Şimdi Ara

Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022 (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4.056
Cevap
56
Favori
184.795
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
36 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Press a Key kullanıcısına yanıt

    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022 Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022 

  • Sunum harikaydı. Guerrilla döktürmüş. Oyunu Tallneckler gibi bekliyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Aloy'un Modeli:

    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022

    Yeni Aloy:
    Horizon 2 Forbidden West - [PS4-PS5 ANA KONU] - 18 Şubat 2022

    Boğazlara, yanaklara bakın, bu önemli bir şey değil evet, ama modeli bu kız olan bir karakteri salak bir şekilde tasarlamak garip geliyor bana.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Pandemi, Eloy'a yaramış. Maşallah. :)

  • Çıkış tarihi yakında açıklanacakmış, anlatı direktörü Ben Craw öyle diyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Horizon Forbidden West - Gameplay Trailer | PS5, PS4


  • Some new Horizon Forbidden West details


    - performance mode 60 fps

    - new free-climbing system

    - full 3D audio and DualSense support

    - completely overhauled skill tree

    - new melee system with combos

    - many different biomes

    - new workbench system for upgrades

    - development on track


    Some interesting details re: Horzon's development


    - a lot of the game has been developed on PS4 and is still being playtested on PS4


    - PS5 sürümü, PS4'ten farklı bir su işleme tekniğine sahiptir + daha fazla ayrıntı


    - Aloy'daki kahraman aydınlatması yalnızca PS4'teki ara sahnelerde kullanılabilir


    @MortalRide





  • Horizon Forbidden West - Meet the Composers | PS5, PS4


  • Horizon Forbidden West geliştiricileri, uçan makinelere binebilme konusunda "hiçbir şeyi onaylayamaz veya reddedemez"


    Çeviridir :


    Sunwing gibi daha da fazla uçan makinenin piyasaya sürülmesi, oyuncuları Aloy'un uçmak için kullanma fikri konusunda oldukça heyecanlandırdı. Gökyüzüne çıkarak Yasak Batı'yı keşfedebilecek miyiz?


    Mathijs de Jonge: Bu özelliğin birçok oyuncunun istek listelerinde çok ama çok üst sıralarda yer aldığını biliyoruz, ancak bununla ilgili hiçbir şeyi onaylayamam veya inkar edemem. Sadece gösterdiğimiz gerçek oyun demosunda neler olduğu hakkında konuşabilirim.


    Editörün notu: Bu demoda gösterilmeyen pek çok başka şey de duyduk ama… Ne saklıyorsun Mathijs?


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel





  • Çeviridir :


    Oyun 4K 30 fps'de gösterildi, ancak 60 fps oyun seçeneği için planlar var mı?


    Mathijs de Jonge: PlayStation 5 sürümü için iki modu destekliyoruz. Biri Performans Modu. Bir diğeri de Kalite Modu gibi bir şey. Kalite Modu 4K 30 FPS'dir, ancak Performans Modu gerçekten 60 FPS'dir. Yani evet, PlayStation 5 için 60 FPS sürümümüz var.


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel





  • Sormak zorundayım. Tremortusk'a binebilir miyiz?


    Mathijs de Jonge: Güzel soru. Bu oyunda Clawstrider gibi sürebileceğiniz yeni makineler ekledik - buna binebilirsiniz. Daha fazlası olabilir ama ayrıntılara giremem. Ne yazık ki, Tremortusk'a binemezsiniz. Bunun temel nedeni, birkaç yıl önce, ilk oyun için daha büyük makinelerin prototipini yaptık ve bunun arkasına oyun kamerasını koyarsanız, Aloy'u ekranda gerçekten çok küçük yaptığını fark ettik.


    Temelde sadece makineyi kontrol ediyorsunuz ve bu çok garip geldi çünkü oyunun her zaman Aloy olarak oynuyormuşsunuz gibi hissetmesini istiyoruz. Makine olarak oynuyormuşsunuz gibi hissettirdi, bu da bizim için oyun deneyimini bozdu. Her zaman kameranın Aloy'a da oldukça yakın olmasını isteriz, çünkü aslında sen osun. Bundan vazgeçmemizin en büyük nedeni bu. Denedik ama maalesef oyun için pek işe yaramadı.


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel





  • Bu yeni geçiş yöntemlerinden bahsetmişken, bu dünyanın seviye tasarımı Aloy'un tüm yeni araçlarına ayak uyduracak şekilde nasıl değişti?


    Mathijs de Jonge: Horizon Zero Dawn için bir açık dünya oyunu yaptık çünkü oyuncuların bu dünyayı kendi başlarına keşfetmelerini istiyoruz. Temelde istediğiniz herhangi bir yöne gitmek için seçenekleriniz, seçenekleriniz var. Bir yer işareti gibi ilginç bir şey görürseniz, oyuncu bu yerlere gidip keşfetmekte özgürdür. Bu, sürekli olarak bir tünelden ileri itildiğiniz doğrusal bir oyuna kıyasla çok daha açıktır. Killzone oyunlarında yaptığımız buydu, ancak şimdi duvarlardan kurtulmak ve oyunculara bu çeşitli manzaraları keşfetme özgürlüğü vermek istiyoruz. İlk Horizon'da, oyuncuların bir yere tırmanmak için tek bir yolu olması için tasarımcılar ve sanatçılar tarafından özel olarak yerleştirilmiş birçok sarı tırmanma tutamacı kullandık. Bu oyun için bunu biraz daha açmak istedik.


    State of Play'de bu çok net değildi, ancak Yasak Batı'nın açık dünyasında her yere tırmanabilirsiniz. Ayrıca Odak'a her zaman ping atmak zorunda değilsiniz. Açıklandığı gibi, Odak pingi yalnızca ışık koşullarının kötü olduğu yerler içindir. Örneğin geceleri tırmanma noktalarını hemen göremediğinizde, daha net görmek için ping atabilirsiniz. Yine de ping olmadan bile, her zaman yerlere tırmanabilirsiniz. Hızla aşağı inebilmeniz için planörü ekledik, bu da geçişi gerçekten hızlandırıyor. Artık önceki oyunda olduğu gibi artık dağların etrafında dolaşmak zorunda değilsiniz. Çok, çok daha özgür hissettiriyor. 


    Bu mekanikler oyunun geri kalanıyla iç içe geçiyor. Ayrıca planör ile düşmanları yukarıdan şaşırtabilirsiniz. Hatta planöre geçmeden önce bir kıskaç kullanarak havaya fırlamak için kullandığımız oyun demosunda gördüğümüz gibi bu mekaniklerden bazılarını karıştırıp eşleştirebilirsiniz. Tırmanarak yukarı çıkmak yerine, aşağıyı keşfetmenin yollarına da baktık - ve bu yüzden su keşfine baktık. Su yüzeyinin altında, oyuncuların da keşfetmek isteyeceği çok güzel bir dünya yaratmak istedik ve bu yüzden dalış maskesini ve akıntılardan geçmek için kullanabileceğiniz destek gibi tüm yeni yüzme yeteneklerini ekledik. . Ayrıca makinelerden kaçmak için kullanabileceğiniz bir kaçma tamircisi de var. Düşmanları kör etmek ve onlardan uzaklaşmak için sudaki sis bombalarını kullanabilirsiniz.


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel





  • Bu oyun PlayStation 5'in yeni özelliklerinden nasıl yararlanıyor?


    Mathijs de Jonge: Bir geliştirici olarak şu anda yaşadığım en büyük avantajlardan biri, işlerin inanılmaz derecede hızlı yüklenmesi. Çünkü normalde, yapılarımızı oynasaydık, bir şeyi test etmek için oyunu yüklemek belki iki dakika sürerdi. Şimdi saniye. Normalde telefonumu kontrol edebilir veya bir e-posta okuyabilirdim. Şimdi zamanım yok çünkü çok hızlı. Gerçekten inanılmaz. Ayrıca, yayı geri çektiğinizde teldeki gerilimi hissedebileceğiniz uyarlamalı tetikleyicilerle DualSense kontrol cihazını kullanıyoruz. Ayrıca dokunsal geri bildirimi ve 3D sesi tam olarak destekliyoruz. 


    Birçok özelliğin Horizon için çok uygun olduğunu düşünüyorum çünkü oyunu her zaman mümkün olduğunca sürükleyici hale getirmeye çalışıyoruz. Oyuncuların o dünyada olmak istediklerini ya da aslında o dünyada olduklarını hissettirmek istiyoruz. Böylece kontrolör, 3D ses ve tabii ki CPU ve grafikleri daha da güzel yapan grafiksel yetenek gibi bu yeni PlayStation 5 özellikleri - hepsi kendinizi oyuna daha da dalmış hissetmenize yardımcı oluyor.


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel





  • Oyuncuların ganimet, koleksiyon veya yan görevler gibi yeni su altı ortamlarını keşfetmeleri için herhangi bir teşvik olacak mı?


    Mathijs de Jonge: Önceki oyunda sadece yüzeyin hemen altında yüzebildiğiniz için sualtı keşfi bu oyunda tamamen yeni. Artık istediğiniz kadar derine inebilirsiniz. Dalış maskesi ile istediğiniz kadar su altında kalabilirsiniz, böylece sürekli tükenen bir oksijen çubuğunun basıncına sahip olmazsınız. Gerçekten zaman ayırabilir ve bu güzel su altı yerlerini keşfedebilirsiniz.


    Ve demoda gördüğünüz gibi, bu sular altında kalan bölgelere sahibiz çünkü oyun bin yıl sonra geçiyor, bu yüzden deniz seviyesi de önemli ölçüde yükseldi. Haritada sahip olduğumuz birçok yer artık sular altında. Yani girebileceğiniz bu batık şehirlere sahipsiniz. Ayrıca... Bu konuda çok fazla ayrıntıya girmek istemiyorum, ancak belirli sırları keşfetmek veya belirli insanlara yardım etmek için sualtına gitmeniz gereken belirli senaryolar, görevler ve hatta aktiviteler de var. 


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel





  • Oyunun PlayStation 4 ve PlayStation 5 sürümleri arasında gözle görülür bir fark var mı? Bu nesiller arası geliştirme sürecinin herhangi bir şekilde sınırlayıcı olduğu kanıtlandı mı?


    Mathijs de Jonge: Kuşaklar arası gelişimin hiçbir şekilde sınırlayıcı olduğunu düşünmüyorum. Bu oyunun konseptiyle başladığımızda, dahil edilen pek çok harika fikrimiz vardı - donanım sınırlamaları veya herhangi bir şey hakkında gerçekten düşünmediğimiz noktaya kadar, sadece gerçekten güzel, benzersiz bir deneyim tasarlamak istedik. Oyuncu. Harika bir macera. Oyuncunun geçeceği tüm görevler ve olaylar hakkında da bu şekilde beyin fırtınası yaptık. 3D ses, hızlı yükleme ve tabii ki DualSense dışında bu iki konsol arasındaki büyük farkın işin grafik tarafında olduğunu düşünüyorum. PlayStation 5'te grafiksel olarak çok daha fazla detay ekleyebiliyoruz. Örneğin Aloy'un yüzündeki minik tüyleri görebiliriz. Ayrıca çok uzaklardan bir ton ayrıntı görebilirsiniz.


    Demoda pek çok kişinin fark ettiğini sanmıyorum ama kayaların üzerinde büyüyen yosunları görebiliyordunuz. PlayStation 5'te her bir yosun dizisi ayrı ayrı işlenir. Yani bu makine çok güçlü ve görüntüye çok daha fazla ayrıntı ekleyebilir. Bence bu, makinenin işlem gücünün yanında en büyük deltalardan biri. Ayrıca belirli bir aydınlatma teçhizatı için kullanıyoruz. Bu, normalde yalnızca sinemada kullanmak için zamanımız olan sinematik bir aydınlatma donanımıdır. PlayStation 5 çok daha güçlü olduğu için her zaman yanındayız. Oyun sırasında, çok yüksek kaliteli bir işleme ve aydınlatma sistemi var. Yani oyunun daha da iyi görünmesini sağlayan tüm bu ekstra özellikler var.


    Bu noktada oyun ne kadar geliştiriliyor?


    Mathijs de Jonge: Oldukça uzakta olan beta dönüm noktamızı başarıyla tamamladık. Artık geliştirmenin son aşamalarındayız. Bu yüzden oyunu parlatıyoruz ve hataları düzeltiyoruz. Ayrıca, bazı makinelerin programın gerisinde kalması gibi oyunun belirli yönlerini de tamamlıyoruz - çünkü onları inşa etmek çok fazla zaman alıyor. Son sinematik üzerinde çalışıyoruz. Yani, gerçekten bitiriyoruz. Bu boyutta ve büyüklükte bir oyunla yapılacak daha çok şey var, ancak son aşamalardayız.


    Kaynak : https://www.hardwarezone.com.sg/feature-interview-horizon-forbidden-wests-creators-promise-highly-ambitious-sequel




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A r c h A n g e L. -- 3 Haziran 2021; 17:6:38 >




  • Yetenek ağacını geliştirmişler ve LOU2'deki workbench tarzı bir silah upgrade mekaniği eklenmiş. Bu ikisi gerçekten önemli detay, çünkü her ne kadar trailer da çok iyi durmasa da, büyük ihtimalle yakın dövüş ve kombo imkanının elden geçirildiği anlamına geliyor.

  • Bilgiler için teşekkür ederiz, emeğine sağlık :)

    @Raising Kratos



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Press a Key -- 3 Haziran 2021; 17:14:54 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Elimden geldiğince bilgileri paylaşıyorum hocam. Sizinde yorumunuz için teşekkür ederim. :)


    @Press a Key

  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.