Şimdi Ara

Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
125
Cevap
3
Favori
5.401
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
5 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xbox 360 for windows için gamepade her oyunda çalışıyor bundada çalışıyor fakat koşmuyor sol üst LB tuşuna basılı tutuyorum koşma sorunu var, bilen varmı acaba?

  • Üçlemenin önceki oyunlarını çıkmadan önce ön siparişle almıştım fakat bu oyun Epic mağazasına özel olarak süreli çıkış yaptığı için oyunu oynamak adına bir yıl beklemem gerekecek.Önceki iki oyun tüm paketleriyle Steam kütüphanemde mevcutlar ve hem bu nedenle hemde fiyatını yüksek bulduğumdan dolayı Steam'e gelene kadar bekleyeceğim.Bu süredede önceki oyunları Türkçe yamalarıyla en baştan tamamlamayı düşünüyorum.Oyunun iyi yorumlar almasına sevindim.Oynayanlara iyi eğlenceler.Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU] 

  • Oyunu şimdi bitirdim . Ve Hitman 1-2’de yapmadığım yan görevleri yapmaya başladım . Şikayetim oyun çok kısa . Yani benim gibi farklı varyasyonlarla aynı görevi tekrar bitir kafasında olmayan insanlar için baya baya kısa bir oyun olmuş , çünkü görevimi yapar çıkarım . “ Aa dur şu görevi birde şöyle deneyeyim “ demem , o yüzden bu eleştiriyi yapıyorum . Onun haricinde herşey gayet güzel , klasik bildiğimiz hitman . Allahtan 5-6 tane ekstra görev daha var da onlarla biraz daha fazla oynanabilirlik kazanacak oyun benim için :)
  • Bu seride karakter neden çok hantal yahu çokk ağır hareket ediyorlar oyun çok yavaş hele ki ana karakterimiz yılların suikastçisi ama çok hantal
  • Oyunu bitirdim ve çok memnun kaldım. Üçlemeyi muhteşem bir şekilde sonlandırmışlar. Her anlamda önceki iki oyunun üstüne koymuşlar. Önceki oyunlardaki gibi bölüm tasarımları yine muhteşem, oynanış çok yönlü ve birçok imkan sunan bir yapıya sahip, tekrar oynanabilirlik hat safhada, hikaye sunumu özellikle Hitman 2'ye kıyasla çok daha iyi, hikayedeki tempo önceki iki oyuna kıyasla daha hızlı ve atmosfer anlamında bu oyun iki oyunun da ötesinde. Blood Money'deki atmosfer muazzamdı, yıllar geçse de o oyundaki bölümlerin, müziklerin ve atmosferin verdiği hissiyat hala aklımdadır. Bu oyun işte bana bu hissi tekrar yaşattı özellikle Apex Predator isimli üçüncü bölümden sonra oyun bir gaz verdi sonrası iplik söküğü gibi geldi.



    Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU]


    Bölüm tasarımı konusunda bu adamların eline su dökebilecek çok az firma var. Aklıma sadece Arkane geliyor bu konuda IO'ya yaklaşabilecek. İki oyundur devam eden geniş ve birçok imkan sunan bölümler, bu oyun ile nirvana noktasına ulaşmış. Bakmaya doyamadığınız, oynamaktan zevk aldığınız, keşfetmenin çok keyifli olduğu bölümler var oyunda. Dubai bölümünde dünyanın zirvesinde olduğunuzu dibine kadar hissediyorsunuz, mükemmel tasarlamışlar. Dartmoor, İngiltere'nin kasvetli havasını muhteşem veriyor, bu yerin arka plan hikayesi de oyunun hikayesi için önemli bir yerde. Berlin bölümünde oyun resmen vites yükseltiyor, verdiği görevle olsun, sunduğu atmosferle olsun resmen gaza getiren bir bölüm. Berlin bölümünü tüyler diken diken bir şekilde oynadım, harika bir bölümdü, oyundaki favori bölümüm oldu net bir şekilde. Ajan 47'nin ihtişamını sonuna kadar sergilediği bir bölüm. Chongqing bölümündeki gece atmosferi şahaneydi, arka plandaki şehrin verdiği cyberpunk havasına ek olarak bölümdeki hedeflerin de uğraşları bunla uyum gösteriyordu, kendine münhasır bir bölümdü. Contracts'daki Hong Kong bölümlerini hatırlattı, ara sokaklarında ilerlediğiniz küçük bir şehir adeta. Mendoza bölümü şairane bir bölüm gerek tasarımıyla gerekse de bölüm içerisindeki oyun akışıyla, bu bölümü anlatabilecek en iyi kelime şairane. Karpatlar bölümü ise üçlemeye güzel bir kapanış yaptığınız yer, bu bölüm çizgisel bir yapıda ve dediğim gibi kapanış bölümü. Blood Money'deki kapanışı anımsattı bu bölüm bana.



    Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU]


    Oynanış önceki oyunlardaki gibi birçok imkan sunan çok yönlü bir yapıya sahip. Hedefe yaklaşmanın, hedefi indirmenin, yolunuzu temizlemenin çok fazla sayıda yolu bulunuyor. 2.oyundaki slogan ve üçlemenin ana odaklarından bir tanesi olan "Dünyayı bir silah olarak kullan." aynı şekilde devam ediyor. Oyunda yapabileceklerinizin sınırı hayal gücünüz, oyun size devasa bölümler sunuyor, bu bölümler içerisinde birçok imkanı size veriyor, neredeyse her objeyle etkileşime geçmenize imkan sağlıyor ve bu objeleri bir silah olarak kullanmanıza izin veriyor. Bir muz veya kaygan zemin tabelası dahi sizin için bir silah bu oyunda. Muzu soyup yere bıraktığınızda üstüne basanın ayağı kayıyor ve düşüyor, kaygan zemin tabelasını kaldırıp birisini oraya çektiğinizde ayağı kayıp düşüyor ve sonrasında bayılıyor. Oynanış anlamında oynayan kişiye verdiği imkan ve onun yaratıcılığını kullanmasına izin vermesi muazzam bir şey. Hitman gibi gizlilik oyunlarında görmeyi en çok sevdiğim şeylerden bir tanesi de bu, bana alan ve şans sunması ve gerisini benim kontrolüme bırakması. Bana komutlar vermek yerine kendi yolumu çizmeme izin vermesi ve akışı bana bırakması. Son üç oyunda en çok keyif aldığım şeylerden bir tanesiydi bu. 



    Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU]


    Tekrar oynanabilirlik dediğim gibi yine hat safhada. Son üç oyuna kısa diyen çok kişi görüyorum fakat bu üçlemenin oyunlarındaki bölümler tek seferde tamamlanabilecek bir yapıya sahip değiller. Birçok defa oynayarak birçok farklı yöntemle hedefinizi ortadan kaldırmaya imkan sağlıyor ve bu sunulan imkanların hepsi de farklı hissettiriyor. Şahsen ben geniş olmayan ve tekrar oynanabilirliğe bu ölçüde olanak sağlamayan 10 bölüm yerine bunu sağlayan 6 bölümü tercih ederim. Hitman serisinin bana göre vazgeçilmez özelliklerinden bir tanesi de budur. Bana geniş bir bölüm sunacak ve tamamlamam için birçok fırsat sunacak, ben her defasında farklı bir yöntem ile hedefe yaklaşacağım ve her defasında onu farklı bir şekilde öldüreceğim. Bir suikastçının ana karakter olduğu oyundan da bu beklenir zaten, 10 hedefi ortadan kaldırmak için 2 yol sunması yerine 6 hedefi ortadan kaldıracak birçok yol sunması. Bahsettiğim imkanlardan en belirgin olanları bölüm hikayeleri, bu hikayelerde oyunun sizin için hazırladığı özel bir hikaye doğrultusunda bölümde ilerliyor ve hedefleri ortadan kaldırıyorsunuz. Bu hikayelerin her biri de farklı hissettiriyor ve oyunun hikayesine dair yeni ve güzel detaylar öğrenmenize olanak sağlıyor. Bölümleri tekrar oynamayı tercih etmiyorsanız bile en azından tüm bölüm hikayelerini tamamlayın, pişman olmazsınız.



    Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU]


    Hikayeyi bu üçlemeyle çok güzel bir şekilde sonlandırdıklarını düşünüyorum. İlk izlenimimi paylaştığım yorumdaki gibi oyunun hikayesi öncekilere kıyasla çok daha hızlı açılıyor. Buna ek olarak bahsettiğim 3.bölümde resmen gazı köklüyor ve oynayanı çok iyi bir havaya sokuyor. Sonrasında akıp gidiyor ve keyif alıyorsunuz. Oynamayan veya oyunları tam olarak takip etmeyen insanların sık kullandığı ama içi boş olan bir argüman var; oyunda hikaye yok. Bu tamamen yanlış bir argüman. Oyunda bana göre gayet de güzel olan bir hikaye var ki bu oyuna kadar çıkmış olan tüm oyunların hikayesini anlattığım bir konum da var -vakit ayırabilirsem yakın zamanda bu oyunun hikayesini de ekleyeceğim- isteyene bağlantısını da verebilirim. Çizgisel oyunlarda olduğu gibi ağır bir sinematik sunum var mı? Yok ama bölümler sonrası beliren kaliteli ve oyunun hikayesini anlamlı bir şekilde devam ettirebilecek, bölümler arasındaki bağlantıyı kuran güzel ara sahneler var. Bu ara sahnelerden ikinci oyunda taviz verildi büyük ihtimalle bütçe yetersizliğinden fakat bu durum 2.oyuna gelen dlcler'de giderildi ve üçüncü oyunda da aynı şekilde devam ediyor. Tüm ara sahneleri bir araya getirip izlediğinizde bugüne kadar çıkan iki Hitman filminden de kaliteli bir seyir zevkine sahip olan, dizi bölümü tadında bir video oluşuyor. Şöyle bir durum da var ayrıca, Hitman gibi çizgisel olmayan ve oynanış kısmının çok daha önemli olduğu bir oyunda sinematik bir sunum aramak ne kadar mantıklı, ne kadar gerekli? Bir Hitman oyunun kaygısı sinematik bir sunum yapmak mı olmalı yoksa kaliteli bölümler sunmak, oynanışta çeşitliliğe odaklanmak, yüksek seviyede bir tekrar oynanabilirlik sağlamak mı olmalı? Bana sorarsanız cevap net bir şekilde ikincisi. Buna ek olarak IO artık bağımsız bir stüdyo, büyük bir yayıncı çatısı altında değil ve belli bir bütçesi var. Böyle bir şey yapmak isteseler dahi sahip oldukları bütçe buna kolay kolay izin vermez.



    Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU]


    Son olarak atmosfere de değinmek isterim. Bu üçlemenin ilk iki oyununda en çok aradığım şey Blood Money atmosferiydi. Blood Money'nin atmosferi o iki oyunda olsa benim için eksiksiz oyunlar olacaktı ikisi de. Bu oyunda ise Blood Money atmosferi de var, yıllardır aklımda yer edinen, Hitman dendiğinde aklıma ilk gelen oyun olan Blood Money'nin atmosferi var bu oyunda. Yazı içerisinde çokça bahsini geçirdim ama 3.bölüm gerçekten efsane bir bölüm. Bu bölüme başlayınca resmen havaya girdim ve o atmosferin tadını tekrar alabildim. Baştan sona tempoyu sürekli olarak arttıran ve 3.bölüm ile de tam anlamıyla havaya sokan bir oyun var ortada. Tempo sürekli olarak artıyor ve oyun vitesi her bölüm de artırmaya devam ediyor.


    Özetlemem gerekirse, ben bu oyundan fazlasıyla zevk aldım. Üçlemeyi hakkını verecek bir şekilde sonlandıran bir oyun. Her anlamda önceki iki oyundan daha ötede. Hitman sevenlere, gizlilik oyunlarından keyif alanlara kesinlikle tavsiye edebileceğim bir oyun. Özellikle önceki iki oyunu oynamadıysanız hiç beklemeyin. 3.oyunu alın yanına da Hitman 1 ve 2'nin Access Pass'ini ekleyin, 20 bölümlük bu kaliteli üçlemeye giriş yapın.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 22 Ocak 2021; 15:52:26 >




  • Oyuna bakınca aklıma Süreyya hanımın muhteşem değişimi geldi
    Isıtıp ısıtıp sunuyorlar nerde o absolution kalitesi

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • JaReD22 kullanıcısına yanıt

    Absolution kalitesi mi? Hitman oyunu olduğuna emin misiniz? Arkadaşlar, asıl kaliteli hitman oyunları Hitman 2 Silent Assassins, Hitman 3 Contracts ve Blood Money'dir. Kusura bakmayın Absolution, Splinter Cell Conviction gibi ikisi de serinin yüz karalarıdır. net. Bu son oyunda Blood Money özgürlüğü var. Hitman Serisi hiçbir zaman sinematik bir oynanış sağlamamıştır. Her zaman oynanıştır asıl Hitman oyunları.

  • Tfn123 kullanıcısına yanıt
    İlk defa bir olumsuz absolution yorumu gördüm :) tabikide saygı duyarım bir oyunu beğenenler olduğu kadar begenmeyenlerde olur
    Diğer dediklerinizden blood money denedim aslında oyun güzel ancak grafik ve oynanış açısından oynamayı devam ettiremedim
    Klasik hitmanler kesikle remake olayını hakediyor
    Hitman 1 2 de steamde mevcut bir gün başlayacağım ama ne zaman bilinmez :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hitman 3’e herhangi bir şekilde sahip değilim, Gameplay serisini izledim ve şunu söyleyebilirim ki bu oyun Hitman 2 Season Pass’i olarak çıkabilirmiş aslında. Kesinlikle o fiyatı hak ettiğini düşünmüyorum Hitman 2’den hiçbir fark göremedim yeni hikaye ve görevler dışında.

    Hitman 2 içinden Hitman 2016 içeriğini nasıl sahip olunacağını oyuncular çözememişken şimdi de Hitman 3 içinden 1 ve 2 oyunu nasıl alacağının kafa karışıklığını yaşayacak.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Digital Foundry video yapmış.


  • CheKD kullanıcısına yanıt

    Eline sağlık, mesajların ve yazdığın rehberler çok kaliteli ve faydalı oluyor. Bunlar için büyük emek harcıyorsun. Forumda özel kurmay rütbesi alması gereken kişilerden birisin diye düşünüyorum. Mutlaka bildireceğim.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: CheKD

    Oyunu bitirdim ve çok memnun kaldım. Üçlemeyi muhteşem bir şekilde sonlandırmışlar. Her anlamda önceki iki oyunun üstüne koymuşlar. Önceki oyunlardaki gibi bölüm tasarımları yine muhteşem, oynanış çok yönlü ve birçok imkan sunan bir yapıya sahip, tekrar oynanabilirlik hat safhada, hikaye sunumu özellikle Hitman 2'ye kıyasla çok daha iyi, hikayedeki tempo önceki iki oyuna kıyasla daha hızlı ve atmosfer anlamında bu oyun iki oyunun da ötesinde. Blood Money'deki atmosfer muazzamdı, yıllar geçse de o oyundaki bölümlerin, müziklerin ve atmosferin verdiği hissiyat hala aklımdadır. Bu oyun işte bana bu hissi tekrar yaşattı özellikle Apex Predator isimli üçüncü bölümden sonra oyun bir gaz verdi sonrası iplik söküğü gibi geldi.




    Bölüm tasarımı konusunda bu adamların eline su dökebilecek çok az firma var. Aklıma sadece Arkane geliyor bu konuda IO'ya yaklaşabilecek. İki oyundur devam eden geniş ve birçok imkan sunan bölümler, bu oyun ile nirvana noktasına ulaşmış. Bakmaya doyamadığınız, oynamaktan zevk aldığınız, keşfetmenin çok keyifli olduğu bölümler var oyunda. Dubai bölümünde dünyanın zirvesinde olduğunuzu dibine kadar hissediyorsunuz, mükemmel tasarlamışlar. Dartmoor, İngiltere'nin kasvetli havasını muhteşem veriyor, bu yerin arka plan hikayesi de oyunun hikayesi için önemli bir yerde. Berlin bölümünde oyun resmen vites yükseltiyor, verdiği görevle olsun, sunduğu atmosferle olsun resmen gaza getiren bir bölüm. Berlin bölümünü tüyler diken diken bir şekilde oynadım, harika bir bölümdü, oyundaki favori bölümüm oldu net bir şekilde. Ajan 47'nin ihtişamını sonuna kadar sergilediği bir bölüm. Chongqing bölümündeki gece atmosferi şahaneydi, arka plandaki şehrin verdiği cyberpunk havasına ek olarak bölümdeki hedeflerin de uğraşları bunla uyum gösteriyordu, kendine münhasır bir bölümdü. Contracts'daki Hong Kong bölümlerini hatırlattı, ara sokaklarında ilerlediğiniz küçük bir şehir adeta. Mendoza bölümü şairane bir bölüm gerek tasarımıyla gerekse de bölüm içerisindeki oyun akışıyla, bu bölümü anlatabilecek en iyi kelime şairane. Karpatlar bölümü ise üçlemeye güzel bir kapanış yaptığınız yer, bu bölüm çizgisel bir yapıda ve dediğim gibi kapanış bölümü. Blood Money'deki kapanışı anımsattı bu bölüm bana.




    Oynanış önceki oyunlardaki gibi birçok imkan sunan çok yönlü bir yapıya sahip. Hedefe yaklaşmanın, hedefi indirmenin, yolunuzu temizlemenin çok fazla sayıda yolu bulunuyor. 2.oyundaki slogan ve üçlemenin ana odaklarından bir tanesi olan "Dünyayı bir silah olarak kullan." aynı şekilde devam ediyor. Oyunda yapabileceklerinizin sınırı hayal gücünüz, oyun size devasa bölümler sunuyor, bu bölümler içerisinde birçok imkanı size veriyor, neredeyse her objeyle etkileşime geçmenize imkan sağlıyor ve bu objeleri bir silah olarak kullanmanıza izin veriyor. Bir muz veya kaygan zemin tabelası dahi sizin için bir silah bu oyunda. Muzu soyup yere bıraktığınızda üstüne basanın ayağı kayıyor ve düşüyor, kaygan zemin tabelasını kaldırıp birisini oraya çektiğinizde ayağı kayıp düşüyor ve sonrasında bayılıyor. Oynanış anlamında oynayan kişiye verdiği imkan ve onun yaratıcılığını kullanmasına izin vermesi muazzam bir şey. Hitman gibi gizlilik oyunlarında görmeyi en çok sevdiğim şeylerden bir tanesi de bu, bana alan ve şans sunması ve gerisini benim kontrolüme bırakması. Bana komutlar vermek yerine kendi yolumu çizmeme izin vermesi ve akışı bana bırakması. Son üç oyunda en çok keyif aldığım şeylerden bir tanesiydi bu. 




    Tekrar oynanabilirlik dediğim gibi yine hat safhada. Son üç oyuna kısa diyen çok kişi görüyorum fakat bu üçlemenin oyunlarındaki bölümler tek seferde tamamlanabilecek bir yapıya sahip değiller. Birçok defa oynayarak birçok farklı yöntemle hedefinizi ortadan kaldırmaya imkan sağlıyor ve bu sunulan imkanların hepsi de farklı hissettiriyor. Şahsen ben geniş olmayan ve tekrar oynanabilirliğe bu ölçüde olanak sağlamayan 10 bölüm yerine bunu sağlayan 6 bölümü tercih ederim. Hitman serisinin bana göre vazgeçilmez özelliklerinden bir tanesi de budur. Bana geniş bir bölüm sunacak ve tamamlamam için birçok fırsat sunacak, ben her defasında farklı bir yöntem ile hedefe yaklaşacağım ve her defasında onu farklı bir şekilde öldüreceğim. Bir suikastçının ana karakter olduğu oyundan da bu beklenir zaten, 10 hedefi ortadan kaldırmak için 2 yol sunması yerine 6 hedefi ortadan kaldıracak birçok yol sunması. Bahsettiğim imkanlardan en belirgin olanları bölüm hikayeleri, bu hikayelerde oyunun sizin için hazırladığı özel bir hikaye doğrultusunda bölümde ilerliyor ve hedefleri ortadan kaldırıyorsunuz. Bu hikayelerin her biri de farklı hissettiriyor ve oyunun hikayesine dair yeni ve güzel detaylar öğrenmenize olanak sağlıyor. Bölümleri tekrar oynamayı tercih etmiyorsanız bile en azından tüm bölüm hikayelerini tamamlayın, pişman olmazsınız.




    Hikayeyi bu üçlemeyle çok güzel bir şekilde sonlandırdıklarını düşünüyorum. İlk izlenimimi paylaştığım yorumdaki gibi oyunun hikayesi öncekilere kıyasla çok daha hızlı açılıyor. Buna ek olarak bahsettiğim 3.bölümde resmen gazı köklüyor ve oynayanı çok iyi bir havaya sokuyor. Sonrasında akıp gidiyor ve keyif alıyorsunuz. Oynamayan veya oyunları tam olarak takip etmeyen insanların sık kullandığı ama içi boş olan bir argüman var; oyunda hikaye yok. Bu tamamen yanlış bir argüman. Oyunda bana göre gayet de güzel olan bir hikaye var ki bu oyuna kadar çıkmış olan tüm oyunların hikayesini anlattığım bir konum da var -vakit ayırabilirsem yakın zamanda bu oyunun hikayesini de ekleyeceğim- isteyene bağlantısını da verebilirim. Çizgisel oyunlarda olduğu gibi ağır bir sinematik sunum var mı? Yok ama bölümler sonrası beliren kaliteli ve oyunun hikayesini anlamlı bir şekilde devam ettirebilecek, bölümler arasındaki bağlantıyı kuran güzel ara sahneler var. Bu ara sahnelerden ikinci oyunda taviz verildi büyük ihtimalle bütçe yetersizliğinden fakat bu durum 2.oyuna gelen dlcler'de giderildi ve üçüncü oyunda da aynı şekilde devam ediyor. Tüm ara sahneleri bir araya getirip izlediğinizde bugüne kadar çıkan iki Hitman filminden de kaliteli bir seyir zevkine sahip olan, dizi bölümü tadında bir video oluşuyor. Şöyle bir durum da var ayrıca, Hitman gibi çizgisel olmayan ve oynanış kısmının çok daha önemli olduğu bir oyunda sinematik bir sunum aramak ne kadar mantıklı, ne kadar gerekli? Bir Hitman oyunun kaygısı sinematik bir sunum yapmak mı olmalı yoksa kaliteli bölümler sunmak, oynanışta çeşitliliğe odaklanmak, yüksek seviyede bir tekrar oynanabilirlik sağlamak mı olmalı? Bana sorarsanız cevap net bir şekilde ikincisi. Buna ek olarak IO artık bağımsız bir stüdyo, büyük bir yayıncı çatısı altında değil ve belli bir bütçesi var. Böyle bir şey yapmak isteseler dahi sahip oldukları bütçe buna kolay kolay izin vermez.




    Son olarak atmosfere de değinmek isterim. Bu üçlemenin ilk iki oyununda en çok aradığım şey Blood Money atmosferiydi. Blood Money'nin atmosferi o iki oyunda olsa benim için eksiksiz oyunlar olacaktı ikisi de. Bu oyunda ise Blood Money atmosferi de var, yıllardır aklımda yer edinen, Hitman dendiğinde aklıma ilk gelen oyun olan Blood Money'nin atmosferi var bu oyunda. Yazı içerisinde çokça bahsini geçirdim ama 3.bölüm gerçekten efsane bir bölüm. Bu bölüme başlayınca resmen havaya girdim ve o atmosferin tadını tekrar alabildim. Baştan sona tempoyu sürekli olarak arttıran ve 3.bölüm ile de tam anlamıyla havaya sokan bir oyun var ortada. Tempo sürekli olarak artıyor ve oyun vitesi her bölüm de artırmaya devam ediyor.


    Özetlemem gerekirse, ben bu oyundan fazlasıyla zevk aldım. Üçlemeyi hakkını verecek bir şekilde sonlandıran bir oyun. Her anlamda önceki iki oyundan daha ötede. Hitman sevenlere, gizlilik oyunlarından keyif alanlara kesinlikle tavsiye edebileceğim bir oyun. Özellikle önceki iki oyunu oynamadıysanız hiç beklemeyin. 3.oyunu alın yanına da Hitman 1 ve 2'nin Access Pass'ini ekleyin, 20 bölümlük bu kaliteli üçlemeye giriş yapın.

    Hocam farkli secenegi cok 6 bölüm demissin ama ben birinci bölümü bitirdim topu topu 3 tane intel vardı şaşırdım umarım kalanlarda öyle degildir.Dubai yi güzel yapmislardı ama neyse intel yoksa bizde boş boş gezeriz Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU] 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Tfn123 kullanıcısına yanıt
    Absolutionun vuruş hissi bu oyunlardan iyidir üstelik hikayesi çok güzeldi oynanış zevk meselesi ona karışmam
  • Oyundaki 6 bölümün 4'üne her biri için 3 farklı bölüm hikayesi koymuşlar ama benim orada bahsettiğim seçenekler sadece onlar değil. Örneğin hiç takım elbise çıkarmadan, görünmeden, sessizce gidip öldürmekte bir seçenek bu bölüm hikayesi olarak geçmiyor, mücadele diye geçiyor. Hedefi kabloyla boğmak, hedefin ölümüne kaza süsü vermek veya hedefi uzaktan keskin nişancı tüfeği ile indirmek. Bölüm hikayeleri bu seçeneklerin en belirgin olanları, geriye kalanlar tamamen senin yaratıcılığına bağlı, oyun buna imkan sağlıyor.


    @XanthiN Beğenmenize sevindim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi CheKD -- 23 Ocak 2021; 9:49:43 >
  • daha önce hiç hitman oynamadım. direkt bu oyun ile başlayıp oynasam yine zevk alır ve oyunu anlar mıyım? yoksa diğer oyunlara bağlı bir oyun mu? karanlık sıkıcı ağır bir oyun mu?
  • Gamermn kullanıcısına yanıt

    Arkadaşım 10 yıllık üyesin ve 3000 mesajın var ama gidip bir kaç post üstte duran devasa uzunluktaki resimli mesajı yanıtlarken cevapla butonu yerine alıntıla'ya basıyorsun. Bu kocaman mesajı sayfaya tekrar bastın eline ne geçti şimdi? Şu forumu doğru kullanmayı öğrenin sayfa düzeninin içinden geçiyorsunuz. Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU] 

  • reyminom R kullanıcısına yanıt

    Evet, direkt bundan başlayabilirsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu sahibi @R-10 'un isteği ile konu @CheKD 'e aktarılmıştır. Hitman III (Çıktı) [PC ANA KONU] 

  • yapımcının yapamadığı eski oyunlardan hitman 3 e save aktarma özelliğini scene gruplar yaptı ya

    ben çok gülüyorum böyle işlere 🤣




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hands0meJack -- 23 Ocak 2021; 23:23:16 >
  • Konuyu elden geçirdim. Access Pass Sistemini, HITMAN 2'den İlerleyiş Aktarımını, Oyunun Sürümlerini açıklayan başlıklar ekledim.

  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.