Şimdi Ara

Yakin dövüş herolari nasil durdurabilirim?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
18
Cevap
0
Favori
704
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaslar pub gamelerde bazen karsi taraf 5 yakin dovuscu aliyor ve genellikle zorlaniyorum.bir kaci iyi kasti mi yetiyor zaten.bunlara nasil onlem alinmali?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • çek axe'i gir aralarına, vur kafalarına kafalarına... veya alacaktın kanser slow herolarını verecen slowu, verecen slowu...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    çek axe'i gir aralarına, vur kafalarına kafalarına... veya alacaktın kanser slow herolarını verecen slowu, verecen slowu...

    venomancer iyi gider mi bunlara?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dexce01


    quote:

    Orijinalden alıntı: BlackVnM

    çek axe'i gir aralarına, vur kafalarına kafalarına... veya alacaktın kanser slow herolarını verecen slowu, verecen slowu...

    venomancer iyi gider mi bunlara?

    olabilir, slow var, melee oldukları için birisinin başına toplanmaları lazım, oyun başı 5 kişiye atacağı ulti epey can yakar...
  • Axe fena yapıyor yakın dövüşleri :)
  • techies
  • korkak ve çakal sniper bu gibi durumlara biçilmiş kaftan hani seni önden salar sanki yanındaymış gibi sonra sen skilleri yiyince bi anda ortaya bi köşeden cıkar ya, işte öylesi. veya 3 battle furyli pa teke tek değil de 3-5e tek saldırabilirsin. ya da drow bone aynı koridora gidin 1-2 combinasyon dışında ragequit bile attırabilirsin. goblin ile mal gibi bakmalarını sağlayabilirsin. leshe ms, linken/bkb kasıp hahay diye kosturabilirsin. darkseer da güzel olur. magnus, sentör, void, nessaj, witch, lich, axe, viper... düşününce o kadar da zor değil. bana kalırsa necro.
    durumlara göre değişiyor bu. ancak öyle bir takımla karşılasınca mesela tiny, sven, sentör, tide, pa ya da void diyelim. bilmen gereken bu tip oyunlarda karşı tarafın çoğunluğunun dagger alacağı veya aralarında blinkli/inviz heronun olacağı. bu mantıkla bakınca silencerı da ekleyebiliriz. ama asıl mesele kaseyi korumak. comboları bosa giderse cd dolasıya kadar bosta kalıyorlar.




  • Range herolarla kolda üstünlük kurarsan kasmalarını engelleyebilirsin.
  • Önecelikle seçerken ona göre alacaksın daha 1 - 0 başta kaybediyorsan sonrası kolay olmuyor olay şu öncelikle karşısı 5 tane melee aldıysa oyunu erken bitirecek herolar alacaksınız yani rat early herolar ve oyunu 30 dk olmadan bitireceksiniz özellikle kule tipi herlar almalısınız drow sniper pugna shadow shaman furion beast master lycan gibi ayrıca itemlerle de alaşağı edebilirsiniz örneğin bkb kasan adama medallion atarak fizik sel vurursanız anında erir bkb si olmayana hex atarsın rod of atos atarsın eul atar support ise 1 kişi eksik olur düşman 5 kişi ezersiniz bu işi bane ile uyutarak damage i olan heroya ilk skilini atarak ve stun ı olan yada hard carry heroya da ulti atarak bir kaç heroyu beraber ahalledebilirsiniz aynı şekilde shadow saman la da aynı olay söz konusu ilk skili atttıktan sonra hex atıp üstüne ulti açaracak ve tutacaksınız yine hex kasmak da diğer çözümlerden birisi team play için diğer şartlardan birisi büyü heroları fazlaysa pipe diğer fizikseli fazlaysa assault kasarabilir takımın carrysi ki takımın armoru da artsın bunlar dışoında takımca necronomicon ve manta kasmak heaven halberd kasmak diffusal kasmak da bir çözümdür slowlarsanız melee yalan olur zaten uzaktan indir sonra asıl olay burda




  • 5 melee varsa kesinlikle tecies al bence
  • Cek undying i koy tombu guzel bir yere, tflerde cok buyuk avantaj saglar tomb, meleeler tomba yaklasip kiramazlarda kolay kolay

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Axe al lanede creeplerle düşman melee herolar arasında dur gelemezler.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Techies kesinlikle.

    Geçen pickledim içecek almaya gittim döndüğümde takım 5 yakın dövüştü.

    Sonuç anlamsız bir deneme, can çekiştire can çekiştire yendiler.
  • Nasıl techies? Domi, blink, bkb, necro, bm, manta, pipe... Sonuçta strdir çoğu melee. Üstüne land mine'lar nerf yedi, hasar türü de composite. Haste ile yakınından geçerken komik hasarlar veriyor.
  • graal kullanıcısına yanıt
    Hasar fiziksel oldu diye biliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YesilliksizTantuni

    Hasar fiziksel oldu diye biliyorum

    hımm olabilir. hatta baktım öyleymiş. =)) ancak halen intahar ve mayın'ın 200 range'de tam hasar vermesi büyük handicap.
    10 armorlu bir adam 250 mesafeden geçerse 160-170 hasar filan yiyor. 10 mayın var desen 1600-1700. yani bir oyuncunun 100 (120) saniye (mana regeninin olduğunu var sayıyorum) aynı yerde üst üste mayın koyarak ki bu esnada ilizyon rune'u çıkıp yollamadığını varsayıyoruz veya birinin geçmediğini, ve 2000 mana harcadıktan sonra birini öldürecek veya base yaptıracak. tabii ki bunlar olurken bir NC yollanabilir, ghostlu birisi gezebilir, bmle axe üstüne çıkar vs.
    Bu kadar land mine dememin sebebi bi bkblik işi var desem yine bahane bulunacağı.
    eski hali olsa amenna fakat pis nerf yedi be hocam.

    yine takım güzel tutuyorsa bir iş yapabiliyor ancak oyun mantığı çok değişti.




  • graal kullanıcısına yanıt
    Eski hali nasıldı ki?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: YesilliksizTantuni

    Eski hali nasıldı ki?

    aghanim ile 900 range'den mayın konabiliyordu (çoğu heronun gece görüşü 800), land mine'lar 600 dmg veriyordu ve 200 range geyiği yoktu. intihar saldırısı da çok daha etkiliydi. o kadar ki ilk 6 lvl yanında bir stun varsa karşındakini bezdiriyordun. Hatta orta solo goblinler bile vardı. Maçlarda da...
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.