Şimdi Ara

Yeni Game Director' dan beklentileriniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
920
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Sizce eksik olan yapılması gereken değişiklikler ne olmalı ?



  • Bence bu oyun için hala geç değil, düzeltimesine imkan verecek bir sistemi var mp LVL.

    Bence ilk yapılması gereken; mplvl başına monster hp leri önce min yarıya düşürülüp, monsterlar ve skiller'irinin damage ları min %50 arttırılmalı. Bu oyunu dps odaklı olmaktan kurtarıp ehp yi önemli hale getirir. Ortaya daha fazla build çıkar, bu da ah'yi doğrudan etkiler. Bir itemde chc, chd, as yok diye çöpe atmayız, hemen her item az çok takas edilebilir/ satılabilir hale gelir. Ayrıyeten kullanmadığımız (sırf dps vermiyor diye) bir çok skill kullanılabilir hale gelir. 1.02'deki haline, olması gerektiği yere oyun geri döner.

    İkinci olarak da casual oyuncuyla oyunda ilerleme kaydetmek isteyen adama aynı ödül reva görülmemeli. mp yükseldikçe oyuncu daha fazla ödüllendirilmeli. Bu, alt mpde olan oyuncuya üstlere çıkma isteği getirir, oyuna bir amaç gelir.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utk-i -- 18 Ocak 2013; 15:46:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    Bence bu oyun için hala geç değil, düzeltimesine imkan verecek bir sistemi var mp LVL.

    Bence ilk yapılması gereken; mplvl başına monster hp leri önce min yarıya düşürülüp, monsterlar ve skiller'irinin damage ları min %50 arttırılmalı. Bu oyunu dps odaklı olmaktan kurtarıp ehp yi önemli hale getirir. Ortaya daha fazla build çıkar, bu da ah'yi doğrudan etkiler. Bir itemde chc, chd, as yok diye çöpe atmayız, hemen her item az çok takas edilebilir/ satılabilir hale gelir. Ayrıyeten kullanmadığımız (sırf dps vermiyor diye) bir çok skill kullanılabilir hale gelir. 1.02'deki haline, olması gerektiği yere oyun geri döner.

    İkinci olarak da casual oyuncuyla oyunda ilerleme kaydetmek isteyen adama aynı ödül reva görülmemeli. mp yükseldikçe oyuncu daha fazla ödüllendirilmeli. Bu, alt mpde olan oyuncuya üstlere çıkma isteği getirir, oyuna bir amaç gelir.

    İlk dediğin mantıklı fakat ikincisine katılmıyorum. Üst mplerde daha kaliteli item düşmesi zengini daha zengin fakiride daha fakir yapar. Şu anda oyuna yeni başlayan biri çok güzel bir item düşürebilirim üstümü başımı dizerim umuduyla oyuna başlıyor. Mesela geçende yeni bir arkadaş mp0 da çok iyi bir echoing düşürdü. Böyle olması bir çok kişiyi oyuna çeker. Eğer dediğin gibi olursa yeni başlayanlar sıkılır ve bırakır. Çünkü büyük bir kesim cebinden para harcayıpda üst mplevela geçmek istemez. Belki ödül için yeni bir etkinlik vs birşey getirilebilir ama dediğin olursa oyun hepten biter.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: underdog

    quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    Bence bu oyun için hala geç değil, düzeltimesine imkan verecek bir sistemi var mp LVL.

    Bence ilk yapılması gereken; mplvl başına monster hp leri önce min yarıya düşürülüp, monsterlar ve skiller'irinin damage ları min %50 arttırılmalı. Bu oyunu dps odaklı olmaktan kurtarıp ehp yi önemli hale getirir. Ortaya daha fazla build çıkar, bu da ah'yi doğrudan etkiler. Bir itemde chc, chd, as yok diye çöpe atmayız, hemen her item az çok takas edilebilir/ satılabilir hale gelir. Ayrıyeten kullanmadığımız (sırf dps vermiyor diye) bir çok skill kullanılabilir hale gelir. 1.02'deki haline, olması gerektiği yere oyun geri döner.

    İkinci olarak da casual oyuncuyla oyunda ilerleme kaydetmek isteyen adama aynı ödül reva görülmemeli. mp yükseldikçe oyuncu daha fazla ödüllendirilmeli. Bu, alt mpde olan oyuncuya üstlere çıkma isteği getirir, oyuna bir amaç gelir.

    İlk dediğin mantıklı fakat ikincisine katılmıyorum. Üst mplerde daha kaliteli item düşmesi zengini daha zengin fakiride daha fakir yapar. Şu anda oyuna yeni başlayan biri çok güzel bir item düşürebilirim üstümü başımı dizerim umuduyla oyuna başlıyor. Mesela geçende yeni bir arkadaş mp0 da çok iyi bir echoing düşürdü. Böyle olması bir çok kişiyi oyuna çeker. Eğer dediğin gibi olursa yeni başlayanlar sıkılır ve bırakır. Çünkü büyük bir kesim cebinden para harcayıpda üst mplevela geçmek istemez. Belki ödül için yeni bir etkinlik vs birşey getirilebilir ama dediğin olursa oyun hepten biter.

    Kastettiğim şey tabi ki bu denli bir ödül sistemi değil, bunu bir şekilde dengeye oturtabilirler. Zenginle fakir arasındaki uçurumu çok fazla büyütmeyecek kadar ufak, insanlara bir üst seviyede oynama istedği getirecek kadar büyük bir ödül sistemi mplvl'ler arasında dağıtılabilir.

    Yeni başlamış birinin lotoyu tutturup oyun kaderini değiştirebilme şansını elinden almayan, 100'lerce saatini harcamış birinin de yeni başlayan adamla aynı çukurda sürünmesine müsade etmeyen bir sistem getirilebilir.

    Sonuç olarak yeni başlayanla 100'lerce saatini harcayanı aynı çukura hapsetmek oyunun tüm proggress sistemini çökertti ve Jay Wilson'u da koltuğundan etti. Bu sistemin çalışmadığını son 6 ayda gördük zaten.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    Bence bu oyun için hala geç değil, düzeltimesine imkan verecek bir sistemi var mp LVL.

    Bence ilk yapılması gereken; mplvl başına monster hp leri önce min yarıya düşürülüp, monsterlar ve skiller'irinin damage ları min %50 arttırılmalı. Bu oyunu dps odaklı olmaktan kurtarıp ehp yi önemli hale getirir. Ortaya daha fazla build çıkar, bu da ah'yi doğrudan etkiler. Bir itemde chc, chd, as yok diye çöpe atmayız, hemen her item az çok takas edilebilir/ satılabilir hale gelir. Ayrıyeten kullanmadığımız (sırf dps vermiyor diye) bir çok skill kullanılabilir hale gelir. 1.02'deki haline, olması gerektiği yere oyun geri döner.

    İkinci olarak da casual oyuncuyla oyunda ilerleme kaydetmek isteyen adama aynı ödül reva görülmemeli. mp yükseldikçe oyuncu daha fazla ödüllendirilmeli. Bu, alt mpde olan oyuncuya üstlere çıkma isteği getirir, oyuna bir amaç gelir.

    Ben sana katılıyorum dostum. mp yükseldikçe daha iyi item düşsün derken mesela belli özellikleri fazla olabilir. Defans resist vitality gibi özellikleri daha iyi çıkabilir mesela. Ayrıca item çeşitliliği ile hep bilinen bir oyun da uzun zamandır 4 5 adet item dönüyor. Helm desen bellii... Shoulders desen belli... Ana silah desen belli... Bence farklı özellikler gelmeli bazı item veya setlere. Aslında var bunlar fakat okadar saçma yapılmışki görmezden geliniyor.

    Örnek verecek olursam bir ring vardı ismini şuan hatırlıyamadım. Haunt özelliği vardı yaratıkların yanından gecerken skill aktif olup otomatik dmg atıyordu. Ne biliyim mesela (d2den) bir silahda vurduğun yaratığın defansını yada resistini azaltıcak bi özellik olabilir. Sonra silahların üzerindeki elemental damageler görsel ve aktif bir özellik haline getirilebilir.

    Oyun evet süper olabilir. Ama bu kafayla giderlerse başka oyun aramaya devam ederiz.

    Saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    quote:

    Orijinalden alıntı: underdog

    quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    Bence bu oyun için hala geç değil, düzeltimesine imkan verecek bir sistemi var mp LVL.

    Bence ilk yapılması gereken; mplvl başına monster hp leri önce min yarıya düşürülüp, monsterlar ve skiller'irinin damage ları min %50 arttırılmalı. Bu oyunu dps odaklı olmaktan kurtarıp ehp yi önemli hale getirir. Ortaya daha fazla build çıkar, bu da ah'yi doğrudan etkiler. Bir itemde chc, chd, as yok diye çöpe atmayız, hemen her item az çok takas edilebilir/ satılabilir hale gelir. Ayrıyeten kullanmadığımız (sırf dps vermiyor diye) bir çok skill kullanılabilir hale gelir. 1.02'deki haline, olması gerektiği yere oyun geri döner.

    İkinci olarak da casual oyuncuyla oyunda ilerleme kaydetmek isteyen adama aynı ödül reva görülmemeli. mp yükseldikçe oyuncu daha fazla ödüllendirilmeli. Bu, alt mpde olan oyuncuya üstlere çıkma isteği getirir, oyuna bir amaç gelir.

    İlk dediğin mantıklı fakat ikincisine katılmıyorum. Üst mplerde daha kaliteli item düşmesi zengini daha zengin fakiride daha fakir yapar. Şu anda oyuna yeni başlayan biri çok güzel bir item düşürebilirim üstümü başımı dizerim umuduyla oyuna başlıyor. Mesela geçende yeni bir arkadaş mp0 da çok iyi bir echoing düşürdü. Böyle olması bir çok kişiyi oyuna çeker. Eğer dediğin gibi olursa yeni başlayanlar sıkılır ve bırakır. Çünkü büyük bir kesim cebinden para harcayıpda üst mplevela geçmek istemez. Belki ödül için yeni bir etkinlik vs birşey getirilebilir ama dediğin olursa oyun hepten biter.


    Yeni başlamış birinin lotoyu tutturup oyun kaderini değiştirebilme şansını elinden almayan, 100'lerce saatini harcamış birinin de yeni başlayan adamla aynı çukurda sürünmesine müsade etmeyen bir sistem getirilebilir.

    İşin asıl zor kısmı bu dediğin zaten, tabiki saatlerini harcamış birininde buna değecek bir ödül alması gerekir. Ama nasıl olur asıl soru bu. Mesela HF ring tarzı sadece mp10da büyük uğraşlar sonucu alınabilen çok kaliteli account bound bir leg yada set item düşürme etkinliği gibi bişey olabilir.

    Birçok kişide bu konuda fikir belirtirse ortaya birşeyler çıkabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TouchOfSleep

    quote:

    Orijinalden alıntı: OsCilLaToR

    Bence bu oyun için hala geç değil, düzeltimesine imkan verecek bir sistemi var mp LVL.

    Bence ilk yapılması gereken; mplvl başına monster hp leri önce min yarıya düşürülüp, monsterlar ve skiller'irinin damage ları min %50 arttırılmalı. Bu oyunu dps odaklı olmaktan kurtarıp ehp yi önemli hale getirir. Ortaya daha fazla build çıkar, bu da ah'yi doğrudan etkiler. Bir itemde chc, chd, as yok diye çöpe atmayız, hemen her item az çok takas edilebilir/ satılabilir hale gelir. Ayrıyeten kullanmadığımız (sırf dps vermiyor diye) bir çok skill kullanılabilir hale gelir. 1.02'deki haline, olması gerektiği yere oyun geri döner.

    İkinci olarak da casual oyuncuyla oyunda ilerleme kaydetmek isteyen adama aynı ödül reva görülmemeli. mp yükseldikçe oyuncu daha fazla ödüllendirilmeli. Bu, alt mpde olan oyuncuya üstlere çıkma isteği getirir, oyuna bir amaç gelir.

    Ben sana katılıyorum dostum. mp yükseldikçe daha iyi item düşsün derken mesela belli özellikleri fazla olabilir. Defans resist vitality gibi özellikleri daha iyi çıkabilir mesela. Ayrıca item çeşitliliği ile hep bilinen bir oyun da uzun zamandır 4 5 adet item dönüyor. Helm desen bellii... Shoulders desen belli... Ana silah desen belli... Bence farklı özellikler gelmeli bazı item veya setlere. Aslında var bunlar fakat okadar saçma yapılmışki görmezden geliniyor.

    Örnek verecek olursam bir ring vardı ismini şuan hatırlıyamadım. Haunt özelliği vardı yaratıkların yanından gecerken skill aktif olup otomatik dmg atıyordu. Ne biliyim mesela (d2den) bir silahda vurduğun yaratığın defansını yada resistini azaltıcak bi özellik olabilir. Sonra silahların üzerindeki elemental damageler görsel ve aktif bir özellik haline getirilebilir.

    Oyun evet süper olabilir. Ama bu kafayla giderlerse başka oyun aramaya devam ederiz.

    Saygılar...

    Oyunun 4-5 item üzerinde dönmesinin en büyük sebebi bu jay'in oyun ilk çıktığında ağlayanlara emzik verme çabasından kaynaklandı. İnfernoya nerf üstüne nerf geldi ki hala daha devam ediyor son örnek; molten +reflect damage. Bu yüzden ehp'nin oyunda hiç bir önemi kalmadı, oyunda build çeşitliliği tamamen öldü. Oyun sadece 4-5 item üzerinde değil aynı zamanda 4-5 skill üzerinde döner hale geldi. Ah öldü, item farmlama tamamen lotoya döndü. Üzerinde yüksek değerli chc, chd , as olan item buldun buldun geri kalan türm item özellikleri sadece çöp oldu.

    Ben inanıyorum ki oyunun şuanki itemizasyonunda bir sıkıntı yok, sıkıntı oyuncuların dps den başka build kullanmalarına musade edilmemesi. Yaratıkların damage'larını arttırıp hp'lerini indirseler ve birazda playerlık gerektiren mob affix'leri ekleseler bence oyundaki mevcut itemler bu oyunu taşımaya yetecektir dostum.

    Edit:@underdog tabiki hocam, bunun nasıl olacağını bliz'in bulması gerekiyor. Dediğin gibi de yapılabilir, üzerine sayısız fikir de ortaya atılabilir ama öncemli olan bence nasıl olacağından çok bunun bir şekilde olması gerekliliği.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Utk-i -- 18 Ocak 2013; 17:59:41 >




  • Bence en buyuk sorun d3 un cok fazla gear dependent olması ve gear seçeneklerinin ise çok tekdüze ve kısır olması. As chc chd ar vita ve main stat , 5-6 parça etmen var butun geara kabaca; bu durumda bir yerden sonra bıkkınlık getiriyor. Zaten ah, rmah ve 1 günde lvl 60 olma olayı charı benimsememi azaltıyor bu da çok büyük etken bence. Bana göre bu durumu düzeltmenin bir kaç yolu var ; charmlar geri gelmeli ve düşme sıklığı set düşme olasılığından çok daha nadir olmalı ayrıca charın skillerini güçlendiren rakibe debuff veren chance to stun vs veren değişik özellikler olmalı ve kesinlikle satışı yasak olmalı anca sadece charm a karşı charm şeklinde trade i serbest olmalı. Enchanment olayı gelmeli itemlara bu da mesela armora % 1-2 as +%2 ms veya % 5 more damage for x skill gibi birşey olmalı mesela ki yukarıda ki 5-6 parça etmen de dha fazla çeşitlilik olsun diye

    Bunların dışında craft ve gem mevzusu var.
    Craft tam fiyasko kimse yapmıyordu ptr de de test ettim yine aynı craft sisteminin lvl 63 itemlar için uyarlanmış versiyonu yani tamam çöp, craft olayı titan questteki gibi olabilir , şuana kadar gördüğüm en iyi craft sistemi onda vardı detaylara girmiyorum bu konuda
    Gemler ise çok kısır , başka bir şekilde bu sistem tamamiyle yeniden elden geçmeli bence şimdilik bu kadar

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Actların birinde random bi yerde bi boss çıksın. 5 NV kasıp o boss aransın kesilsin güzel drobu olsun. 4 actın içinde onu bulmak kolay olmaz. Şu garip olucak aynı partide 5NV kasmış kişiler daılıp farklı actlerde gezebilecek mi? Saat başı GM bi ipucu versin orada bosscıksın vs ya bu tarz şeyler oyunun yazılım diline aykırı olması mümkün olmayan şeyler mi acaba
  • 1- Account Bound item sayısı ve çeşitliliği artsın.
    2- Bütün Craft Leg ve Set itemlar Account Bound olsun
    3- End Game Playerlar için bir amaç yaratılsın, ki bu amaç PvP olmasın, PvE odaklı bir amaç olmalı.
    4- Mentor sistemi gelebilir, böylece End Game oyuncular, newbee oyunculara yardım edebilir.
    5- Oyun bir MMORPG ya da MMO ( massive multiplayer online ) olmamasına rağmen, Klan - Guild- Lonca türevi bir gruplaşma oluşturulabilir.
    6- Craft sistemi daha etkili hale getirilebilir. ( Uber sistemi geliştirilebilir
    7- Diablo2'de yer alan Charm itemlar geri gelebilir.
    8- Horadic Cube geri gelebilir. Bu sayede yüzlerce farklı unsur eklenebilir oyuna.
    gibi gibi gibi
  • barbar karakterimle son 4 günde aldığım 18 legend dropun hiçbirinde str olmaması üstelik büyük bi kısmının hiç açmadığım int sınıfı olması(wodo mask wizard hat source 4 wand gibi..)bence büyük bir hata..resmen ah'de satışa yönelik oynatıyorlar..şu drop olayını düzeltsin karaktere göre drop olsun..en azından insana hiç kullanmadığı bi sınıfın itemları düşüp durmasın..biraz daha int içeren drop olursa bi wizard açıcam sonunda..bencede mutlaka oyunu DPS odaklı olmaktan kurtaracak bi kaç yenilik yapmalı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi askan505 -- 18 Ocak 2013; 20:05:05 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: keshberfo

    1- Account Bound item sayısı ve çeşitliliği artsın.
    2- Bütün Craft Leg ve Set itemlar Account Bound olsun
    3- End Game Playerlar için bir amaç yaratılsın, ki bu amaç PvP olmasın, PvE odaklı bir amaç olmalı.
    4- Mentor sistemi gelebilir, böylece End Game oyuncular, newbee oyunculara yardım edebilir.
    5- Oyun bir MMORPG ya da MMO ( massive multiplayer online ) olmamasına rağmen, Klan - Guild- Lonca türevi bir gruplaşma oluşturulabilir.
    6- Craft sistemi daha etkili hale getirilebilir. ( Uber sistemi geliştirilebilir
    7- Diablo2'de yer alan Charm itemlar geri gelebilir.
    8- Horadic Cube geri gelebilir. Bu sayede yüzlerce farklı unsur eklenebilir oyuna.
    gibi gibi gibi

    1-)account bound demek AH ve RMAH'ın çökmesi demek.... ki zaten bu ptrde test edilen şey bu.....
    2-)ozaman ah ve RMAH neden var? Blizzard, RMAH'tan çok para kazanıyor. Onu kaldırtmaz...
    3-) PVE odaklı bir sistem, bir noktadan sonra biter..sıkar.. Sadece item arama item bulma şeklinde oynanılabilir. D2 deki gibi ama D2 de karakterimizde ana statları kendimiz veriyorduk itemler çerçevesinde skillerimizi dağıtıyorduk... mesela bir itemde %xx frozen bonus varsa Frozen buildi oluyordu...... gibi... ve D2nin güzel yanı bu. build çeşidi çok, item çok, seçenek çok. İnsan hepsini deneyim bir dese kafadan 2 3 yıl geçiyor ve 3. yılın sonunda düşen bir item ve rune ihtimali sokarak, yeni bir build fikri ortaya çıkıyor ve denemek istiyorsun..... D3te bu olmuyor... karakterinde statlar sabitken ve itemler stat verirken çok standart.... item çeşidi çok azken(bana göre çok, çok az...). Bu iş zor.
    4-)olabilir
    5-)öyle birşey olmaz çünkü, D3ün yapısı buna uygun değil.... düşünsene sen bir klandasın ben bir klandayım. ben seni yendim. benim klanıma bir puan yazıldı. Senin klanındakiler gelip bana duello mu teklif edecek? bu sistem çok saçma olur.... yani dediğim gibi d3 yapısı, türü ve içerik olarak guild klan tarzı şeyler olamaz.
    6-)Kesinlikle Craft sistemi, D3te en baba en süper yenilik... bunu 10.seviyeye değilde, sınırsız düzeye kadar geliştirebilmeliydik. ama jay wilson hata yaptı. Planları kullanma seviyesi koydu . yani blacksmith 6 iken, 10.level plan kullanamıyorsun gibi..... Bunun yerine şöyle yapılsaydı çok daha iyi olurdu. mesela planı hemen tanıtabilirdik ama her level artımında craftta statlar daha fazla olacak...1.seviye black smith 10 str verirken 20 seviyede 200 300 str gibi rakamlar olacaktı.yani itemlerin statları artmalıydı(craft masrafı ve materialler miktarıda artmalıydı tabi).... ve buradan çıkan bir itemin leveli; itemlevel+blacksmith level olacak. Mesela sen bir tane craftladın. itemlevel=62 ve blacksmith levelinde 18. topla ikisni 80 ediyor. Benim blacksmithim 18den düşükse senin itemi giyemiyeceğim.... Yani oyun blacksmith geliiştirme üzerine olacaktı ve ondada sınır olmayacaktı...
    black smith level arttıkça craft ücretleride çok artacak yani 100. seviyelerde, yeni bir level için milyarlarca altın isteyecek mesela....(emin olun insanlar sadece son seviyeyi göremk için kasarlar.. ve bir amaç olurdu)
    7-)charmların gelmesi bir anlam ifade etmiyor ki; yani D2 için orjinal bir fikirdi bu. Tutup bunu aynen D3e koymak bence yanlış. orjinallikten yanayım ben.
    8-)Horadric cube yerine blacksmith var.... orada yeni seçenekler gelebilir. Anlamıyorum neden blacksmithi geliştirmiyor blizzard.... sadece gemci dükkan ile demirci abi üzerine gelişrtirmeyi bana verseler 100lerce fikir bulabilirim....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi antiokhos -- 18 Ocak 2013; 21:54:23 >




  • Boss istiyorum ben boss knighttaki Titan,FElankor gibi zorlicak 4 kisi bile saatlerce ugrasacak kesmek için ama iyi de drop vercek öyle doom armor filan değil garanti set ve legend atcak ki buna değsin millet zaman ayırsın.D2deki uber diablo gibi milletin kesmek için saatlerini alsın filan.

    Hatta öyle eventler olsun ki bununla ilgili bu tür bossları kesmek için 4ten fazla player girebilsin 8-10 gibi o kadar ki zorlu ve strateji isteyen bosslar olsun. Ama dediğim gibi iyi ödüllendirsin kesince de.Mesela kesin set yada legend attıgı gibi belli statları da kesin olsun silahlarda kesin socket gibi mesela bu zorluga değsin ne biliyim.

    ''Ekleme''



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi delgado101 -- 18 Ocak 2013; 22:53:33 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgado101

    Boss istiyorum ben boss knighttaki Titan,FElankor gibi zorlicak 4 kisi bile saatlerce ugrasacak kesmek için ama iyi de drop vercek öyle doom armor filan değil garanti set ve legend atcak ki buna değsin millet zaman ayırsın.D2deki uber diablo gibi milletin kesmek için saatlerini alsın filan.

    +1
  • çok iyi bi pvp sistemi ve pvp de sadece accound bound itemların kullanılması. oyunu anca bu toparlar diye düşünüyorum.
  • oyunun ırzına geçmesin yeter jay wilson zaten tecavüz etti zavalım diabloya birde bu yenisi yapışmasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tremonti

    oyunun ırzına geçmesin yeter jay wilson zaten tecavüz etti zavalım diabloya birde bu yenisi yapışmasın

    adam noktayı koymuş aga....

  • quote:

    Orijinalden alıntı: delgado101

    Boss istiyorum ben boss knighttaki Titan,FElankor gibi zorlicak 4 kisi bile saatlerce ugrasacak kesmek için ama iyi de drop vercek öyle doom armor filan değil garanti set ve legend atcak ki buna değsin millet zaman ayırsın.D2deki uber diablo gibi milletin kesmek için saatlerini alsın filan.

    Hatta öyle eventler olsun ki bununla ilgili bu tür bossları kesmek için 4ten fazla player girebilsin 8-10 gibi o kadar ki zorlu ve strateji isteyen bosslar olsun. Ama dediğim gibi iyi ödüllendirsin kesince de.Mesela kesin set yada legend attıgı gibi belli statları da kesin olsun silahlarda kesin socket gibi mesela bu zorluga değsin ne biliyim.

    ''Ekleme''


    D2 deki UBER DIABLO dediğini o kadar da iyi itemi olmayan bir summoner necro 30sn'de kesiyodu.




  • Yeni director' un şu başlığı adam akıllı incelemesini isterdim.

    http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/7593581822
  • vallahi official forumlarda öyle güzel öyle detaylı konular var ki inanılmaz...bu adamları oyun tavsiyelerinin 3 te 1 ni dinleseler oyun devleşir.

    ama işte ego yokmu ego...oyun çıktığından beri nice diablosever bir yerini yırttı ama hiçbirinin yazdıkları iplenmedi.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.