Şimdi Ara

Crytek Grafik Mühendisi: PS5, Xbox Series X'ten Daha İyi (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
161
Cevap
2
Favori
4.292
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • xb-treck kullanıcısına yanıt
    Playstation Japon değil artık. Sony tüm SIE yönetimini California'ya taşıdı. Japonların konsol üzerinde etkisi yok neredeyse.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: xb-treck

    Adam iranlı, ps4 japon, xbox abd menşeili..


    Mesajıma ek olarak şimdi fark ettim İran'lı web oyun sitesiymiş..Bu o iyi bu kötü olarak demiyorum, ABD'nin Korona mücadelesi için destek olmayı teklif edip art niyetli diye kabul etmeyen İran'dan bahsediyoruz.Adam gidipte abd menşeili xbox daha iyi varın onun yaşayacağı sıkıntıları siz düşünün.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • ve sony Crytek'i satın alır , Crysis exclusive olur

    Edit: keşke



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi -OdATA- -- 6 Nisan 2020; 20:26:4 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: RaiTrQ

    O 9.2 değil 0.92 dir adamlar o kadar kör ki ne sony sunumunda kendi açıkladığı değerleri söylüyor ayrıca yattığı yerden oyun geliştiricisi olan adamın yorumuna sallıyor evet kral sensin en iyisi xbox git yastığında ağlamaya devam et

    Alıntıları Göster
    Bir zamanlar Neogaf daki troller e de böyle inanmıştınız. 13 TF diye. :)) Adamlar hergün trolledi sizi. Şimdide bu trollere inanıyorsunuz. İnanmak doğanızda var galiba..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Crytek Microsoft tarafından kullanıp atılmış bir firma. Ryse Son of Rome oyunu ve sonrasındaki süreçte Microsoft yüzünden neredeyse batacaktı bu adamlar. Bundan dolayı objektif bir değerlendirmeden ziyade Microsoft'a kinlerini göstermeleri olası. Sony gibi zırt pırt online sistemi çöken bir firmanın Microsoft gibi Windows vs. birçok yazılıma sahip bir firmadan daha iyi kodlama koşulları sunması bana pek mantıklı gelmiyor. Ki kendisi bu açıklamayı yaparken kod yazma konusunda yaşadığı avantajları da belirtmeyerek şüpheyi iyice artırıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kataaay -- 6 Nisan 2020; 20:35:39 >
    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • kataaay kullanıcısına yanıt
    kardeş böyle bir görüşme yok...
    https://twitter.com/man4dead/status/1246924333047578626

    aha sözüm ona tweet bu ...

    kaldırmışlar.

    adam bu yılın sağlam trollerinden birini yedirmiş sonyci arkadaşlara.

    gddr6 ram mödüllerinden biri daha yavaş diğeri nasıl daha hızlı olabilir ? mantıklı mı?
  • RaiTrQ kullanıcısına yanıt
    olmayan görüşmeyi sözüm ona çevirip sonycileri tollemişler ama hayal aleminde yaşayan biz mi oluyoruz ?
  • ebavamqko E kullanıcısına yanıt
    Mesajımda böyle bir şey mi yazıyor? PS4 oyunları indirilip oynanabilir yazmışım zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebavamqko

    kardeş böyle bir görüşme yok...
    https://twitter.com/man4dead/status/1246924333047578626

    aha sözüm ona tweet bu ...

    kaldırmışlar.

    adam bu yılın sağlam trollerinden birini yedirmiş sonyci arkadaşlara.

    gddr6 ram mödüllerinden biri daha yavaş diğeri nasıl daha hızlı olabilir ? mantıklı mı?
    İranlı eleman trolledi mi trollemedi mi beni pek ilgilendirmiyor ama söz konusu bilgi doğru zaten. Split gddr6'nın bir parçası diğerinden düşük band genişliği sunuyor:

    Memory Bandwidth 10GB at 560GB/s, 6GB at 336GB/s

    Bu yazılımcılar için bir eksi midir artı mıdır işin o kısmı Microsoft'un geliştiriclere sunacağı araçlara bakar. XSX'de yenilenmiş bir DirectX kütüphanesi + bunu peak noktada değerlendirebilen bir sanal bellek var SSD'den ayrılmış.

    Mantıklı yani yüksek ve düşük band genişliğe sahip bölünmüş modüllerin olması. Niye mantıksız olacakta?




  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    yok bu cevap almak içindi.

    şimdi bu ps4 oyunu olacak iken ...

    ms ise geriye dönük yüzlerce oyun sunuyor ...

    bu bile ayrı bir olay ve sudan ucuza fiyatla bunu yapıyor.

    buyur bak
    https://store.playstation.com/de-de/product/EP1004-CUSA08519_00-REDEMPTION000002

    RDR 2, 70 euro sony ps4 de ( ki adamların sitesi de leş gibi. direkt oyunu aratamıyorum. sayfa sayfa gezmek zorunda kalıyorum sırf daha fazla oyun satma istekleri yüzünden bu bana zorla yaptırılıyor )

    birde one x de fiyatına bakalım
    https://www.xbox.com/en-US/games/red-dead-redemption-2

    XBOX tarafında ise RDR2 25 euro !

    yahu hala mı bu paragöz sonyi savunacaksınız ?

    sen söylesene lou2 yi ps4 de oynamayacak mıydın ? pro bile çıkardılar. ne oldu o iş mesela ? topu topu iş yapan 3 4 excl oyunu vardı sony"nin?

    birde bazıları burada utanmadan fan boylukla suçluyorlar. babamızın şirketimiymiş vs.

    gülüyorum. savunmayın şu adamları. kanımızı emdiler! serverları berbat. ara yüzü berbat ... diğer uygulama kütüphaneleri de leş gibi.

    ve hala savunuyorsunuz ?

    anlayamıyorum cidden.




  • ebavamqko E kullanıcısına yanıt
    Mesajımla alakasız şeyler yazma. Yazmadığım şeyleri de yazma. Bu arada yazdıklarının çoğu yanlış. USA fiyatıyla Avrupa Euro fiyatını kıyaslamışsın. Yurt dışında fiyatlar standart. Aynı yani.

    1- Almanya'da ikisi de 70 Euro.
    2- PSN Store'da oyunları aratabiliyorsun. Sayfa sayfa gezmene gerek yok.

    Konuyu değiştirmeden yazdıklarıma net cevaplar verirsen trollük yapmamış olursun.

    https://www.xbox.com/de-de/games/red-dead-redemption-2

    https://store.playstation.com/de-de/product/EP1004-CUSA08519_00-REDEMPTION000002




  • Boşu boşuna nefesinizi zorlamayın,böyle şeyler geçen nesilde de yaşandı ama sonuç hiç değişmedi. CD Projekt gibi bir firma bile Xbox One’ın gizli güçleri olduğunu be zamanla açılacağını söylemişti. Peki sonuç ne? Çıkan TW3 PS4 de 1080p,XO da 900p çıktı. Buyrun kaynak.

    https://www.complex.com/pop-culture/2013/11/microsoft-xbox-one-hidden-power

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • money talks
  • Metal-Gear kullanıcısına yanıt
    hakikatten varmış ama sanırım 10gb tı oyunlara 560gb ile ayırırken, ses dosyaları, kodlar, dataları bu 6 lık kısımda saklayacaklar. o zaman nesi daha yavaş yapmış?

    ps4 de tek çekirdek ve 2 gb ram zaten o saçma ara yüz için kullanılıyor.

    ps5 de o zaman böyle bir olay olacak. bence siz xbox a laf edeceğinize ps4 den edinilen birikim ile sony den üstü açılmamaış bilgilere fazla aldanmayın.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackTower_35

    Bir zamanlar Neogaf daki troller e de böyle inanmıştınız. 13 TF diye. :)) Adamlar hergün trolledi sizi. Şimdide bu trollere inanıyorsunuz. İnanmak doğanızda var galiba..

    Alıntıları Göster
    Tek bu değil ki bundan ayrı 4-5 oyun yapımcısı daha aynı yorumu yaptı. Peki senin sony nin sunumda söylediği değerleri söylememen çok mu akıllı işi kendini kandırıyorsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Çıksın da aradaki farkı görelimciler ağırlıkta. Bu demektir ki PS5 oyunlarında efsane downgrade ler bizi bekliyor alıştık zaten.

    < Bu ileti BölümSonuCanavarı sitesinden atıldı >
  • Minecraft deyip aklınca dalga geçen tipler Ps 4'ün tüm exc oyun satışlarını toplasanız bir Minecraft kadar satmıştır. (176 milyondan fazla)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-AEF248198 -- 6 Nisan 2020; 21:14:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Metal-Gear

    Açıklamanın tamamında niye böyle dediğinin detaylarını paylaşmış:
    https://www.gamepressure.com/newsroom/crytek-engineer-ps5-is-much-better-than-xbox-series-x/zb1a90

    Şöyle diyor: Xbox'ın komponentleri arasında darboğazlar olduğu için 12 tflops gibi bir güce sadece ideal şartlar altında ulaşmak mümkün. Bunun en iyi örneği konsolun RAM çözümüymüş, Xbox One'da da yaptıkları bir hata varmış: RAM'i 2 parçaya bölmüşler, bunlardan biri yüksek band genişliğine sahipken diğeri değilmiş.

    Bunun dezavantajı ise kodlamada şuymuş: Toplamda ram'in hızlı olan parçasına koymak istedikleri şeylerin (verilerin/paketlerin) miktarı, bu bölümlenmiş parça için fazlaymış. Bu da kodlama da sıkıntılara yol açıyormuş (darboğaza yani). Bu noktada eğer 4K çözünürlüğü de desteklemek isterlerse bu da bambaşka bir hikayeye dönüşecekmiş. Yani GPU'ya ramlerden giden veri miktarı ile alakalı bir darboğaz varmış anlattığının en basit hali bu.

    Pratikte ne kadar doğru olur şu an için bilmek zor ama oyunlarda her şey grafik programlama değil. Performansı sömüren en büyük etken oyunlardaki 3D ortamların bütünü. Bu da işlem gücü ile alakalı bir şey. Şu an için şartlar eşitlenecekmiş gibi bir atmosfer var. Göreceğiz ne olacak.
    Keşke habercilik böyle olsa.




  • Venomstr kullanıcısına yanıt
    kapasite kapasite.

    konumuz geriye dönük oyunlar oynayabilme ve gamepass olayı ile fiyat avantajları.

    amerikan alman ayrımı olduğunu bilmiyordum. ben googledan arattım direkt bu çıktı.

    lakin alman xbox store"da da fiyat 30 euro ... sony de 70 euro ... hala mı savunuyorsun?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ebavamqko

    hakikatten varmış ama sanırım 10gb tı oyunlara 560gb ile ayırırken, ses dosyaları, kodlar, dataları bu 6 lık kısımda saklayacaklar. o zaman nesi daha yavaş yapmış?

    ps4 de tek çekirdek ve 2 gb ram zaten o saçma ara yüz için kullanılıyor.

    ps5 de o zaman böyle bir olay olacak. bence siz xbox a laf edeceğinize ps4 den edinilen birikim ile sony den üstü açılmamaış bilgilere fazla aldanmayın.
    Hani ben Xbox'a laf mı ettim kardeş? Konuyla alakalı bilgi verdim üstelik microsoft'un yeni xbox'da sunduğu araçların güzelliğine değindim. Sen bir fanatik olarak yapman gerekeni yap ve diğer fanatiklere yap xbox propogandanı. Beni ilgilendiren bir şey yok bu tip şeyler sizin işiniz.




  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.