçtik.

    Işınlanma sistemi(respawn) Battlefield oynayan kişilere tanıdık gelecektir. Burada oyunculara istediği sınıfı ve doğma noktası seçme hakkı tanınıyor. Ne kadar öldüğünüz ya da nasıl öldüğünüz oyuna ne kadar zamanda döneceğinizi etkilemiyor. Her 15 saniyede bir oyuncular takviye kuvvet olarak gönderiliyor. Bu nedenle aksiyonu bölmüyor ve diğer oyuncularla birlikte doğuyorsunuz.

    Havan topundaki FRAGOya döndüğümüzde, ekip arkadaşımızdan birisi C4 yerleştirerek havan topunu yok etti. Bu olay sonrasında kötü bir haber aldık. Düşman ambarı tekrar inşa etmiş ve yardımcı kuvvetler gönderiyor. zor-- o nedenle grup liderimiz üzerimize AA silahını(?) yöneterek uçak ve helikopterlerimizin bizi desteklemesini sağladı. Hızlı bir şekilde düşmanı indirmeye başladık ve karargahın ortasında helikopterle iki kişi tarafından kontrol edilen makinalı silahların yanında yeni bir doğma noktasına sahip olduk. Oyunun en büyük artısı kullanılabilir araçların olması, oyuncular normal olarak bir jet veya helikopteri süremeyecekler. Büyük hayal kırıklığı ancak Battlefield'da jetlerin 30 milyon dolarlık tek kullanımlık bir taşıt olduğunu düşünürsek, o kadar da önemli değil.

     M.A.G(Massive Action Game)[OYUN ÇIKTI] [ANA KONU][PS3 EXCLUSİVE]


    Sonunda, ana görevimize geçebildik. Yüksek teknolojili araçlar, büyük ve sıkı bir şekilde donatılmış garajdaydı. Bu birçok ekibin katıldığı sıcak bir savaştı. İki taraf da garajda yüz yüze geldi ve umutsuz bir şekilde araçları almaya çalıştık. Muhtemelen sadece garaja gidebilmek için altı kere ölmüşüzdür. Ama saldırıcılarımızla koordineli olunca zırhlı araçlara ulaşma fırsatı bulduk ve karargahımıza dönmeye başladık.

    RAVEN askerleri araçları çalmadığımızdan eminken, bir tanesini çaldık ve görevleri onların karargahından canlı çıkmamamız olarak değişti-- ve bu göreb araçları patlatmak ise .. öyle de olmalı. Birkaç grup bize önümüzden eşlik ederken, diğerleri arkamızda düşmanı olabildiğince yavaşlattılar. Üzücü bir şekilde, gerideki askerlerimiz; karşıdan gelen RAVEN brilikleri tarafından çabucak öldürüldü ve iyi hedeflenmiş bir hava saldırısı büyük hırsızlık girşimimizi durdurdu.

    Bu oyunumuzun sonuydu(sonra da biraz daha zevkli ve kolay RAVEN tarafında oynadık)

    Kişisel görüş olarak, şunu söyleyebilirim ki etkilenerek geldim. Uzun süreli bir Battlefield oyuncusuyum ve FPS oyunlarını oldukça severim. MAG yarışmacı shooter olarak iyi bir yere sahip. Ve her anda en az 30 FPS gibi bir framerate e sahip. Lag yok, uyumlu kontroller , harika emir sistemi ve ordunuzun ana görevine katkıda bulunmanızı sağlayan sürükleyici bir dünyaya sahip. Herhangi bir konsoldaki yılın en iyi shooter oyunu olabilir. Modern Warfare 2, umarım dinliyorsundur-- seni yenebilecek bir oyun.


    Çeviri tarafımdan yapılmıştır

    Orjinal metin


    ÇEVİRİNİN TAMAMI BadGuy ARKADAŞIMIZ TARAFINDAN YAPILMIŞTIR.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi genle yüklü gemi -- 26 Ocak 2010; 14:53:18 >







  • harika bi yapım daha geliyo gibi görünüyo videodan
    haber için teşekkürler
  • Bunu nasil oynicaz bn onu anlamadim 256 online kisi online olarak yapay zeka ya flnmi dalacaz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: kucuk

    Bunu nasil oynicaz bn onu anlamadim 256 online kisi online olarak yapay zeka ya flnmi dalacaz




    32 kişilik 8 takım olucak ve her takımın komutanları olucak. Bu oyun bi nevi x360 ın huxley sine karsı yapılan bi oyun
  • Bu oyunu Socom'u yapan ekip yapıyor diye beliyorum.Gerçekten büyük yapım olacak.
  • Bu oyun özellikle multi tabanlı olacak galiba socom gibi...
  • peki bu oyun fps mi?
    eger oyle ise
    M.A.G O KADAR!!!
  • hobaaa 256 online fps olursa bir devrim olur, şahsen yemem içmem savaşırım
  • Güzel.
  • Süper
  • Güzele benziyor.Özellikle online ı çok güzel olucak gibi duruyor..
    Haber için teşekkürler.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: x3x


    quote:

    Orjinalden alıntı: kucuk

    Bunu nasil oynicaz bn onu anlamadim 256 online kisi online olarak yapay zeka ya flnmi dalacaz




    32 kişilik 8 takım olucak ve her takımın komutanları olucak. Bu oyun bi nevi x360 ın huxley sine karsı yapılan bi oyun

    Yani Bu Oyun Warrock Gibi Fln Mı Olcak..

    Online Olarak.. Konusuz Savaş ?
  • Bomba gibi bir oyun daha geliyor.
  • SONY alın diyor alın gözünüze sokun güzide oyunları diyor artık..Teşekkürler SONY :D
  • 256 kişi onlinede tr içi 0 lag ile oynıyabilsek daha ne isterim ama şey düşünüyorum 256 kişi aynı anda oynamak için çok büyük bir harita gerekir bi bomba attığımızda heralde 20-30kişi alırız
  • 128 e 128 maç, listeleri çıkartmaya başlıyalım. oyun çıkana kadar anca biter
  • Tek mermi ile 7 adam alma Trophy'si olacak kesin
  • quote:

    VG247: SCEA hardware marketing boss John Koller has claimed that upcoming multiplayer shooter MAG can only be built on PS3.

    "MAG is a 256 online-player game which is spectacular," he said, talking to VG247 at GDC last week.

    "If you look at that competitively, it's something that's only possible on PS3. The processor speed, the ability of PS3 to showcase 256 players at any given time, and their actions."


     M.A.G(Massive Action Game)[OYUN ÇIKTI] [ANA KONU][PS3 EXCLUSİVE]


    SCEA donanım pazarlama patronu John Koller, M.A.G (Massive Action Game) oyununun sadece PS3 için mümkün olabileceğini söyledi.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: chakir

    128 e 128 maç, listeleri çıkartmaya başlıyalım. oyun çıkana kadar anca biter


    forumda o kadar adam çıkmaz bu oyunu oynayan
  • 128 vs 128 biraz fazla kaos ortamı değil mi yav...100 tane adam sağa sola koşuşcak falan organize olalım desen nasıl olcaksın kargaşa kıyamet...bana biraz gereksiz geliyor böle şeyler hani sadece bakın biz bunu bile yaparız demek için yapmışlar gibi..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.